1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Allan>pokud se baívme o ostrém náčinní.. rozhodně je náročnější 4T
Ostré náčiní? wtf?
3 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
v pripade novy moto, shodnete se taky na 4T?
Co se vymeni olej u 4T se zase spali u 2T.... po sezone 2T urci pist, ojka, klika, loziska -> 15ka s praci?
Po sezone 4T se dela co? pist a zbytek jen kontrola? nebo ventily?
fakt nevim.. jen chci posunout diskuzi dal od cezetek
zatim muzu rict ze TM vs DRZ..... hadejte
1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
fallen>ja si myslim ze to je o stesti kus od kusu (jetiny atd..)
v pripade novy moto, shodnete se taky na 4T?
Co se vymeni olej u 4T se zase spali u 2T.... po sezone 2T urci pist, ojka, klika, loziska -> 15ka s praci?
Po sezone 4T se dela co? pist a zbytek jen kontrola? nebo ventily?
fakt nevim.. jen chci posunout diskuzi dal od cezetek
zatim muzu rict ze TM vs DRZ..... hadejte
troufám si tvrdit, že nová 4T(zavedení výrobci-yamaha/ktm/husaberg etc)nový píst určitě potřebovat nebude a ventily se pouze kontrolují
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Ahma>Rekl bych ze je to zhruba nastejno, u 2T se delaj furt vybrusy ktery odchazej dost casto, kdyz je valec deravej jak reseto. O voleji uz psal uvalak, s tim souhlasim. A pokud budeme srovnavat stejny tridy(MX2,MX1) tak to bude fakt skoro nastejno. Pokud se ovsem 4T nepotka, nebo tak neco. Pak bude asi generalka drazsi....
Výbrusy se dneska už na ostrých 2T nedělají(nějakej ten pátek) a nedělají se už vůbec "furt"!
1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
jinak 2T je jednoduchej motor narozdíl od 4T a go vyjde na takovejch 10-15tis
4T jsou nesmrtelný ale pokud jsou to ostrý 4 takty tak se serou o dost víc než 2T a jejich opravy jsou mnohem dražší
chlumakFZS600>HM, zajímavý názory, dycky když potkám někoho na krosu, at´už malým (80) nebo velkým (300) 2T, dycky se dám do řeči a ptám, kolik na píst a kolik na nikasil? Dostalo se mi odpovědí, že na píst 10 mth, ale další na stejný motorce na píst 150 mth, nikasil někdo 30 mth, někdo 300 mth. To mi chcete říct, že ve 2 stejnejch motorech jeden oddělá píst 10x rychleji než druhej? Nejsou to nějaký bludy dotyčnejch majitelů? Kde je pravda? Berme jako příklad 125 2t kros...
Otázkou je, jestli to ty střelci po těch 10 mth nemění zbytečně (nevim jak v MX ale v ostrym enduru je 10mth cca 300km- to se akorát zajede novej píst a můžu pořádně začít nakládat-jsou to cca dvě nádrže)
2 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Beru třídu MX2.
Jedu na dváce, všechno tam odchází rychle. Co rok, to ojka, ložiska, dva písty, (lamely nevím přesně, ty jsem neměnil, ale už asi dlouho nevydrží). Projedeš plno benzínu s drahým olejem.
Jedeš na dvěpade "F". Ojka vydrží dýl, píst si myslím jednu sezonu zvládne, ložiska taky tak. Leješ do motoru drahý olej a měníš s ním filtr co pár hodin.
Já si nemůžu pomoct, ale početně to vidím dost stejně.
Ale buďme trochu paranoidní, aaano, co když tam něco spadne. To je pak jasný, 2T bude levnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Co náhradní díly...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
hAjPR>Ale buďme trochu paranoidní, aaano, co když tam něco spadne. To je pak jasný, 2T bude levnější.
Tak dokud to všecko jede tak je to stejný, ale když vemeš o kolik se toho na 4t motoru točí víc a logicky každá část má svuj nějakej interval výměny tak prostě musí 4T logicky vyjít dráž.
De vo to, že když to máš rok tak je ti to celkem jedno protože pokud se nestane nějaký neštěstí tak to vyjde + - stejně, začlo by se to rozcházet až bys tu motorku měl dejme tomu 5 let a víc, jenže to tu praktikuje málokdo, takže každej bere jetou (na kterou má) a modlí se aby to nepadlo.