globalmoto_duben_nolan





Téma: Ze sveta Husqvarny
 
30.12.2008 v 20:20
vypada to ze se konecne dostane do prodeje dlouho pripravovana TC250 viz "The 2009 TC250 is an all new bike" v UK by mela byt v prodeji koncem unora



www.husqvarnaracingclub.cz



Naposledy editováno 30.12.2008 20:28:38

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

13.6.2012 v 14:40 | Nahoru | #631

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

13.6.2012 v 20:42 | Nahoru | #632
huskyman> nebo tady

ale je to teda hnus ten dvoutakt WR 200

Naposledy editováno 13.06.2012 20:43:01

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

14.6.2012 v 12:24 | Nahoru | #633
Kubajz438> mě to přijde docela zajímavý počin sjednotit ten vzhled a plasty alá 449, navíc ta je taky docela hezky překopaná Mě se ty zweitakty teda líbí moc, uvidíme co fotky z oficiálního představení Ale všeobecně asi ten design bude vyvolávat i dost kontroverze, podobně jako NUDA apod.

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

17.6.2012 v 08:40 | Nahoru | #634
Ten design mě moc nenadchl, spíš vůbec ne ....ale ta 250 2T má úplně novej motor...na pohled to vypadá jak zvětšená dváca...ví o něm někdo něco?

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

17.6.2012 v 09:36 | Nahoru | #635
neni to zase nějakej fake jako s tou WR150 pro rok 2012?
koukam, že do 250/310 dali motor z TC250 2012 a do 449 motor z letošní 250/310... to to bude vypadat! Škatulata hejbejte se!

Ze sveta Husqvarny

17.6.2012 v 09:40 | Nahoru | #636
Ty jakoby fotky novejch modelů, nemusej vůbec odpovídat skutečnosti. Podle mě to jsou jen spekulace vytvořený ve Photoshopu, navíc v roce 2011. U 250 2T je je graficky zvětšenej motor z dváci a to samý je motor u 449 - ten je zvětšenej ze současný 250 4T. Okolo 24.6-25.6.2012 má být ofiko představení novejch modelů pro novináře, takže tam se teprve uvidí.

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

19.6.2012 v 16:51 | Nahoru | #637
Ono asi skutečně po ofiko představení budě spousta věcí jinak.
Nakonec se možná ani žádná extra vzhledová "revoluce" konat nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

19.6.2012 v 20:25 | Nahoru | #638

huskyman píše: Ono asi skutečně po ofiko představení budě spousta věcí jinak.
Nakonec se možná ani žádná extra vzhledová "revoluce" konat nebude


No keeeez by Ty novy 499 a 511 se mi vubec nelibi Mohli by zase delat "klasicky" 450tky jako byly rocniky 2008-2010

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

19.6.2012 v 20:32 | Nahoru | #639
Drake89> Mě se taky moc nelíbí, ale po porovnání 449 a 310 je to pro mě jasná volba - vzhled jde stranou.

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

19.6.2012 v 21:36 | Nahoru | #640
Myslis vykonove nebo celkove? Ja na ni nejel, takze nevim, jen jsem si ji prohlizel a zda se me i moc takova velka.. aspon na me

Edit: ale teda zase kdyz se trosku vyladi, tak nevypada zase tak spatne, hlavne na SM kolech [img]

Naposledy editováno 19.06.2012 21:38:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

20.6.2012 v 20:46 | Nahoru | #641
Drake89> Jel jsem na ní, ale nemůžu poravnat s jinými 450 4T. velká je jenom díky těm plastům, jinak má sedlo níž než ty nový 310tky a je i o něco těžší.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

20.6.2012 v 22:38 | Nahoru | #642
Králík.> je fakt že ta 449 je moc příjemná motorka, mě se na tom taky jezdilo celkově líp než na 310 ,to je prostě brus stroj a chce to dobrýho jezdce, který ji drží furt pod krkem, viz. jak tam dával Kvasňa. To ta 449 si nechá víc líbit co se týče podtočení apod. Oproti jiným 450,co jsem měl půjčený, KTM, WR-F nebo Husabergu ať už starší modely, nebo ty od 09, tak huska 449 je fakt širší, především dole u stupaček, což je způsobený tím řešením uchycení kyvky s řetěz. kolečkem. Ale zase je 449 ve všech směrech tak úžasně vyvážená, včetně skvělýho podvozku, že to je prostě mazec motorka, že bych asi taky nějaký vzhledový nedostatky neřešil

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

21.6.2012 v 08:56 | Nahoru | #643
huskyman> Teď jsem se vrátil z rumunska, kde jsem konečně pořádně protáhl TE 511 a musím říct , že jsem z ní nadšenej .Najeli jsme cca 650 km v poměrně těžkým terénu (hlavně kamení)bez jakýchkoliv závad.A přesně to co píše huskyman-oproti WR umožňuje motor podtáčení, nedá se tak snadno zašlápnout a podvozek je úplně sametovej, nevysilující-tak akorát pro hobíky .Měl jsem strach ze stříkačky, ale ta fungovala taky bez problémů.Jsem spokojenej

Ze sveta Husqvarny

21.6.2012 v 10:39 | Nahoru | #644
omlouvam se ,vim,ze to sem nepatri,ale treba to nekomu pomuze,prodavam malo jety motor 450 r.v.04,lezi nevyuzity uz roky v dilne,komplet s elektrickym svazkem,cdi,plus dalsi motor v bedne rozebrany na dily,mono se nakonec nekonalo...tel.731186047

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

21.6.2012 v 12:04 | Nahoru | #645
huskyman> A co ti třeba vyhovovalo víc huska nebo husaberg 09+? Já mám teď taky dilema jakou 450 v zimě koupit. Na nové husce nikdo nejel a husabergy si teď kluci koupili a všichni to strašně chválí jak je to vyvážený s tím motorem a podvozek s dvoukomorama jak krásně funguje..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

21.6.2012 v 17:42 | Nahoru | #646
Petersonn> nejsem žádný extra odborník, ale když můžu, tak si rád nějakou motorku půjčím, abych měl možnost srovnání co se týče porovnání huska 449, nebo new berg (to byl tuším model 2010 nebo 2011, žlutý rám ještě totiž neměl) tak u mě o něco málo ta huska. Ten Husaberg od 09 se mi taky dost líbil, třeba brácha co má tu FE 450 2006, tak to je fakt kladivo, typický hardcore enduro, trošku takový „neohrabaný“ třeba proti KTM EXC 450 2005, ale to je relativní pojem , taky to není špatný stroj. Proto jsem čekal, jak se bude chovat ten nový model a chová se teda naprosto jinak, na místě má člověk pocit, že to je těžký jak kráva, ale když se rozjede, tak se ten Husaberg krásně vodí. Jízda na tom mi přišla dost podobná jako na KTM EXC 450 modelu 2012. Oproti tý husce mi ten Husaberg i KTM přišli jakože nabroušenější a víc do sportovna, spíš pro jezdce, který jezdí i dost mx tratě, tak že ten podvozek a koncepce je na to vhodnější. Ale pro mě, který trať jezdí jen někdy, je ta huska naprosto famózní, sice tu jsem zkoušel právě na mx trati a berga a ktm na enduro úsecích se sjezdama, výjezdama atd…takže porovnání podmínek je trošku rozdílný,ale ta 449 je dle mého holt čistokrevný enduro,je to pohodlyný, dovedu si s tím představit nekonečný cestovačky třeba v Rumunsku, jak píše Šemík. Myslím, že výjezdy, trialový úseky s šutrama, bahnitý oslizlý cesty a podobně co k enduru patří, tak tam bych volil asi husku, právě díky tý celkový vyváženosti a trakci. Ono všeobecně nejde říct, že by nějaká značka byla horší nebo lepší, každá má něco do sebe, ale ta 449 by pro mě byla volba číslo 1, za prvé, na husky jsem zvyklý, díly, atd. a právě díky tomu enduro zaměření. Ty nový Husabergy se u nás taktéž rozmohly, fakt to funguje, s tou huskou 449 to je zatím tady věc moc neprobádaná,ale o těch 449 jsem taky neslyšel nic negativního, třeba co se týče údržba, výdrže a podobně.Od tý doby, co husku převzalo BMW, tak je kvalita, i dodávka dílů docela jinde než tomu bývalo kdysi, pozoruji to i u té své TE 250 například na lepším zpracováním, stříkačka taky perfekt funguje a podobně…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

21.6.2012 v 19:13 | Nahoru | #647
huskyman> no já to jezdím tak půl na půl s tratěma, tak se mě líbí ten podvozek atd. Zase 449 se dá sehnat kolem 160 a v příbalu je akrap. To berg je kolem 190 a hlavně jich ani moc nevyrábí takže výprodejovka nehrozí..

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

22.6.2012 v 22:23 | Nahoru | #648
Petersonn> Pokud přemýšlíš o nových, tak ta 449 vychází cenově přijatelněji. Ale bazarových Husabergů FE 450 od 09 je oproti 449 mraky. Nedávno byla krásná 449 asi kolem stovky na inzerci,ale byla za chvilku pryč, se nedivím, kdybych mohl a měl dostatečné konto , jdu do toho taky ihned.

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

27.6.2012 v 17:14 | Nahoru | #649
Objednal jsem 11l nádrž od IMS, tak jsem na ní zvědavý. Dojezd cca 145km (při spotřebě 7,5l/100), což už vystačí v klidu i na Rumunsko . Se 7 litrovou nádrží jsem na delších vyjížďkách moc v klidu nebyl





Naposledy editováno 27.06.2012 18:11:24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

27.6.2012 v 22:46 | Nahoru | #650
RadoTP> Vypada to zajimave, pak hod vic fotek na celou motorku s vetsi nadrzi, at vim jak to bude vypadat. Taky ted jdu do novejsiho modelu, tak me to bude zajimat...

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

28.6.2012 v 00:56 | Nahoru | #651
Drake89> Je to přesně tato nádrž

Ze sveta Husqvarny

28.6.2012 v 09:40 | Nahoru | #652
hmm, to vypada pekne, ani to neprzni vzhled motorky

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

28.6.2012 v 16:58 | Nahoru | #653
Drake89> Do čeho chceš jít? Novější modely by už měly mít větší nádrž, takže tento problém možná ani řešit nebudeš

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

10.7.2012 v 18:53 | Nahoru | #654
11 litrová průhledná nádrž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

10.7.2012 v 19:16 | Nahoru | #655
RadoTP> Co stojí taková sranda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

10.7.2012 v 22:37 | Nahoru | #656
Petersonn> http://justgastanks...0fe9c1cf723f135b8c31

Komplet s poštou a clem to vyšlo na 7900Kč.

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

10.7.2012 v 23:15 | Nahoru | #657

RadoTP píše: Petersonn> http://justgastanks...0fe9c1cf723f135b8c31

Komplet s poštou a clem to vyšlo na 7900Kč.



To ted muzem bloudit v RO

Ze sveta Husqvarny

18.7.2012 v 09:17 | Nahoru | #658
Nemate nekdo manual na TXC 450 09 v cestine?

Ze sveta Husqvarny

14.9.2012 v 23:13 | Nahoru | #659
Neporadite nekdo s nastavenim predni dvoukomorove vidlice Marzocchi Shiver 50 (hlavne na MX). Je treba na modelech TXC 450 a TC 450. Mam +- 75kg a je to na motorce TXC 450 2009.

Vim, ze je to tezky "nastavit" takhle po netu, ale potreboval bych poradit jak to zhruba naklikat, abych se mel od ceho "odrazit".. Diky

Ze sveta Husqvarny

28.10.2012 v 15:04 | Nahoru | #660
Chlapcí jak jsou na tom ty nový motory u malých čtyřtaktů (TE 250 2010+, TE 310 2011)
Říká se že jsou určitě spolehlivější než předchozí modely, ale nikde se toho až moc nepíše - nějaká dlouhodobá zkušenost. Jaký to má mouchy, kolik toho motor snese v porovnání s konkurencí, co je třeba si pohlídat ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist