globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PRO milovníky dvoutaktů!!!
 
23.4.2009 v 21:16

BRUTALITKA...
Předchozí
1 2 3
Následující

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:21 | Nahoru | #1
ty wle to musí mít výkon jako svině

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:24 | Nahoru | #2
200bhp

1 reakcí na tento příspěvek PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:25 | Nahoru | #3
no na to že je to dvoulitr tak jsem čekal větší výkon, kór u 2T

Naposledy editováno 23.04.2009 21:25:34

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:25 | Nahoru | #4
s tim se neda jezdit,jen litat

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:25 | Nahoru | #5
kde se to dá koupit?

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:31 | Nahoru | #6
Masakr

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:32 | Nahoru | #7
vzdyt to nema ani poradnej vejfuk nejlepší je dvoutakt zavodní Jawa 4 válec Franty Šťastného

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:33 | Nahoru | #8

Laďa.s>no na to že je to dvoulitr tak jsem čekal větší výkon, kór u 2T


To není 200 koní, to je 200Ltr./100km

A k čemu je taková věcička? Kam s ním?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:36 | Nahoru | #9

RomanSS>Laďa.s>no na to že je to dvoulitr tak jsem čekal větší výkon, kór u 2T
To není 200 koní, to je 200Ltr./100km



200 bhp = 200 k (cca)

(reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:37 | Nahoru | #10

Laďa.s>RomanSS>Laďa.s>no na to že je to dvoulitr tak jsem čekal větší výkon, kór u 2T
To není 200 koní, to je 200Ltr./100km

200 bhp = 200 k (cca)


Já vím.
Safra tady mě už nikdo nepochopuje. :\

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:44 | Nahoru | #11
200 koní má kdejakej dvoulitr 4t

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:44 | Nahoru | #12
Takovej přerostlej motor z wartburga

Naposledy editováno 23.04.2009 21:44:43

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:46 | Nahoru | #13
to chcu doma kdo mě to kůpí..?

1 reakcí na tento příspěvek PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:52 | Nahoru | #14
btw kde jste nasli tu info o vykonu ?

(reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:54 | Nahoru | #15
HausO> v nadpisu videa

1 reakcí na tento příspěvek PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 21:55 | Nahoru | #16
Kdyby to mělo ješte o 100 koniku víc tak bych začal uvažovat nad tim, že bych to šoupl do Mita

Naposledy editováno 23.04.2009 21:56:50

1 reakcí na tento příspěvek PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 22:11 | Nahoru | #17
dnešní svět je na hovno, 2t jsou diskriminovaný....
ale ani ten 2t nesmí točit víc jak 5 tisíc za minutu, pak už je to na hovno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 22:17 | Nahoru | #18
memphis.unv> princip dvoutaktu je v tom,že točí přes 5000,jinak je z toho paskvil typu Trabant,nebo Jawa,

(reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 22:24 | Nahoru | #19
motocvok> princip paskvilu typu Jawa je v tom, že bez něj by dnešní motorky nebyly tam, kde jsou

(reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 22:26 | Nahoru | #20
motocvok> já mám maxi. krouťák ve sténéch otáčkách jak HD
co máš proti motoru třipade? největší nevýhodou dvoutaktu je jeho obrovská spotřeba. když ho ale neženeš do těch otáček tak má při lepších parametrech stejnou spotřebu jako jako 4t a oproti jak vyhnanýmu 2t tak jakýmukoliv obdobnýmu 4t daleko lepší zvuk
takže to neni paskvil ale výhoda

(reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 22:27 | Nahoru | #21

the_duck>Kdyby to mělo ješte o 100 koniku víc tak bych začal uvažovat nad tim, že bych to šoupl do Mita



A kdyby to mělo o 1 PS míň, tak bych to šoup do sběru 2-litr,2=takt a jen 200 koní? Tzn. 100 koní na litr objemu? Co to dneska je?

2 reakcí na tento příspěvek PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 22:39 | Nahoru | #22
nic proti Jawě,bývala to jedna z nejlepších značek,bohužel přičiněním komunistů a současnýho vedení,je malinko ze hry,ten dvoutakt je o tom,že to má šílenej nástup ve vysokých otáčkách,jak otevře přívěra,dějou se věci,pokud to netočí,nemá to proti čtyřtaktu žádnou výhodu,jen to smrdí žere a nejede

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 22:52 | Nahoru | #23
motocvok> to je právě to co se ti snažím vysvětlit, když ho použiješ v nižších otáčkách, sice ten výkon jako takovej nedosahuje hodnot vyhnanýho 2t, ale pořád jede líp než 4t, přičemž má identickou spotřebu. ono totiž to že ten motor neni bržděnej rozvodama se někde prostě projevit musí aji tak

jawa 350: 18kW; 32Nm; 3,5l;
honda cbf 250: 16kW; 22Nm; 3,5-4l

přičemž si srovnej konstrukční stáří motorů.
jo, jedna jediná nevýhoda 2t mě napadla, kterou trpí aji ty nevyhnaný, a to že jsou motory náchylný na životnost. jsou sice jawy který najely bez šáhnutí do motoru 50-80 tisíc, některý ojediněle 100 tisíc, ale většinou mají tak těch 30-40, takže je to míň. jiná nevýhoda mě nenapadá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 22:53 | Nahoru | #24
motocvok> "smrdí žere nejede", to je přesně ono, to jsem měl napsáno na kufru, než to opršelo jinak jako na jawě je základní předpoklad: neřešit spotřebu, výkon, maximálku, prostě jen jezdit a užívat si ...takže vlastně českej H-D

(reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 22:57 | Nahoru | #25
memphis.unv> no ještě bych řekl, že podstatná výhoda souvisí s jednoduchostí toho motoru, totiž že údržba i případné opravy a generálky vyjdou daleko levněji přece jen se tam pohybuje jen píst, ojnice a klikovka, žádný ventily ani rozvody nehrozí

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 23:02 | Nahoru | #26
kuva, teď to ešte nacpat do Trabuka a vymalováno

PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 23:08 | Nahoru | #27
No tak třeba takovej Norton z Wankelem měl ze 600ccm taky přez 200 koní, a nikoho to nepřekvapilo, Ducati Desmosedicci má 200 koní z 800ccm, a taky to nikoho nepřekvapuje, Ninja, R1 a další Japonský sériovky mají skoro stejný výkon už v litru, a taky pohoda, a navíc na těch všech jmenovaných se dá i jezdit, narozdíl od 2T dvojlitra co sežere i trávu u silnice i kdybys ho dřel jen na volnoběh, a navíc taky jsem čekal že takovej motor bude mít alespoň 500 koní, dyk 200 koní ve dvojlitru by měl snad i ten Tráboš...

Na druhý straně je to ale raritka, vo tom žádná!

Naposledy editováno 23.04.2009 23:08:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 23:10 | Nahoru | #28
Krajda> kurva co furt všichni máte s tou spotřebou? já jezdím za 3,5 litru, kamoš co měl motor po generálce a bezkontakt tak jezdil ještě o půl litra míň. a to ani jeden z nás tu mašinu v žádným případě neštříme, tu spotřebu jsem měřil zrovna když jsem byl na vyjižďce s šestikilem a polovinu nádrže jsem jel na doraz, druhou polovinu hodně svižně
výkon je srovnatelnej s konkurencí a maximálka je omezená tim že to má čtyři kvalty, jinak by po rovině 140-150 dala bez problémů.
nevim jestli ta jednoduchost může aji za spolehlivost, ale za ty tři roky co ju mám akorát šteluju předstih a vyměnil jsem steřelý manžety na šavlách, jediný zásahy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 23:10 | Nahoru | #29
memphis.unv> Suzuki dr 350,26 kw starej motor,jednoválec,je lehčí,výkonnější a nesmrdí,je to věc názoru,podle mě je ten Jawácký motor mrtvá věc,stejně jako všechny dvoutakty,zlikvidujoou je emisní normy a je to škoda,protože ty moderní jedou jako blázen a je s tím sranda,kdyř to rve za ruce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRO milovníky dvoutaktů!!!

23.4.2009 v 23:16 | Nahoru | #30
motocvok> jo, bohužel, zasraný emise
ale jak říkám, z uvedenejch důvodů bych nezatracoval ani 2t s nízkejma otáčkama
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist