paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zajíždění
7.4.2009 v 16:00
Ahoj. Jak se pozná špatně zajetá motorka ? Jaká je definice špatně zajetýho stroje ? Teď zrovna zajíždím a prvních 800km opravdu hodně zlehka ,ale pak příšla ona slunečná sobota a docela jsem ji nakládal...ne ůplně do plnejch ale průmě tak kolem 8000 až 9000...jo jo v manuálu je sice držet pouze pod 9000 ale i tak by se mělo asi ještě hodně opatrně. Ne že by ji probuh snad něco bylo doufam ,že ne...jdu teď na první výměnu oleje ,ale i tak by mě zajímalo jaký jsou znaky špatně zajetýho stroje. Dík čus

Zajíždění

7.4.2009 v 16:04 | Nahoru | #1
Definice se dá říci takto - jezdi podle pravidel silničního provozu a někdy o trošilinku víc. Takto "ideálně" zajedeš nový stroj.

Zajíždění

7.4.2009 v 16:15 | Nahoru | #2
Jasný ,ale spíš by mě zajímalo jak poznám ,že jsem motorku zajel špatně. Jde o to ,že jsm lajk a nepoznám jestli má mít o něco větší výkon atd .......

Zajíždění

7.4.2009 v 16:20 | Nahoru | #3
Heh jakoze 90 na jednicku

Naposledy editováno 07.04.2009 16:21:08

Zajíždění

7.4.2009 v 16:24 | Nahoru | #4
podle mě nepoznáš
jinak mě bylo řečeno že mám Guzzi zajíždět stylem - nepřekračovat 5000ot., ale také jí nedržet dlouho ve stejných otáčkách = hodně řadit, měnit otáčky, krátkodobě jí dát full gas..

Osobně si myslím, že dnes nehrozí že bys vysloveně něco zkazil a i když z ní uděláš "lenocha" tak nějaký 2 koně víc nebo míň stejně nemáš šanci poznat

1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění

7.4.2009 v 16:26 | Nahoru | #5
normálně to vem na dálnici a začni jedničkou do omezovače, dvojkou, trojkou, až nakonec, pak se otoč, vem to zpátky a máš zajeto :)

Zajíždění

7.4.2009 v 17:48 | Nahoru | #6
Ten motor uz ma neco najeto z brzdy,nedavaji do vyroby primo nezajety motory.Proste jsou jen syrovy.Nejlepsi stav je vzit ji na vsechny mozny useky.Dalnice,okrska,mesto.Kdyz to nebudes prehanet a rvat ji do omezovace tak se ji nic nestane.Kort suzuki,to je drzak :D

Zajíždění

7.4.2009 v 19:54 | Nahoru | #7
bud v klidu suzuki sou nesmrtelny , ja svoje gsr zajizdel stylem 200 km v klidu a pak mi praskly nervy tak sem to jezdil jak prase, ve 400 kilometrech sem na cdicku prestrihnul dratek kterej mi omezoval otacky a vykon na 25 kw a jezdil sem normalne, ted mam najeto 20 000 a masina jede lip nez kamosovi kterej ji zajizdel pomalu a z lehka, kazdopadne mel sem v suze rozebranej i motor a rikali ze je jako novej , nechal sem ho cistit.

Zajíždění

7.4.2009 v 20:20 | Nahoru | #8
myslím že "zajetí" sou nejdůležitější natočené km motorky.
říďit sa mosíš podle toho co udává výrobce...jinak nesmíš s motků jezdit na stejné otáčky furt...tím ju nezajedeš,tak jak máš.musíš taky někdy vzít za helf a protahnůt ju do omezovaču,hodně řadit,atd (jednoduše řečeno,naučit ju,aby šla za helfem)....a dodržovat intervaly výměny oleja.a co sa tyče "jak poznám špatně zajetý motor" tak to opravdu nevím,to asi ani nejde

Naposledy editováno 07.04.2009 20:23:43

1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění

7.4.2009 v 21:25 | Nahoru | #9
manualy na yamahy vetsinou rikaji prvních 300 km 1/4 plynu, do 500 km 1/2 do 800 3/4 plynu po 1000 plnej

samozrejme se pocita s tim ze se tomu obcas trochu nalozi, protoze jak si to zajedes tak to bude jezdit ;)

Zajíždění

7.4.2009 v 21:26 | Nahoru | #10
Ok tak díky

Zajíždění

7.4.2009 v 21:33 | Nahoru | #11
jojo jak ju naučíš tak bude jezdit .. nee jen jezdi zlehka a moc jí nedávej plnej v otáčkách a vono se to podá

(reakce na) Zajíždění

7.4.2009 v 21:45 | Nahoru | #12

naty.kuchtova>manualy na yamahy vetsinou rikaji prvních 300 km 1/4 plynu, do 500 km 1/2 do 800 3/4 plynu po 1000 plnej

samozrejme se pocita s tim ze se tomu obcas trochu nalozi, protoze jak si to zajedes tak to bude jezdit ;)



ne občas naloží, ale furt jí dávat za předpokladu že dodržíš otáčkový limit někde zhruba 4000ot. před omezovačem..

pokud pojedeš prvních 300km dle manuálu na 1/4 plynu konstantně, tak z ní právě uděláš línou mrchu

fakt řadit, řadit a řadit, měnit točky, otvírat a moc se s ní nemazlit

Zajíždění

8.4.2009 v 09:45 | Nahoru | #13
dva_hrnce> nepsala jsem konstantne ackoli to tak asi vyznelo, melo to byj jako maximalne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění

8.4.2009 v 10:20 | Nahoru | #14

ilMedvědGuzzini>normálně to vem na dálnici a začni jedničkou do omezovače, dvojkou, trojkou, až nakonec, pak se otoč, vem to zpátky a máš zajeto :)



To mi pripomina jednoho Feixe se ZX12kou novou kterej take nechtel zajizdet ze ho to preci nebavi a stjne se nic nepozna..
A pak v 6tis se divil ze ta zx12ka jede jak lemra a vic jak 260nechtela jet a pojede ho 750ka

Nezajizdej je to k hovnu jak ti tady rikaj odbornici.
Prece to ze neco pise vyrobce je k hovnu to jsou jen zvasty
To nepoznas

Naposledy editováno 08.04.2009 10:21:07

(reakce na) Zajíždění

8.4.2009 v 10:34 | Nahoru | #15

z-x-r>ilMedvědGuzzini>normálně to vem na dálnici a začni jedničkou do omezovače, dvojkou, trojkou, až nakonec, pak se otoč, vem to zpátky a máš zajeto :)

To mi pripomina jednoho Feixe se ZX12kou novou kterej take nechtel zajizdet ze ho to preci nebavi a stjne se nic nepozna..
A pak v 6tis se divil ze ta zx12ka jede jak lemra a vic jak 260nechtela jet a pojede ho 750ka

Nezajizdej je to k hovnu jak ti tady rikaj odbornici.
Prece to ze neco pise vyrobce je k hovnu to jsou jen zvasty
To nepoznas



Zajíždění

8.4.2009 v 12:29 | Nahoru | #16
engine break in

Zde je neco malo o motorech napsano

Bohuzel pro nektere anglicky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit Fíla9 24 29.11.2023 v 19:35 konas89
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Prosím poradit,,, shaním manuál v č... Suzuki GSF 650S Bandit Davekel 3 22.3.2022 v 09:48 zdenysrx6
Rozšíření stojánku Suzuki GSF 650S Bandit Fíla9 8 25.8.2021 v 20:11 kratkej01


TOPlist