globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomožte nebo se poseru
26.3.2009 v 12:04
zdravím vás pánové.mám takový problém.už několikrát jsem to tu řešil ale nikdy nic nepomohlo.mám yamahu fzr 600 rv 91.co jsem jí koupil tak vynechávala v 6000otáček vždy pravidelně.mám nové těsnění pod hlavou,seřízené ventily,rozvody seřízené,nové svíčky Brisk A10s,nový filtr na vzduch,na olej,novej olej,elektrika skontrolovaná.komplet nové těsnění všech karbců.seřízené podtlaky,seřízené hladiny a směsi,odpojené čidlo na stojánek.zapalování jsem poslal do firmy ignitech a říkaly že je v pořádku.neporadil by mi někdo čím by to mohlo jěště bejt?sem na ní nasranej,takovejch prachůa furt to dělá.já si myslím že to bude dělat zapalování,je to možný že by to ta firma ignitech nezjistila???děkuji všem co k tomu napíšou něco kloudnýho.dik Tomfzr
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 18:26 | Nahoru | #31
JMCH> tak to bych netvrdil! Už si je zkoušel?? Já je mám a oproti Ngk je to nebe a dudy! Třeba cena,studený starty,sytič,akcelerace v malejch ot a celkovej chod motoru atd.

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 20:06 | Nahoru | #32
Cože ? Nemáš na novou ? Prosimtě kolik te stal ten servis radši nechci vědět ... ale když ho sečtu společne s pořizovací cenou motorky tak mi neříkej že by ses nedostal na tak o 6-10let novější motorku.

1 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 21:13 | Nahoru | #33
Virago1100:Máš recht,jinak by Brisky nejiskřili a motorech Lamborginy...NGK-Jeden špatněj start jsou na vyhození...Jinak chybu bych taky viděl CDI,hlavně když už se do toho někdo hrabal...Tím spíš bych hledal tam.Hodně zdaru

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 10:49 | Nahoru | #34
zdravím pánové.tak včera jsem zkoušel vipínač na řídítku,ten je v poho.svíčky Brisk jsou levnější než NGK ale jseou výborný,krásný studený starty a hlavně se neulejou.Bohužel nikoho s fzr asi neseženu,nikdy sem jí u nás neviděl.super61-řetěz mám taky novej pravděpodobně má 1100virago pravdu,už sem to měl tolikrát rozebraný,že mám asi tu provozní slepotu,opravil sem si každou motku i káru ale tohle mi hlava nebere.karburátory jsem vyloučil,to by to po těch 6tisících už asi vůbec nejelo.před měsícem jsem to ze servisu přivezl.podle nich to mám bezvadně seřízené ale že neví čím by to mohlo být(nebyl to autorizovanej opravce)říkaly že mám koupit nové zápalko.co myslíte mám ho koupit????děkuju všem za rady

1 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 10:54 | Nahoru | #35
Honzuna--neměl sem na novou když sem jí kupoval,to sem jěště nevěděl že to bude taká mrcha.jojo za díly jsem dal tak jak za fzr.až na to vynechávání je v perfektním stavu.nemáš náhodou náký díly do převodovky na zxr 400??konkrétně 2.rych.kolečko a ty podložky k tomu???

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 11:00 | Nahoru | #36
jestli Ti nabízeli že v Ignitechu se na to můžou podívat, asi bych jim to tam dal. Budou tomu rozumět a můžou tam vyzkoušet svoje zapalování bez toho že bys to někde sháněl.

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 11:02 | Nahoru | #37
jo to je pravda ale nedokážu jsi představit jak jedu do Práglu s tím vynecháváním-to asi nepude,a oni ho tam chtěj s motorkou.

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 11:05 | Nahoru | #38
vozejk, nebo točit do šesti ...

1 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 11:24 | Nahoru | #39
seru na ignitech,koupím jiný a uvidí se.nevěděl by někdo o zápalku fzr rv 91??

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 11:43 | Nahoru | #40

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 11:49 | Nahoru | #41
děkuju viragovi-tam ho objednam.zdravím a at vám to lítá líp jak mě

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 12:06 | Nahoru | #42
los fazeros> Tak svíčky mě napadli hned jak jsem si čet úvod diskuze. Brisk je bohužel opravdu sračka. Do auta jsem si koupil a jedna nešla, do Cagiva River jsem si koupil a v určitém režimu zátěže vynechávala. Doporučuju vyměnit za NGK, Denso a uvidíš. Podle mě to může být tím. Při zátěži totiž je ve válci větší tlak a Brisk jsou tím docela známý, že při vyšším tlaku vynechávají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 12:07 | Nahoru | #43

V2.forever>Virago1100:Máš recht,jinak by Brisky nejiskřili a motorech Lamborginy...NGK-Jeden špatněj start jsou na vyhození...Jinak chybu bych taky viděl CDI,hlavně když už se do toho někdo hrabal...Tím spíš bych hledal tam.Hodně zdaru



vozim NGK uz jsem je parkrat total ulil (byly upaleny a mezi elektrodama byly mezery jak blazen) dojel sem domu na jeden valec, takze jedna svice se koupala v benzinu... ocistil sem ji sklepl elektrody a najezdil dalsich 10tis km, porad fungovali ale dal jsem nove z nakeho servisniho "zapalu" menil sem vse co mi prislo pod ruku:)

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 12:33 | Nahoru | #44
brisk jsou dybrý svíčky,beží to na ně líp než na ngk.ngkáčka jsem tam koupil před briskama a vynechávalo to stejně.

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 12:39 | Nahoru | #45
assassin: Ony totiž nejsou NGK jako NGK. Ty vyrobené v Japonsku jsou úplně jiná liga, než ty z evropských filiálek. Já měl jedny japonské a vydržely hodně, francouzské mi zkolabovaly po 400 najetých km. Ale Virago je na svíčky dost kat, kvůli blbě vyřešenému startovacímu mechanismu.

1 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 12:44 | Nahoru | #46
Na brzde zatizit a s osciloskopem udelat paraleni diagnostiku. (Prubeh VN, pruběh budiciho proudu civky, signál z indukčního snímače otáček, nevim jestli ma FZR jeste nejak snimac na klapce nebo teploty)

Nebo sehnat druhy FZR a postupne menit. Objednanim zapalka nemusis nic vyresit, muze to byt spousta jinych veci.

Ty pohadky o odlomeny desticce uvnitr tranzistoru me dostaly.

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 12:48 | Nahoru | #47
A neni tam nejakej ladak/KN filtr nebo nejaky podobny hovadiny?

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 12:58 | Nahoru | #48
ladák laser mám,ale filtr normální,je novej.a bez něj to taky vynechávalo

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 15:10 | Nahoru | #49

tomakfzr>nemáš náhodou náký díly do převodovky na zxr 400??konkrétně 2.rych.kolečko a ty podložky k tomu???



Tak to nemám hele, ale tet jsem na bazaru na motorkářích viděl ZXR 400 na díly nedávno.

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 15:59 | Nahoru | #50
jestli jsi nepřehodil tu narušenou jednotku .. tak ji vyměn to že to přebíjelo ji klidně prošlahlo .. vždyť jsi udělal všechno a jenom né tu jednotku takže jdi do toho ..

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 16:21 | Nahoru | #51

otas1>Na brzde zatizit a s osciloskopem udelat paraleni diagnostiku. (Prubeh VN, pruběh budiciho proudu civky, signál z indukčního snímače otáček, nevim jestli ma FZR jeste nejak snimac na klapce nebo teploty)

Nebo sehnat druhy FZR a postupne menit. Objednanim zapalka nemusis nic vyresit, muze to byt spousta jinych veci.

Ty pohadky o odlomeny desticce uvnitr tranzistoru me dostaly.

- to byl ilustracni priklad, aby nerikal ze vsechny kontakty prepajel a tudiz ze v CDI nemuze nic ztracet kontakt/studenak

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 16:28 | Nahoru | #52
u mě to byl ucpaný výfuk, v šesti to škubalo, pak se to přehouplo a šlo to točit až do omezovače

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 16:56 | Nahoru | #53
Pokud jsou ty karbce a ventily ok, tak bych to tipnul na cdi,snímač otáček motoru nebo nějak poškozené(uvolněné)impulzní kolo snímače otáček. Nebo špatné vedení mezi snímačem,cdi, zapalovacíma cívkama.Při těch šesti to dělá i na neutral?

Pomožte nebo se poseru

27.3.2009 v 21:10 | Nahoru | #54
Studenak tam samozrejme byt muze, ale to by se projevovalo jen obcas. Jestli pise ze to zlobi vzdy pri 6000ot tak bych to na studenak moc nevidel.

Muj tip je ten ladak, pryc s nim. (To je ale problem, protoze ladak si da na moto nejcaseji ten kdo original rozbil pri padu, orig. vyfuky se tezko shanej.)

Pomožte nebo se poseru

28.3.2009 v 09:37 | Nahoru | #55
zdravím,vynechává to jen při zátěži,na místě to nepoznám.ucpaný výfuk ne,skusil sem to i bez něj

Pomožte nebo se poseru

28.3.2009 v 10:07 | Nahoru | #56
todle mě dělalo na mzetě když jsem ji koupil nedalo se s tím kolem těch 6 jezdit..bylo špatně provlečené spojkové lanko...jsem to dal tak jak to má být a jedná básen...ale to asi u tebe není tým

Pomožte nebo se poseru

28.3.2009 v 10:16 | Nahoru | #57
co?to nechápu,mám mz etz 251 a kuli špatnýmu lanku mi nikdy nevynechává.

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

28.3.2009 v 10:16 | Nahoru | #58
Nedocetl jsem to tu do konce.. To co se tu resi mi pripomina moji byvalou ZXR400, ktera mela prasklou podtlakovou membranu v karburatoru. Motorka se chovala dost podobne jak se tady popisuje.

Pomožte nebo se poseru

28.3.2009 v 10:26 | Nahoru | #59
membrány mám funglovky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 Ostravak1111 4 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 Tikov 15 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 reNqy 9 14.4.2020 v 19:25 klov
Budíky originální za digitální Yamaha FZR 600 Ride1 11 29.3.2020 v 11:26 Jarrinn
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 SEZAK 16 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6


TOPlist