1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm
jsou to vyhozený prachy , rači je nalej do nádrže a nebo šetři na 4T
1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm
jedině svod + koncovka
jinak výfuky na 2T dělá třeba Arrow a nebo Giannelli
1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm
kestli chceš nsr na dýl tak bych stejně volil Kit pollini 160 místo ladáku jede to o něco líp a tolik to nebzučí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm
kit 160 no je tam větší námaha na klikovku a ložiska ale pokud jedeš s rozumem a necháš 2T pořádně zahřát ta to nebude o moc víc poruchový než normální 125
jinak co vím já tak u těhle 2T se často kazí automatický mazání takže rači bych lil olej přímo do nádrže
1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm
clonner>maras> prrr já vím o 2 lidech ze 3 kteří měli 2T
Jaké
mito 125 zadřeno
nsr 125 nesprávná funkce autolube , málo to mazalo ve vysokejch otáčkách , prodáno se závadou - novej majitel lije olej do nádrže a je klid
nsr 125 koupeno už vo člověka co míchal benzín
tolik okruh mejch příbuznejch
1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm
NSR zadřeno kvůli autolube? A proč? Bo někdo neumí namazat dvě debilní lanka bych řekl..mechanická chyba není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm
nsr se nezadřelo ale jakmile se motor vytočil nad 9000 tak moto jela nějakou dobu ok pak začal motor dost škubat a skákaly otáčky , prvně padlo podezření na přívěru nebo karbec ale závada furt stejná , po odpojení autolube ok
na koncu sezóny šla moto pryč , novej majitel zkoušel laborovat s autolube ale nepochodil tak míchá taky a vše ok
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm
clonner>maras> mito zadřeno z neznámýho důvodu , oleje se tam dávalo dostatek , prostě se při vyjížďce kousl motor,
nsr se nezadřelo ale jakmile se motor vytočil nad 9000 tak moto jela nějakou dobu ok pak začal motor dost škubat a skákaly otáčky , prvně padlo podezření na přívěru nebo karbec ale závada furt stejná , po odpojení autolube ok
na koncu sezóny šla moto pryč , novej majitel zkoušel laborovat s autolube ale nepochodil tak míchá taky a vše ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm
bratr chce taky 125 a tdr mu padla do oka , nicméně se ho snažíme dotáhnout k varanovi kvůli údržbě
clonner>PosMiros> OT btw a s tdr si spokojenej jak ? myslím po stránce poruchovosti ? kdysi sem o ní taky uvažoval ale dost mě odrazovalo že je to 2T , nakonec jsem volil Zxr
bratr chce taky 125 a tdr mu padla do oka , nicméně se ho snažíme dotáhnout k varanovi kvůli údržbě
pošli ho na www.tdr125.cz
1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm
WenCa>zvuk ti u dvoutaktu nic moc nevylepší, z toho nikdy hlubokej zvuk nebude.... Ale uječený vosy dosáhneš odstraněním koncovky, ta je stejně jen kvůli hluku... Veškerý výkon (co se výfuku týče) dělá na 2T svod...
to musí být pěkná prasárna jezdit bez koncovkyhele a proč se třeba na 2T endurech mění délky koncovek?
1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm
WenCa>PosMiros> Když výkon, tak výkon Beru to možná až moc do detailu, ale je to tak.... Ladí se délka poslední části výfuku, ale tady nejde o dýlku té části, která tlumí, jde čistě jen o ten konec (trubička, která už nemění průměr)... Jestli některé části nazývám jejich nepravými názvy, tak se omlouvám Ale asi máme na mysli oba to samé...
nechápuRezonanční tlumič aneb Proč má dvoutakt tlustý výfuk
Svod u dvoutaktu plní tak trochu funkcni ventilů, které tam chybí. Směs jde z karburátoru pod píst ke klikové hřídeli a při pohybu pístu do dolní úvratě se přesunuje přes přepouštěcí kanály do spalovací komory, jenže v ten samý moment spálená směs putuje přes výfukový kanál ven a bere s sebou i část čerstvé směsi(to je také důvod, proč dvoutakt není tak efektivní při spalování jako čtyřtakt). Právě v tento moment nastupuje rezonanční výfuk. Při prudkém úniku spalin ven se tvoří frekvenční vlny. Směs jde z úzké do široké oblasti výfuku (tlumič), který se opět zužuje. Všechny frekvenční vlny, respektive spaliny, se prostě při takové rychlosti nevejdou do úzkého konce výfuku, odrážejí se zpátky a tím tlačí čerstvou směs zpět do spalocího prostoru. Tím se docílí lepšího plnění válce a s ním i vyššího výkonu. Kdyby měl výfuk pro dvoutakt tvar svodu čtyřtaktu, výkon by rapidně klesl.
Znamej co jezdi kary tak rezal vyfuk po pul milimetru aby se dostal na idealni prubeh vykonu ktery potreboval Ta tlumivka na konci je opravdu jenom o nizsim hluku..
1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm
[img]
[img] vždyť řikám že se mění délka koncovky... myšleno vizuálně ve skutečnosti teda závisí na délce tý trubky (stinger)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm
clonner>koupit lepší motorku :)
jsou to vyhozený prachy , rači je nalej do nádrže a nebo šetři na 4T
Souhlasím .