globalmoto_duben_nolan





Téma: Příručka
 
13.1.2009 v 18:28
Čuzz ... prosím vás nevíte kde sehnat příručku k Aprilce RX 125 r.v.1997? Dik předem nebo jestli by mi ji někdo mohl poslat?

Příručka

13.1.2009 v 20:35 | Nahoru | #1
Čoveče já mám taky doma RX-ko...akorat ze rok 94 a nemohl sem k ni najit zadny prirucky a manualy ...ale zrovna je na prodej, kdybys vedel o nekom kdo ma zajem

Příručka

13.1.2009 v 20:47 | Nahoru | #2
Jasan poptam se ti ... pro mě je to právě taky nadlidskej úkon to sehnat! Mě by stačilo v jakymkoli jazyce!

Příručka

13.1.2009 v 21:31 | Nahoru | #3
jasny to se docela hodi...byl bys moc hodnej kdybys nekoho sehnal

1 reakcí na tento příspěvek Příručka

13.1.2009 v 22:18 | Nahoru | #4
Kdyby byli prachy tak jí hned od tebe beru ...

(reakce na) Příručka

14.1.2009 v 20:27 | Nahoru | #5

Weeman>Kdyby byli prachy tak jí hned od tebe beru ...



tak ja ti ji necham za 23 000 ...je to samozrejme bez papiru

2 reakcí na tento příspěvek Příručka

14.1.2009 v 20:39 | Nahoru | #6
moje 94 vypadala takto
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:05 | Nahoru | #7
ladiktm> to je docela mozny ...myslim si ze u tehle RX jsou ty roky nejaky pomichany...napr borec na inzerci prodava rok 91 a pise tam ze to je 97...naprosta blbost...ale me pod rokem 94 to vzdy naslo presne ten tvuj model a muj model...a oni taky delali ruzny verze...treba ta moje pry je nejaka SIX DAYS, ikdyz asi nikdy nikdo na tomhle sestidenni nejel

(reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:15 | Nahoru | #8
ladiktm> Já mam 1997 a uplně stejný plasty mam ... a nemáš prosimtě tu příručku? A koukám že všicí co maj RX tak první že vyndaj oilmaster :D

Naposledy editováno 14.01.2009 21:16:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:21 | Nahoru | #9
Rick-MX>todle už byl modelovej ročník 95 ( zakoupen 94 ) ... potvrzeno v Aprili, motor rotax 123 ( daval se i na cestovní AF1 se starterem) mixer, přivěra řízena eletronicky ( solenoidem), nová přední vidlice( pružiny v obou s možností nastavení), nová zadní kyvka, kompletní šasi a zadní kolo od výrobce originál 19 palců (žádna předělávka), trochu vyšší váha proti dnešním ostrým endurům, vhodná pro začínající i do sil. provozu, výkon dostačující, podvozek s dnešními stroji nelze srovnávat přesto byla možnost nastavování, rád jsem si vzpoměl na začátky
Edit: 4 WEEMAN manual se serviskou jsem dával k moto při prodeji

Naposledy editováno 14.01.2009 21:28:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:24 | Nahoru | #10
ladiktm> Vidlice už mam taky jiný a 19 kolo mam taky ... já si na začátek na ni taky nestěžuju jediný co mě fakt vadí jak říkáš je ta váha. A na ten podvozek si teda zatim stěžovat nemůžu protože nejezdim zatim takovej mazec jako vy! A jako dalšího adepta na motorku až mě RX omrzí vidim na Yamahu WR250f nebo KTM EXC200

Naposledy editováno 14.01.2009 21:25:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:26 | Nahoru | #11
ladiktm> tak to mas fajn, ja mam jeste vidlici s jednou pruzinou

(reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:29 | Nahoru | #12
Rick-MX> Kde si prosimtě sehnal ten kryt pod motor?

(reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:43 | Nahoru | #13

Weeman>ladiktm> Vidlice už mam taky jiný a 19 kolo mam taky ... já si na začátek na ni taky nestěžuju jediný co mě fakt vadí jak říkáš je ta váha. A na ten podvozek si teda zatim stěžovat nemůžu protože nejezdim zatim takovej mazec jako vy! A jako dalšího adepta na motorku až mě RX omrzí vidim na Yamahu WR250f nebo KTM EXC200


ta vaha se pohybovala okolo 110 kg(ocelový podsedlák, nesmysly jako blinkry, zrcatka, mixer, stojan Ačko ..všechno dolů), ale pořád pusobila lehkým dojmem než jakýkoviv byd ostry čtyřtakt ( v te době okoo roku 2000), z takových těch civilních "stopětadvacítek" si mě získala designem a solidním výkonem. Zkoušel jsem i jiné 125 ale zdaleka nejely tak a o stavu ani nemluvím. ani ne před koncem cele sezony sem ji vyměnil už za ostre náčiní ktm a teprve okusil co je to ostrá dváca ( vaha výkon, ovadatelnos, podvozek všechno min o třidu jinde)
Ps. kamoš měl RX r.v. 92 a vidlici s jednou pružinou a cele se to nějak kroutilo(sjiždělo křivo destičky) , zdaleka neperovala tak jak moje a myslím že nešla ani nijak jinak nastavit
[img]

2 reakcí na tento příspěvek Příručka

14.1.2009 v 21:45 | Nahoru | #14
Měl jsem tu možnost se svízt na dváce od KTM a musim uznat že to už je jiná třída ... RX je přece jenom furt takový civilní endurko .. ale zase lepší než DT a podobný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:49 | Nahoru | #15
Weeman> DT si mě neziskalo ale nemyslím si že je to uplně zlá motorka, děla se dodnes a je populární, navic nejde srovnavat tyto "silniční" endura se závodními speciály

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:50 | Nahoru | #16
Weeman> ten kryt tam je od predchoziho majitele...takze ti s tim asi neporadim...ale je sikovnej

(reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:52 | Nahoru | #17
Rick-MX> No právě že je šikovnej proto bych ho chtěl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:53 | Nahoru | #18
ladiktm> Ale zase když jsem přesednul z DT na RX tak jsem se aspon pořádně svez .. DT byla uplně moje první motorka a nikdy jsem s ní nebyl spokojen tak jsem jezdil jen po silnicích a polních cestách ... jak podvozek mě nevyhovoval tak motor neměl takovej výkon jako RX ... s RX už jedu kde se mi zachce ... a pokud to teda zváldnu :D ... a další motorku bych chtěl nejraději zase 2T ..

Naposledy editováno 14.01.2009 21:54:21

(reakce na) Příručka

14.1.2009 v 21:58 | Nahoru | #19
Weeman> jak rikas...ja taky jedine 2T...teda aspon do ty doby nez se vyucim a udelam maturitu...je to pro me ,,studenta,, asi urco lepsi jak 4T...ikdyz to je kazdyho vec...stejne ti kazdej rekne neco jinyho...

(reakce na) Příručka

14.1.2009 v 22:09 | Nahoru | #20
Weeman> kamarád chce tet svojemu synovi koupit DT a pořád o tom básní jak to jede ( on na tom nejel ale někde má vyčteno že to ma 27HP).. ja todle nemám ověřený a neznám DT dokonale ročník od ročníku, je možný že novější typy už mají jinej typ motoru který pojede. Jinak ale musím říct že není na trhu dražší značka než Aprilia ( pak už snad jen Ducati), většina dílu i na takhle starej stroj nebyl problém sehnat, přístup k zákaznikovi super ale ty ceny to sou pecky .

Naposledy editováno 14.01.2009 22:10:13

1 reakcí na tento příspěvek Příručka

14.1.2009 v 22:12 | Nahoru | #21
JO to máš pravdu přes zimu jsem dělal GO motoru a díly sehnat žádnej problem když nebyli na skladě tak do tejdne max14dní byli u mě ale ta cena to máš pravdu. two stroke power :D ... Vidim to fakt na nějaký KTM nejspíš tu EXC200

Příručka

14.1.2009 v 22:17 | Nahoru | #22
taky sem premejslel o EXC 200 ale nemel sem kde ji zkusit:( takze mam RMZ

(reakce na) Příručka

14.1.2009 v 22:17 | Nahoru | #23
Weeman> ale raději už mladší ročník a co nejmín jetou (aspon 06, 07 ), ojka do dvěkila není levná záležitost a myslím že do nedávna nešla sehnat ani z druhovýroby

1 reakcí na tento příspěvek Příručka

14.1.2009 v 22:19 | Nahoru | #24
Když už budu kupovat mašinu tak budu kupovat novou! A volba padla na KTM, protože jsem zatim neviděl v téhle kategorii 2T a "malej" objem do 300ccm jinýho adepta ... popřípadně kdyby jste mi poradili

Naposledy editováno 14.01.2009 22:30:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příručka

14.1.2009 v 22:36 | Nahoru | #25
Weeman> dobra volba...strýc jezdi exc 200...to je bomba ta motorka...rozmerove jak 125 a vykonove o hodne dal...taky to bude asi moje pristi volba

(reakce na) Příručka

14.1.2009 v 22:50 | Nahoru | #26
Rick-MX> musim ji zkusit dvaca je hrozna kuli tomu jak nejede nejede porad nejede a pak to cukne a frci az to clovek neceka. v tomhle je 250 2T lepsi ale ta je zas moc kurna to mi zadna motorka nevyhovuje? :P koupim babatu na MX a zaroven nebudu muset chodit do posilovny usetrim az benzin dily...

Příručka

15.1.2009 v 17:44 | Nahoru | #27
Mě prostě vyhovuje 2T právě průběhem toho výkonu! A 200 2T mi bude bohatě stačit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist