globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém!!! startování
12.4.2009 v 18:08
Zdravim všechny. Potřeboval bych poradit. Mám Kawu ZX7R. Když je studená chytá úplně bez problémů na první problém nastává na vyjížďce. Když někde zastavim třeba na cigáro a pak chci nastartovat tak se tomu vůbec nechce. Teď po vyjížďce jsem chtěl zajet do garáže a vůbec nechytla potvůrka. Čim by to mohlo být? Díky za rady

Problém!!! startování

12.4.2009 v 19:17 | Nahoru | #1
Nedáváš tomu sytič?

Problém!!! startování

12.4.2009 v 20:11 | Nahoru | #2
starter točí teplej i studenej furt stejne jen to nechytne? špatne seštelovaný karburace nebo nezavirajici sitič

Problém!!! startování

12.4.2009 v 20:27 | Nahoru | #3
máš správný svíce?? (teplota)

Problém!!! startování

12.4.2009 v 20:31 | Nahoru | #4
starter točí pořád stejně,svíčky taky v pohodě. Teď jsem k tomu přišel když byla už vychladnutá a znova chytla na první. A sytič tomu opravdu nedávam

Problém!!! startování

13.4.2009 v 09:04 | Nahoru | #5
Zkus při strtování přidat trochu plynu, aby se jen trochu otevřely klapky o pár mm.
Mimochodem... nemáš laďák?

Problém!!! startování

13.4.2009 v 09:51 | Nahoru | #6
ani s plynem se tomu moc nechtělo. Jinak ano laďák mam

Problém!!! startování

13.4.2009 v 11:24 | Nahoru | #7
No,na laďák je někdy potřeba obohatit směs, protože to může střílet do výfuku kuli chudé směsi. Je možné, že už někdo kroutil šroubem bohatosti a asi moc.
Přenastavit bohatost podle manualu a udělat podtlaky...
Pokud to má hodně najeto, tak bych asi i překontroloval vůle na ventilech... Každopádně, diagnostika od klávesnice ja prd

Problém!!! startování

13.4.2009 v 16:53 | Nahoru | #8
kolikátej ročník je ta kawa ? Některý mají řešenou benzínovou pumpu,že funguje až při startování.Není problém v tom ? (při zahřátým motoru se benzín odpaří)

1 reakcí na tento příspěvek Problém!!! startování

13.4.2009 v 19:49 | Nahoru | #9
Kawa je rok 99

(reakce na) Problém!!! startování

13.4.2009 v 20:12 | Nahoru | #10

Sosi>Kawa je rok 99


Hmm,tak tím to nebude.Na 99,99% se spouští pumpa hned po zapnutí klíčku.
Můžeš vyzkoušet -pustit benzín,zapnout klíček (bumpa by měla bejt na okamžik v chodu pokud nejsou plný karbece).
U starších ročníků se spouští pumpa až při startování.

Problém!!! startování

13.4.2009 v 20:20 | Nahoru | #11
no právě se mi zdá že ta pumpa při otočení klíčkem nic nedělá ale jak říkám za studena chytá úplně nádherně

1 reakcí na tento příspěvek Problém!!! startování

13.4.2009 v 21:46 | Nahoru | #12
V součastnou dobu řeším stejnej problém (laďák mám taky..)-začalo mi to dělat po natankování V-Power a snížení volnoběžnejch otáček.Na ten V-Power mi to znatelně líp jede,ale obsahuje pěkný svinstvo.Na zimu rozhodně netankovat.

Pumpa by měla fungovat tak,že při přetlaku vypne.Jestli kdy do ní jde proud se dá zjistit např. tak že se pumpa odpojí na konektoru a místo ní se zapojí malá žárovička.(mě jde do pumpy proud až při startování).

Každopádně až se ti to podaří vyřešit,dej sem info čím to bylo.

(reakce na) Problém!!! startování

13.4.2009 v 21:59 | Nahoru | #13
fantomas> ok mrknu na to a dam vědět. Zatim díky za radu

Problém!!! startování

13.4.2009 v 22:12 | Nahoru | #14
Měl jsem zx6r 99 a dělala mi tohle po zimě...byl jsem z toho neštastnej.Na studenym startu mi chytla hned, ale šla na tři a pak se chytil i ten 4.vyměnil jsem svíce a bylo to lepší.Jak se ohřála tak ani boha nechtěla chytit.Bylo to tim, že sem dal ladak a ochudila se směs....dal jsem to na seštelování podtlaků a směsy a bylo po problému

2 reakcí na tento příspěvek Problém!!! startování

14.4.2009 v 10:10 | Nahoru | #15
Začalo mi to dělat až letos. Laďák už tam mam dlouho a nikdy s tim problém nebyl až teď

(reakce na) Problém!!! startování

14.4.2009 v 11:00 | Nahoru | #16
Sosi> dej tam nový svýce a bude to cajk..ještě by to mohl dělat vzduchový filt, ten si měnil kdy?

(reakce na) Problém!!! startování

14.4.2009 v 12:33 | Nahoru | #17

Sosi>Začalo mi to dělat až letos. Laďák už tam mam dlouho a nikdy s tim problém nebyl až teď



Asi to bude chtít udělat celkovou údržbu začal bych od ventilů motorka z roku 99 bude mít najeto nejmín 60t.km pak komplet karbeci a samozřejmě svíčky a filtr potom už to musí šlapat jak má pokud ti to teda udělá někdo kdo se vyzná

1 reakcí na tento příspěvek Problém!!! startování

16.4.2009 v 19:10 | Nahoru | #18
tak pro všechny koho to zajímá. Problém vyřešen je v háji benzínová pumpa

(reakce na) Problém!!! startování

16.4.2009 v 20:04 | Nahoru | #19

Sosi>tak pro všechny koho to zajímá. Problém vyřešen je v háji benzínová pumpa



Dík za info.Jak jsi na to přišel ? Co ta pumpa dělá,nebo nedělá ?

Problém!!! startování

16.4.2009 v 20:26 | Nahoru | #20
Dal jsem to tady u nás do servisu známému. Tak mi akorát volal že je v háji tak budu hledat někde novou to budou zase nervy ji sehnat Nic bližšího nevim ale zítra budu moudřejší

Problém!!! startování

16.4.2009 v 20:29 | Nahoru | #21
Co je v ní špatnýho? Určitě by to šlo nějak opravit...

Problém!!! startování

16.4.2009 v 20:50 | Nahoru | #22
jak říkam zítra se tam jdu mrknout tak budu moudřejší. Co koukám na netu tak je to investice nejméně za 3000

Problém!!! startování

16.4.2009 v 20:51 | Nahoru | #23
Na http://www.partsdepot.cz/ stojí nová pumpa 5 269 Kč (dodání do 30dnů),6 307 Kč s dodáním do týdne.

Problém!!! startování

16.4.2009 v 20:57 | Nahoru | #24
za studena startuje se sytičem a když je teplá a nepotřebuje tak bohatou směs tak nestartuje a je to pumpou?divné.pumpa totiž už nemusí tolik tlačit.

Problém!!! startování

16.4.2009 v 21:16 | Nahoru | #25
ještě se mění svíce ty na tom také nejsou moc dobře

1 reakcí na tento příspěvek Problém!!! startování

16.4.2009 v 21:51 | Nahoru | #26
věříš na víc závad najednou? já ne

(reakce na) Problém!!! startování

16.4.2009 v 22:32 | Nahoru | #27
motocvok> to jako myslíš buď svíce nebo pumpa jo?

Problém!!! startování

25.4.2009 v 19:24 | Nahoru | #28
Já bych spíš tipnul seřízení karbeců.

Problém!!! startování

28.4.2009 v 18:40 | Nahoru | #29
tipoval bych spatnou synchronizaci (u ZXR taky za tepla hodne spatne startovala, po synchru => OK), jinak pumpa by byla po otoceni klicku slyset, jak se snazi do karbcu natlacit benzin, coz se ale u Kaw nedeje, teda nvm, jak u novejsich, ale u tech starsich muzes vytriskat klidne celou baterku, pokud ti dojde benal a budes se snazit ji natocit...a pokud by byla pumpa spatna, tak mi ver, ze by ti dosel benzin a masina by nechytla ani za studena! na ZXR750 jsem mel po crashi spatny kontakt u benzinove pumpy (v konektoru) a vyjel jsem benzin z karbcu a konec, pak uz se tam zadny benzin nedostal! je tam myslim pulsacni pumpa a pres tu se ten benzin nejak samospadem nedostane, jen jsem rocvaknul a znovu nacvaknul konektor, na chvili jsem pumpu naprudko pripojil na baterku, dokud se nazacala "dusit" a pak sup, motor bezel jak nic svice, pokud jsi nemenil, tak nejspis neprohloupis, pokud koupis nove, ale pumpu si jednoduse otestuj tak, ze ji pripojis na baterku primo...2 dratky, cerny na minus a ten druhy, nejspis bude cerveny, na plus pol) a nech ji precerpat treba litr benzinu odpojis hadicku, co jde ke karbcum a z ni ti bude strikat benzin
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R WARP 255 19.10.2022 v 21:30 godofwar
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638


TOPlist