globalmoto_duben_nolan





Téma: Pit bike na Dakar
 
2.1.2009 v 22:03
vybrali by jste si na DAKAR pit bike? jako Kaštan ?


Naposledy editováno 02.01.2009 22:07:15

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 13:29 | Nahoru | #61
počítám že to na tom pitbajku bude fakt jako nářez
Já to říkám furt - motorkáři to só blázni
To že jede na pitu je senzace, světové prvenství a výborná reklama -pán je asi tak trochu i obchodník ale pokud to dojede do cíle tak to je pozoruhodný sportovní výkon - sám sem fakt zwědavej
Ještě štístko že už je aspoň to čt24 online tak to budu každej večír sledovat

(reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 13:39 | Nahoru | #62
Wario> když už, tak 690 :)

(reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 15:24 | Nahoru | #63

bathed>babuka>bathed>babuka>Lenny55>babuka> to ses trochu minul tematem....
pokud chces jet dakar na skutru nebo na kole ,kdo ti brani ?

tak drive jsem jezdil na Yamaze FZR 600, ale to uz je 10 let, myslim, ze zatim to zadny skutr a ani silnicka nedojela a neodbocuj od tematu, proc nejedes ty na krosce, ta se tam hodi vic ... kdyz vedes tak chytre reci

.... protože ta kroska (pro neznalé tvého typu ENDURO -"kroska" je něco malinko jiného) je na Dakar stejná pí.ovina jako pitbike nebo skůtr VESPA.......

njn skútr a vidíš hned Vespu na 12" kolečkách to rozhodí i středočeské silnice Každopádně kroska je jen parafráze, já bych neslovíčkařil, pro tvůj klid vím jaký je v tom rozdíl a cca vím co chce Dakar

Jenomže! - ta VESPA opravdu DAKAR jela!!!!! Právě jako senzace co měla přitáhnout pozornost!!! Obrázek si teď už udělej sám!!!!!



Nezapomeňte vzít v úvahu, že to na čem Kaštan jede taky v Česku prodává, tzn. když bude na Dakaru vidět, pudou mu dobře kšfty...

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 15:25 | Nahoru | #64
Kaštan není blbec, je už to starej pán a ví, že větší haló udělá na pitbiku, než na KTMě. Jinak jede na 150ce a čínu viděla z hoooodně velký dálky.

1 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 16:33 | Nahoru | #65
myslíte, že už má ve svý prodejně připravený Monkey replica Dakar 2009?

(reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 16:46 | Nahoru | #66
Wario: Letos v Holandksu jsem videl vystavenou Husqvarnu a GG.Byly to specialy pripravene primo na dakar.
Vypadalo to dobre,ale zadny "pilot" na tom nejede ,takze se obavam ze tyto znacky v prvni dvacitce neuvidime,tudis ani v TV.
Tam to bude jen KTM a Fretigne na Yamaze.

Naposledy editováno 03.01.2009 16:47:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 16:51 | Nahoru | #67

callowsick>myslíte, že už má ve svý prodejně připravený Monkey replica Dakar 2009?



Dakarem vyzkoušená technika...to půjde na dračku

(reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 16:54 | Nahoru | #68
hAjPR> tj za 250 000 ,- to bude dobrej pit

1 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 16:54 | Nahoru | #69
Lenny55>Teď na Dakaru jede jedna Huska a myslim že tři Gasy .A Macek dojel 1.etapu na 17.místě

(reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 16:57 | Nahoru | #70
VeviXT> tak to na tom zrejme jedou holandani,pac na evrope to meli bystaveny primo u stanu poradatelu.Ale nezkoumal jsem to podrobneji.

1 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 17:03 | Nahoru | #71
Lenny55>Jj 3 Gasy jedou holanďani a jeden španěl jede taky Gase.Husku jede tak holanďan.

(reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 17:10 | Nahoru | #72
VeviXT> kazdy den od 23:00 sleduj Eurosport HD, maji tam paradni zabery z Dakaru...
Vcera tam bylo neco pred startem a rozhovory... maj to udelany fakt pekne

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 17:14 | Nahoru | #73
Jj vim.Koukam na to každej rok.Jsem do Dakaru uplnej MAGOR.

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 19:13 | Nahoru | #74
tak koukam na Overal po prvni etape a v Ivo K. je na 198. pozici,Pabiska na 200, miste,
Machacek v Quadech prubezne 2.

zatim do cile dorazilo 206. motorek

1 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 19:22 | Nahoru | #75
Lenny55>Kaštanovi s pitem se nedivim.Průměrná rychlost M.Comy byla kolem 150 km/h takže rycholstí asi moc nestíhal...

(reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 19:37 | Nahoru | #76
VeviXT> a to prijdou tezsi pasaze....
treba mereny useky v horach na kamenech,to bude celkem utrpeni na tech malych koleckach.nemluve o pisku

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 21:14 | Nahoru | #77
Coma najel v speciálce na druhého 22 minut... musel letět jak včelkou bodnutý

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 21:33 | Nahoru | #78
nevite jestli pro letosek plati maximalni povolena rychlost pro motorky ? a jestli to plati i ve specialce ???
a jestli jo,kolik to je km/h
bo vloni to bylo kolem 150 km/h a jestli mel Coma prumernou rychlost kolem 130 km/h a musel dodrzovat maximalku,tak to byla pekelne rychla specialka

stejne nejlepsi zaber je z dakaru asi pred 5-ti lety,jak se uz jede zaverecna specialka na pobrezi pobliz Dakaru a z helikoptery priblizi kamerou digitalni tachometr Meoniho ,a tam blika rychlost 205 km/h - proste narez

mam DVD od firmy DUKE - Historie dakaru. Jsou tam zabery od prvniho rocniku az do roku 2002 ,vcetne kilometraze a vsech zajimavych zaberu... je to sice ve francouzstine ,ale i tak to stoji za to.

Naposledy editováno 03.01.2009 21:35:38

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 22:12 | Nahoru | #79


jo Gase jsem našel , tu novou 450 od Husabergu asi nejede nikdo .

to Lenny55- jj při těch rychlostech se pěkně kroutily

2 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 22:29 | Nahoru | #80
ted jsem dokoukal na reportaz z prvniho dne dakaru a neveril jsem ocim.... tolik lidi jelo na dusich,vcetne Desprese a dalsich favoritu
proc to ? nevite nekdo duvod ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 22:31 | Nahoru | #81
Lenny55> maj tam přece ten dusík

(reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 22:35 | Nahoru | #82
ladiktm

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 22:36 | Nahoru | #83
.....................Vypadá to že nároky na pneumatiky resp. pěnové obruče "mousse" budou při těchto rychlostech a teplotách vysoké. Martin psal že v bivaku neviděl použitelnou pneumatiku u nikoho, kdo dojel do cíle. Všechno zničené. Právě jsme se dozvěděli od (J. Czachora) že během etapy řada jezdců měnila mousse za normální duše............

www.martinmacek.cz

(reakce na) Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 22:38 | Nahoru | #84
Lenny55> taky jsem na to koukal a nechápu to. Možná, ale maj stejnej problém jako já, nemaj prachy na moose

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 22:38 | Nahoru | #85
Taky jsem to viděl,všem se trhaly špalky...

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 22:55 | Nahoru | #86
je to peklo Cyril Despres prý dojel na ráfku v tom vedru ty moosy se asi přehřívaj a jdou do řiti, je to jak kdysi duše a límec u kamionů taky to bouchalo

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 23:08 | Nahoru | #87
ja ale myslim ze problemem droleni mousu byli ty dva dlouhe prejezdy po asfaltu,v africe se nic podobneho nedelo a ani tolik asfaltu tam nebylo.
byl tam videt zaber zadniho kola jak jsou spalky seriznute z dlouhe jizdy po asfaltu,take sjete az na platno.Tohle se na nezpevnenym povrchu nestane.
ted uz jen dve etapy po asfaltu a pak uz myslim tento problem odpadne,doufejme

Pit bike na Dakar

3.1.2009 v 23:18 | Nahoru | #88
...kucí kucí...

...kolik je tu borců z nás co umí sehnat těch přibllejch 30 tisíc Euro na start v Dakaru???

...v tomhle je Kaštan dobrej...

...jinak ta nějak souhlasím s bathedem:D...

Pit bike na Dakar

4.1.2009 v 11:09 | Nahoru | #89
1.ETAPA DAKARU


Dnešní etapa do Santa Rosa de la Palma by se dala symbolizovat; prach, vysoká teplota a smůla na patách Davidy Pabišky. Ihned po startu, 20 km, se na motorce Davida objevilo škubání a nepravidelný chod motoru jeho KTM 690.

Po výměně svíčky a fajfky, se příčina neodstranila a začalo úmorné hledání a diagnostikování příčiny. Motorka byla v krátkém čase rozebraná na „prvoka“, ale ani karburace, ani palivové čerpadlo závadu nezpůsobilo. Náhodou, ale po již dlouhé časové ztrátě, David zjistil, že je hlavní vypínač spečený a to způsobovalo vypínání a zapínaní proudu a tím způsobovalo škubání. Dnes také bohužel ke vší smůle odjížděla asistence zcela jiným směrem (dáno road bookem), takže jsme se k Davidovi zpětně dostali až když byl pryč a závadu odstraněnu.
Davida nenechal ve „štychu“ jeho teamový kolega Dušan Randýsek a díky tomu měl dnes i Dušan časovou ztrátu.
Ivan Jakeš si vedl bez sebemenších problémů dobře a o tom svědčí i jeho 42místo.
Josef Macháček potvrzuje roli favorita v kategorii Quad a svým 2 místem to jen potvrdil.
Martin Macík dorazil do bivaku také v pořádku a s 15 místem a 15 min.ztrátou je spokojený.

Postřehy závodníků:

David Pabiška – „Dost jsem si dnes sáhl na dno s fyzičkou, protože jsem musel tlačit motorku 8km úvozem a poté ten psychický tlak, když jsem nemohl nalézt příčinu poruchy. Ale vše je to jen o jedné etapě a není vůbec nic ztraceno“.

Dušan Randýsek - „První část Rychlá, až do tancovačky, jel jsem 150km/hod. Poté jsem zjistil, že pneu již moc nevydrží, tak jsem jel na jistotu a radoval se z narození syna Jindřicha“.

Josef Macháček – „Dle předpokladu jsem věděl, že se budu muset probíjet přes motorkáře a že mě budou dojíždět auta. Volil jsem bezpečné tempo. Trať byla vzhledem k velké prašnosti velmi nebezpečná“.

Martin Macík – „Nebylo to příjemné, pokud se dojelo auto, tak se nedalo kvůli prachu vůbec předjíždět. Já jsem jel osobně 170km za kamiony HINO a nemohl jsem předjet. Jinak vše je zatím dle očekávání“.

Ivan Jakeš – „Startoval jsem 165 a musel jsem se probíjet startovním polem. Vzhledem k prachu takřka neřešitelné. Jel jsem na jistotu a jsem spokojený“.

Láďa Fajtl – „Etapa se mě líbila, až na ten prach a nebezpečné příkopy, jinak bez problémů“.

Josef Kalina – „Šíleně nebezpečná etapa plná prachu a nebezpečných lagun a napájecích kanálů, které vůbec nebyli vidět! Nejhorší, co jsem kdy jel“.

Výsledky

Automobily: 1. Attíja (Katar/BMW) 2:36:15, 2. Sainz (Šp./Volkswagen) -2:17, 3. De Villiers (JAR/Volkswagen) -2:40, 4. Miller (USA/Volkswagen) -4:21, 5. Alphand (Fr./Mitsubishi) -4:44, 6. Peterhansel (Fr./Mitsubishi) -4:54, ...29. Zapletal (ČR/Mitsubishi) -26:49, 100. Janeček (ČR/Toyota) -1:10:21.

Motocykly: 1. Coma (Šp./KTM) 2:46:17, 2. Czachor (Pol./KTM) -22:05, 3. Stanovnik (Slovin./KTM) -24:42, 4. Verhoeven (Niz./KTM) -26:14, 5. Street (USA/KTM) -26:22, 6. Fretigne (Fr./Yamaha) -28:14, ...17. Macek (ČR/Yamaha) -38:10, 25. Froněk -45:52, 142. D. Randýsek -1:36:22, 198. Kaštan -2:45:17, 200. Pabiška (všichni ČR/KTM) -2:55:33.

Čtyřkolky: 1. Declerck (Fr./Yamaha) 4:00:16, 2. Macháček -12:56, ...11. Bražina (oba ČR/Yamaha) -46:49.

Kamiony: 1. Van Vliet 3:15:07, 2. G. De Rooy (oba Niz./GINAF) -2, 3. Mardějev -22, 4. Kabirov (oba Rus./Kamaz) -2:00, 5. A. Loprais -2:45, 6. Tomeček (oba ČR/Tatra) -2:47, ...13. Spáčil -15:31, 15. Macík (oba ČR/LIAZ) -15:50.

zdroj: Martin Pabiška /www.dakar.cz/

1 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar

4.1.2009 v 11:16 | Nahoru | #90
aktuálně: v první průjezdní kontrole dnešní speciálky Macek 20., Froněk 26.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist