globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyfuk na 125ccm
 
15.2.2009 v 18:19
Cao , chtel bych se zeptat co je lepsi koupit na nsr , jestly ladak i se svodem , nebo jen nejakou hodne dobrou koncovku.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 18:27 | Nahoru | #1
koupit lepší motorku :)

jsou to vyhozený prachy , rači je nalej do nádrže a nebo šetři na 4T

Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 18:33 | Nahoru | #2
předpokláfám že seš student , a jak koukám je ti 17 takže stejně se ta nsr neohřeje vic než 2-3 sezony takže sou to vyhozený prachy

Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 18:33 | Nahoru | #3
ja si chci NeSeRo nechat trosku dyl ,tak to klidne investuju do vyfuku

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 18:36 | Nahoru | #4
samotná koncovka je k hovnu
jedině svod + koncovka

jinak výfuky na 2T dělá třeba Arrow a nebo Giannelli

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 18:39 | Nahoru | #5
i tak si myslím že nová koncovka se nevyplatí , zkus bouračky a nebo vrakoviště , semtam je i něco na ebay

kestli chceš nsr na dýl tak bych stejně volil Kit pollini 160 místo ladáku jede to o něco líp a tolik to nebzučí

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 18:43 | Nahoru | #6
PosMiros> ja sem hledal a nasel stranku s migem ( svod i koncovka ) tak jestly to jeste bude chtel bych jit do migu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 18:44 | Nahoru | #7
clonner> o kitu sem taky premejslel ale slysel sem od znamyho ze je to pak poruchovi

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:09 | Nahoru | #8
Martin0803> mig jsou dobrý vejfuky

kit 160 no je tam větší námaha na klikovku a ložiska ale pokud jedeš s rozumem a necháš 2T pořádně zahřát ta to nebude o moc víc poruchový než normální 125

jinak co vím já tak u těhle 2T se často kazí automatický mazání takže rači bych lil olej přímo do nádrže

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:11 | Nahoru | #9
Co to zase meleš za sračky s Autolube Nikomu koho znám se to nikdy neposralo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:18 | Nahoru | #10
maras> prrr já vím o 2 lidech ze 3 kteří měli 2T

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:20 | Nahoru | #11

fugien>Hey jako nevím.. svod a koncovku na zakázku jedině..počítej

- dlouhou dobu
- moc penez

- stres nez to budes mit apod..



Na zakázku? Co to zase meleš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:20 | Nahoru | #12

clonner>maras> prrr já vím o 2 lidech ze 3 kteří měli 2T



Jaké

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:25 | Nahoru | #13
Kašli na to

Naposledy editováno 15.02.2009 19:25:24

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:30 | Nahoru | #14
maras>
mito 125 zadřeno

nsr 125 nesprávná funkce autolube , málo to mazalo ve vysokejch otáčkách , prodáno se závadou - novej majitel lije olej do nádrže a je klid

nsr 125 koupeno už vo člověka co míchal benzín

tolik okruh mejch příbuznejch

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:32 | Nahoru | #15
Mito zadřeno kvůli autolube nebo proč?
NSR zadřeno kvůli autolube? A proč? Bo někdo neumí namazat dvě debilní lanka bych řekl..mechanická chyba není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:41 | Nahoru | #16
maras> mito zadřeno z neznámýho důvodu , oleje se tam dávalo dostatek , prostě se při vyjížďce kousl motor,

nsr se nezadřelo ale jakmile se motor vytočil nad 9000 tak moto jela nějakou dobu ok pak začal motor dost škubat a skákaly otáčky , prvně padlo podezření na přívěru nebo karbec ale závada furt stejná , po odpojení autolube ok
na koncu sezóny šla moto pryč , novej majitel zkoušel laborovat s autolube ale nepochodil tak míchá taky a vše ok

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:45 | Nahoru | #17

clonner>maras> mito zadřeno z neznámýho důvodu , oleje se tam dávalo dostatek , prostě se při vyjížďce kousl motor,

nsr se nezadřelo ale jakmile se motor vytočil nad 9000 tak moto jela nějakou dobu ok pak začal motor dost škubat a skákaly otáčky , prvně padlo podezření na přívěru nebo karbec ale závada furt stejná , po odpojení autolube ok
na koncu sezóny šla moto pryč , novej majitel zkoušel laborovat s autolube ale nepochodil tak míchá taky a vše ok

jak může mít mazání vliv na to že motor škube?

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:49 | Nahoru | #18
PosMiros> kdybych to věděl tak sme to opravili jinak
faktem je že když se začal míchat benzín tak to jelo normálně a to mi vysvětlíš jak ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:55 | Nahoru | #19
PosMiros> OT btw a s tdr si spokojenej jak ? myslím po stránce poruchovosti ? kdysi sem o ní taky uvažoval ale dost mě odrazovalo že je to 2T , nakonec jsem volil Zxr
bratr chce taky 125 a tdr mu padla do oka , nicméně se ho snažíme dotáhnout k varanovi kvůli údržbě

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 19:59 | Nahoru | #20

clonner>PosMiros> OT btw a s tdr si spokojenej jak ? myslím po stránce poruchovosti ? kdysi sem o ní taky uvažoval ale dost mě odrazovalo že je to 2T , nakonec jsem volil Zxr
bratr chce taky 125 a tdr mu padla do oka , nicméně se ho snažíme dotáhnout k varanovi kvůli údržbě

no mám 8000 km na tom najeto a bez jediný poruchy spotřeba cca 5 litrů

pošli ho na www.tdr125.cz

Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 20:18 | Nahoru | #21
Pěkný , jeste se chci zeptat jestly nema nekdo osobne skusenosti s migem ( nebo nema znamyho coho ma ) jak je snim spokojenj , co zvuk a kolik to ma vliv na spotrebu

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 20:57 | Nahoru | #22
zvuk ti u dvoutaktu nic moc nevylepší, z toho nikdy hlubokej zvuk nebude.... Ale uječený vosy dosáhneš odstraněním koncovky, ta je stejně jen kvůli hluku... Veškerý výkon (co se výfuku týče) dělá na 2T svod...

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 21:01 | Nahoru | #23

WenCa>zvuk ti u dvoutaktu nic moc nevylepší, z toho nikdy hlubokej zvuk nebude.... Ale uječený vosy dosáhneš odstraněním koncovky, ta je stejně jen kvůli hluku... Veškerý výkon (co se výfuku týče) dělá na 2T svod...

to musí být pěkná prasárna jezdit bez koncovky

hele a proč se třeba na 2T endurech mění délky koncovek?

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 21:58 | Nahoru | #24
PosMiros> Když výkon, tak výkon Beru to možná až moc do detailu, ale je to tak.... Ladí se délka poslední části výfuku, ale tady nejde o dýlku té části, která tlumí, jde čistě jen o ten konec (trubička, která už nemění průměr)... Jestli některé části nazývám jejich nepravými názvy, tak se omlouvám Ale asi máme na mysli oba to samé...

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 22:04 | Nahoru | #25

WenCa>PosMiros> Když výkon, tak výkon Beru to možná až moc do detailu, ale je to tak.... Ladí se délka poslední části výfuku, ale tady nejde o dýlku té části, která tlumí, jde čistě jen o ten konec (trubička, která už nemění průměr)... Jestli některé části nazývám jejich nepravými názvy, tak se omlouvám Ale asi máme na mysli oba to samé...

nechápu

Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 23:33 | Nahoru | #26
A dalsi trocha technickeho moudra prevzateho z tistenych ČMN:
Rezonanční tlumič aneb Proč má dvoutakt tlustý výfuk
Svod u dvoutaktu plní tak trochu funkcni ventilů, které tam chybí. Směs jde z karburátoru pod píst ke klikové hřídeli a při pohybu pístu do dolní úvratě se přesunuje přes přepouštěcí kanály do spalovací komory, jenže v ten samý moment spálená směs putuje přes výfukový kanál ven a bere s sebou i část čerstvé směsi(to je také důvod, proč dvoutakt není tak efektivní při spalování jako čtyřtakt). Právě v tento moment nastupuje rezonanční výfuk. Při prudkém úniku spalin ven se tvoří frekvenční vlny. Směs jde z úzké do široké oblasti výfuku (tlumič), který se opět zužuje. Všechny frekvenční vlny, respektive spaliny, se prostě při takové rychlosti nevejdou do úzkého konce výfuku, odrážejí se zpátky a tím tlačí čerstvou směs zpět do spalocího prostoru. Tím se docílí lepšího plnění válce a s ním i vyššího výkonu. Kdyby měl výfuk pro dvoutakt tvar svodu čtyřtaktu, výkon by rapidně klesl.


Znamej co jezdi kary tak rezal vyfuk po pul milimetru aby se dostal na idealni prubeh vykonu ktery potreboval Ta tlumivka na konci je opravdu jenom o nizsim hluku..

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk na 125ccm

15.2.2009 v 23:35 | Nahoru | #27
Tak sleduj... Ladí se (mimo jiné) délka té poslední části (stinger).... Pokud má být výfuk v provozu (tedy tišší), tak se část té trubky nahradí perforovanou, která se obalí vatou (což může sebrat trochu výkonu)...

[img]

(reakce na) Vyfuk na 125ccm

16.2.2009 v 08:20 | Nahoru | #28
[quote]WenCa>Tak sleduj... Ladí se (mimo jiné) délka té poslední části (stinger).... Pokud má být výfuk v provozu (tedy tišší), tak se část té trubky nahradí perforovanou, která se obalí vatou (což může sebrat trochu výkonu)...

[img] vždyť řikám že se mění délka koncovky... myšleno vizuálně ve skutečnosti teda závisí na délce tý trubky (stinger)

Vyfuk na 125ccm

16.2.2009 v 09:17 | Nahoru | #29
PosMiros> Tak to hej, já jsem za koncovku považoval tlumič, ne celou tu část

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuk na 125ccm

16.2.2009 v 17:40 | Nahoru | #30

clonner>koupit lepší motorku :)

jsou to vyhozený prachy , rači je nalej do nádrže a nebo šetři na 4T



Souhlasím .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist