Naposledy editováno 26.07.2009 11:17:32
1 reakcí na tento příspěvek Virago porucha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago porucha
1 reakcí na tento příspěvek Virago porucha
2 reakcí na tento příspěvek Virago porucha
1 reakcí na tento příspěvek Virago porucha
Naposledy editováno 03.05.2009 13:12:44
3 reakcí na tento příspěvek Virago porucha
Takže dám nový šrouby, pořádně zajistím proti povolení a hotovo. ALE, nemám to Virago dlouho ještě jsem neměnil olej ,jakej tam vlastně patří???
Naposledy editováno 01.05.2009 11:00:53
1 reakcí na tento příspěvek Virago porucha
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago porucha
Má sice 1100 Virago, ale těmhle motorům rozumí, vím že s volnoběžkou měl taky problémy, tak ti snad erudovaně poradí.
Hodně štestí s opravou
P.S. kdybych se mýlil, tak mě někdo opravte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago porucha
Podle mě se ti při té první poruše žvýkly válečky nebo střed volnoběžky. Jak popisuje 2stroke, válečky fungují jako klíny - při jednom směru otáčení se mají šprajcnout a přenášet záběr, při opačném směru (když už se motor točí rychleji, než startér) kloužou a startér tím odpojí. Pokud jsou ožvýkané, nebo jsou na středu, o který se opírají, vymačkané plošky, zaklíní se nedostatečnou silou a celé to pak prokluzuje. Jestli to zabere nebo proklouzne záleží na tom, v jaké poloze se volnoběžka před startováním zastaví.
Dá se to zrepasovat - záleží, jestli znáš nějaké lidi, kteří umějí brousit a soustružit. Volnoběžka musí ven, pak potřebuješ zjistit, co je ochozené - jestli válečky nebo střed. Bývá to vidět pouhým okem. Válečky se dají vyměnit nebo nechat vyrobit na míru o pár setin větší, střed se dá obrousit (ale přitom to chce taky raději nové válečky). Mně když klouzala volnoběžka, nechal jsem vyrobit válečky o desetinu větší z normálních ložiskových válečků a od té doby mi to drží už skoro deset let.
edit: Pro představu - tady je popis, jak se repasuje volnoběžka u GPZ750:
Repase volnoběžné spojky startéru
Je to sice jiná motorka, ale princip je stejný a řešení je velice podobné. Myslím, že 2stroke bude autora té stránky znát
Naposledy editováno 31.05.2009 19:19:24
2 reakcí na tento příspěvek Virago porucha
1 reakcí na tento příspěvek Virago porucha
Má o trochu jinej problém, starter mu točil, ale neotočil motorem tak jsme to rozebrali a měl povolenej šroub na klice takže se mu magneto protáčelo na hřídeli a neotočil se motor. Tak sme do dotáhli a nastartoval asi 6 krát a pak ho to zase někde nechalo . Je mi divný že na klice je konus a nejni tam otvor na klínek, ale na magnetu otvor na klínek je a je taky do konusu.
Je to normální nebo to klucí čínský poskládali z čeho se jim hodilo ?
Ještě jeden dotaz, našel jsem utahovací moment 130 Nm, jak podržíte kliku, aby se netočila ? Dát tam rychlost a podržet brzdu? Neprdne kolečko v převodovce nebo zub na kardanu ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |