paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750
Nazdar motorkáři,rád bych znal Váš názor a zkušenosti na motorrky Suzuki vs800 intruder a Yamahu xv750 Virago.Děkuji všem za odpovědi,nevim se kterou bych tuhle sezónu cestoval po krajích českých.


Přesunuto z Japonské

Naposledy editováno 01.01.2009 00:39:37

Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

1.1.2009 v 00:43 | Nahoru | #1
Špička: Asi ti moc neporadím,....ale líbí se mi, jak jsi si jen tak půl hoďky po Silvestru založíš vlákno-takovej normální dotaz. To se mi líbí,...aby se z toho Silvestra každej nepo....

Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

1.1.2009 v 00:50 | Nahoru | #2
Intruder je IMHO hezci, spise si drzi klasicke linie chopperu, zejmena motor je krasne "V" budici dojem daleko vetsiho objemu

Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

1.1.2009 v 05:01 | Nahoru | #3
Dobrou ,já určitě ne.¨Slečínka

Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

1.1.2009 v 09:06 | Nahoru | #4
ahoj,
asi by to m.j. chtělo vidět a "osahat" si mašiny v reálu, to hodně pomůže a napoví..

Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

1.1.2009 v 09:19 | Nahoru | #5
Zdarec.
Můj pocit (možná jen můj) je ,že se Virgl líp vodí.Introš zase lépe vypadá ( až na ten chladič)- tak a včíl mudruj.Službu ti udělaj obě motky stejnou.

Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

1.1.2009 v 10:38 | Nahoru | #6
Obě jsou dobré já jsem se rozhodl pro Intrudera vždycky mi byl bližší,tan motor je krásný.

Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

1.1.2009 v 10:50 | Nahoru | #7
Intruder má lepší motor, Virago podvozek a brzdy. Virago pochází z dob, kdy Japonci ještě nevěděli, jaké nectnosti má mít správný chopper, takže postavili spíše naháče v rouchu choppera. Takže Virago má trochu praktičtější stavbu - například umístění spínačky, otáčkoměr a hlavně hlavní stojan.

1 reakcí na tento příspěvek Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

6.2.2009 v 09:52 | Nahoru | #8
Souhlasil bych s názorem výše napsaným. Jen bych podotknul že mít lepší motor je zavádějící. Introšek má pěknější motor. Je to ale ucamraný vodník a lít vodu do motoru zní blbě.
Konec srandiček. Jezdil jsem na obou proto - U Introše je dobré koukat na ročník. Starší typy jsou výkonnější mají více KW.
Novější mají pouhých 37. Krouťák nic moc. Přesto že je to od pohledu líbivější motorka zejména motor, nádrž tak má mnoho konstrukčních chyb které nebyly napraveny ani u novějších modelů. Tyto chyby sdílí i se svou dospělou silnější verzí. Nevhodně umístěná baterka, elektroinstalce je nedotažená, zbytečná kabeláž, motka trpí na nedostatky v elektrice vůbec. Je méně pohodlná, tvrdší, ložiska si žádají pravidelnou kontrolu, posléze výměnu. Myšleno pření kolo, zadní kyvka. Pokud je ložisko v kyvce načaté motorka se vlní na brzdách a při akceleracích. Systém umístění filtrů je na první pohled
fajn motka má čistější dojem, horší je to když se dělá pravidelná kontrola či výměna filtrů - zbytečně rozebírání půlky moto.
Virgl sdílí stejnou velikost jako jeho dospělejší verze 1100 nebo amerika verze 1000.
Od pohledu budí dojemem že je něco špatně motce chybí kus rámu.
To zavěšení motoru příjde podivné, je to pouze ale první dojem. Zavěšení motoru má svůj důvod. Motka je klidnější, má dobře postavené těžiště a tím pádem se s ní dá více divočit. Je to vhodnější pro sportovnější jízdu. Klopení jde i začátečníkům celkem brzy - záleží jaké má kdo koule. Posez je mnohem pohodlnější a cestovnější motka vibruje od předu ale podle Vs 800 je to o poznání méně. Více mu vyhovují i litá kola, není to sice moc choppers ale Virágu je to ku prospěchu. Motor má hrubější rysy v opracování ale vevnitř je to spolehlivák a dobrák. S jeho původním konceptem to Yamaha dotáhla až na Dragstára 1100 který se prodával donedávna. V potaz je bráno i to že motor byl vyroben už někdy začátkem 80 let a to nebyl Intruder ani na papíře. U některých starších Virglů se objevuje problém se startovací spojkou ale není to nic neřešitelného. Jde to opravit zbastlením nebo výměnou, cena dílu cca 5500,-
Konstrukčne je to chytře řešený motocykl, baterku není třeba hledat je tam kde má být. Elektřina je celkem jednoduchá bez zbytečností jak je u Yamah zvykem.
Mně osobně se lépe jezdilo s Yamahou, nikdy nezradila, uveze i velkého chlapa, dobrá volba pro začátečníka i pro ženskou.
Motka zejména ve stylu chopper&cruiser se kupujem především srdcem, každá má své přednosti, každá své nedostatky. Je to otázka co se více líbí, co dokážu více ocenit. Bude dělat radost především majiteli a vše jiné je nepodstatné.
Čus a užívej jízdu.

(reakce na) Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

9.4.2009 v 21:41 | Nahoru | #9
Cyrus_Grissom> Děkuji Ti za obsáhlé vysvětlení rozdílu a myslím,že je rozhodnuto,jak píšeš,vybírat se má srdcem a můj sen bylo Virago.Ještě jednou dík a ať Ti to dobře a bez nehod jezdí.

Názor-Suzuki vs800 intruder nebo Virago 750

17.4.2009 v 08:05 | Nahoru | #10
a já j sem koupil Introše, ačkoliv jsem myslel i na Virago. Tak se mrkni, jak vypadá Introš, když se dá opravdu do stavby na choppera. Osobně si myslím, že jde jen o srdce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potrubí okolo karburátoru Yamaha XV... Yamaha XV 750 Virago Milano52 2 10.6.2024 v 14:16 Milano52
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago Carlos-NK 6 31.3.2024 v 14:06 badyXV


TOPlist