Docela mě překvapila pořád zabírající spojka (unáší) je to ok? Jestli není co s tím? Dik za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku
na lanku vůle je takže to bude asi něco jinýho , pokud to budou jenom lamely tak ok. doufám, že nic jako koš
king>ten ochuzovač zkusím
na lanku vůle je takže to bude asi něco jinýho , pokud to budou jenom lamely tak ok. doufám, že nic jako koš
Taky změř vůli na sacích ventilech. Když CRF začne hůř startovat, tak by to mohlo být tím.
Studená startuje bez problémů?
Spojka nesmí unášet. Podle manuálu změř tloušťku jednotlivých lamel. Plechy samo taky. Radím koupit origo náhradní Honda.
Možná bude koš mít záseky od lamel a ty pak nechcou odskočit. To by šlo ale srovnat...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku
studená startuje na nekolikeré šlápnutí, no nevim je minus 2
pokud jsou opotřebený lamely tak by to píš mělo klouzat ne?
záseky na koši?
king>měly by tam být "nový" ventily (ocel), ale nevim jestli někdo něco dělal s vůlema. malá nebo velká vůle?
studená startuje na nekolikeré šlápnutí, no nevim je minus 2
pokud jsou opotřebený lamely tak by to píš mělo klouzat ne?
záseky na koši?
Tak pokud to nastartuje studený tak budou vůle v pořádku. Ale kontrolou nic nezkazíš. Tak po 10-15 hodinách by to chtělo změřit.
Se spojkou je to někdy složitý. Mě třeba klouzala, dal jsem nový olej a v pohodě. Rozhodně to chce proměřit. I křivost plechů. Mnohdy se plechy zdají v poho a po výměně pouze třecích lamel to stále není ono.
Těmi záseky na koši myslím zuby, které se časem na koši udělají otlačením lamel. Pokud je to moc, tak se to dá na fréze odfrézovat, možná i pilníkem doladit (to asi ale ideál nebude...)
rozhod to a uvidíš,proměř to vše a pak jednej
mě to začlo dělat na crf450,dal jsem nové lamely,vnitřní koš,přitlačák a pružiny,zabrousil jsem záseky do hladka a byl pokoj
velký koš není levná záležitost,ale jde to zachránit pokud ty záseky nejsou moc hluboké
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku
king>vnitřní koš = náboj spojky?
Hlavně vnější koš.
Jo a při teplým startu zmačkni ochuzovač a startuj bez plynu.
Jen když jsem to zahodil a chtěl nastartovat se zařazeným kvaltem, tak zmačknout spojku, ochuzovač a k tomu 1/4 plynu aby se motor hned chytl (CRF 250 04).
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku
koš je dost dosekanej od lamel - kolik to snese když to zabrousím?
jaka je tak max. vůle po osazení lamel?
king>koš je dost dosekanej od lamel - kolik to snese když to zabrousím?
jaka je tak max. vůle po osazení lamel?
kolega si nechal udělat motor ( už předem jsem ho upozornoval na špatnou funkci spojky a stav koše..... zkrátka všechno si to tam žilo vlastním životem) a když jsem viděl motor ( i se spojkou) po GO tak mě přejel mráz po zádech.... koš pouze vypilovaný a že tu vůli at neřeším, že von měl na jakýmsik motoru mezeru na velkej šroubovák .. zkratka každý ma své tolerance a co si neudělaš sám to nemáš.... koneckonců moje motorka to nebyla
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku
a jak teda?