globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 1000
10.3.2009 v 22:39


Naposledy editováno 01.05.2009 15:35:06
Předchozí
1 2
Následující

GSX-R 1000

10.3.2009 v 22:58 | Nahoru | #1
Už se to tu řešilo víckrát-určitě to dělá konektor od přívěry, zkus to rozpojit, vyčistit a mělo by to být OKa.

GSX-R 1000

10.3.2009 v 23:29 | Nahoru | #2
stříkačka (Fuel Injection) protestuje ... mně to dělalo chvíli po nějakým shit benálu

GSX-R 1000

11.3.2009 v 06:47 | Nahoru | #3
nic se neděje,občas se mi to taky ukáže.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000

11.3.2009 v 06:48 | Nahoru | #4
GSXR má autodiagnostiku, pod sedlem je zásuvka do které vedou dva dráty a měla by na sobě mít takovou gumovou krytku, když se propojí drátkem tak se na přístrojovce po zapnutí klíčku objeví kód závady např C22, pak se dá podle manuálu lehce určit o co jde.

GSX-R 1000

11.3.2009 v 08:43 | Nahoru | #5
Máš tam málo oleje. Dělalo mi to 750 K1. Stačilo dolít trochu oleje a bylo to OK.

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000

11.3.2009 v 09:06 | Nahoru | #6
olej je kravina!!!

(reakce na) GSX-R 1000

11.3.2009 v 09:15 | Nahoru | #7
Katana> Zdar souhlasim je tam autodiagnostika tak jsem zjistil chybu.Mě to dělala přivěra (mě se to projevovalo když jsem rychle vzal nebo ubral za plyn tak motor zhasl)

GSX-R 1000

11.3.2009 v 09:53 | Nahoru | #8
Mne na VFR podobnej problem potkal 2krat. Jednou byla pod sedlem prohorelej kabel a jednou to bylo spatny cidlo. Nechci strasit, ale v obou pipadech to dlouho trvalo a nebylo to moc levny...

GSX-R 1000

11.3.2009 v 11:56 | Nahoru | #9
tak tak...zkus auto diagnostiku... mel by se ukazat kod problemu....
uz se to tady objevilo nekolikrat...i ja jsem ten problem mel...proste slabina GSXR 1000...
zalezi na chybe....
kdyby slo treba o TP senzor...tak dobry navod je u nuclearaB na webu... TP senzor...oprava
...jinak je mozne ze v servisu...neco blbe napojili...takze treba projit kontakty ...atd...
ja jsem vsechno prosel... ale nic... FI se mi objevovalo jen nekdy a jen nekdy to chcipalo...takze cely strik dolu...vycistit...zkontrolovat kontakty ...atd....
ale jestli ti to pred tim nic nedelalo...tak nekde bude chybka...nezoufal bych... jestli to normalne jede ...tak to bude nejaka cypovinka

Naposledy editováno 11.03.2009 11:56:53

(reakce na) GSX-R 1000

11.3.2009 v 12:31 | Nahoru | #10

jezek>olej je kravina!!!



to jsem si myslel taky, ale je to tak... dolil jsem a zhaslo to

GSX-R 1000

11.3.2009 v 12:54 | Nahoru | #11
jj je to zaroven kontrolka mazani...takze zase az takova kravina to neni

(reakce na) GSX-R 1000

11.3.2009 v 14:37 | Nahoru | #12

jezek>olej je kravina!!!


presne! .
Konektor od přívěry bych taky rekl!

Naposledy editováno 11.03.2009 14:39:33

GSX-R 1000

11.3.2009 v 16:53 | Nahoru | #13
Dik

Naposledy editováno 01.05.2009 15:36:04

GSX-R 1000

11.3.2009 v 17:53 | Nahoru | #14
Olej by ti hlásila kontrolka,ne F1. Jak už tu někdo psal,mrkni na přívěru.

GSX-R 1000

11.3.2009 v 17:55 | Nahoru | #15
Olej by ti hlásila kontrolka,ne F1. Jak už tu někdo psal,mrkni na přívěru.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000

11.3.2009 v 18:02 | Nahoru | #16
Přesně, je to na 100% přívěra-jak sem psal v 1. příspěvku. Dělá to kadé druhé(možná jeden a půlté)GSX-R 1000 z těchto let.

(reakce na) GSX-R 1000

11.3.2009 v 18:54 | Nahoru | #17

cyklista>Přesně, je to na 100% přívěra-jak sem psal v 1. příspěvku. Dělá to kadé druhé(možná jeden a půlté)GSX-R 1000 z těchto let.


tak nejak me to sviti taky a porad

Naposledy editováno 11.03.2009 18:56:00

GSX-R 1000

11.3.2009 v 19:25 | Nahoru | #18
Mně to svítilo jednu dobu a pak to přestalo. A musim říct, že jsem byla po výměně oleje a měla jsem ho tam dost, olej má jinou kontrolku, akorát by blikala na tom samým místě, ne? A logicky mi přijde, že to není F1, ale FI, jako zkratka stříkačky. Nebo zkus tu diagnostiku a zkratky jsou pak v manuálu.

GSX-R 1000

11.3.2009 v 20:11 | Nahoru | #19
Znam ten problem resil jsem ho v loni.Bylo to tou priverou takze od privery jsem se dopracoval k baterce.Dal jsem ji nabit a ejhle prestalo to davat ten signal F1.Tak si myslim ze to bude jak pisu skuz nabit baterii

GSX-R 1000

11.3.2009 v 20:57 | Nahoru | #20
Zdar je to FI jak psala A.F.I. nic to neni než to budeš dávat do servisu tak to můžeš vyzkoušet sám.Jak už psal Katana pod zadnim sedadle máš senzor který propojiš drátem a pak na přístrojovce po zapnutí klíčku objeví kód.Jestli maš manual tak tam jsou kody závad napsané.Jinak dávaš servisu vydělat.Muže to bejt nějaka blbost

GSX-R 1000

30.3.2009 v 20:06 | Nahoru | #21
většinou to je přívěrou, zkontroluj kontakt a mrkni na to jestli se ti pri zapnuti klicku pohne, bud promazat klapku nebo lanka, nebo v tom nejhorsim pripade mas v r..i servomotorek, jsou tam plastove kolecka, ktere se vybehaji a privera pajde v pizdu.

GSX-R 1000

30.3.2009 v 20:18 | Nahoru | #22
jinak aby ti nesvitilo FI z duvodu poruchy privery, tak to jde odpojit na jednotce pod sedlem. Je to ten pravy vetsi konektor pri pohledu na pr**el motky. tusim druhy drat z prava hnědo-černý. Konektor z boku odjistis malim sroubovackem (zatlačíš do vnitř tu malou bílou pojistku) a vitahnes ten dratek s celym PINem, takze nemusis cvakat dratek a jde to vratit do puvodniho stavu

GSX-R 1000

30.3.2009 v 20:39 | Nahoru | #23
Litry K1 sou strašné jebky, furt se to sere!! jestli ti bliká místo teploty FI, je chyba asi přívěra. pro začátek pružinu nastříkej WéDéčkem. třeba to přestane, ale svítí mi to už pár tisíc km a jede to furt stejně.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000

30.3.2009 v 21:04 | Nahoru | #24
Může to být cokoliv, jistě to poznáš jen podle kódu chyby, od toho to tam je. Jinak ta přívěra je dost citlivá, stačí, aby se trochu povolily lanka a už ti to bude hlásit chybu. Samozřejmě se to projeví i na výkonu, bude se ti sice zdát, že to jede v pohodě, ale pokud to dáš seřídit na brzdu, tak na grafu to poznáš hned.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000

30.3.2009 v 22:59 | Nahoru | #25

Jerry001>Může to být cokoliv, jistě to poznáš jen podle kódu chyby, od toho to tam je. Jinak ta přívěra je dost citlivá, stačí, aby se trochu povolily lanka a už ti to bude hlásit chybu. Samozřejmě se to projeví i na výkonu, bude se ti sice zdát, že to jede v pohodě, ale pokud to dáš seřídit na brzdu, tak na grafu to poznáš hned.



jo? a jak, kontrolka svítí, jak praštěná, motoka nejede (nemusí to být souvislost) a na brzdě je všechno ok.

ta kontrolka většinou chybu jen hlásí, i když je všechno ok

GSX-R 1000

31.3.2009 v 08:09 | Nahoru | #26
ajaj nechapu proc ti co o tom prd vedi nebo si "mysli" ze to neco je tak radi na foru? staci si precist uzivatelskou prirucku... a tam je jasne napsany ze cervena ledka funguje jako:
a) hlaseni chyby FI - sviti kontrolka + na displeji "FI"
b) kontrolka mazani - sviti kontrolka + na displeji znak olejnicky
c) kontrolka prehrati - sviti kontrolka + na displeji blika teplota

pokud na displeji sviti FI je to zavada FI a ne to ze to nemaze viz vyse.

jezdit na diagnostiku do servisu je zbytecny, K1 ma jen autodiagnostiku - tu vyvolas sam uplne jednoduse, sundas sedacku spolujezdce, najdes nezapojenej 6ti pinovej konektor a tam kusem dratu propojis bilej kablik s cervenym prouzkem a cernej kablik s bilym prouzkem viz foto:


kdyz pak zapnes zapalovani na displeji se ukaze kod chyby ve formatu "cXX" kde XX je naky cislo... nejcasteji to byva C46 - privera ta na gsxr blbne chce to ji vycistit promazat ... to uz najdes v servisnim manualu, ten ztahnes z netu... jestli nevis kde klidne pisni PM, poradim.

c00 je bez chyby:


Naposledy editováno 31.03.2009 08:11:15

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000

31.3.2009 v 10:43 | Nahoru | #27
assasiin> prosimte najdu nekde seznam chyb? ke K4? ja manual nemam.

(reakce na) GSX-R 1000

31.3.2009 v 10:54 | Nahoru | #28

Tesik3>assasiin> prosimte najdu nekde seznam chyb? ke K4? ja manual nemam.



stranky StevaTLS s chybovymi kody ECU

manual ke stazeni ze stejneho webu... kdyz vam nebude lito koruny a mate paypal tak mu dyztak prispejte nakou petku na chod stranek pokud stahnete manualy(je tam na to navod jak poslat prispevek)... ten typek je fakt pohodar a za rady co poskytuje kolem gsxr/tl si zaslouzi podporu, diks

Naposledy editováno 31.03.2009 10:54:58

GSX-R 1000

31.3.2009 v 15:11 | Nahoru | #29
assassin> dikes

(reakce na) GSX-R 1000

31.3.2009 v 21:46 | Nahoru | #30

Dolík....>Jerry001>Může to být cokoliv, jistě to poznáš jen podle kódu chyby, od toho to tam je. Jinak ta přívěra je dost citlivá, stačí, aby se trochu povolily lanka a už ti to bude hlásit chybu. Samozřejmě se to projeví i na výkonu, bude se ti sice zdát, že to jede v pohodě, ale pokud to dáš seřídit na brzdu, tak na grafu to poznáš hned.

jo? a jak, kontrolka svítí, jak praštěná, motoka nejede (nemusí to být souvislost) a na brzdě je všechno ok.

ta kontrolka většinou chybu jen hlásí, i když je všechno ok



Tak když motka nejede, tak asi všechno ok nebude.
Já jsem měl na mysli případ s přívěrou, pokud je rozštelovaná, nebo nemaká motorek tak jak má, tak to na výkonu při normální jízdě nemusíš hned poznat, ale na grafu se to v určitých otáčkách projeví. Aspoň u mně to tak bylo.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35669 Dnes v 00:36 psenap
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist