1 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní pneu
matrixbiker>vem to i s motorkou do servisu proč si přidělavat praci když ti to mechoš sundá a zase nandá
vím já? a bude to ten ňouma umět, když to má kardan? :\ a jak si to vyřeší s tím stojanem, když to má jen boční? abych ze sebe eště nedělal defoša v pneuservisu
1 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna zadní pneu
Romualdo> Osobně dávám na přezutí jen kola - ono je vždycky lepší si to udělat sám, ať máš jistotu. Nevím, jak je to na 535, ale určo to bude v manuálu, každopádně si myslím, že kardan sundavat nemusíš - celý bazmek zůstane viset na krytu kardanu a tlumiči. Jen odpojit táhlo zadní brzdy a vysunout osu a mělo by to být venku - ale jak říkám, mrkni radši do to manuálu...
Kokarna>Mirek12> Dobrá rada
Romualdo> Osobně dávám na přezutí jen kola - ono je vždycky lepší si to udělat sám, ať máš jistotu. Nevím, jak je to na 535, ale určo to bude v manuálu, každopádně si myslím, že kardan sundavat nemusíš - celý bazmek zůstane viset na krytu kardanu a tlumiči. Jen odpojit táhlo zadní brzdy a vysunout osu a mělo by to být venku - ale jak říkám, mrkni radši do to manuálu...
díky chlape, tomu říkám fundovaná odpověď
nerad bych, aby mi nějakej mukl mrdnul mášou o zem
tak to asi udělám takhle
1 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní pneu
na třipade jsem okorát jednou obouval když jsem je měl obě nový a to jsem si radši nechal obut v pneuservisu, přece jen se to nepoškodí narozdíl od mrdačky s montérpákama
2 reakcí na tento příspěvek Výměna zadní pneu
by mě zajímalo, kolik z vás chytrolínů si vyměnilo na mašině rozvody ventily a těsnění pod hlavou, nebo aspoň spojku, že ze mě děláte idiota, já tohle všechno zvládnul sám já tohle nikdy nepotřeboval, a tak teď když to chci dělat, tak chci vědět jak to je...narozdíl od vás se radši zeptám...co je na tom špatnýho
Já vždycky vozil jen samotné demontované kolo - kromě úspory peněz jsem ušetřil čas, protože mi to v servisu přezuli mimo pořadí, nemusel jsem čekat frontu.
Demontáž jsem řešil tak, že jsem motorku nabulil na bočák tolik, že se zadní kolo nadzvedlo do vzduchu. Pak jsem motorku v téhle poloze podepřel prknem a panenkou. Stačí odpojit reakci zadní brzdy, vymontovat osu kola, vyndat zadní brzdu a kolo vyhákneš do strany z kardanu a vyvlíkneš okolo blatníku ven. Zpátky do dostaneš obráceným postupem.
Přední kolo se dá vymontovat taky, jen tu motorku podepřeš prknem v jiném místě. Obě kola naráz ven nedostaneš, leda se stojany nebo když celou motorku zavěsíš. V tom mají větší Viraga velkou výhodu, protože mají hlavní stojan a není problém to na něm vybalancovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10415 | Včera v 20:41 Kawadědek |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |