2 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm
A original to urcite neni, na KTM se nikdy oilmastery nedavaly
Na RXku jsem jej dával dolu, ale ani ne z důvodu obavy ale uspory hmotnosti... motorka prošla odtučňovací kůrou
edit: někde jsem ktm viděl s čerpadlem ale na starším motoru, zkusim pohledat foto
Naposledy editováno 12.03.2009 21:37:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
Ale nemuzu se dadat,protoze jsem to taky nikdy nevidel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm
Naposledy editováno 12.03.2009 21:56:24
trawnikar>Lenny55> vypada to na origo,mozna nejaka priplatkova vybava,jde to primo z prevodovky a nadrzka je skvele zapasovana do plastů
Ale nemuzu se dadat,protoze jsem to taky nikdy nevidel
Tak to vyfot, bude to nejjednodusi.... je mozny ze se to dalo ci da dokoupit, ale na nove motorce to asi nebyl.... to pochybuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
Yz 250>Podle mě je to origo kamarád taky koupil KTM 200EXC a měl to tam ale hned to sundal.Moto bylo dovezené tuším z Velké Británie a bylo udušené musel ho otevřít napřed myslel že to je vyfukem ale nakonec říkal že to bylo udušené přívěrou .Tuším říkal nece že ji posunul o zub přesně nevím.
Tohle je taky z GB a taky se me zda ze to je malinko privrene,ale na dvoukilu jsem pred tim nikdy nejel,tak nevim
2 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
Naposledy editováno 12.03.2009 22:11:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
ladiktm>volodaj> jj mam mixer na starý zetce 175 ( verze sport) a šlape na 100% .. jen jde ztuha tahat plyn ( lanovod spřažený s davkovacím zařízením )
Tady jde plyn lehko,ale nekajej lepsi system :)
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm
trawnikar> Ako sa ti zatiaľ 200 pozdáva a akú moto si mal predtým. Od majiteľov počúvam len chvály.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
Kdyz ji pustis do otacek,tak jede dobre,taky ma jinou prevodovku,mnohem vice do pomala a jsou lepe odstupnovane kvalty,ale to asi pro to,ze tam je jeden navic
jinak podvozkove a vahove je na tom asi stejne s 250,taky je tady navic ten olej master a vyrovnavaci nadobka na chladic,taky by tam taky asi nemusela byt :)
Takze jeste asi nevim,za mesic jedu zase do anglie,tak si zase dovezu na testovani neco jineho,pokud si ji do te doby nezamiluju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
trawnikar>...200 je slabsi ve vyjezdech,musis ji vice tocit a hure jde na zadni,kdyz potrebujes pred nejakym potuckem jen tak rychle vrknout...
k tomu slouží hlavně levá páčka na řidítkách
jinak oproti 250 je dvoustovka citelně lehčí a "měkčí"
Vana666>trawnikar>...200 je slabsi ve vyjezdech,musis ji vice tocit a hure jde na zadni,kdyz potrebujes pred nejakym potuckem jen tak rychle vrknout...
k tomu slouží hlavně levá páčka na řidítkách
jinak oproti 250 je dvoustovka citelně lehčí a "měkčí"
Vim,ve vyjezdech jsem ji pouzival i na 250,ale pred struhama se to jeste musim naucit
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm
Lenny55>Oilmaster vyndej a mazej benzin olejem primo do nadrze predejdes tak katastrofalnim nasledkum....
A original to urcite neni, na KTM se nikdy oilmastery nedavaly
Oilmaster se daval treba na KTM LC2, ale ten motor taky neni od KTM, ale myslim, ze Minarelli (proste ten co se daval do Yama DT, Derbi GPR, ...)
Naposledy editováno 13.03.2009 01:48:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
Ten muj mi prijde ze nemaze spis na volnobeh,protoze kdyz to nechas bezet na volnobeh,tak to vubec nekouri,kdyz ale pak pridas tak to teprve trochu zacne,v otackach z toho nejakej kour jde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
volodaj>Na Kawasaki KMX som oilmaster mal, jazdil som na nej asi 3 roky. Za ten absolútne bez problémov. Všade počúvam ako sa to môže pokaziť a zadrieť kvôli tomu, ale v okolí nepoznám ani jeden skutočný príklad.
Já měl oilmaster na třech motorkách,co jsem měl a taky bez problémů! Dokonce jsem jednu yamahu koupil s oilmasterem v igelitové tašce. Majitel tomu prý nevěřil a tak to vykuchal. Vývod motoru ucpal takovým strašným plechem. Tak jsem to složil z5 a jezdilo to bez problému dál. Nevím,co všichni máte? Pokud do toho lijete čistý olej a ne bordel,nemůže se to pokazit ani na takové dachli,jhakou je beresporu KTM .
U tráwy,jakožto ho osobně znám bude problém spíše ten,že tu expanzku na olej buď urazí o strom,nebo "zapomene",že to "žere olej"!
Klidně to tam nech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
prackarr>volodaj>Na Kawasaki KMX som oilmaster mal, jazdil som na nej asi 3 roky. Za ten absolútne bez problémov. Všade počúvam ako sa to môže pokaziť a zadrieť kvôli tomu, ale v okolí nepoznám ani jeden skutočný príklad.
Já měl oilmaster na třech motorkách,co jsem měl a taky bez problémů! Dokonce jsem jednu yamahu koupil s oilmasterem v igelitové tašce. Majitel tomu prý nevěřil a tak to vykuchal. Vývod motoru ucpal takovým strašným plechem. Tak jsem to složil z5 a jezdilo to bez problému dál. Nevím,co všichni máte? Pokud do toho lijete čistý olej a ne bordel,nemůže se to pokazit ani na takové dachli,jhakou je beresporu KTM .
U tráwy,jakožto ho osobně znám bude problém spíše ten,že tu expanzku na olej buď urazí o strom,nebo "zapomene",že to "žere olej"!
Klidně to tam nech.
Nevím no. Na silnicnim enduru to beru,na skutru taky, na silnici bez diskuze....
Jenze u ostryho endura (kterym vetsina lidi hazi po vyjezdech ci pada ) hrozi urazeni nebo zniceni dulezite casti oilmasteru.. V zapalu jizdy si toho stejne nevsimnes jestli nekde prosakuje olej nebo ne...a vubec kdyz mas motorku zabahnenou. Podle me zbytecny riziko a dalsi mechanismus navic co se muze znicit.... nemluvil jsem vubec o tom, ze by to prestalo fungovat samo od sebe
Na skutru taky mame oilmaster a nedam na nej dopustit.... kdo se ma porad srat s michanim oleje a vubec kdyz na tom jezdi zenska.... akorat to otravuje.
Kroska je kroska a jestli nekoho otravuje mazani benzinu zvlast at si koupi 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm
........já nikam olej do benzínu neleju!
Jeho velka vyhoda je, ze maze v zavislosti na otackach a plynu.. pri ramcani na malo otacek a malo plynu to maze treba 1:100 a pri plnym kotli a otackach 1:30.. nikdy se mi u KDX nestalo aby motorka po nejakym vlaznym useku pri osoleni tarotovala jako vsechny motorky bez o.m.