globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K&N filter vs BMC filter
 
19.3.2009 v 19:28
Nazdar bando, tak bych chtěl vědět, kdo má jaký názor, zkušenost o některém z těchto filtrů + malá anketka.
Jsou si myslím podle vlastností docela konkurencí. Přemýšlím o koupi jednoho z nich. Takže jen tak orientačně tohle hážu do placu, abych nějak přibližně věděl. Předem všem díky za poznámky a rady
Anketa: Který je lepší...?
K&N filter
56%
10
BMC filter
22%
4
Standartní (sériový z výroby)
22%
4

K&N filter vs BMC filter

19.3.2009 v 19:41 | Nahoru | #1
Tak ti to jeste ztizim;)
Mam pipercross, ma byt jeste lepsi a je tu (UK) hodne oblibenej:)

K&N filter vs BMC filter

19.3.2009 v 19:42 | Nahoru | #2
prast jako uhod.... je to temer to same... marketing KN se chlubi pouzitim v zavodnich motocyklech, BMC zas pouzitim ve formuli jedna...

jeste bys nasel dalsi vyrobce, treba Green nebo pipercross... ale jsou to proste jen pratelne filtry vzduchu, neni na tom co srovnavat:)

1 reakcí na tento příspěvek K&N filter vs BMC filter

19.3.2009 v 19:43 | Nahoru | #3
Londoner: taky sem importoval pipercross... :) ale spis jen abych sel proti proudu:) tzn proti v cechach proflaklejch KN :)

1 reakcí na tento příspěvek K&N filter vs BMC filter

19.3.2009 v 19:49 | Nahoru | #4
Jo tak Pipercross filtry neznám, ale dobrý o nic vědět. Díky
Assassin, no to je jedno která značka se čím chlubí. Zásadní jsou vlastnosti

(reakce na) K&N filter vs BMC filter

19.3.2009 v 20:16 | Nahoru | #5

Erixo>Assassin, no to je jedno která značka se čím chlubí. Zásadní jsou vlastnosti



No prave a ono to je vlastne vse na jedno brdo

K&N filter vs BMC filter

19.3.2009 v 21:01 | Nahoru | #6
budu mít to kdo mi dá lepší cenu na dva konický filtry. V ceně je to plus mínus stejný. Z ebaye mi jdou dva obyč za 7 liber tak pak poreferuju rozdíl od KN :)

1 reakcí na tento příspěvek K&N filter vs BMC filter

19.3.2009 v 22:11 | Nahoru | #7
Před pár lety jsem se o to zajímal a někde jsem vyčetl, že KN má 3 vrstvy a BMC snad jen dvě nebo co. Možná už je to teď jinak. Každopádně pokud si nedoladíš bohatost směsi dynojetem, nebo Powercommanderem, tak si výkon spíš ubereš a ješte naložíš motorce - vyšší teplotní namáhání. No a pokud chceš nahnat nějakej výkon chce to otevřený výfuky nejlépe se svody a na ten komplet doladit.
Asi tak, ale to asi víš.

(reakce na) K&N filter vs BMC filter

19.3.2009 v 22:50 | Nahoru | #8
M5> Jasný. Otevřenej komplet Jardine tam už mám. Tak to chci ještě pozichrovat tím filtrem. No a doladit na brzdě. Když už...

Jinak dík za info. takže podle toho by měl být možná i BMC lepší, ne?

(reakce na) K&N filter vs BMC filter

20.3.2009 v 14:17 | Nahoru | #9

assassin>Londoner: taky sem importoval pipercross... :) ale spis jen abych sel proti proudu:) tzn proti v cechach proflaklejch KN :)



jo to byl taky jeden z duvodu, ze KN ma kazdej;) stejne jako pazzo, proto mam ASV...
jinak ten Pipercross ma mit vetsi propustnost vzduchu pri stejne ucinnosti filtrace oproti KN a BMC (jina konstrukce) ale jestli je to pravda netusim...

K&N filter vs BMC filter

20.3.2009 v 16:41 | Nahoru | #10
No jde o to, ze zase ta filtrace 3 vrstev bude treba o neco lepsi, ale to je pouze moje domnenka. Jde o to aby se clovek o ten filtr staral a bude to fpoho.
Ja osobne bych se priklanel ke KN........taky si pohravam s myslenkou, jestli do toho KN+dynojetu na ZX-9 mam jit. Kamos brzdu a zkusenosti s ladenim motorek ma, takze je otazkou jestli to ma cenu. Muze mi taky mrsknout v bedne a jeste v probehu sezony skaknu do ZX10R. Je ta takovej muj sen :)
Nejdrive bych chtel ale ozkouset 2-vál :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist