1 reakcí na tento příspěvek Garančka 20 000km GSA 1200
1 reakcí na tento příspěvek Garančka 20 000km GSA 1200
Pozlatí Ti motor??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garančka 20 000km GSA 1200
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garančka 20 000km GSA 1200
1 reakcí na tento příspěvek Garančka 20 000km GSA 1200
btw nevite tak od oka, kolik by vyslo pretesneni a repase motoru? (resp. komplet prohlidka, jestli je vse ok)
Na jednoduchou otázku, zda lze vyměnit prasklé vodítko rozvoďáku bez půlení motoru (servisní manuál BMW tvrdí, že ne, podle detailních výkresů motoru a také na diskusi na webu už jsem našel, že po odlomení růžku překážející tenké přepážky, to u horního napínáku na levém válci a dolního na pravém válci půjde, takže jen čekám na díl a doufám, že to tam půjde i bez lámání) ti tady nikdo neodpoví.
A třeba zrovna to vodítko: můžeš ho kontrolovat jak chceš, ale nikdo ti nezaručí, že při příštím nastartování nepraskne. Takže půlit motor a měnit to preventivně - ano, ale jen v zimě, objednat 4 vodítka předem a udělat si to sám nebo u známého. V servisu si za to nechají zaplatit nereálně moc peněz a v sezóně měsíc nebudeš jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek Garančka 20 000km GSA 1200
1 reakcí na tento příspěvek Garančka 20 000km GSA 1200
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garančka 20 000km GSA 1200
Já na lucasech najezdil 90tis km a poté měnil zadní kotouč,přední jsou i po 100tis km stále ok.
Ale je fakt,že mám 1100GS, 1200jsou už prej motorky vyrobené z plastů,čipů a bláta...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garančka 20 000km GSA 1200
32767 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garančka 20 000km GSA 1200
V dalších článcích jsem se dočetl o prasklých kardanech,utržených brzdičích a mraku dalších,vážných závad, jak v materiálech,tak v elektronice i na ložiskách....smutné,že BMW hledí na cenu a kvantitu a jejich motorky se řadí mezi spotřební záležitosti na rychlé zrychtování... *no*
Desky Lucas na BMW kotoučích skutečně při jemném dobržďování pískají,ale hlavně když jsou nové a pouze v rychlostech chůze,když už jen dobržďuješ do nuly. Nicméně pískání desky jednoduše odnaučíš sražením náběhové hrany třeba pilníkem.
Když si spočítám, že na těch 100 000km ušetřím na deskách oproti originálu tolik korunek,že jsem nový zadní kotouč měl prakticky zadarmo a ještě mi zbylo,tak se mi tato varianta vyplácí.
Ale je fakt,že kamarád taky jedny laciné desky zahodil,jelikož pískali jak rozmetač hnoje ve svahu a to tak,že v jakékoliv rychlosti a pískali i když nebrzdil a jen jel...
Přeju pro příště více štěstí při nákupech. *yes*
Desek bylo samozřejmě několik, proto mi levnější obložení obrazně vydělá na nové kotouče. *yes*
Krom toho nevím, proč na brzdy Brembo používat desky BMW? Nejde jen o přesejpání peněz do správné pokladničky? :shy: