Díky za názory.
Naposledy editováno 17.03.2009 21:44:33
2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
- CBR má 10Nm, kdežto NSR má 21Nm !!
- na dálnici si s CBR budeš připadat blbě, každej Tě bude předjíždět.
- a mnoho podobných textů...
Kuwa - za 1.) Stopětadváca s mladým řidičem, nemá dle mýho co dělat na dálnici, to už ohrožuješ i okolí... a CBR ani NSR si asi nikdo na dálnici taky nekupuje.
Věc 2.) Co to proboha srovnáváte za parametry !?!?? VZBUĎTE SE ! Srovnávejte prosím srovnatelné, a bavte se o legálním - to znamená o CBR a NSR s max 11kW. Jenže to už pak všichni víme, že škrcený 2T jaksi nejede.
A můj ortel ? CBR je jako kolo, NSR zase stará (pokud se bavíme o cenové relaci jakou jsi uvedl) a bude toho mít víc za sebou... a až na přetočení (trpí rozvody) si ale 4T motor nechá leccos líbit, narozdíl od 2T (ohřívání, Nicasil, atd.)...
... jsem opravdu nestranný, ale mluvím spíše za CBR. Jezdíš skoro zadarmo, servis minimální, a když už, tak servis absolutně jednoduchý - kdo tu bude zase vytahovat rozvody, vačku, ventily, tak at si to nechá zase pro sebe. Poctivě po XX tisích km udělám ventily, který jsou jednoduchý jak Merkur (nebo si to někdo dá do servisu, no bože), a mám pokoj. Chceš-li tedy jezdit, jezdit a jezdit, a to zároven hospodárně, bezstarostně, spíš si kup malý Cebro.
Pro rejpaly - prošel jsem si oběma kategoriemi, ted vyhodnocuju, nejsem jen majitel 4T.
Cosmogagy>Jirka_K>Pär-Künzel>Určitě ber CBR, nežere tak moc, nepotřebuje takovou péči a na 4t si taky zajezdíš!
s tou peci je to blbost ja mam 2t tri roky a zadnou peci co se tice motoru jsem nedelal dolivas olej do nadrzky "coz je hrozna namaha"
tak to ten motor musi vypadat kdyz se o nej nijak nestaras a jen dolivas olej... to jsi za ty tri roky ani jednou nevymenil treba prevodovy olej???
Proto bych starou potvoru už nikdy nedotáhl do baráku. Kluci jen jezdí, honí to na maximum, aby z toho vymáčkli co to dá a když to člověk dotáhne domů, aby si nachystal půl ceny motorky na opravy...
2)takze kdyz kupuju 2t tak skoro urcite bude otevrenej,tak proc psat jakej ma kroutak s 11kw kdyz je uplne jinej?a nechapu kde jsi prisel na to ze zavrenej 2t nejede,porad jede lip nez cbr
Raisidlo77>Nechápu, jak tady píšou někteří "teen" takový věci typu :
- CBR má 10Nm, kdežto NSR má 21Nm !!
- na dálnici si s CBR budeš připadat blbě, každej Tě bude předjíždět.
- a mnoho podobných textů...
Kuwa - za 1.) Stopětadváca s mladým řidičem, nemá dle mýho co dělat na dálnici, to už ohrožuješ i okolí... a CBR ani NSR si asi nikdo na dálnici taky nekupuje.
...
Neházej všechny do jednoho pytle. Vsadim se, že kdejakej "teen" jezdec na 125 ohrožuje okolí daleko míň než spousta "dospělých" jezdců na litrech
A neřekl jsem, že mi předjíždění na dálnici vadí pro to, že si připadám blbě, vadí mi to proto, že někteří řidiči kolikrát předjížděj tak, že člověka málem sejmou, zleva, zprava, na zákazu předjíždění, je jim všechno jedno.
To se netýká jen dálnice. Nedávno jsem viděl, jak nějaká slečna s kočárkem stála na přechodu u nás před barákem. Po chvíli jí pustili řidiči z obou pruhů, tak se slečna vydala na druhou stranu přes přechod. Za stojícíma autama dojížděl nějakej borec na Fazerovi a očividně se mu nechtělo čekat, tak si to prosě vzal po prostřední plný čáře mezi stojícíma autama. Slečna s kočárkem ho přes dodávku neměla šanci vidět. Už jsem myslel, že to dopadne pro dítě v kočárku hodně špatně. Kočárek a motorka se střetli přesně na hraně dodávky, motorka o kočárek škrtla zadním blinkrem, překlopila ho a prostě ujela. Kdyby slečna s kočárkem vyšla o vteřinu dýl, nechci ani domýšlet, co by se stalo.
Osobně znám spoustu jezdců, co jezděj na 125, a jsem si na 100% jistej, že tohle by si nikdo z nich ani ve snu nedovolil!!
Sorry za offtopic, na tohle jsem prostě musel reagovat.
Naposledy editováno 23.03.2009 20:03:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
ale když si CBR pošteluješ jako já, tak si na dálnici taky 130-140 dáš, kup levnější CBR nandej výfuk, kit 160 karbec od Webra a jsi vtom stejně jako za NSR ale už to i jede a na údržbu prostě víc pohoda a hlavně ten zvuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
jendos22>dabel.v.kravate>
ale když si CBR pošteluješ jako já, tak si na dálnici taky 130-140 dáš, kup levnější CBR nandej výfuk, kit 160 karbec od Webra a jsi vtom stejně jako za NSR ale už to i jede a na údržbu prostě víc pohoda a hlavně ten zvuk
To je zajímavý, co říkáš... Na kolik celkem taková úprava přijde? A co to udělá se spotřebou? Jak moc výraznej je rozdíl ve zrychlení a maximálce oproti originál cebru? Nemáš problémy na STK, že to má víc než 125 ccm? Povídej, zajímá mě všechno
Btw, koukám že jsi z Hořovic, neznáš se náhodou s někým z Beroun Street Riders?
Naposledy editováno 24.03.2009 07:32:48
Kluky z Berounskeho streetu znam spíše ze srazu co jsem je tuším potkal v dobříši, ale abych nekecal....Spotřeba ti vzroste to je normalni ale tak o pul litru takže jezdim tak za 4l na 100, na STK problemy nemaš, výfuk sundáš a dáš tam origo je jen na 3 šroubky moc času to nezabere....ten kit ti udělaj v Hondě ale problém jsem stím neměl a v TP mám pořád 125 a karbec od Webra a vypnutej omezovač....když vynecháš kit tak výfuk plus mínus 4tis karbec kolem 500 a omezovač asi vypnutej máš ne? a výhody? mám širší pneu (takže jedu tak 145, na těch galuskách by šla i víc ale mně se nelíbí) a stím výfukem máš trochu lepší zátah ve středních otáčkách a díky kitu a karbecu to jede trochu líp i ve dvou a konečně mi nepřijde že je tam nanic 6 rychlost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
yzf125>rich.puzzle>yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...
že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím
Tako tomuhle se směju hodně moc, japonská NSR 125...to nemyslíte vážně doufám...dyť to vyráběli Italové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
yzf125>rich.puzzle>yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...
že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím
Na vzhled si potrpí každý a k čemu ti je krása když z té jízdy pak nic nemáš. Ty asi moc nejezdíš si jenom v garáži říkáš jak je krásná...
1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR
Mára_Mito>yzf125>rich.puzzle>yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...
že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím
Na vzhled si potrpí každý a k čemu ti je krása když z té jízdy pak nic nemáš. Ty asi moc nejezdíš si jenom v garáži říkáš jak je krásná...
No právě, že teď si zajezdím kdy chci zatímco z 2T jsem byl pořád v garáži a opravoval, nebo čakal na díly.
1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
pro yzf125: to je kus od kusu no, třeba ja sem pořad jezdil :) a kamoš co ma nsrko druhým rokem taky jezdí a neopravuje.. člověk musí dobře vybrat no
yzf125>Mára_Mito>yzf125>rich.puzzle>yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...
že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím
Na vzhled si potrpí každý a k čemu ti je krása když z té jízdy pak nic nemáš. Ty asi moc nejezdíš si jenom v garáži říkáš jak je krásná...
No právě, že teď si zajezdím kdy chci zatímco z 2T jsem byl pořád v garáži a opravoval, nebo čakal na díly.
Musíš koupit motorku ne haldu šrotu kamos ma NSR uz dva roky motorka ma najeto 50 000km a nic se mu na tom nevysralo...
1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR
Naposledy editováno 03.04.2009 22:41:17
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-nsr-125r/honda-nsr-125r-102155.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |
Blinkry Honda CBR 125R | ProFicK | 1 | 24.3.2024 v 02:08 tompok76 |
Utahovací momenty Honda CBR 125R | Hondapcx125 | 4 | 18.3.2024 v 15:12 assassin |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |