globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS
24.3.2009 v 17:29
Zdravím všechny zkušené a prosím o radu.
Hledám víceméně universální motku, na které bych mohl dojíždět do práce (cca 20 km), na jednodenní vyjížďky a to i ve dvou (hrady, zámky, příroda) a občas vyrazit někam dál. Má obvyklá cestovní rychlost je spíše kochací (max 120). Měl jsem TA 600, výkonově bohatě stačil, ale byl na mě příliš těžký a neohrabaný (jsem prcek 170/60), vyžadoval příliš pozornosti.

Po prohrabání netu jsem skončil u BMW 650, jen nevím zda GS či CS. Do terénu nepotřebuju, max. občas nějaká šotolina nebo lepší polňačka. Která bude lepší ?? Cednově max 80 tis. peněz., ročník 2000 a výš.

(ještě malinko uvažuju o CB(F) 500/600 či FZ 600 či banditovi ??)

Díky všem za reakce. Tom.

Naposledy editováno 24.03.2009 20:15:52

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 17:50 | Nahoru | #1
Tyhle Bavoráky údajně jsou převlečené Aprilie Pegaso - zkus se mrknout i na ně....

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 17:51 | Nahoru | #2
GS CS je ošklivka ošklivá.

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 17:52 | Nahoru | #3
Jdi do GS je to opravdu nenáročná a univerzální mašinka.
Tím CS myslíš Scarvera?To jdi opravdu radši do GS .

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 18:05 | Nahoru | #4
Podle toho co pises me prvne napad Transalp. Proc ti nesedl?

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 18:11 | Nahoru | #5
Přesně bych ti taky doporučil TA, zrovna kolega prodává vyvoněnou 2007 (je tu v inzerátech)

Pokud BMW, rozhodně GS. Nejde o to, že nepotřebuješ do terénu, normální GSo na to ani moc není, na to je lepší dakar. Ale malé GSo je spolehlivé, pohodlné, vypadá docela dobře, žere okolo 4L/100km, jede pěkně (subjektivně bych mu typoval malinko víc, než 39kW) a je to stříkačka (čehož bych si vážil třeba na Grossglockneru). Cestovní je pohoda a přitom lesní cesty nejsou vůbec nereálné.

Bandita koupíš za dobrou cenu, ale no......

jen si nejsem jist tou cenou max 70tis při 2000 a výše.

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 18:55 | Nahoru | #6
Jezdil jsem na tom, dej si u báwa pozor na to, jestli je to karbec, nebo stříkačka. Karbec je dost uchlastanej, když za to taháš, stříkačka OK. Jen je to jednobuch - vrní a je to při cestování dál otravné, sice zatím asi nejlepší, na kterém jsem jezdil, ale podle toho co od motky chceš - tak bych šel do toho CBF od Hondy s ABS s polokapotou. Polohovací sedlo, polokapota, ABS, čtyřvál - hodně povedený a nenáročný strojek. Fazer dost divokej - nic,nic,nic a najednou zbytečně moc. Honda je taková jakoby obroušená - takže jestli hledáš emoce, tak vhodná není, jestli hledáš univerzál, dost se tomu přibližuje.

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 19:48 | Nahoru | #7
R1100GS je ta spravna volba

(reakce na) Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 19:50 | Nahoru | #8
Brůča> ty si videl BMW karburator? od roku 1994 dela jenom strikacky...myslim GS.

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 19:52 | Nahoru | #9
Napsal jsem ti SZ.

Dále:
GSo má řetěz (malé)
CS má pohon myslím řemenem...

Tělesnou konstrukcí jsem tak nějak na stejno..

Naposledy editováno 24.03.2009 19:52:45

(reakce na) Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 20:20 | Nahoru | #10
otas1> Podle toho co pises me prvne napad Transalp. Proc ti nesedl? ...........

Protože jsem si na něj nemohl zvyknout, je na mě moc těžký, vysoký a má vysoko těžiště. Nebavilo mě pořád studovat, kde zastavím, abych nedošlápl do koleje a nesletěl což se párkrát stalo (přestože mám zadní tlumič úplně dole), problémy s manipulacví na místě. No a taky se mi nelíbí (měl jsem r.93). Jinak motoricky super, naprosto spolehlivý, pohodlný, posezeníčko pěkně za větrem .

Naposledy editováno 24.03.2009 20:22:09

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 20:27 | Nahoru | #11
Pro univerzálnější použití je GS lepší. Šestpade jsem měl taky a byl to super stroj pro všechno. Kup si obyč GS, jednak je levnější než Dakar a jednak na něj vyšplháš, protože má nižší sedlo. Aprilia Pegaso je levnější než BMW, ale má horší zpracování o krapet víc chlastá, ale jinak ujde. CBF, Bandit, Fazer nejsou špatný motorky pro tvou postavu možná výhodnější, ale nezažiješ s nimi takovou zábavu. A ještě další věc. Koukni se na naše silnice - pěknej tankodrom, takže jasná volba BMW 650 GS!

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 20:29 | Nahoru | #12
čau,
to, že se CS hoodně lidem nelíbí, neznamená, že musí být pro tebe tabu, naopak, to, na jaké ježdění chceš motorku, je ideální. Výhoda těhlech 650tek je, že má nádrž za sedlem, takže je daleko ovladatelnější než třeba Pegaso,(obojí jsem měl) a kdybych neměl 190cm, tak mi GS zůstalo doteď. Od roku 2000 jsou to už všechny stříkačky - tudíž spotřeba tak 3.5-3.8 l ! Sám jsem na malym GéeSu najel přes 20 tis. za 3 měsíce..A navíc, dost z nich jsou ještě snižovaný právě, aby je zvládli menší postavy (buď sedlem, přepákováním nebo tlumičem). Co nemá konkurence je ABS a vyhřívané rukojeti, a obojí je k nezaplacení, to mi věř..

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 21:03 | Nahoru | #13
Pokud nejezdíš do terénu, smíříš se s vzhledem a hodně klopíš tak CS. GS má prostě jen větší kola a řetěz místo řemenu. Co se praktična týče je to podobný ale na CS asi moc nepudou boční kufry, ale zase má ten bazén místo nádrže. Scarver působí živějším a obratnějším dojmem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 21:31 | Nahoru | #14
stop blbym komentarum lamy !

CS rulezz ! remen bezudrzby, benzin nezere, jezdi rychlej nez GS, jezdi lip nez GS, bazen tam das vsechno, stupacky se drou na buchlakach v pohode, a to ze je to jednovalec me ani neprijde ze by to vybrovalo prave diky tomu to ma paradni kroutak, a hlavne vypada dobre a ne jak ty vase spotrebni motorky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 22:15 | Nahoru | #15
Valmont> jojo. Synátor se o CSku vyjádřil že vypadá jako navztekaná moucha. Myslím, že to vystihl přesně ale mě se fakt líbí

Naposledy editováno 24.03.2009 22:16:13

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 22:22 | Nahoru | #16
jestli se Ti líbí, tak není co řešit, ale nadšenej nebudeš. Ikdyž klasika GS je taky taková nemastná neslaná, Dakárek, ten je na tom líp, ale to asi pro Tebe nepřipadá v úvahu.

(reakce na) Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

24.3.2009 v 22:34 | Nahoru | #17

cp888>Valmont> jojo. Synátor se o CSku vyjádřil že vypadá jako navztekaná moucha. Myslím, že to vystihl přesně ale mě se fakt líbí



konecne nekdo kdo vi jak vypada dobry desing motorky

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

25.3.2009 v 21:29 | Nahoru | #18
Tak hele já mám tu samou postavu jako ty (175 / 65) a koupil jsem si loni na podzim moji první motorku BMW F 650 GS DAKAR r. 2002 s ABS a vyhř. rukojeťma . Dosáhl sem na špičky ,ale jsem Čalouník tak sem si to snížil to sedlo o 3cm a je to super . Fakt suuupeeerrrr motorka měnil bych jedině za novou F 800 GS ale to je jiná cenová relace . Dokonce je živější než Transalp 650 r.2000 půjčil mi ho kámoš . Jsem od Mikulova tak kdyby jsi šel do toho DAKARA tak bych ti to moch taky snížit ale to obyč f 650 GS je vlastně sníženej DAKAR akorát je tam menší přední kolo ale ta DAKARA mi pasla víc k srdci .Mám už na ní skoro 2000 Km a dělá mi jenom radost z jízdy a váha je kolem 170-180kg (píírrrkooo).Jdi do dakara ročník 2000 koupíš i za 80tisíc.

Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

9.4.2009 v 15:30 | Nahoru | #19
subjektivni pohled: GS super motka mam ji a miluju ji. CS je taky paradni trochu jina ale dohromady to pojede stejne.. remen je lepsi nez retez. a me se libi i gs i cs, pro tebe je asi lepsi cs. a nekdo tu psal ze dakar je hezci nez gs-ne. dakar ma ty uzky predni vidle dlouhy vypada jako koza a ma dosti osklivy barevny variace, gs vypada jako vyssi cestak. ale je to subjektivni, urco se ozve nakej dakarista ze je to naopak zdar

(reakce na) Poraďte prosím - váhám mezi BMW GS a CS

16.4.2009 v 17:07 | Nahoru | #20
cp888> Mám doma 2ks F650CS a jeden jezdím já (189cm výška) a druhej moje žena (164cm). Ona má snížené sedlo já si dokoupil zvýšené. Jedinej problém řemenu je ten, že fakt není do terénu, sice ja tam protektor ale kamen mezi řemen a ozubený kolo a máš problém...

Výška se dá měnit i výměnou přepákování zadní kyvky, v německu se dá koupit snižovací nebo zvyšovací kit.

Doporučuju model s vyhřívanejma heftama, já mám oba i s ABS, ale není to nezbytně nutný.

Já šel do CS proto, že to není tuctovka, nechtěl jsem se starat o řetěz a na BMW s kardanem nebyly prachy

Přeju hodně spokojenejch km s BMW.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS sakal01 35 30.1.2024 v 07:23 Radek2107
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist