globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 15:48 | Nahoru | #19621
Wrecker01> taky se mi zdá, že to je předělávka, ty přední tlumiče určitě nejsou přímo od prodeje a asi tam víc věcí bude měněných

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 15:49 | Nahoru | #19622
GRASSEL> dobrá volba vypadá celkem zachovale

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 17:22 | Nahoru | #19623
GRASSEL> Hezky pěkně akorát jsi mi padl do rány,docela se rozhoduju,co pořídit po zimě místo pita. Na výběr jsem si dal dvě varianty - Cross 250 2t nebo Enduro s papírama ? Jako ten cross jsem koukal hodně po RM a KX.. Obě moc pěkný a krátký - prostě styl a vzhled nádhera. U RM co jsem slyšel se vysíraj převodovky,u KX jsem neslyšel zatim nic,krom těch běžnejch věcí. Až to trochu projedeš,docela by mě zajímala spotřeba, jelikož dost často s kámošem lítáme po různejch vesnicích,loukách,sem tam i trať,kdybych třeba jezdil víc pod plynem,občas votěvřít a tak. Spotřeba je u mě asi největší faktor jak kvůli penězům,tak kvůli tomu,abych nemusel lítat s náhradnim kanystrem. Proč 250 2t po pitbiku? Protože chci zas pod sebou cejtit ňákej ten výkon a chci motorku,kterou už nebudu muset měnit za větší. Díky.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 17:40 | Nahoru | #19624

SuperSic58 píše: Cestovní minibike? Vodník? To mě zajímá, hoď foto

no jeste je na ceste ke me takze cekam ze t prijde v utery nebo ve stredu a hodim foto jak to jenom pujde co nejdriv. taky chci videt jak to poleti ale videl jsem videjko a kdyz se to rozjede tak to leti hodne dobre

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 17:55 | Nahoru | #19625
zdar potkal me takovej dost problem....jel sem na pitovi a najednou se to slo blbe sbirat od nizkych otacek a jako se to dusit ale kdyz se to vytocilo tak pohodal ale pak to chciplo a motor rozhavenej jak prase a uz to neslo nakopnou ani tlaky to nemelo.....pak az to asi po pul hodine vychladlo tak to zacalo mit zas tlaky(to sem poznal skrz nakopavani) a pak to chytlo a zas jelo ale porad problem s nizkejma otackama?Kde myslite ze je problem?Ve smesy?nebo ne by to bylo pridreny?nejaka netesnost?.....

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 18:07 | Nahoru | #19626

Milagros píše: zdar potkal me takovej dost problem....jel sem na pitovi a najednou se to slo blbe sbirat od nizkych otacek a jako se to dusit ale kdyz se to vytocilo tak pohodal ale pak to chciplo a motor rozhavenej jak prase a uz to neslo nakopnou ani tlaky to nemelo.....pak az to asi po pul hodine vychladlo tak to zacalo mit zas tlaky(to sem poznal skrz nakopavani) a pak to chytlo a zas jelo ale porad problem s nizkejma otackama?Kde myslite ze je problem?Ve smesy?nebo ne by to bylo pridreny?nejaka netesnost?.....



Tusim ze moc chuda smes prehrejva motor? Nekde to taha falesnej vzduch? Taky mi to jelo jenom pod plynem kdyz mi netesnilo koleno u karbce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 18:43 | Nahoru | #19627

Wiky píše: asi jsi mi chtěl něco říct ?????



Kokotskej mobilní net

hle tu měrku máš normál plastovou? Tk jen přiložit, ta krátká kovová se šroubuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 19:16 | Nahoru | #19628

SuperSic58 píše: Kokotskej mobilní net

hle tu měrku máš normál plastovou? Tk jen přiložit, ta krátká kovová se šroubuje.



jo mám tu plastovou, díky za info. A teď ještě kolik ho tam naleju???

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 19:50 | Nahoru | #19629
Víťas-P> sice mám 125, ale počítej, že to žere jak prase, u mě nádrž na dvě hodinky ježdění u 250 to bude podobné, ale možná trochu menší díky většímu výkonu se nebude muset tak točit

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 21:12 | Nahoru | #19630

hanys888 píše: GRASSEL> dobrá volba vypadá celkem zachovale



Je víc než zachovalá, plasty včetně polepů jsou originál a všechno je ve víc než dobrým stavu...
Je to zabavenej leasing málokde uvidíš tenhle stav na rok starejch strojích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 21:14 | Nahoru | #19631
Víťas-P> No hele tak to se mě neptej, já spotřebu nikdy u ničeho neřešil a u tohohle už vůbec ne, taky záleží jak jezdíš...
Na GSXR jsem se dostal v plný palbě i na 14litrů, když neslezla pod deset tisíc otáček ani v zatáčkách, to byla moje normal spotřeba, někdy i víc. Přitom každej básní o 7litrech. Na spotřebu se mě fakt neptej.
Jinak co se týče RM, tak tam jsou ty převodovky pravda, tojo.

Pokud řešíš spotřebu kup si čtyřtakt, nic ostrýho, takže takový ty běžný endura. Tyhle motorky jsou o emocích, ne o tom počítat nějakou spotřebu.

Naposledy editováno 07.11.2011 21:18:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 21:56 | Nahoru | #19632
GRASSEL> na plasty to nejezdí ani na ty polepy aale co je vevnitř ale jinak se mi taky líbí určitě dobrá volba a nebo ten vykon tě po chvilce taky omrzí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 22:12 | Nahoru | #19633

daneček píše: GRASSEL> na plasty to nejezdí ani na ty polepy aale co je vevnitř ale jinak se mi taky líbí určitě dobrá volba a nebo ten vykon tě po chvilce taky omrzí



No na plasty to sice nejezdí ale podle toho vypadaj ty motorky tak jak vypadaj v inzercích. Originální plasty i s polepama bez škrábanců jsou víc než vyjímka i u rok starejch motorek motor, rám, technika je ve stejným stavu jako bajk...
Ty si se zbláznil ne?! Kam bych podle tebe měl po dvoutaktní dvěpade jít?! Do nesmyslný 2t 500?! Ty vole jel si na tom už?!
Já jezdím i na tý SX 125 06 a tohle je úplně někde jinde

Naposledy editováno 08.11.2011 07:22:33

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.11.2011 v 22:47 | Nahoru | #19634

Milagros píše: zdar potkal me takovej dost problem....jel sem na pitovi a najednou se to slo blbe sbirat od nizkych otacek a jako se to dusit ale kdyz se to vytocilo tak pohodal ale pak to chciplo a motor rozhavenej jak prase a uz to neslo nakopnou ani tlaky to nemelo.....pak az to asi po pul hodine vychladlo tak to zacalo mit zas tlaky(to sem poznal skrz nakopavani) a pak to chytlo a zas jelo ale porad problem s nizkejma otackama?Kde myslite ze je problem?Ve smesy?nebo ne by to bylo pridreny?nejaka netesnost?.....



chudá směs může bejt i netěsnost těžko říct

Naposledy editováno 08.11.2011 10:35:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 15:53 | Nahoru | #19635
GRASSEL> ta 125 je pro me po roce slaba :D chcu neco silnejsiho do 250 se mi nechce jit bo zas za rok to bude slabe :D vim jezdil jsem na tom je v tom rozdil , ale stejne uvazuju nad exc 450 nebo cr 500 :D chcu poradne kladivo na to enduro

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 16:14 | Nahoru | #19636

michal.j33 píše: GRASSEL> ta 125 je pro me po roce slaba :D chcu neco silnejsiho do 250 se mi nechce jit bo zas za rok to bude slabe :D vim jezdil jsem na tom je v tom rozdil , ale stejne uvazuju nad exc 450 nebo cr 500 :D chcu poradne kladivo na to enduro



Ale EXC 450 neni silnejsi nez 250 2T cross.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 18:08 | Nahoru | #19637
GRASSEL> ktm 525 mi stačilo nad míru stojím si za tím že výkon ničím nenahradíš

Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 19:09 | Nahoru | #19638
Zdarec vischni , kamos shani bryle na lifana 125 http://www.epitbike...vidlice-42-48mm.html ale bohuzel uz sou vyprodany a skladem budou za dva mesice ...tak vas chci poprosit jestli nevite o nejakym shopu kde by je mohli mit skladem a nebo jestli je nemate nekdo doma a prodali byste je ... dik moc

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 19:15 | Nahoru | #19639
Na kolik se na těch mrdkách foukají kola? Se mi zdálo, že je mám měkké, tak jsem je dofoukl do tvrda a málem jsem si rozbil držku jak to tancuje :) JO ! a první závada, uletěl mi tlumič výfuku :) Ale už je to ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 20:24 | Nahoru | #19640

michal.j33 píše: GRASSEL> ta 125 je pro me po roce slaba :D chcu neco silnejsiho do 250 se mi nechce jit bo zas za rok to bude slabe :D vim jezdil jsem na tom je v tom rozdil , ale stejne uvazuju nad exc 450 nebo cr 500 :D chcu poradne kladivo na to enduro



No čéče tak to seš trochu vedle 250 ve dvoutaktu tě výkonově zaplavý víc než cokoliv ostatního, a už vůbec ne exc 450, má jí kámoš a je to takový vlažný a už vůbec bych to nesrovnával s dvoutaktní dvěpade....
Jel jsem exc450, crf450 a ta Honda je daleko zábavnější, i přesto máš ale daleko větší vítr z tý dvěpade. Akorát že ten čtyřtakt jede hned, je to oproti tomu takovej traktor...

Ale srovnávat exc450 s dvoutaktní ostrou 250 2T je víc než mimo mísu
A rozhodně neusuzuj podle toho že máš dvacku znám pár lidí co měli dvacku třeba dva roky, dvěpade maj dodnes a i když třeba v rámci závodu přestoupěj na ostrou čtyřtaktní 450 tak ti stejně řeknou že ta dvěpade byla větší brutus...



Navíc v 17ti letech....
Musíš bejt hodně brutální střelec na tý dvacce když ti nestačí
Ale pokud jezdíš jen louky a takovej ten ehmmm terén tak to chápu..
Vytáhni to na trať, nebo jí dávej pořádnej kouř i jinde než na rovný louce a pak mi dej vědět, rád přijedu, mrknu se na tebe a s klidem ti půjčím dvěpade

Naposledy editováno 08.11.2011 20:33:39

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 20:29 | Nahoru | #19641

daneček píše: GRASSEL> ktm 525 mi stačilo nad míru stojím si za tím že výkon ničím nenahradíš



Výkon ve čtyřtaktu není výkon ve dvoutaktu
To je to samý se sportama, když se jezdilo GP500 tak měli ty mašiny asi 160 koní, čtyřtakty přes 200 koní a přesto je ten dvoutakt větší brutalita
Každý je to jiný ale dvoutakt je jednoduchej, surovej motor...
Dvoutakt ať je to na silnici nebo terénu patřej mezi ty největší bestie

525 má asi jen o 1kw větší výkon, ale určitě i větší váhu, delší převody....
Tohle nejde srovnávat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 21:54 | Nahoru | #19642
GRASSEL> na te moji 125 jezdim normalne na trati a drzim ji pod krkem a v hodne mistech mi chybi vykon , jezdil jsem aji na 250 je pravda ze ji nemusim na trati tolik tocit ale na enduro vyjezdy 250 neni , po louce ani tak nejezdim spis s kamosema co maji crf 250 kit 300 a exc 530 , exc 450 atd atd jezdime prudke vyjezdy napr tedka je tady u nas rozestavena dalnice tak na tech nasypech co jsou u mostu nebo co tam navezli a ruzne po lese , mistama se vubec ta moje 125 ani od kamose cr250r nechyta proste na enduro a poradne vyjezdy to nestaci , tady u nas moc lidi zas na trati nejezdi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 22:06 | Nahoru | #19643
michal.j33> Dvoutakt není na žádný enduro pojížďky....

Vsadím se s tebou že na trati jí pod držkou nedržíš
Pokud jezdíte nějaký výjezdy kde potřebuješ spodek, což znamená že jezdíte pomalu tak pak je ten dvoutakt k ničemu, navíc se plaší....
Dvoutakt je na rychlý tratě a pasáže, na pomalý je to k hovnu a na enduro pojížďky si veme dvoutaktní motokrosovou dvacku fakt jen totální jelito.

Ale pořád seš nějak mimo mísu protože si mluvil o výkonu ale ani jedno co tady pleteš nemá s výkonem nic společnýho.

Hele a kde přesně ti na trati ten výkon chybí?!

Hele plácáš tady tak nějak pátý přes devátý a nějak se v tom topíš, řekneš že je pro tebe 250 ostrej dvoutakt slabej a že potřebuješ pořádný kladivo jako EXC 450 do toho zamotáš půlitr dvoutakt.......
Neztrácíš se v tom tak nějak?! Nemohl bys dát kdyžtak nějaký video kde jezdíš na tý trati?! A nebo mi písni kdy, já přijedu... Pracovně je to kousek a není problém rád se mrknu

Naposledy editováno 08.11.2011 22:17:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 22:19 | Nahoru | #19644

GRASSEL píše: michal.j33> Dvoutakt není na žádný enduro pojížďky....

Vsadím se s tebou že na trati jí pod držkou nedržíš
Pokud jezdíte nějaký výjezdy kde potřebuješ spodek, což znamená že jezdíte pomalu tak pak je ten dvoutakt k ničemu, navíc se plaší....
Dvoutakt je na rychlý tratě a pasáže, na pomalý je to k hovnu a na enduro pojížďky si veme dvoutaktní motokrosovou dvacku fakt jen totální jelito.

Ale pořád seš nějak mimo mísu protože si mluvil o výkonu ale ani jedno co tady pleteš nemá s výkonem nic společnýho.

Hele a kde přesně ti na trati ten výkon chybí?!



Dvoutakt je dobrej i na pomaly tezky pasaze - diky nizsi hmotnosti - viz extremni enduro zavody. A na vyjezdy s tvrdym podkladem je taky vhodnejsi. Ale to nesouvisi s tim co on pise - ze mu obcas chybi vykon na dvace verim, ale ze by mu casem nestacila 2T 250 akorat machruje, to mu nezeru To co popisoval potom tak na to je fakt 4T lepsi nez 2T kroska.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.11.2011 v 22:43 | Nahoru | #19645

Peřina píše: Na kolik se na těch mrdkách foukají kola? Se mi zdálo, že je mám měkké, tak jsem je dofoukl do tvrda a málem jsem si rozbil držku jak to tancuje :) JO ! a první závada, uletěl mi tlumič výfuku :) Ale už je to ok.



no u takové mrdky těžko říct,ale jinak jak kdo chce třeba 1.2 záleží na povrchu a jestli máš v zadu haltr.. Aby se ti u té mrdky neprotočila duše a neurvalo ventilek...

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.11.2011 v 07:33 | Nahoru | #19646

SirIndy píše: Dvoutakt je dobrej i na pomaly tezky pasaze - diky nizsi hmotnosti - viz extremni enduro zavody. A na vyjezdy s tvrdym podkladem je taky vhodnejsi. Ale to nesouvisi s tim co on pise - ze mu obcas chybi vykon na dvace verim, ale ze by mu casem nestacila 2T 250 akorat machruje, to mu nezeru To co popisoval potom tak na to je fakt 4T lepsi nez 2T kroska.



Jo samozřejmě to máš pravdu, třeba gasgas se používá na tohle víc než hodně ale ostrá kroska je díky těm převodům taková vzteklá na to
Já si myslím že na to aby mu na trati u dvácy nestačil výkon musí bejt fakt dost dobrej, skákat na lavicích jak klokan 5metrů atak
Kámoš taky soudil dvěpade podle dvácy a vracel mi to se slovama "strč si to doprdele"
Ale holt jsou tady v sedumnácti asi větší střelci než třeba James"Buba"Stewart

jinak souhlas



Naposledy editováno 09.11.2011 07:39:50

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.11.2011 v 14:35 | Nahoru | #19647
já si taky na tu 125ku nestěžuju na trati to jede pořádné pecky a rve to jak prase ale stačí vjet na nějakou rovinku a už to je slabé, tak sem chtěl 250, ale nakonec vyhrává auto a k mašině se zase vrátím, protože mám skoro komplet vybavení tka by se mi to zbytečně válelo doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.11.2011 v 14:37 | Nahoru | #19648
GRASSEL> někdo hold nechápe, že ty 450pade jedou ještě miň jak 250 2t, ta 250 ve 2t má v nižších otáčkách větší krouťák aji jak ta 450

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.11.2011 v 17:13 | Nahoru | #19649
Mokosak> Ó děkuji :) Já si neuvědomil, že nemám pitbike v profilu. Jedná se konkrétně o Pitsterpro X2 140R. Haltry mám. Akorát ta guma byla opravdu ( jakože podle silnice ) hodně měkká. Teď už vím, že to má svůj důvod, protože na té tvrdé se nedá jezdit. Jezdím pole a louky.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.11.2011 v 17:14 | Nahoru | #19650
cus, hej tak jsem dal jehlu o žářez výš a teď to zkusím naštelovat takže když vyšroubovávám šroubek bohatosti tak je směs chudší?...nemate někdo nějakou stránku na příčíny bohaté/chudé směsi?.. dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist