globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.10.2012 v 21:30 | Nahoru | #20641
Haniss> sak taky nejsme odbornícy třeba ja sem ventily nastavoval na 3krát než sem našel zprávnou vůli, ale jestli to chces přesně tak si to najdi v manuálu když to chceš "odborně"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.10.2012 v 23:20 | Nahoru | #20642

Haniss píše: Já nevím ale napsat 0,1 volnější a 0,1 utaženější je celkem neodborně napsané. :) Já děkovat opravdu nehodlám člověku který to napíše tak ignorantsky. :) A takovým jako jsi ty co se serou do věcí ostatních také ne. :) Takže NEděkuju za tvůj nepodstatný komentář. :)



S pomocí čeho to hodláš nastavovat, že potřebuješ přesnější hodnotu? Pomocí spárový měrky to nastavíš stejně na plusmínus autobus a to ještě hodně záleží na teplotě motoru (samozřejmě studeného), ale i měrek, který budeš zahřívat v ruce atd. atd.,..
Když o radu nestojíš a ještě se chováš arogantně, tak se příště neptej.

Naposledy editováno 02.10.2012 23:21:01

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

3.10.2012 v 09:03 | Nahoru | #20643
zdar chlapci...jsem tu zase dloooouuho nebyla.....něco nového?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

3.10.2012 v 21:53 | Nahoru | #20644
FiffiQ> s pomocí čeho? no šuplérou přece týpek ten kluk

Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.10.2012 v 09:05 | Nahoru | #20645
Po delší době se ozvu :D co noveho ? já pořidil novej stroj zase crf 250

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

6.10.2012 v 12:19 | Nahoru | #20646

niki19 píše: zdar chlapci...jsem tu zase dloooouuho nebyla.....něco nového?


Já furt při starym, stejnej dirt, stejný lesy Neska to vypadá, že mu zas protáhnu faldy

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.10.2012 v 16:31 | Nahoru | #20647

SuperSic58 píše: Já furt při starym, stejnej dirt, stejný lesy Neska to vypadá, že mu zas protáhnu faldy

tak to je fajn,důležitý je,že to jezdí a máš kde se nedivim,bylo teplo.....

já už ju nemám....kwa chybí mi to řádění njn...

tak hlavně opatrně chlape

Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.10.2012 v 16:33 | Nahoru | #20648
neví někdo co je s danečkem?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.10.2012 v 18:31 | Nahoru | #20649
tak díky za pomoc :)

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.10.2012 v 23:28 | Nahoru | #20650
nazdar hoši :) po roce se tu podívám a tady to ještě žije :D rok si vozím prdel v autě, ale pořád mě to láká zase k pitbiku :)

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.10.2012 v 18:07 | Nahoru | #20651
Ahoj, když se tak dívám na to video o ventilech, tak na tom není nic nepochopitelnýho, akorát jakej máte instrument na to štelování....myslím ten trubkovej klíč s tím čtyřhranem nebo co to je?

Edit....a kolik má mít otáček šroub na bohatost směsi...dotáhnu naplno a povolím o 3/4 otáčky?

Naposledy editováno 12.10.2012 20:41:12

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2012 v 10:18 | Nahoru | #20652
Jo to mě taky zajímá kolik má být. Je to ten zespodu? Jde se tam pěkně blbě dostat šroubovákem jedině sundat celý karbec..

Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2012 v 10:57 | Nahoru | #20653
Na není, dole je pouze jeden na vypuštění benzínu z plovákové komory.Bohatost je podle mýho soudu vpravo na spodní části příruby vzduchovýho filtru.Vprostřed je volnoběh a napravo od něj je bohatost. Jinak kromě vypůšťáku tam nic nemám.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2012 v 13:21 | Nahoru | #20654
Tak já kurnik nevim. Motorka jela normálně, nicméně začal mi z přepadu chcát benzín, tak jsem to rozdělal, laboroval s hladinou a od té doby je to k hovnu. Hladinu jsem nastavil asi tak, aby mi benzín nechcal z přepadu, ale nevím jak nastavit výšku hladiny. Karburátor jsem celej vyčistil, trysky vyfoukal. Ventily jsem seřídil na 0,1 utaženější a O,1 volnější. Měly míň oba dva.Seřízení v horní úvrati kdy se ventily nehýbaly a motor byl studenej. Problém je ten, že motorka jede jenom na sytič a v momentě kdy ho stáhnu, zdechne. Volnoběh ani bohatost na to nemají vliv, prostě jak ten sytič stáhnu, je to v řiti. Tak nevím....je to tou hladinou? Nebo mám ty ventily blbě seřízený? - to by snad na to vliv mít nemělo, nebo jo?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2012 v 21:47 | Nahoru | #20655

Microhrnek píše: tak díky za pomoc :)

rozeber to a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2012 v 21:57 | Nahoru | #20656

Peřina píše: Tak já kurnik nevim. Motorka jela normálně, nicméně začal mi z přepadu chcát benzín, tak jsem to rozdělal, laboroval s hladinou a od té doby je to k hovnu. Hladinu jsem nastavil asi tak, aby mi benzín nechcal z přepadu, ale nevím jak nastavit výšku hladiny. Karburátor jsem celej vyčistil, trysky vyfoukal. Ventily jsem seřídil na 0,1 utaženější a O,1 volnější. Měly míň oba dva.Seřízení v horní úvrati kdy se ventily nehýbaly a motor byl studenej. Problém je ten, že motorka jede jenom na sytič a v momentě kdy ho stáhnu, zdechne. Volnoběh ani bohatost na to nemají vliv, prostě jak ten sytič stáhnu, je to v řiti. Tak nevím....je to tou hladinou? Nebo mám ty ventily blbě seřízený? - to by snad na to vliv mít nemělo, nebo jo?



Rozjebal sis ten karburátor a to ještě úplně zbytečně. Když ti teče benzín z přepadu, je to v 99% jenom nějakej kousek bordelu pod jehlovým ventilem, který zavírá přívod benzínu. Stalo se mi to na cestě do Rumunska někde v Temešváru a za 10 minut to bylo u benzínky opravený. Jak se tam dostane malé smítko, nemůže se to zavřít a teče to pořád.
Předpokládám, že sis nezakreslil jaká byla hladina benzínu původně. Takže teď dej do googlu typ karburátoru a něco na způsob 'floating level' a nastav to správně,..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2012 v 22:13 | Nahoru | #20657

hanys888 píše: nazdar hoši :) po roce se tu podívám a tady to ještě žije :D rok si vozím prdel v autě, ale pořád mě to láká zase k pitbiku :)


Tady je to nesmrtelný jako naše čínský mrchy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2012 v 22:20 | Nahoru | #20658

Haniss píše: Jo to mě taky zajímá kolik má být. Je to ten zespodu? Jde se tam pěkně blbě dostat šroubovákem jedině sundat celý karbec..


Zespodu vepředu. Dostaneš se tam za pomoci bitu a klíče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2012 v 23:32 | Nahoru | #20659

FiffiQ píše: Rozjebal sis ten karburátor a to ještě úplně zbytečně. Když ti teče benzín z přepadu, je to v 99% jenom nějakej kousek bordelu pod jehlovým ventilem, který zavírá přívod benzínu. Stalo se mi to na cestě do Rumunska někde v Temešváru a za 10 minut to bylo u benzínky opravený. Jak se tam dostane malé smítko, nemůže se to zavřít a teče to pořád.
Předpokládám, že sis nezakreslil jaká byla hladina benzínu původně. Takže teď dej do googlu typ karburátoru a něco na způsob 'floating level' a nastav to správně,..



No právě to hledám už asi 3 hodiny a nic....tam kde to bylo, tak obrázky už nejsou, čili jsem v prdeli a musím do servisu...ale sakra to copak nikde neexistuje? Mně je totiž divný, že nikde na netu není servisní manuál k tomu Molktu 26...všude manuálů 3 prdele ke všemu a po tomhle jakoby se slehla zem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2012 v 11:05 | Nahoru | #20660
SuperSic58> Ano ten jsem myslel. A na kolik se dává? Uplně utáhnout a povolit o jednu a půl otáčky? Díky.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2012 v 12:42 | Nahoru | #20661

Haniss píše: SuperSic58> Ano ten jsem myslel. A na kolik se dává? Uplně utáhnout a povolit o jednu a půl otáčky? Díky.



Asi tak nějak, u každýho karbecu je to lehce jinak. Dej tam 1 a půl a uvidíš Kdyžtak laboruj dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2012 v 12:44 | Nahoru | #20662
Peřina> co vzduchovej filtr? Nebo netěsnosti kolínka karburátoru. Nemáš podtlak v nádrži?

Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2012 v 12:45 | Nahoru | #20663
http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=18883735&postcount=2779

Tady je super stupnice zabarvení svíčky podle bohatosti směsi

Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2012 v 12:46 | Nahoru | #20664

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2012 v 17:42 | Nahoru | #20665

SuperSic58 píše: Peřina> co vzduchovej filtr? Nebo netěsnosti kolínka karburátoru. Nemáš podtlak v nádrži?


Filtr je vypranej a naimpregnovanej. Benzín hadičkou teče normálně.:/ Právě, že všechno je v pořádku, celá cesta do válce je přetěsněná. Já myslím, spíš vím, že je blbě nastavená hladina, podobný věci mi dělal Simson a stačilo nastavit hladinu a šlo to. Jenomže prostě nikde nejde sehnat návod....resp obrázek, kde je to okótovaný.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2012 v 18:51 | Nahoru | #20666
Tak sem seřídil ty ventily. Zdá se mi to lepší ale jdou celkem slyšet. Takové cinkání. Je to v pohodě? Předtím to tak nedělalo ale taky tam nebyla žádná vůle.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.10.2012 v 09:51 | Nahoru | #20667
Peřina> Simson je dvoutakt a tam na hladině hodně záleží, ale u čtyřtaktu není hladina benzínu v karburaci tím rozhodujícím faktorem. Není potřeba přesných kótování na setiny milimetru, je potřeba nastavit hladinu tak, aby byl dostatek benzínu a aby nevytékal přepadem. Vinu bych hledal někde v přicpaném kanálku a tím to špatně míchá směs. Pokud čistíš karburátorové kanálky profukem, tak mi věř, že karburátor čistý není. Tlak vzduchu u profoukávání je dokáže právě naopak ucpat ještě více. A mám také dostatečně zkušeností, že karburátor Molkt je na seřízení hodně potvora a naladit ho k dokonalosti oproti např. Mikunce, prostě nelze.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.10.2012 v 11:23 | Nahoru | #20668
Já mam zrovna ten Molkt a chodí jak víno, jako by to snad byla stříkačka , musel sem si ale trochu pohrát s nastavením jehly a šroubkem bohatosti. Dřív na starym motoru sem měl ten klasickej no name čajna VM 26 myslim a ten taky chodil bez námitek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.10.2012 v 11:26 | Nahoru | #20669

Peřina píše: Filtr je vypranej a naimpregnovanej. Benzín hadičkou teče normálně.:/ Právě, že všechno je v pořádku, celá cesta do válce je přetěsněná. Já myslím, spíš vím, že je blbě nastavená hladina, podobný věci mi dělal Simson a stačilo nastavit hladinu a šlo to. Jenomže prostě nikde nejde sehnat návod....resp obrázek, kde je to okótovaný.



tam nikde žádná stupnice neni, to nastav podle oka a musí to chodit. Co ta nádrž? Ucpaný víčko někdy nadělá pěkný trable, na bráchovym dirtu sme už byli zoufalí, proč to nejede nebo jede a blbne, než sme zjistili, že je to blbý víčko nádrže

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.10.2012 v 13:43 | Nahoru | #20670

SuperSic58 píše: tam nikde žádná stupnice neni, to nastav podle oka a musí to chodit. Co ta nádrž? Ucpaný víčko někdy nadělá pěkný trable, na bráchovym dirtu sme už byli zoufalí, proč to nejede nebo jede a blbne, než sme zjistili, že je to blbý víčko nádrže



Tak mu tu hladinu změř, když máš stejnej karburátor a funguje ti, ne?
Nejjednodušší je hadičková metoda.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist