Přesunuto z Japonské
Naposledy editováno 01.01.2009 00:39:37
1 reakcí na tento příspěvek Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750
Konec srandiček. Jezdil jsem na obou proto - U Introše je dobré koukat na ročník. Starší typy jsou výkonnější mají více KW.
Novější mají pouhých 37. Krouťák nic moc. Přesto že je to od pohledu líbivější motorka zejména motor, nádrž tak má mnoho konstrukčních chyb které nebyly napraveny ani u novějších modelů. Tyto chyby sdílí i se svou dospělou silnější verzí. Nevhodně umístěná baterka, elektroinstalce je nedotažená, zbytečná kabeláž, motka trpí na nedostatky v elektrice vůbec. Je méně pohodlná, tvrdší, ložiska si žádají pravidelnou kontrolu, posléze výměnu. Myšleno pření kolo, zadní kyvka. Pokud je ložisko v kyvce načaté motorka se vlní na brzdách a při akceleracích. Systém umístění filtrů je na první pohled
fajn motka má čistější dojem, horší je to když se dělá pravidelná kontrola či výměna filtrů - zbytečně rozebírání půlky moto.
Virgl sdílí stejnou velikost jako jeho dospělejší verze 1100 nebo amerika verze 1000.
Od pohledu budí dojemem že je něco špatně motce chybí kus rámu.
To zavěšení motoru příjde podivné, je to pouze ale první dojem. Zavěšení motoru má svůj důvod. Motka je klidnější, má dobře postavené těžiště a tím pádem se s ní dá více divočit. Je to vhodnější pro sportovnější jízdu. Klopení jde i začátečníkům celkem brzy - záleží jaké má kdo koule. Posez je mnohem pohodlnější a cestovnější motka vibruje od předu ale podle Vs 800 je to o poznání méně. Více mu vyhovují i litá kola, není to sice moc choppers ale Virágu je to ku prospěchu. Motor má hrubější rysy v opracování ale vevnitř je to spolehlivák a dobrák. S jeho původním konceptem to Yamaha dotáhla až na Dragstára 1100 který se prodával donedávna. V potaz je bráno i to že motor byl vyroben už někdy začátkem 80 let a to nebyl Intruder ani na papíře. U některých starších Virglů se objevuje problém se startovací spojkou ale není to nic neřešitelného. Jde to opravit zbastlením nebo výměnou, cena dílu cca 5500,-
Konstrukčne je to chytře řešený motocykl, baterku není třeba hledat je tam kde má být. Elektřina je celkem jednoduchá bez zbytečností jak je u Yamah zvykem.
Mně osobně se lépe jezdilo s Yamahou, nikdy nezradila, uveze i velkého chlapa, dobrá volba pro začátečníka i pro ženskou.
Motka zejména ve stylu chopper&cruiser se kupujem především srdcem, každá má své přednosti, každá své nedostatky. Je to otázka co se více líbí, co dokážu více ocenit. Bude dělat radost především majiteli a vše jiné je nepodstatné.
Čus a užívej jízdu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potrubí okolo karburátoru Yamaha XV... Yamaha XV 750 Virago | Milano52 | 2 | 10.6.2024 v 14:16 Milano52 |
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago | Carlos-NK | 6 | 31.3.2024 v 14:06 badyXV |