globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 1.start po zimě ...
26.2.2009 v 08:40
Tak mně napadlo nastartovat motorku přes autobaterku. Vyhodit napojit kabely na kabely a přes autobaterii to natočit. Nebyla by tam zapojená motobaterka, jen kabely ke kabelům. Je to hovadina, nebo je to možné bez rizika udělat?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 08:50 | Nahoru | #1
Tak to by mě taky docela zajímalo... Má s tim někdo nějakou zkušenost? Myslím že by to jít mělo...

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 08:59 | Nahoru | #2
Nevidím důvod, čemu by to mělo vadit. Pokud mají oba akumulátory napětí 12V, tak by neměl být problém. Akorát alternátor v motorce nebude mít dostatečný výkon, aby po startu autobaterku nabíjel... Ale o to Ti asi nejde, takže no problem...

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 09:07 | Nahoru | #3
vybouchne to

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 09:12 | Nahoru | #4
ja to tak po zime startuju normalne. motobaterku mam doma v teple a startuju pres starou autobatzerii.

1 reakcí na tento příspěvek 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 09:36 | Nahoru | #5
A kdy tam tu baterku po zimě vracíš, do motky?

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 09:39 | Nahoru | #6
A proč musíš startovat přes autobaterii ? Já tam teda vrátím baterku, nastartuju a jedu - pak už tam je až do zimy. Doufám, že počasí na víkend bude jak slibovali a vyženu pavouky už v sobotu ... .

2 reakcí na tento příspěvek 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 09:56 | Nahoru | #7
vracim ji tam az kdyz zacinam jezdit, kdyz ji chci jen nastartovat, aby se prohrala, tak sem lenivej nosit motobaterku z domova do garaze

1 reakcí na tento příspěvek 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 10:08 | Nahoru | #8
Po celou dobu, kdy motorka poběží, musí být autobaterie připojená k motorce.

1 reakcí na tento příspěvek 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 10:12 | Nahoru | #9
a proc to delat tak komplikovane tam dam motobaterku otocim starterem a vrci ne

(reakce na) 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 10:13 | Nahoru | #10
Yper> je to tak nebo muzes odrovnat regulator dobijeni,udelat se da,ale original 3000Kc plus minus jak jaka motorka

(reakce na) 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 10:46 | Nahoru | #11
cood> To jako myslíš že jí je zima ??? Koukám věčné téma, jako spousty jiných . Podle mě je to blbost, pokud je zazimovaná jak má být (i když toto je taky na dlouhou diskusi), nevidím potřebu ji přes zimu startovat... . Nastartuju na jaře a jedu, nikdy s tím nebyl problém (u mě).

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 10:51 | Nahoru | #12
taky si myslim jako takovy kratky zahrivani z bodu mrazu,i pod. do teplyho stavu a pak ji zase chcipnout tak ji to akorat uskodi,uz i tim ze vsechno se orosi, a pak zmrzne,nejlepsi pro hadicky.
pokud je v garazi kde nemrzne tak neni duvod ji startovat akorat si nicis starter,a baterku

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 11:22 | Nahoru | #13
Já to myslel tak, že budu startovat po stání celou zimu a co jsem tak slyšel od kamarádů, že se jim podařilo vymlátit třeba 2x baterku než nastartovali. Tak se jen ptám, protože donést autobaterku je pro mně docela jednoduché. Ale jen tak pro nápad...

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 11:37 | Nahoru | #14
a proč to nenastartuješ přes kabely startovací nic neodpojuješ dělám to takk několik let a nikd ynebyl problém

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 11:40 | Nahoru | #15
tak to jo,zalezi jak tvoje motorka po zime chyta jestli dobre tak neni problem,a jestli hur tak vem auto baterku,hod ji k tvoji co mas v motorce paralerne a nakopni to pres ni ale moto baterku nech pripojenou motorka musi mejt nejakou zatez kvuli regulatoru dobijeni,ajk to to chytne tak autobaterku odpoj a ses ready pro jazdu:)

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 11:42 | Nahoru | #16
jojo samozrejmne pres ty startovaci kabely je to nejrychlejsi a nejpohodlnejsi,koupis je uz za 150 teda asi

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 11:48 | Nahoru | #17
Ničeho se neboj. Jen z výše uvedené diskuze platí:
1) baterie musí mít 12 voltů
2) správně připojená polarita!!!
3) alternátoru ani regulátoru se nic nestastane, dobíjí i do velké baterie a pokud není vybitá, dobíjecí proud z alternátoru je nižší dež do vybité motocyklové. (Rozdíl mezi moto a auto baterií je v Ah ampérhodinách a to je pro nastartování bezpředmětné.
4) ohřej motor na provozní teplotu a počkej až se prohřejou výfukové tlumiče. (To jen pokud nebudeš hned s motkou jezdit)
5) NIKDY neodpojuj baterii za chodu!!!
6) Po zhasnutí motoru odpoj kabely od baterky

Ale pokud motka dobře chytá, máš dobrou a nabitou motobaterii a s motkou rovnou vyjedeš, není důvod používat autobaterii.
Přeju ti pohodovou sezónu

PS: Samozřejmě to platí i když použiješ startovací kabely. Tam akorát můžeš odpojit kabely po nastarování. Bacha při odpojování za chodu na skraty (dotek +pólu na kostru) !!!

Naposledy editováno 26.02.2009 12:00:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 11:50 | Nahoru | #18

cood>vracim ji tam az kdyz zacinam jezdit, kdyz ji chci jen nastartovat, aby se prohrala, tak sem lenivej nosit motobaterku z domova do garaze



já hlavně furt nechápu smysl tady toho prohřívání v zimě....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 11:56 | Nahoru | #19

Lada.s>cood>vracim ji tam az kdyz zacinam jezdit, kdyz ji chci jen nastartovat, aby se prohrala, tak sem lenivej nosit motobaterku z domova do garaze

já hlavně furt nechápu smysl tady toho prohřívání v zimě....



Pokud je motka v suchu a teple - nemá to žádnej smysl.
Pokud je v suchu a zimě - rovněž
Pokud je v zimě a vlhku je to jen z důvodu vysušení.

Současné syntetické oleje u nových motorek dostatečně konzervují motor, takže klidně může byt 1/4 roku bez pohybu.
Akorát bacha na baterii - nejlépe je jí na pulzní nabíječce, kde může být zapnutá i v motorce po celou zimu. Obzvlášť při gelových bateriích

1 reakcí na tento příspěvek 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:03 | Nahoru | #20
lada.s :to je stejný jak s motorkou tak se ženskou obě musíš nejdřív ohřát než se dá na tom jezdit

(reakce na) 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:06 | Nahoru | #21
mikkimaus> nektery sou uz predehraty uz sami od sebe jen jezdit,ale nevim jak je to u nich s tim startovanim po zime,jetli taky je potreba pouzit kamosovu baterku na prvni start

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:08 | Nahoru | #22
Když chcete startovat ještě ted v zimě tak to chce sprej na zimní starty a hlavně když je baterka slabá tak použiju startovací kufřík a točí to jak blázen a musí to chytit bez problemů

1 reakcí na tento příspěvek 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:09 | Nahoru | #23
normalne minus zapoj na stupacku a plus na baterku prez sroubovak nastartuj auto a nastartuj motorku chvilku to nech bezet soubezne ono se to trosku dostavi a pak to odpoj a masinu nech bezet

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:11 | Nahoru | #24
pafkatesar-máš pravdu měkteré jsou ohřté už předem a některá až vaří to chce spínač na saharu a s kámošovo baterkou je to dobrej nápad přece si nebudu huntovat tu svoji

1 reakcí na tento příspěvek 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:12 | Nahoru | #25
Přes autobaterii startuju můj šestiválec po zimě pomocí startovacích kabelů celý život a to je mi skoro 60.Jinak těžko chytne a vymlátím motobaterii.Jak už radili ostatní baterii nechám v motorce,musíš dodržet polaritu,kabel plus na plus a mínus autobaterie přicvaknu někam na kostru,nastartuju nechám chvíli běhat,vypnu a kabely odpojím.Pak už by měla chytat normálně.Podmínkou je,že baterie v motorce je plně nabitá.Přes zimu jí vyndavám do tepla a jednou měsíčně dobíjím.Ať se ti daří,není se čeho bát.

(reakce na) 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:13 | Nahoru | #26

Hroch-->normalne minus zapoj na stupacku a plus na baterku prez sroubovak nastartuj auto a nastartuj motorku chvilku to nech bezet soubezne ono se to trosku dostavi a pak to odpoj a masinu nech bezet



Ahoj, startovat auto přes šroubovák a traktor přes kladivo...to je dobrý technický muzeum

1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:16 | Nahoru | #27
pafkatesar-máš pravdu měkteré jsou ohřté už předem a některá až vaří to chce spínač na saharu a s kámošovo baterkou je to dobrej nápad přece si nebudu huntovat tu svoji

(reakce na) 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:17 | Nahoru | #28

mikni>Přes autobaterii startuju můj šestiválec po zimě pomocí startovacích kabelů celý život a to je mi skoro 60.Jinak těžko chytne a vymlátím motobaterii.Jak už radili ostatní baterii nechám v motorce,musíš dodržet polaritu,kabel plus na plus a mínus autobaterie přicvaknu někam na kostru,nastartuju nechám chvíli běhat,vypnu a kabely odpojím.Pak už by měla chytat normálně.Podmínkou je,že baterie v motorce je plně nabitá.Přes zimu jí vyndavám do tepla a jednou měsíčně dobíjím.Ať se ti daří,není se čeho bát.



Ahoj dědku (já můžu, protože mě též 6X čeká letos) V tvým případě motoauta už potřebuješ startovací vozejk 6 hrnců poskladám s těch mejch motorek taky, ale obsah už ne

edit: prd vidím a je to samej překlep

Naposledy editováno 26.02.2009 12:18:43

1 reakcí na tento příspěvek 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:27 | Nahoru | #29
já co jsem ted objevil ten sprej na startování motorů tak při tršce stříknutí motory startujou jako fík

(reakce na) 1.start po zimě ...

26.2.2009 v 12:32 | Nahoru | #30

mikkimaus>já co jsem ted objevil ten sprej na startování motorů tak při tršce stříknutí motory startujou jako fík



co je to? éter?
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist