globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NSR x CBR
17.3.2009 v 21:41
Zdravím tak nějak nevím co si mám koupit. Spiš bych chtěl to NSR ale už je to dost staré, takže se docela obávám, že se něco vysere. Taky nejsem z bohateho "kraje" takže malou spotřebu uvítám. Jinak si chci zajezdit, moc dlouhe cesty neplanuju, ale zase kdybych vzal CBR nebyl by to problem někam dál vyjet. Bohužel nemám tolik peněz chybý mi asi 10 000 k tomu NSR a rodiče moc s motorkou nesouhlasí, už vubec né se starým 2T. Na to CBR by mi dali (pučili). Jinak cena NSR je 42 000,- NSR 125 vs. CBR 125
Díky za názory.


Naposledy editováno 17.03.2009 21:44:33
Anketa:
NSR 125
50%
75
CBR 125
50%
76

2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

20.3.2009 v 15:22 | Nahoru | #121
Nechápu, jak tady píšou někteří "teen" takový věci typu :

- CBR má 10Nm, kdežto NSR má 21Nm !!
- na dálnici si s CBR budeš připadat blbě, každej Tě bude předjíždět.
- a mnoho podobných textů...

Kuwa - za 1.) Stopětadváca s mladým řidičem, nemá dle mýho co dělat na dálnici, to už ohrožuješ i okolí... a CBR ani NSR si asi nikdo na dálnici taky nekupuje.

Věc 2.) Co to proboha srovnáváte za parametry !?!?? VZBUĎTE SE ! Srovnávejte prosím srovnatelné, a bavte se o legálním - to znamená o CBR a NSR s max 11kW. Jenže to už pak všichni víme, že škrcený 2T jaksi nejede.

A můj ortel ? CBR je jako kolo, NSR zase stará (pokud se bavíme o cenové relaci jakou jsi uvedl) a bude toho mít víc za sebou... a až na přetočení (trpí rozvody) si ale 4T motor nechá leccos líbit, narozdíl od 2T (ohřívání, Nicasil, atd.)...

... jsem opravdu nestranný, ale mluvím spíše za CBR. Jezdíš skoro zadarmo, servis minimální, a když už, tak servis absolutně jednoduchý - kdo tu bude zase vytahovat rozvody, vačku, ventily, tak at si to nechá zase pro sebe. Poctivě po XX tisích km udělám ventily, který jsou jednoduchý jak Merkur (nebo si to někdo dá do servisu, no bože), a mám pokoj. Chceš-li tedy jezdit, jezdit a jezdit, a to zároven hospodárně, bezstarostně, spíš si kup malý Cebro.

Pro rejpaly - prošel jsem si oběma kategoriemi, ted vyhodnocuju, nejsem jen majitel 4T.

(reakce na) NSR x CBR

20.3.2009 v 18:58 | Nahoru | #122

Cosmogagy>Jirka_K>Pär-Künzel>Určitě ber CBR, nežere tak moc, nepotřebuje takovou péči a na 4t si taky zajezdíš!

s tou peci je to blbost ja mam 2t tri roky a zadnou peci co se tice motoru jsem nedelal dolivas olej do nadrzky "coz je hrozna namaha"

tak to ten motor musi vypadat kdyz se o nej nijak nestaras a jen dolivas olej... to jsi za ty tri roky ani jednou nevymenil treba prevodovy olej???




Proto bych starou potvoru už nikdy nedotáhl do baráku. Kluci jen jezdí, honí to na maximum, aby z toho vymáčkli co to dá a když to člověk dotáhne domů, aby si nachystal půl ceny motorky na opravy...

(reakce na) NSR x CBR

20.3.2009 v 19:27 | Nahoru | #123

blackhonder>rich.puzzle> přesně tak kdyz vemes CBR budes hned litovat 2T je 2T

Až se ti 2Tčko posere budes hned litovat že jsi nekoupil CBRko.

(reakce na) NSR x CBR

20.3.2009 v 19:40 | Nahoru | #124
Raisidlo77> za 1)proc bych podle tebe nemel treba jezdit na dalnici treba na rsu?jak tim ohrozuju okoli?

2)takze kdyz kupuju 2t tak skoro urcite bude otevrenej,tak proc psat jakej ma kroutak s 11kw kdyz je uplne jinej?a nechapu kde jsi prisel na to ze zavrenej 2t nejede,porad jede lip nez cbr

NSR x CBR

21.3.2009 v 08:37 | Nahoru | #125
Jedině NSR CBR je hnus u nás před školou stává CBR a vedle většinou Simson a je to úplně stejný akorát CBR má kapoty...

NSR x CBR

21.3.2009 v 08:43 | Nahoru | #126
CBR 125 je na pyču, borci jezděj na fichtlech s turbem!

(reakce na) NSR x CBR

23.3.2009 v 20:00 | Nahoru | #127

Raisidlo77>Nechápu, jak tady píšou někteří "teen" takový věci typu :

- CBR má 10Nm, kdežto NSR má 21Nm !!
- na dálnici si s CBR budeš připadat blbě, každej Tě bude předjíždět.
- a mnoho podobných textů...

Kuwa - za 1.) Stopětadváca s mladým řidičem, nemá dle mýho co dělat na dálnici, to už ohrožuješ i okolí... a CBR ani NSR si asi nikdo na dálnici taky nekupuje.

...



Neházej všechny do jednoho pytle. Vsadim se, že kdejakej "teen" jezdec na 125 ohrožuje okolí daleko míň než spousta "dospělých" jezdců na litrech

A neřekl jsem, že mi předjíždění na dálnici vadí pro to, že si připadám blbě, vadí mi to proto, že někteří řidiči kolikrát předjížděj tak, že člověka málem sejmou, zleva, zprava, na zákazu předjíždění, je jim všechno jedno.

To se netýká jen dálnice. Nedávno jsem viděl, jak nějaká slečna s kočárkem stála na přechodu u nás před barákem. Po chvíli jí pustili řidiči z obou pruhů, tak se slečna vydala na druhou stranu přes přechod. Za stojícíma autama dojížděl nějakej borec na Fazerovi a očividně se mu nechtělo čekat, tak si to prosě vzal po prostřední plný čáře mezi stojícíma autama. Slečna s kočárkem ho přes dodávku neměla šanci vidět. Už jsem myslel, že to dopadne pro dítě v kočárku hodně špatně. Kočárek a motorka se střetli přesně na hraně dodávky, motorka o kočárek škrtla zadním blinkrem, překlopila ho a prostě ujela. Kdyby slečna s kočárkem vyšla o vteřinu dýl, nechci ani domýšlet, co by se stalo.

Osobně znám spoustu jezdců, co jezděj na 125, a jsem si na 100% jistej, že tohle by si nikdo z nich ani ve snu nedovolil!!

Sorry za offtopic, na tohle jsem prostě musel reagovat.

Naposledy editováno 23.03.2009 20:03:59

NSR x CBR

23.3.2009 v 20:03 | Nahoru | #128
ještě ste se nepoprali?

když už 2T, tak rozlišujte, japonské a italské značky, jen Allan má vyjímečnou RS, která najela 25k bez go

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

23.3.2009 v 20:32 | Nahoru | #129
dabel.v.kravate>

ale když si CBR pošteluješ jako já, tak si na dálnici taky 130-140 dáš, kup levnější CBR nandej výfuk, kit 160 karbec od Webra a jsi vtom stejně jako za NSR ale už to i jede a na údržbu prostě víc pohoda a hlavně ten zvuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

23.3.2009 v 21:40 | Nahoru | #130
jendos22> Kluku ty vypadáš,že o tom cosi víš, tak mám na tebe dotaz. Jde nějak levně překopat motor a zvýšit výkon u YBR-ka 125? Má to ale už vstřikování.

1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

23.3.2009 v 22:41 | Nahoru | #131
Tak jsem udělal kompromis CBR je moc malé tak jdu do CBF v realu vypadá fakt luxusně Už je zamluvené.

(reakce na) NSR x CBR

23.3.2009 v 22:50 | Nahoru | #132

Filmaster>Tak jsem udělal kompromis CBR je moc malé tak jdu do CBF v realu vypadá fakt luxusně Už je zamluvené.



dobra volba tak az to budes mit doma nezapomen dat vedet, zajedem na tu vyjizdku

NSR x CBR

24.3.2009 v 06:23 | Nahoru | #133
JJ jak bude vše vyřízené a na značkách dám vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

24.3.2009 v 07:29 | Nahoru | #134

jendos22>dabel.v.kravate>

ale když si CBR pošteluješ jako já, tak si na dálnici taky 130-140 dáš, kup levnější CBR nandej výfuk, kit 160 karbec od Webra a jsi vtom stejně jako za NSR ale už to i jede a na údržbu prostě víc pohoda a hlavně ten zvuk



To je zajímavý, co říkáš... Na kolik celkem taková úprava přijde? A co to udělá se spotřebou? Jak moc výraznej je rozdíl ve zrychlení a maximálce oproti originál cebru? Nemáš problémy na STK, že to má víc než 125 ccm? Povídej, zajímá mě všechno

Btw, koukám že jsi z Hořovic, neznáš se náhodou s někým z Beroun Street Riders?

Naposledy editováno 24.03.2009 07:32:48

(reakce na) NSR x CBR

24.3.2009 v 17:43 | Nahoru | #135
dabel.v.kravate>

Kluky z Berounskeho streetu znam spíše ze srazu co jsem je tuším potkal v dobříši, ale abych nekecal....Spotřeba ti vzroste to je normalni ale tak o pul litru takže jezdim tak za 4l na 100, na STK problemy nemaš, výfuk sundáš a dáš tam origo je jen na 3 šroubky moc času to nezabere....ten kit ti udělaj v Hondě ale problém jsem stím neměl a v TP mám pořád 125 a karbec od Webra a vypnutej omezovač....když vynecháš kit tak výfuk plus mínus 4tis karbec kolem 500 a omezovač asi vypnutej máš ne? a výhody? mám širší pneu (takže jedu tak 145, na těch galuskách by šla i víc ale mně se nelíbí) a stím výfukem máš trochu lepší zátah ve středních otáčkách a díky kitu a karbecu to jede trochu líp i ve dvou a konečně mi nepřijde že je tam nanic 6 rychlost

(reakce na) NSR x CBR

24.3.2009 v 17:45 | Nahoru | #136
kov>

určitě, ale nevyřeším to karbecem....potřeboval bys novou mapu pro stříkačku a nevím zda to někdo dělá ale myslím že určitě se to rozmohne ať už kvůli CBR s FI a nebo YZF-125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

30.3.2009 v 16:21 | Nahoru | #137

yzf125>rich.puzzle>yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...
že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím



Tako tomuhle se směju hodně moc, japonská NSR 125...to nemyslíte vážně doufám...dyť to vyráběli Italové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

30.3.2009 v 17:01 | Nahoru | #138
Krak3n> Jsi si jistý???Prý je to z rumunska...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

30.3.2009 v 17:25 | Nahoru | #139

yzf125>rich.puzzle>yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...
že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím


Na vzhled si potrpí každý a k čemu ti je krása když z té jízdy pak nic nemáš. Ty asi moc nejezdíš si jenom v garáži říkáš jak je krásná...

1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

30.3.2009 v 17:55 | Nahoru | #140
Dvoutakt? Nikdy víc, i kdyby to lítalo třeba 200 km/h .

NSR x CBR

30.3.2009 v 17:59 | Nahoru | #141
Asi tak

(reakce na) NSR x CBR

31.3.2009 v 10:41 | Nahoru | #142
Lubos92> asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

31.3.2009 v 10:45 | Nahoru | #143

Mára_Mito>yzf125>rich.puzzle>yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...
že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím
Na vzhled si potrpí každý a k čemu ti je krása když z té jízdy pak nic nemáš. Ty asi moc nejezdíš si jenom v garáži říkáš jak je krásná...


No právě, že teď si zajezdím kdy chci zatímco z 2T jsem byl pořád v garáži a opravoval, nebo čakal na díly.

1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

31.3.2009 v 14:07 | Nahoru | #144
Zdravim! ja sem nsrko měl přes rok a nikdy mě nikde nenechala..byla to rok 1999 a dodnes si ji nemuzu vynachvalit.. Nehlede na to že oproti cbr to vypada jako "dospelá" motorka.. spotřeba docela dobrá pokud to porad netočíš na 11tisic otáček. za sezonu jsem jednou měnil olej a to jsou celé opravy..

pro yzf125: to je kus od kusu no, třeba ja sem pořad jezdil :) a kamoš co ma nsrko druhým rokem taky jezdí a neopravuje.. člověk musí dobře vybrat no

(reakce na) NSR x CBR

31.3.2009 v 14:36 | Nahoru | #145
BikerMajkl> jo souhlas a u 2T to platí dvojnásob

(reakce na) NSR x CBR

31.3.2009 v 17:09 | Nahoru | #146

yama_lube>Krak3n> Jsi si jistý???Prý je to z rumunska...



Ti řekl kdo? ...já NSR mám, tak o tom něco vim

(reakce na) NSR x CBR

31.3.2009 v 22:09 | Nahoru | #147

yzf125>Mára_Mito>yzf125>rich.puzzle>yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...
že tě to pořád baví 1. kdybych přešel na japonskou 2T musel bych jit do NSR a ta (jak už jsem psal asi 5x víše se mi nelíbí) 2. SPOTŘEBA PŘÍTELI SPOTŘEBA 3. YZF je podle mě nejhezčí z 125ccm a já si na vzhled potrpím
Na vzhled si potrpí každý a k čemu ti je krása když z té jízdy pak nic nemáš. Ty asi moc nejezdíš si jenom v garáži říkáš jak je krásná...
No právě, že teď si zajezdím kdy chci zatímco z 2T jsem byl pořád v garáži a opravoval, nebo čakal na díly.


Musíš koupit motorku ne haldu šrotu kamos ma NSR uz dva roky motorka ma najeto 50 000km a nic se mu na tom nevysralo...

1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

3.4.2009 v 22:40 | Nahoru | #148
Ovšem musíš opravdu dost dobře vybírat, já mám NSR rok a celý rok opravuju, najel jsem jen 3 500 km, vybral jsem špatně, koupil jsem to z Německa a ten němec se o to pekelně blbě staral, ale kdybych já měl vybírat mezi Mitem, RSem, NSRem, YZFkem nebo třeba CBRkem, tak bych znovu volil NSRko, je to podle mě takový cenový a výkonový kompromis, RS a Mito je do začátků moc divoká motorka, YZF - drahota, jen pro tatínkovy mazánky, a taky nevymakali konstruktéři ten držák na SPZtku, ovšem to se dá spravit sportovním držákem, a CBR to už vůbec líný, malý a pomalý....

Naposledy editováno 03.04.2009 22:41:17

NSR x CBR

14.4.2009 v 20:39 | Nahoru | #149

(reakce na) NSR x CBR

19.4.2009 v 19:47 | Nahoru | #150
Krak3n>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76
Utahovací momenty Honda CBR 125R Hondapcx125 4 18.3.2024 v 15:12 assassin
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin


TOPlist