Hledám víceméně universální motku, na které bych mohl dojíždět do práce (cca 20 km), na jednodenní vyjížďky a to i ve dvou (hrady, zámky, příroda) a občas vyrazit někam dál. Má obvyklá cestovní rychlost je spíše kochací (max 120). Měl jsem TA 600, výkonově bohatě stačil, ale byl na mě příliš těžký a neohrabaný (jsem prcek 170/60), vyžadoval příliš pozornosti.
Po prohrabání netu jsem skončil u BMW 650, jen nevím zda GS či CS. Do terénu nepotřebuju, max. občas nějaká šotolina nebo lepší polňačka. Která bude lepší ?? Cednově max 80 tis. peněz., ročník 2000 a výš.
(ještě malinko uvažuju o CB(F) 500/600 či FZ 600 či banditovi ??)
Díky všem za reakce. Tom.
Naposledy editováno 24.03.2009 20:15:52
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS
Pokud BMW, rozhodně GS. Nejde o to, že nepotřebuješ do terénu, normální GSo na to ani moc není, na to je lepší dakar. Ale malé GSo je spolehlivé, pohodlné, vypadá docela dobře, žere okolo 4L/100km, jede pěkně (subjektivně bych mu typoval malinko víc, než 39kW) a je to stříkačka (čehož bych si vážil třeba na Grossglockneru). Cestovní je pohoda a přitom lesní cesty nejsou vůbec nereálné.
Bandita koupíš za dobrou cenu, ale no......
jen si nejsem jist tou cenou max 70tis při 2000 a výše.
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS
Protože jsem si na něj nemohl zvyknout, je na mě moc těžký, vysoký a má vysoko těžiště. Nebavilo mě pořád studovat, kde zastavím, abych nedošlápl do koleje a nesletěl což se párkrát stalo (přestože mám zadní tlumič úplně dole), problémy s manipulacví na místě. No a taky se mi nelíbí (měl jsem r.93). Jinak motoricky super, naprosto spolehlivý, pohodlný, posezeníčko pěkně za větrem .
Naposledy editováno 24.03.2009 20:22:09
to, že se CS hoodně lidem nelíbí, neznamená, že musí být pro tebe tabu, naopak, to, na jaké ježdění chceš motorku, je ideální. Výhoda těhlech 650tek je, že má nádrž za sedlem, takže je daleko ovladatelnější než třeba Pegaso,(obojí jsem měl) a kdybych neměl 190cm, tak mi GS zůstalo doteď. Od roku 2000 jsou to už všechny stříkačky - tudíž spotřeba tak 3.5-3.8 l ! Sám jsem na malym GéeSu najel přes 20 tis. za 3 měsíce..A navíc, dost z nich jsou ještě snižovaný právě, aby je zvládli menší postavy (buď sedlem, přepákováním nebo tlumičem). Co nemá konkurence je ABS a vyhřívané rukojeti, a obojí je k nezaplacení, to mi věř..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS
CS rulezz ! remen bezudrzby, benzin nezere, jezdi rychlej nez GS, jezdi lip nez GS, bazen tam das vsechno, stupacky se drou na buchlakach v pohode, a to ze je to jednovalec me ani neprijde ze by to vybrovalo prave diky tomu to ma paradni kroutak, a hlavne vypada dobre a ne jak ty vase spotrebni motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS
Naposledy editováno 24.03.2009 22:16:13
Výška se dá měnit i výměnou přepákování zadní kyvky, v německu se dá koupit snižovací nebo zvyšovací kit.
Doporučuju model s vyhřívanejma heftama, já mám oba i s ABS, ale není to nezbytně nutný.
Já šel do CS proto, že to není tuctovka, nechtěl jsem se starat o řetěz a na BMW s kardanem nebyly prachy
Přeju hodně spokojenejch km s BMW.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |
Vymena sedla BMW F 650 GS | 720102 | 9 | 3.4.2024 v 06:51 Gahan37 |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS | sakal01 | 35 | 30.1.2024 v 07:23 Radek2107 |