Téma: Oilmaster ktm
 
12.3.2009 v 21:15
Cus chlapi,koupil jsem ted KTM EXC 200 r.v.2003 a ma to original zabudovany oilmaster,uz jste se s tim nekdo setkal a verili by jste mu?Taky nevim jestli se do toho nemusi davat spesl olej,nedostal jsem k tomu zadne info,ani jsem zatim nic nenasel.
Anketa: Verili by jste oilmasterovi ?
Ano,pokud je origo
44%
8
Ne neveril bych mu a dal budu redit do nadrze
56%
10
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm

12.3.2009 v 21:34 | Nahoru | #1
Oilmaster vyndej a mazej benzin olejem primo do nadrze predejdes tak katastrofalnim nasledkum....
A original to urcite neni, na KTM se nikdy oilmastery nedavaly

Oilmaster ktm

12.3.2009 v 21:36 | Nahoru | #2
na skutru se mi podařilo přidřit pistek, přestože kontroluji mixer-především jeho pohon řemenem, problem se naskytl v ucpaným zpětným ventilku( drobna nečistota uvitř a problem byl na světě)
Na RXku jsem jej dával dolu, ale ani ne z důvodu obavy ale uspory hmotnosti... motorka prošla odtučňovací kůrou
edit: někde jsem ktm viděl s čerpadlem ale na starším motoru, zkusim pohledat foto

Naposledy editováno 12.03.2009 21:37:44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 21:50 | Nahoru | #3
Lenny55> vypada to na origo,mozna nejaka priplatkova vybava,jde to primo z prevodovky a nadrzka je skvele zapasovana do plastů

Ale nemuzu se dadat,protoze jsem to taky nikdy nevidel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 21:54 | Nahoru | #4
trawnikar> foto nemužu dohledat .... ale zda se mě že jsem to viděl pravě na nějaký 200, možna to byl starej typ egs ... vůbec si nevzpominám

1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm

12.3.2009 v 21:55 | Nahoru | #5
Podle mě je to origo kamarád taky koupil KTM 200EXC a měl to tam ale hned to sundal.Moto bylo dovezené tuším z Velké Británie a bylo udušené musel ho otevřít napřed myslel že to je vyfukem ale nakonec říkal že to bylo udušené přívěrou .Tuším říkal nece že ji posunul o zub přesně nevím.

Naposledy editováno 12.03.2009 21:56:24

(reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 21:56 | Nahoru | #6

trawnikar>Lenny55> vypada to na origo,mozna nejaka priplatkova vybava,jde to primo z prevodovky a nadrzka je skvele zapasovana do plastů

Ale nemuzu se dadat,protoze jsem to taky nikdy nevidel



Tak to vyfot, bude to nejjednodusi.... je mozny ze se to dalo ci da dokoupit, ale na nove motorce to asi nebyl.... to pochybuju

(reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 21:56 | Nahoru | #7
ladiktm> neva,uvidim vyzkousim,kazdopadne je to pohoda,ze nemusis sebou tahat olej
Dneska jsme 3x tankovali,to byla pohodicka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 21:58 | Nahoru | #8

Yz 250>Podle mě je to origo kamarád taky koupil KTM 200EXC a měl to tam ale hned to sundal.Moto bylo dovezené tuším z Velké Británie a bylo udušené musel ho otevřít napřed myslel že to je vyfukem ale nakonec říkal že to bylo udušené přívěrou .Tuším říkal nece že ji posunul o zub přesně nevím.



Tohle je taky z GB a taky se me zda ze to je malinko privrene,ale na dvoukilu jsem pred tim nikdy nejel,tak nevim

Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:03 | Nahoru | #9

tady je videt nadrzka pred chladicem
a tady za nakopavackou cerpadlo


Naposledy editováno 12.03.2009 22:03:45

Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:03 | Nahoru | #10
Taky taky na RXku jsem oilmaster vyndaval, a to z důvodu že jsem zadřel ojnici a netušil jsem jestli je to oilmasterem nebo špatnym olejem ( ale mazal jsem MOtul 710)

(reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:04 | Nahoru | #11
trawnikar> tak jen potvrdim že to foto motky s čerpadlem bylo taky z UK ... zatim sem jej nenašel
edit: trawnikar to je přesně vono

Naposledy editováno 12.03.2009 22:05:21

2 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:08 | Nahoru | #12
Na Kawasaki KMX som oilmaster mal, jazdil som na nej asi 3 roky. Za ten absolútne bez problémov. Všade počúvam ako sa to môže pokaziť a zadrieť kvôli tomu, ale v okolí nepoznám ani jeden skutočný príklad.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:11 | Nahoru | #13
volodaj> jj mam mixer na starý zetce 175 ( verze sport) a šlape na 100% .. jen jde ztuha tahat plyn ( lanovod spřažený s davkovacím zařízením )

Naposledy editováno 12.03.2009 22:11:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:13 | Nahoru | #14

ladiktm>volodaj> jj mam mixer na starý zetce 175 ( verze sport) a šlape na 100% .. jen jde ztuha tahat plyn ( lanovod spřažený s davkovacím zařízením )



Tady jde plyn lehko,ale nekajej lepsi system :)

(reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:16 | Nahoru | #15
trawnikar> jj jasny, tendle muj vergl je z roku 69

Naposledy editováno 12.03.2009 22:16:32

1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:22 | Nahoru | #16
ladiktm> KMX to mala myslím tiež ovládané plynovým lankom. Aspoň sa mi zdá, predsa len som ju predal už pár rokov dozadu.
trawnikar> Ako sa ti zatiaľ 200 pozdáva a akú moto si mal predtým. Od majiteľov počúvam len chvály.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:32 | Nahoru | #17
volodaj> Tak zatim jsem najel jen asi 65 km,ale jen v terenu,predtim jsem mel EXC 250 a 200 je slabsi ve vyjezdech,musis ji vice tocit a hure jde na zadni,kdyz potrebujes pred nejakym potuckem jen tak rychle vrknout,ale je tu jeste sem tam nejakej snih a zmrzla zem,tak se uvidi casem
Kdyz ji pustis do otacek,tak jede dobre,taky ma jinou prevodovku,mnohem vice do pomala a jsou lepe odstupnovane kvalty,ale to asi pro to,ze tam je jeden navic
jinak podvozkove a vahove je na tom asi stejne s 250,taky je tady navic ten olej master a vyrovnavaci nadobka na chladic,taky by tam taky asi nemusela byt :)
Takze jeste asi nevim,za mesic jedu zase do anglie,tak si zase dovezu na testovani neco jineho,pokud si ji do te doby nezamiluju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 22:59 | Nahoru | #18

trawnikar>...200 je slabsi ve vyjezdech,musis ji vice tocit a hure jde na zadni,kdyz potrebujes pred nejakym potuckem jen tak rychle vrknout...


k tomu slouží hlavně levá páčka na řidítkách

jinak oproti 250 je dvoustovka citelně lehčí a "měkčí"

Oilmaster ktm

12.3.2009 v 23:04 | Nahoru | #19
já jsem kdysi měl endurko Fantic 80 a měl jsem kvůli tomu zadřenej motor - radši bych to odpojil.

(reakce na) Oilmaster ktm

12.3.2009 v 23:10 | Nahoru | #20

Vana666>trawnikar>...200 je slabsi ve vyjezdech,musis ji vice tocit a hure jde na zadni,kdyz potrebujes pred nejakym potuckem jen tak rychle vrknout...
k tomu slouží hlavně levá páčka na řidítkách

jinak oproti 250 je dvoustovka citelně lehčí a "měkčí"


Vim,ve vyjezdech jsem ji pouzival i na 250,ale pred struhama se to jeste musim naucit

1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster ktm

12.3.2009 v 23:23 | Nahoru | #21
bejt tebou oilmasteru nevěřim...já ho na Husce mam a zkurvil sem kvuli tomu tak moc válec že nešel udělat ani nikasil a šla na reklamaci...válec poslali novej ale stejně mam od dealera doporučeno že mam ještě přimíchávat do benzinu 1:100 ještěk oilmasteru takže vlastně postrádá smysl a až z něj vyjedu olej tak už tam novej ani nedam...a jestli máš ten co mam já tak to potěž pánbůh bych tomu vubec nevěřil protože na tom oilmástru je čerpadlo co jede furt stejně rychle ať jedeš kule nebo to zahříváš tak furt to míchá stejně...nehledě na to že v terénu ti prorazí nádobku šutr,nevšimneš si toho vyteče ti to a si v hajzlu...neriskoval bych to ani za mák :) takže moe zkušenost je,že oilmaster fakt ee

(reakce na) Oilmaster ktm

13.3.2009 v 01:46 | Nahoru | #22

Lenny55>Oilmaster vyndej a mazej benzin olejem primo do nadrze predejdes tak katastrofalnim nasledkum....
A original to urcite neni, na KTM se nikdy oilmastery nedavaly


Oilmaster se daval treba na KTM LC2, ale ten motor taky neni od KTM, ale myslim, ze Minarelli (proste ten co se daval do Yama DT, Derbi GPR, ...)

Naposledy editováno 13.03.2009 01:48:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

13.3.2009 v 06:17 | Nahoru | #23
kastrol> Ty jsi ho tam mel original,nebo pridavanej?Muzes ho vyfotit?Mam fotky nahore.
Ten muj mi prijde ze nemaze spis na volnobeh,protoze kdyz to nechas bezet na volnobeh,tak to vubec nekouri,kdyz ale pak pridas tak to teprve trochu zacne,v otackach z toho nejakej kour jde

Oilmaster ktm

13.3.2009 v 06:28 | Nahoru | #24
tak alespon to mate na co svezt ze jste zadreli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

13.3.2009 v 08:21 | Nahoru | #25

volodaj>Na Kawasaki KMX som oilmaster mal, jazdil som na nej asi 3 roky. Za ten absolútne bez problémov. Všade počúvam ako sa to môže pokaziť a zadrieť kvôli tomu, ale v okolí nepoznám ani jeden skutočný príklad.


Já měl oilmaster na třech motorkách,co jsem měl a taky bez problémů! Dokonce jsem jednu yamahu koupil s oilmasterem v igelitové tašce. Majitel tomu prý nevěřil a tak to vykuchal. Vývod motoru ucpal takovým strašným plechem. Tak jsem to složil z5 a jezdilo to bez problému dál. Nevím,co všichni máte? Pokud do toho lijete čistý olej a ne bordel,nemůže se to pokazit ani na takové dachli,jhakou je beresporu KTM .
U tráwy,jakožto ho osobně znám bude problém spíše ten,že tu expanzku na olej buď urazí o strom,nebo "zapomene",že to "žere olej"!
Klidně to tam nech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

13.3.2009 v 11:51 | Nahoru | #26

prackarr>volodaj>Na Kawasaki KMX som oilmaster mal, jazdil som na nej asi 3 roky. Za ten absolútne bez problémov. Všade počúvam ako sa to môže pokaziť a zadrieť kvôli tomu, ale v okolí nepoznám ani jeden skutočný príklad.
Já měl oilmaster na třech motorkách,co jsem měl a taky bez problémů! Dokonce jsem jednu yamahu koupil s oilmasterem v igelitové tašce. Majitel tomu prý nevěřil a tak to vykuchal. Vývod motoru ucpal takovým strašným plechem. Tak jsem to složil z5 a jezdilo to bez problému dál. Nevím,co všichni máte? Pokud do toho lijete čistý olej a ne bordel,nemůže se to pokazit ani na takové dachli,jhakou je beresporu KTM .
U tráwy,jakožto ho osobně znám bude problém spíše ten,že tu expanzku na olej buď urazí o strom,nebo "zapomene",že to "žere olej"!
Klidně to tam nech.



Nevím no. Na silnicnim enduru to beru,na skutru taky, na silnici bez diskuze....
Jenze u ostryho endura (kterym vetsina lidi hazi po vyjezdech ci pada ) hrozi urazeni nebo zniceni dulezite casti oilmasteru.. V zapalu jizdy si toho stejne nevsimnes jestli nekde prosakuje olej nebo ne...a vubec kdyz mas motorku zabahnenou. Podle me zbytecny riziko a dalsi mechanismus navic co se muze znicit.... nemluvil jsem vubec o tom, ze by to prestalo fungovat samo od sebe
Na skutru taky mame oilmaster a nedam na nej dopustit.... kdo se ma porad srat s michanim oleje a vubec kdyz na tom jezdi zenska.... akorat to otravuje.
Kroska je kroska a jestli nekoho otravuje mazani benzinu zvlast at si koupi 4T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster ktm

13.3.2009 v 11:57 | Nahoru | #27
Lenny55> Kroska je kroska a jestli nekoho otravuje mazani benzinu zvlast at si koupi 4T

........já nikam olej do benzínu neleju!

(reakce na) Oilmaster ktm

13.3.2009 v 11:58 | Nahoru | #28

2LEKO>Lenny55> Kroska je kroska a jestli nekoho otravuje mazani benzinu zvlast at si koupi 4T

........já nikam olej do benzínu neleju!



Pokud vim tak vetsina veteranu prelejza na 2T pockej, treba te to taky casem potka

Oilmaster ktm

13.3.2009 v 12:00 | Nahoru | #29
Oilmástr značky Mikuni jsem měl na Pragovce, ostrý verze to neměly

Oilmaster ktm

13.3.2009 v 14:03 | Nahoru | #30
mel sem oilmaster na KDX250 a nikdy zadny problem- a to mela holka pri prodeji na tachu 50tkm!!

Jeho velka vyhoda je, ze maze v zavislosti na otackach a plynu.. pri ramcani na malo otacek a malo plynu to maze treba 1:100 a pri plnym kotli a otackach 1:30.. nikdy se mi u KDX nestalo aby motorka po nejakym vlaznym useku pri osoleni tarotovala jako vsechny motorky bez o.m.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist