globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
16.2.2009 v 13:48
Zdravím. Rozhoduju se mezi těmito dvěma mašinama. Jsem srdcař, a tak bych nejraději Café Racera nebo Sport Evo od Benellky, ale rozum mě pořád drží trochu zpátky. Informací jsem už načerpal docela dost, komplet jsem prolezl fórum zde i něco na Benelliforu. Mám obvolaného Papežíka i hlavního dovozce, Motoarte. Ale rád bych především info od přímých majitelů nebo aspoň od jejich známých, když už jich není tolik. Zatím mám info jen od jednoho mohykána. V databázi jsou tady jen tři, ale bohužel zde moc nechodí, zatím se neozvali.

Momentálně jezdím na RSVéčku ´03, ale rád bych šel do nějakého sportovního naháče s pořádnou dávkou charisma, takže zase Itálie. Nejsem však žádný sváteční jezdec, ročně najezdím okolo 8 tis. km včetně jednoho výletu do Alp. Takže sice chci lakýrku, ale zároveň mašinu, která bude mít určitou spolehlivost. Nejraději bych to TNTčko, ale nerad bych se spálil. Zatím jsem zjistil několik mínusů: 1) Horší zpracování u prvních ročníků (otřepy u plastů, doteď tristní usazení krovky) 2) Poddimenzované kabely k baterce 3) Vzlínání oleje 4) Povolování uchycení alternátoru 5) Dobíjení až při vyšších otáčkách (v létě ve městě možnost vyšťavení baterky). Něco se u novějších ročníků už aspoň trochu zlepšilo. Řekl bych, že všechny tyto věci jde vychytat, ale nevím jestli pak už bude na tu mašinu spoleh. Jako rozumný kompromis mám v záloze S4R Monstra, rozum se mě snaží pořád dokopat k Tuonu, ale to už se mi tak nelíbí. Takže pokud někdo máte nějaké bližší info o TNT, budu moc rád, když dáte vědět. Ale prosím jen k věci, odpovědi typu italskou čínu nebrat, kup si japonskou erjednapyčowoe apod. fackt nee. Díky

Naposledy editováno 19.02.2009 13:28:39
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:09 | Nahoru | #1
no já se rozhodoval podobně. V úvahu jsem měl TNT, tuono, corsaro a monstra. Nakonec jsem koupil něco jiného i když to není zas tak vedle. Přímé zkušenosti nemám, ale k tomu monstrovi ten chladič vážně nesedí . Každopádně být tebou tak ještě zauvažuju o tom corsarovi, protože to je velice charismatická motorka a zajisté něco ujede

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:17 | Nahoru | #2
No chladič vadí/nevadí, zvažuju i S2Rko litra, což je vzducháč, ale motor už je o něčem jiném. Ve stejném smyslu uvažuju o 899 TNTčku, pač 226 papírů za fungláč už je přece jen zajímavá záležitost. Jen nevím, zda by mi to stačilo, přece jen RSVéčko proti tomu bude buchar a hlavně, vadí mi na něm jedna věc, a to lacině vyzerající přístrojová deska. Corsaro mě neláká, zas tak se mi nelíbí, navíc je cenově ještě pořád někde jinde a co víc, nemyslím si, že bude kvalitou na tom líp než Benellka. Aspoň co jsem četl na zahraničních fórech, tak prý nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:20 | Nahoru | #3
tnt je opravdu nářez.Taky se mi strašně líbí.Ale asi bych se taky bál toho zpracování.Novější modely to maji snad uz trochu vychytané.Asi bych do ni,ale sel.

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:31 | Nahoru | #4
Pete Biggy> jj když přesedáš z RSVéčka tak to bude chtít tu 1130, i když jak jsi napsal tak pro 899 jasně mluví cena. já sem také přesedlal na slabší a není to pak ono

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:33 | Nahoru | #5
TnT je fakt krásný, neni to tuctovka, což je na jednu stranu dobře, ale právě proto moc informací nenajdeš, taky sem po něm šilhal, ale pak sem si řekl, že letos toho ještě nechám. Věřil bych na ní všemu, snad krom motoru, nemám o něm žádný špatný info, ale přece jen jich nevyroběj tolik, aby to vychytali jako u tuctovejch japonců...asi tak.

Naposledy editováno 16.02.2009 14:35:57

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:34 | Nahoru | #6
RRRRR1> No otázkou je co mají vychytané. Z toho co jsem já zjistil, tak víceméně jen lepší zpracování co se týče plastů a laku. Dali širší šroub na ten altík plus nějakou podložku, ale stejně to prý není úplně ono a je to potřeba průběžně kontrolovat. Vzlínání oleje už mělo být taky vyřešeno, ale tady jsou v datab. dva Cafáče z 2007 a oba kuci uvádějí, že to košér není. Dokážu pochopit, že měli odlity díly dopředu na skladě, ale proč už to neutěsnili tak, ať to je v cajku už trošku nechápu. Když to očividně jde.

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:36 | Nahoru | #7
No já se rozhodoval, mezi Triplem a TNT, jelikož se mi taky fakt líbil, ale trochu mě vylekalo zpracování a takové malé ozvěny o nespolehlivosti. Ovšem nejvíc mě dostalo, když jsem zjistil, že Benelli teď vlastní nějaký Čínký gigant a nechali se slyšet, že velké biky podle jejich názoru nemají moc budoucnost, že vidí budoucnost ve skuterech a malých motocyklech...každý si to může přebrat po svém. (Vyplívá z toho vlastně, že pokud si koupíš TNT, tak vlastně kupuješ čínu sranda - omlouvám se všem majitelům TNT) Chtěl jsem 3válec, tak jsem se rozhodl definitvně pro Tripla a je to naprostá BOMBA. Mimochodem taky jsem do něj šel po RSV, ale 04ce...

Edit: PS: Tripla 1050 samozřejmě

Naposledy editováno 16.02.2009 14:39:54

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:41 | Nahoru | #8
Jak vyšlo TNT tak jsem hnal do Val.Mezu do prodejny na čumendu a je fakt krásná a motor a rám taky excelentní.Vytknout jen úzké enduro sedlo a brzy odcházející věci jako spinačka a těstnost motoru, ale jinak asi to bude kus od kusu.Osobně to byl krutý boj, ale nakonec vyhrál japonec.

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:52 | Nahoru | #9
hansell> Mno tak, to že vlastníkem jsou Číňani samozřejmě vím, ale Benellce to paradoxně pomohlo. Možná se to nechci věřit, ale kvalita zpracování se opravdu zlepšila. Asi to Italům nebylo příjemné, ale ti čínani jim celkem zvedli šunky, výstupní kontroly apod. Minulý týden jsem se byl podívat na Cafáče z 2007 a až na to usazení krovky mě zpracování nezklamalo.

Naposledy editováno 16.02.2009 17:12:01

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 14:58 | Nahoru | #10
no jo žlutej mor už je tady... co dneska není číňanů, že??

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 18:05 | Nahoru | #11
Benellky jsou fakt krásný a se zázemím v podobě spolehlivýho servisu u Papežíka bych se toho až tak nebál. Jen by to chtělo dokoupit ještě jednu, třeba po bouračce, kvůli náhradním dílům
Bohužel osobní zkušenost s touhle značkou nemám, ale třeba Tre-Kappy jsou co se týče spolehlivosti už někde jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 18:42 | Nahoru | #12
Robertek> Kde jses na ni byl podívat???V bla bla motor???Já tam byl už několikrát,ale nikdy jsem ji tam nezastihl...
Jinak podle mě se benelli hůř prodá co jsem viděl tak tu některé inzeráty plejí víc než rok a bez úspěchu

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

16.2.2009 v 19:12 | Nahoru | #13
To Dunric: Z náhradních dílů obavu nemám, spíš ta spolehlivost v dlouhodobém pohledu. Pač bych si tuto mašinu rád nechal déle. Se servisem už to je horší, pač trochu z ruky.

To yama_lube: Je to motorka, na kterou se musí najít kupec. Ale třeba já našel nový inz. cca 14 dní z5, motorka dle info ve výborném stavu, majitel po tel. sympaťák. Říkal, že si sice splnil sen, ale co je to platný, když na ni nemá vůbec čas. Za rok a půl co ji měl najel cca 550 km. A co víc, nechtěl za ni opravdu moc. Těch pár vyjížděk, co si na ni udělal radost, ho stála asi 80 tis. Tak jsem si říkal, jestli je to všechno jak vypadá, tak ta motorka bude pryč jedna dvě. ZA 2 DNY BYLA PRYČ!!!! Mašina, kterou nekupuje banda na počkání jako Horneta, Bandita apod. a navíc v této mrtvé době, kdy se trh moc nehýbe. Takže znovu opakuju, kvalitní zboží se prodá samo.
Jinak Bla Bla je právě jedno z těch částí puzzle, čeho se trochu bojím. Určitě nemá takové zkušenosti jak mají v Děčíně u Motoarte nebo u Papežíka, pač jich k němu asi moc nejezdí. Jenže já jsem taky odsuď, z té krásné části naší země Takže do Čech daleko, co se týče servisu. Ale nerad bych panu Blablovi nějak křivdil, to zas nee.

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

17.2.2009 v 08:42 | Nahoru | #14
yama_lube> Ve Valašském Meziříčí v prodejně naproti shellky jak odbočuješ na Nový Jičín, jestli je to jedno bla nebo dvě bla to nevím, ale měli žluto černou.Bylo to v březnu ten rok co se začala prodávat.

Naposledy editováno 17.02.2009 14:22:30

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

17.2.2009 v 17:47 | Nahoru | #15
JJ,to je ono ,já tam jezdím jenom jednou za rok o prázdninách,ale ted když mám papíry to určo napravím

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

17.2.2009 v 17:48 | Nahoru | #16
Neprodáváš tedkom náhodou ten trial???

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

17.2.2009 v 19:28 | Nahoru | #17
Pete Biggy> Nevím sice kolik na něj máš pěněz, ale třeba už zmiňovaný SPEED TRIPLE 1050 se ti nelíbí? Je to stroj, který spolu s tuonem válcuje všechny v této kategorii, je to taky tříválec, a ten motor opravdu britové uměli postavit. Design má taky nezaměnitelný a třeba modelový rok 2008 dostal nádherné zadní nové kolo (s 14ti!!!paprsky). A je to taky značka se svou historií.
S beneli nemám zkušenosti, ikdyž jedno TNTčko má soused bydlící 3km ode mne již tuším třetím rokem.
Jinak co se týká dukati, tak tyto motory mají opravdu robustní stavbu a něco vydží. Holt závodní geny. V motoru nenajdeš žádný řetěz, vyvažovací hřídel apod. Všechny pohony rozvádějí ozubená kolečka. Je nutné ale dodržovat servisní intervaly (vůle na desmodromice).Díky ní jsou tyto motory ale relativně úsporné

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

17.2.2009 v 20:08 | Nahoru | #18
Šuty> Speed Triple určitě nee. Vzhled jak poskládaný Streetfighter z rozšlehlé mašiny mi opravdu nic neříká. Ale to, že to je kvalitní motorka a vyjma designu (subjektivní názor) je velmi povedená, rozhodně nepopírám. To však bych už raději Tuono, motor RSVéčka mi max. vyhovuje.
Hmm, takže v Oderských vrchách jedna šlechtična TNT jezdí jo? A nevíš, jak je spokojen? Jinak Ducna bez debat

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

18.2.2009 v 08:37 | Nahoru | #19
yama_lube> Jo prodávám, potřebuju groše na dodělání busy.

Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

18.2.2009 v 15:03 | Nahoru | #20
Pete Biggy > ahoj ... mám podobný problém, byla jsem rozhodnutá pro TNT (nejraději Titanium), ale po rozmluvě s kámošem ze Zlína, který mi řekl, že to jeho známý měl 5 měsíců a stoho 3 to stálo v servise nevím ... Chci motorku, která bude jezdit spolehlivě. Oprav a servisu už jsem si užila loni dost, sice nic zasadního, ale je to otravné, furt zkoumat proč to nejede!
Osobně to nechám uležet, ještě něco vydělám a pak se uvidí. Každopadně napiš jak jsi se rozhodl !
Dobrou volbu

Naposledy editováno 18.02.2009 15:04:12

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

18.2.2009 v 15:20 | Nahoru | #21
No taky mám trochu obavu. Ale myslím, že hodně se zkazila pověst tím, že ta motorka byla v začátku nedotažená. Prostě měla mouchy a lidi co ji měli, tak se když jak píšeš jim z 5 měs. 3 stála v servise, tak se prostě lekli a zbavovali se jich. Každopádně teď je pár věcí vychytaných, to neznamená, že je to vše OK, ale už vědí co a jak. Takže se prostě vychytá únik oleje, utažení alternátoru a hotovo. To je třeba průbežně kontrolovat, pač pak může být daleko více škody. Zajímalo by mně, co ten známý s tím měl? Nevíš, řekl bych že dost pravděpodobně buď kvůli toho oleje nebo elektrice. Mašina jim tam podle mě stála tak dlouho proto, že neměli ještě zkušenosti a informace z vyšších sfér, tak nevěděli co s tím. Když tak to zkus zjistit, jak to vlastně bylo. Jinak já se zrovna teď jedu zas podívat na jeden kousek. Získávám info, pátrám jak se dá a hlavně si to musím srovnat v hlavě. Chci trochu neobvyklou mášu s charisma, na sportovní svezení, přičemž už nee kapotu. Ale na druho stranu s určitou dávkou spolehlivosti a zároveň rád cestuju, Alpy každý rok, tak si říkám, abych to nepodcenil. Je to sice už o něčem jiném, ale velmi mě ještě oslovuje Dorsoduro a z praktického hlediska by to bylo pro mě vhodnější. Jen kdyby měla o nějaký ten koník navíc, ale zas eLkový dvouvál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

18.2.2009 v 15:45 | Nahoru | #22
Pete Biggy> Tak jsem mu teď volala a říkal, že to byl rok 2007 a že v podstatě nikdo nevěděl co stím je!!! Prý to připojovali k počítačům, ty nic nehlasili, ale nejelo to, takže asi problém s elektrikou. Nic víc neví ! Jako když mi to říkal poprvé tak jsem taky argumentovala tím, že teď už to tak být nemusí a že to mohl být ojedinělí připat ... ale utratit tolik penízku a pak tento efekt je dost drsný, nedivím se že to děsí. No já teď na netu koukala na Tuono, v Příboře. Jako není to TNT, ale ošklivka to taky není Uvidíme až sleze to bílé svinstvo, je to potřeba projet a vyzkoušet ... Mě se kapoty nelíbí, vím že Banditka šikanuji jako kdyby byl, což se odráží na spotřebě. Chci něco na sportovní ježdění, ale i na cestování. Dala bych si už konečně nějaký výlet, dovču po Evropě a na to je potřeba spolehlivá hračka. Tak Dorsoduro je uplně jinde teda aspoň pro mě! Ale každý dle svého vkusu.

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

18.2.2009 v 20:16 | Nahoru | #23
K-CZ> Dorsoduro na první pohled určitě je někde jinde, ale v mém případě aspoň za zvážení stojí. Myslím, že to bude hodně povedená motorka. A myslím, že vzhled trochu klame. Ono to nebude tak hravý jako jednoválcový lehký motardy, ale za to určitě klidnější, bude solidně držet stopu ve vyšších rychlostech, relativně "pohodlné" na delší cesty, v jednom na to i něco naložíš a přitom oproti ostatním velkým motorkám to bude v zatáčkách hračička. A zároveň trošku raritka. Něco mezi motardem a velkým naháčem typu Tuono, Superduke, Monster apod.
Jinak 2007 a problémy s elektrikou, to není vůbec dobrá zpráva Co já vím, tak je problém s tím, že dobíjí až při vyšších otáčkách, takže můžeš vyždímat baterku. Tomu jde ruku v ruce i její malá kapacita (malý prostor na ni), dva velký ventilátory. Ale, že by elektrika jako taková haprovala? Je fackt, že jsem už to slyšel vícekrát, ale právě taky jen:"jeden známý má známého a tomu to stálo furt v servisu, problém s elektrikou". Ale konkrétně mi to nikdo neřekl, od přímých majitelů jsem toto neslyšel. Jen to, co už jsem tady psal. Mno, je to krásný, ale je to asi tak trochu fackt ruská ruleta. Skutečně cenných informací, od majitele co už něco kilometrů najel, je jako šafránu.
Tuono je super mašina, možná, že u ní nakonec fackt skončím, ale ještě se k tomu musím dopracovat

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

19.2.2009 v 10:34 | Nahoru | #24
Pete Biggy > to je to, že se nic pořádně nedozvíš ... hele a ten kluk z Poruby co má zelené TNT se Ti neozval a nezkoušel jsi to jeho ICQ ? No ještě mám jednu možnost, kde se půjdu poptat ... ale chci se tam stavit osobně, ted to nějak nestíhám... Můj pán na servis má na prodejně vystavenou jednu starou Benellku, je jeho a jezdí sní závody veteránu. Je to sice něco jiného, ale každopadně o nich bude vědět víc než já ... No prostě uvidíme ...

2 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

19.2.2009 v 10:40 | Nahoru | #25
V posledním čísle Motocyklu byla TnT v testu proti Tuonu Factory, Buellu a Fz1 a ten kus TnT německým dovozcem poskytnutý na test ani do místa testování po ose nedojel, skončil na motor a museli si vyžádat novou motorku ....Asi tak...bylo to úplně nové TnT Evo....Jinak vyhrálo klasicky Tuono, jako vždy....

Naposledy editováno 19.02.2009 10:40:56

(reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

19.2.2009 v 10:48 | Nahoru | #26
Láďa FZS600> hmm díky ... tak to fakt potěší ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

19.2.2009 v 11:31 | Nahoru | #27
K-CZ> Samozřejmě, že jsem mu psal, tady i na ICQ. Ale bohužel nic. Mluvil jsem po telefonu s jedním majitelem, ten ale málo najel a s druhým si píšu přes mail, má Cafáče, naj. 6 tis. a je spokojen. Že prý žádný problém, jediná věc, která u něj prý stojí za zmínku je, že v 5 tis. si měnil sám olej (má se měnit v 1, pak až v 10 a pak co 6 tis. km-zvláštní) a i když jej měnil dřív než doporučují, tak že na jeho vkus bylo na magnetku celkem dost materiálu. Ale, že to bere tak, že to ještě bylo v záběhu. Jinak jsem mluvil s technikem z Motoarte (hlavní dovozce do ČR) a s Papežíkem. Ten už jich taky něco prodal a sám ji má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

19.2.2009 v 12:33 | Nahoru | #28
Pete Biggy> Hmm divné ... jak je tohle možné, že nějaké jedou a další se tak serou !!! :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

19.2.2009 v 13:14 | Nahoru | #29
Láďa FZS600> Teď jsem ten test právě dočetl. Klasika, co se týče hodnocení motoru a podvozku, tak je hodně na výši, ztrácí však na běžném provozu a nákladech. To už je ale daň za luxusní svezení a exkluzivitu. To si prostě musí každý probrat sám, kde má priority. Já za sebe bych neváhal, kdybych věděl, že se mi ta mašina nevy.ere.
Ale jak říkám od začátku, rozum mě tlačí k Tuonu a očividně ví co dělá
Udělal jsem si v tom pěkný guláš, pač k TNT, Monsterovi a Tuňákovi začínám silně pokukávat i po tom Dorsoduru, i když se zdá být někde jinde, leč to nemusí být až tak zcela pravda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro

19.2.2009 v 13:17 | Nahoru | #30
K-CZ> Serou se jen ty z noční směny, protože u montáže chrápou, asi
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer bermud86 4 17.8.2018 v 17:02 bermud86
Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer Benelli TNT 1130 Café Racer kuzmič 24 28.6.2016 v 08:30 supitarpetr
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... janyh 25 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... janyh 50 21.11.2012 v 21:38 z-x-r
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer romcaholandsko 13 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko


TOPlist