Naposledy editováno 02.01.2009 22:07:15
Já to říkám furt - motorkáři to só blázni
To že jede na pitu je senzace, světové prvenství a výborná reklama -pán je asi tak trochu i obchodník ale pokud to dojede do cíle tak to je pozoruhodný sportovní výkon - sám sem fakt zwědavej
Ještě štístko že už je aspoň to čt24 online tak to budu každej večír sledovat
bathed>babuka>bathed>babuka>Lenny55>babuka> to ses trochu minul tematem....
pokud chces jet dakar na skutru nebo na kole ,kdo ti brani ?
tak drive jsem jezdil na Yamaze FZR 600, ale to uz je 10 let, myslim, ze zatim to zadny skutr a ani silnicka nedojela a neodbocuj od tematu, proc nejedes ty na krosce, ta se tam hodi vic ... kdyz vedes tak chytre reci
.... protože ta kroska (pro neznalé tvého typu ENDURO -"kroska" je něco malinko jiného) je na Dakar stejná pí.ovina jako pitbike nebo skůtr VESPA.......
njn skútr a vidíš hned Vespu na 12" kolečkách to rozhodí i středočeské silnice Každopádně kroska je jen parafráze, já bych neslovíčkařil, pro tvůj klid vím jaký je v tom rozdíl a cca vím co chce Dakar
Jenomže! - ta VESPA opravdu DAKAR jela!!!!! Právě jako senzace co měla přitáhnout pozornost!!! Obrázek si teď už udělej sám!!!!!
Nezapomeňte vzít v úvahu, že to na čem Kaštan jede taky v Česku prodává, tzn. když bude na Dakaru vidět, pudou mu dobře kšfty...
1 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar
Vypadalo to dobre,ale zadny "pilot" na tom nejede ,takze se obavam ze tyto znacky v prvni dvacitce neuvidime,tudis ani v TV.
Tam to bude jen KTM a Fretigne na Yamaze.
Naposledy editováno 03.01.2009 16:47:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pit bike na Dakar
callowsick>myslíte, že už má ve svý prodejně připravený Monkey replica Dakar 2009?
Dakarem vyzkoušená technika...to půjde na dračku
1 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar
1 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar
1 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar
a jestli jo,kolik to je km/h
bo vloni to bylo kolem 150 km/h a jestli mel Coma prumernou rychlost kolem 130 km/h a musel dodrzovat maximalku,tak to byla pekelne rychla specialka
stejne nejlepsi zaber je z dakaru asi pred 5-ti lety,jak se uz jede zaverecna specialka na pobrezi pobliz Dakaru a z helikoptery priblizi kamerou digitalni tachometr Meoniho ,a tam blika rychlost 205 km/h - proste narez
mam DVD od firmy DUKE - Historie dakaru. Jsou tam zabery od prvniho rocniku az do roku 2002 ,vcetne kilometraze a vsech zajimavych zaberu... je to sice ve francouzstine ,ale i tak to stoji za to.
Naposledy editováno 03.01.2009 21:35:38
2 reakcí na tento příspěvek Pit bike na Dakar
proc to ? nevite nekdo duvod ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pit bike na Dakar
www.martinmacek.cz
byl tam videt zaber zadniho kola jak jsou spalky seriznute z dlouhe jizdy po asfaltu,take sjete az na platno.Tohle se na nezpevnenym povrchu nestane.
ted uz jen dve etapy po asfaltu a pak uz myslim tento problem odpadne,doufejme
Dnešní etapa do Santa Rosa de la Palma by se dala symbolizovat; prach, vysoká teplota a smůla na patách Davidy Pabišky. Ihned po startu, 20 km, se na motorce Davida objevilo škubání a nepravidelný chod motoru jeho KTM 690.
Po výměně svíčky a fajfky, se příčina neodstranila a začalo úmorné hledání a diagnostikování příčiny. Motorka byla v krátkém čase rozebraná na „prvoka“, ale ani karburace, ani palivové čerpadlo závadu nezpůsobilo. Náhodou, ale po již dlouhé časové ztrátě, David zjistil, že je hlavní vypínač spečený a to způsobovalo vypínání a zapínaní proudu a tím způsobovalo škubání. Dnes také bohužel ke vší smůle odjížděla asistence zcela jiným směrem (dáno road bookem), takže jsme se k Davidovi zpětně dostali až když byl pryč a závadu odstraněnu.
Davida nenechal ve „štychu“ jeho teamový kolega Dušan Randýsek a díky tomu měl dnes i Dušan časovou ztrátu.
Ivan Jakeš si vedl bez sebemenších problémů dobře a o tom svědčí i jeho 42místo.
Josef Macháček potvrzuje roli favorita v kategorii Quad a svým 2 místem to jen potvrdil.
Martin Macík dorazil do bivaku také v pořádku a s 15 místem a 15 min.ztrátou je spokojený.
Postřehy závodníků:
David Pabiška – „Dost jsem si dnes sáhl na dno s fyzičkou, protože jsem musel tlačit motorku 8km úvozem a poté ten psychický tlak, když jsem nemohl nalézt příčinu poruchy. Ale vše je to jen o jedné etapě a není vůbec nic ztraceno“.
Dušan Randýsek - „První část Rychlá, až do tancovačky, jel jsem 150km/hod. Poté jsem zjistil, že pneu již moc nevydrží, tak jsem jel na jistotu a radoval se z narození syna Jindřicha“.
Josef Macháček – „Dle předpokladu jsem věděl, že se budu muset probíjet přes motorkáře a že mě budou dojíždět auta. Volil jsem bezpečné tempo. Trať byla vzhledem k velké prašnosti velmi nebezpečná“.
Martin Macík – „Nebylo to příjemné, pokud se dojelo auto, tak se nedalo kvůli prachu vůbec předjíždět. Já jsem jel osobně 170km za kamiony HINO a nemohl jsem předjet. Jinak vše je zatím dle očekávání“.
Ivan Jakeš – „Startoval jsem 165 a musel jsem se probíjet startovním polem. Vzhledem k prachu takřka neřešitelné. Jel jsem na jistotu a jsem spokojený“.
Láďa Fajtl – „Etapa se mě líbila, až na ten prach a nebezpečné příkopy, jinak bez problémů“.
Josef Kalina – „Šíleně nebezpečná etapa plná prachu a nebezpečných lagun a napájecích kanálů, které vůbec nebyli vidět! Nejhorší, co jsem kdy jel“.
Výsledky
Automobily: 1. Attíja (Katar/BMW) 2:36:15, 2. Sainz (Šp./Volkswagen) -2:17, 3. De Villiers (JAR/Volkswagen) -2:40, 4. Miller (USA/Volkswagen) -4:21, 5. Alphand (Fr./Mitsubishi) -4:44, 6. Peterhansel (Fr./Mitsubishi) -4:54, ...29. Zapletal (ČR/Mitsubishi) -26:49, 100. Janeček (ČR/Toyota) -1:10:21.
Motocykly: 1. Coma (Šp./KTM) 2:46:17, 2. Czachor (Pol./KTM) -22:05, 3. Stanovnik (Slovin./KTM) -24:42, 4. Verhoeven (Niz./KTM) -26:14, 5. Street (USA/KTM) -26:22, 6. Fretigne (Fr./Yamaha) -28:14, ...17. Macek (ČR/Yamaha) -38:10, 25. Froněk -45:52, 142. D. Randýsek -1:36:22, 198. Kaštan -2:45:17, 200. Pabiška (všichni ČR/KTM) -2:55:33.
Čtyřkolky: 1. Declerck (Fr./Yamaha) 4:00:16, 2. Macháček -12:56, ...11. Bražina (oba ČR/Yamaha) -46:49.
Kamiony: 1. Van Vliet 3:15:07, 2. G. De Rooy (oba Niz./GINAF) -2, 3. Mardějev -22, 4. Kabirov (oba Rus./Kamaz) -2:00, 5. A. Loprais -2:45, 6. Tomeček (oba ČR/Tatra) -2:47, ...13. Spáčil -15:31, 15. Macík (oba ČR/LIAZ) -15:50.
zdroj: Martin Pabiška /www.dakar.cz/