globalmoto_duben_nolan





Téma: Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50
 
5.2.2009 v 13:52
Chci nějakou gumu do terenu i na silnici na enduro...něco půl na půl...nesjede se E09 hned??

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 14:15 | Nahoru | #1
Zadni je velmi dobry kompromis, predni stoji za ho... Mam na predku Michelin T63, vzadu E09 a v ramci moznosti dobry.

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 14:27 | Nahoru | #2
No jasný zadek mam na mysli...

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 15:25 | Nahoru | #3
na zadek je to dobrá guma

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 15:47 | Nahoru | #4
podobný je Continental TKC 80 ale skoro dvakrát tak drhý,takže radši mitasku....

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 16:22 | Nahoru | #5
Jak tady píše ja sem kooupil sadu na afriku a no super na cestě ten předek drží ale jestli víc jezdíš teren tak do předu něco jinehop mam namysly něco ostřejšííího to určitě!!!! ale super guma a taki co je pro tebe sjet rychle ??

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 17:32 | Nahoru | #6
Já ji mám na Transalpu, E09 dakar, mám na n najeto cca 4000km a ubyly asi 2-3mm. Tipuju, že se na ní dá najet dobrých 8tis. km a to ji nijak nešetřím.

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 17:40 | Nahoru | #7
do předu mitas c17 fakt dobrá

3 reakcí na tento příspěvek Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 20:49 | Nahoru | #8
Dingo:tak to ti závidím,já na ni nenajedu víc než 5000km....
v čem je ta 09 ve předu špatná,jak se tu píše?Už jsem ten názor slyšel,ale nevím jestli je opodstatněný.Vzadu jezdím 09 delší dobu,ale ve předu jsem ji ještě neměl.Ale teď právě řeším co tam dát.Ta c17 je víc do terénu,nevím jak bude držet na asfaltu.Jinak vzadu drží na asfaltu perfektně,v terénu je taky dobrá,pokud není vyloženě bahno.

(reakce na) Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 21:22 | Nahoru | #9

madman650>Dingo:tak to ti závidím,já na ni nenajedu víc než 5000km....
v čem je ta 09 ve předu špatná,jak se tu píše?Už jsem ten názor slyšel,ale nevím jestli je opodstatněný.Vzadu jezdím 09 delší dobu,ale ve předu jsem ji ještě neměl.Ale teď právě řeším co tam dát.Ta c17 je víc do terénu,nevím jak bude držet na asfaltu.Jinak vzadu drží na asfaltu perfektně,v terénu je taky dobrá,pokud není vyloženě bahno.


já bych s tou C17 na cestě neblbnul,je to guma do terénu,možná to bude držet,ale na cestě ji sjedeš možná za 3-4 tis. km protože je to měkká směs do terénu....

(reakce na) Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

5.2.2009 v 23:29 | Nahoru | #10

madman650>Dingo:tak to ti závidím,já na ni nenajedu víc než 5000km....
v čem je ta 09 ve předu špatná,jak se tu píše?Už jsem ten názor slyšel,ale nevím jestli je opodstatněný.Vzadu jezdím 09 delší dobu,ale ve předu jsem ji ještě neměl.Ale teď právě řeším co tam dát.Ta c17 je víc do terénu,nevím jak bude držet na asfaltu.Jinak vzadu drží na asfaltu perfektně,v terénu je taky dobrá,pokud není vyloženě bahno.



přední E-09 je dobrá tak ta suchou polní cestu. V mokru a bahně je na hovno, zalepuje se, nedrží směr a stabilitu, no prostě nepoužitelná. Já jsem na DR650 vpředu jezdil C-15

(reakce na) Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

6.2.2009 v 07:43 | Nahoru | #11
madman650> Dopředu bych ti doporučil Trelleborg Army Special - prodávaný v síti Mitas, cena někde kolem 1000,-, v terénu nesrovnatelně lepší než E09 a na asfaltu vydrží víc než ty Céčkový gumy.
Čau, Tom

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

6.2.2009 v 10:38 | Nahoru | #12
zadek E09 je naprosto skvělý kompromis (mnoho kilometrů na asfaltu a při dostatku gazu i něco vyjede)

2 lada.s: bavime se o gume 50% asfalt, ne bahňačce

já jezdím i na kompromisní motorce MAXXIS IT (nemá homologaci) a teď mají i nějaký FIM (homologovaný) tak budu testovat.

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

6.2.2009 v 13:44 | Nahoru | #13
potvrzuju názory výše. Vzadu mám E09 taky, vepředu Pirelli MT21

Mitas E-09, nebo jakou jinou 50/50

6.2.2009 v 15:34 | Nahoru | #14
Já má E09 na předku i zadku a jízdní vlastnosti v blátě, jako je teď jsou dost chabý. Přední má krátky špunty a na husto v řadě, buď se zalepí nebo nemá šanci se chytnout. Zadek se možná chová trochu líp, ikdyž jsou okamžiky, kdy se do mírnýho kopce nechce rozjet. Ale pokud jen poprší, že jsou občasný louže, tak se s tím jezdí dobře. Nevím, jestli další sadu nezkusím jinou, ale jako univerzální guma na enduro, když nechce človek furt přezouvat, občas si zrychlit cestu dom po silnici (sjíždí se pomalu), je dobrá. Zkrátka na mokru pro kochálky, ale v suchu a na kamenitým i pro sportovce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist