Jak to teď rozchodím jeslti to ještě půjde ? Stačí jen dolejt správnej olej, natočit a půjde to ? promaže se to ? Nebo už je pozdě ? Nebo jen nejdří protočit na místě na stojanu na 6stku párkrát zadní kolo ?
Díky za všechny rady
a když už bude motor v kelu jako že asi jo, tak když koukam na ty ceny co tu někdo psal, tak mi přijde lepší splašit nějakej jetej motor ve slušnym stavu, jsou u GS porad stejny motory bez ohleud na rok vyroby ? Bo uz treba r.v. 2000 a vejš davali modernejsi ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS500 asi přidřená ???
dave-lister>Ale jemu to třeba nesežralo celou náplň 2,9 l, třeba tam ještě něco bude, ale bude asi tak málo že je sací koš na suchu a nic to nenasaje....Nebo to třeba je na hranici čerpatelnosti a ten olej pění a nemá to mazání dostatečnej tlak.... Kontrolka tlaku oleje se snad na něj nerozsvítila....
Nikdo netvrdi ze mu to sezralo 3 litry oleje. Kdyz by to nesalo nebo to salo olej blbe rozvitila by se ta kontrolka mazani.
Klikovka a ten vyvazovak jsou mazani tim ze jsou castecne ponoreny v oleji a kdyz je hladina nizko tak ponoreny nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek GS500 asi přidřená ???
Snad ještě přisávání vzduchu do výfuku, to taky na starém GS není, ale to by taky neměl být problém.
Ja olej kontroluju temer pred kazdou jizdou.
Dave81> Spotreba oleje 0,1L na tisic je u vzduchace normalni tak leda kdyz je motor cerstve zajety a celou cestu neprekracujes 3000 otacek. Nesrovnavej to s autem, ktery ma diky vodnimu chlazeni mnohem mensi vule a jezdi se s nim prevazne na 2000 otacek.
Spotreba od 0,3 do pul litru je obvykla pri beznem stavu ojeteho motoru a bezne jizde. Pokud to honis na maximalku po dalnici, litr je jeste normalni spotreba. Moje Honda si na dalnici vezme klidne 2 litry na tisic, ma teda na to uz svoje kilometry.
Henrik> Vem ten motor k nekomu kdo se hrabal aspon v Jawach. Rozebrat ho na prvocinitele je snadny. Saly nejsou drahy, pokud neni sedrena klika. Pouzdra na vyvazovaky si udelas doma na soustruhu. Obecne je motor po kvalitni generalce (tedy ne provedene v obecnem servisu) lepsi nez koupenej jinej, protoze ho kupujes ve slozenym stavu a nevis co vse je uvnitr spatne a brzo odejde.
shodou okolností jsme tohle řešili na siskinky GS na podzim
jela po dálnici v rakousku, nic nesvítilo, a najednou rány z motoru a bylo to v hajzlu
motorku jsme tam nechali stát a potom jsem se pro ni vracel s károu
motor jsem neopravoval, sehnal jsem bouračku z německa a prohodil jsem motor, naštěstí němec se před tím než to rozštípal o motorku výborně staral a motor je jako nový
teď má GS po opravě
jezdí líp než před tím
a je na prodej
a navíc je na prodej ještě plno dílů z druhýho GS
2 reakcí na tento příspěvek GS500 asi přidřená ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS500 asi přidřená ???
očividně správný přístup, po tobě bych motorku nechtěl
sis měl koupit kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS500 asi přidřená ???
1100Virago>Koukám, že Yamaha dobře činí, když do většiny motorek montuje hladinová čidla. Drtivá většina problémů s mazáním vznikne při nedostatku oleje, ne při výpadku čerpadla.
Tak rekneme ze ty motorky jsou pak "blbuvzdornejsi". Jinak pri vypadku cerpadla je zadreni roztocenyho motoru otazkou vterin.
I moje pritelkyne kdyz si v 19 koupila auto tak vedela ze si musi konrolovat olej a sama si ho kontrolovala a dolivala. Pro normalniho cloveka je snimac hladiny i zbytecnej.
nevíte někdo o nějakym šikulovi v Plzeňskym kraji co by zmáknul šikovně tu fušku ?Ve Vejprnicích je origo Suzuki servis, ale tam mě stáhnou z kůže, přece jenom jsem jen chudej student
otas1>dave-lister>Ale jemu to třeba nesežralo celou náplň 2,9 l, třeba tam ještě něco bude, ale bude asi tak málo že je sací koš na suchu a nic to nenasaje....Nebo to třeba je na hranici čerpatelnosti a ten olej pění a nemá to mazání dostatečnej tlak.... Kontrolka tlaku oleje se snad na něj nerozsvítila....
Nikdo netvrdi ze mu to sezralo 3 litry oleje. Kdyz by to nesalo nebo to salo olej blbe rozvitila by se ta kontrolka mazani.
Klikovka a ten vyvazovak jsou mazani tim ze jsou castecne ponoreny v oleji a kdyz je hladina nizko tak ponoreny nejsou.
Klikovka a vyvažovák má určitě tlakový mazání, jak by se tam ten olej asi dostával když to kluzný ložisko má vůli v řádu tisícin milimetru.
1 reakcí na tento příspěvek GS500 asi přidřená ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS500 asi přidřená ???
tak to budu muset vyklepnout prasatko z narozenin...tak to vypadá že jsem na tom úplně stejně, a z čeho jsi to měl ty ? Jen tak z ničeho nic nebo jsi byl hlava jak já azapomněl že to má i měrku oleje která se dá vyšroubovat ?
a pro ty zkušenější prosim...když píše oprava +- 15 k, nebylo by lepší jiná klika + něco k tomu ? Nebo rovnou jinej motor ? Ted mi někdo psal že má repsovaný funkční motory se zárukou !
A chtějí za ně tak 7 tisíc....což mi přijde lepší než dávat jen 15 za kliku...díkes
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |