globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava
4.2.2009 v 10:36
http://www.motoinzer.../254880-gs-500e.html nevite jestli by to melo smysl opravovat???? a jestli jo tak kolik by to stalo ?? diky za odpoved

1 reakcí na tento příspěvek Oprava

4.2.2009 v 10:39 | Nahoru | #1
link

Doprd.... je tak tezky vlozit link?

Naposledy editováno 04.02.2009 10:40:22

Oprava

4.2.2009 v 10:42 | Nahoru | #2
nemělo...kup si pojízdnou za 30...

(reakce na) Oprava

4.2.2009 v 10:44 | Nahoru | #3
vonZahn> kdybych to umel tak to tam dam ne ale ted se vyser na debilni link a radsi porad

1 reakcí na tento příspěvek Oprava

4.2.2009 v 10:51 | Nahoru | #4
Podle me to taky nema cenu opravovat, tyhle masiny jsou levny i v poradku.

Link vlozis tak ze si das ctrl+c na adresu co chces kopirovat, pak kdyz chces psat, kliknes vpravo na ten modrej nápis link, objevi se ti okno. Tam vlozis ten link co mas ctrl+v, das ok. Pak ten link nejak pojmenujes, treba "link". Kapisto?

Oprava

4.2.2009 v 11:06 | Nahoru | #5
Suzuki uz to mam

(reakce na) Oprava

4.2.2009 v 11:07 | Nahoru | #6
vonZahn> viborne ja se tu kurna jeste neco naucim

Oprava

4.2.2009 v 11:55 | Nahoru | #7
No, kdybys sehnal dobrý motor za dobré peníze (třeba z nějaké bouračky), tak by to nemuselo být špatné... Ale je s tím kupa problémů a nejistota, co jsi to vlastně koupil za motor... Jestli chceš, mamka teď jednu krásnou GS prodává, tak se kdyžtak ozvi...

Oprava

7.2.2009 v 15:00 | Nahoru | #8
Zdravím, na zimu sem udělal něco podobnýho... koupil sem nepojízdnou z roku 91. Blbec jezdil bez voleje a zadřel jí dole na ojnici. Klika nejde klasicky opravit, ale dělají to napráškováním se zárukou do 15 000 votáček. Cena kolem 3 500. Mají na to dva měsíce.... Zaleží na tom jak moc to je zadřený, pokud to bude jenom na klice tak by to neměl bejt takovej problém.....

Oprava

7.2.2009 v 16:41 | Nahoru | #9
Motor se většinou zadře na ojnočních nebo hlavních ložiscích klikové hřídele. Potom musíš nechat přebrousit kliku a vyměnit ložiskové výstelky (tzv. "šály"). To vyjde na cca 5-7000Kč. Pokud je to na pístech (to již není moc běžný) tak počítej 15 000 - 20 000Kč za výbrus, oba písty s kroužkama a pístním čepem. Je ještě možnost přidření vačkových hřídelů. Tam je to obdobné jeko u kliky.
Jestli se to vyplatí záleží kde je to přidřený! Pokud tej motorce nic jiného není (v to ale nevěřim) tak by to mohlo mít smysl. Zase když si uděláš motor tak ti vydrží dalších 40 tkm. A pokud koupíš cca 15 let starou vránu tak ti motor může odejít stejně.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava

7.2.2009 v 16:57 | Nahoru | #10
Přeborušení moc nedoporučuji... Sice to vypadá, že se moc materuáu neubere, ale pevnost klesá se čtvercem (tedy na druhou) ubraného materiálu... To raději sehnat jiný motor...

(reakce na) Oprava

7.2.2009 v 19:06 | Nahoru | #11
WenCa>
To jo, ale povrch ložisek je kalenej do 1,5mm na poloměru. Přebrušuje se 0,25mm na poloměru. Takže se toho zas tak moc neubere.

Oprava

7.2.2009 v 19:22 | Nahoru | #12
Snížení pevnosti bych řešil na supersportu. u GS bych to s klidem zanedbal.
Jinak se to podle mě nevyplatí dostaneš se na cenu motorky která je v pořádku a budeš s tím mít dost práce a starostí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist