Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravím všechny fandy jedné stopy! Měl bych takový menší dotaz- mám Suzu GS 500f r04 zavřenou na 25kW a potřeboval bych ji otevřít na plný výkon. Poradil by někdo jak na to? díky moc!!!
jak psal Jerzy500 zalepit diru v šoupatku vyměnit trysky a máš to hotové nové šoupátka stojí tuším 1200kc za kus to je zlodějina.Ja je zalepil epoxid.tmelem a v pohodě.
ok, takže říkáte objednat trysky a hurá do práce jo? díky všem za příspěvky jinak kdyby ještě někdo detajlněj popsal jak zalepit tu díru v šoupátku ať něco neposeru (přece jen jsem to ještě nedělal) tak by to byllo super
Na tom není moc co popisovat, kup dvousložkové epoxidové lepidlo a vrhni se na to. Akorát dávej pozor, aby si nezasvinil celé šoupátko, to by nebylo dobré. A taky, aby to lepidlo nepropadlo dovnitř šoupátka. Pak to nech nějakou dobu zaschnout a hotovo. Stejně než to celé složíš tak uběhne hodina nebo dvě.
Nejdriv se koukni jaky mas soupatka, ne vsechny GS500E/F se skrtili dirama, nektery se skrtili prirubou karburatoru s vyrazne zmensenou svetlosti. To se pak meni jen ty priruby.
Jestli má GS500F, tak má rok 2004 a výš. Tzn. karburátor BSR34, ten se škrtil dírou v šoupátku a jinou tryskou. Pochybuju, že by jeden karbec škrtili dvěma způsoby
Starší GS s jiným karbcem se mohly škrtit jinak, to nevím přesně.