globalmoto_duben_nolan





Téma: Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku
 
30.12.2008 v 16:47
Pořídil jsem tuhle moto z druhé ruky (r.v.05). Potřeboval bych pár rad do začátku. Neumím startovat teplý motor, mám jen náhradní fígl (zastavím benzin, prošlápnu "naprázdno", pak pustím a šlapu dokud nechytne) jakym zpusobem funguje ochuzovač?
Docela mě překvapila pořád zabírající spojka (unáší) je to ok? Jestli není co s tím? Dik za odpovědi.

Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 17:00 | Nahoru | #1
Párkrát to prošlápni s tím ochuzovačem (je na řídítkách) a ono to za tepla líp chytne. Spojka by unášet neměla, zkus to seřídit zvětšením vůle na lanku. Mohou být prohlé plechy mezi lamelami a pak to takto zlobí a nejde seřídit.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 17:39 | Nahoru | #2
ten ochuzovač zkusím
na lanku vůle je takže to bude asi něco jinýho , pokud to budou jenom lamely tak ok. doufám, že nic jako koš

(reakce na) Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 18:08 | Nahoru | #3

king>ten ochuzovač zkusím
na lanku vůle je takže to bude asi něco jinýho , pokud to budou jenom lamely tak ok. doufám, že nic jako koš



Taky změř vůli na sacích ventilech. Když CRF začne hůř startovat, tak by to mohlo být tím.
Studená startuje bez problémů?

Spojka nesmí unášet. Podle manuálu změř tloušťku jednotlivých lamel. Plechy samo taky. Radím koupit origo náhradní Honda.
Možná bude koš mít záseky od lamel a ty pak nechcou odskočit. To by šlo ale srovnat...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 18:13 | Nahoru | #4
měly by tam být "nový" ventily (ocel), ale nevim jestli někdo něco dělal s vůlema. malá nebo velká vůle?
studená startuje na nekolikeré šlápnutí, no nevim je minus 2
pokud jsou opotřebený lamely tak by to píš mělo klouzat ne?
záseky na koši?

(reakce na) Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 18:27 | Nahoru | #5

king>měly by tam být "nový" ventily (ocel), ale nevim jestli někdo něco dělal s vůlema. malá nebo velká vůle?
studená startuje na nekolikeré šlápnutí, no nevim je minus 2
pokud jsou opotřebený lamely tak by to píš mělo klouzat ne?
záseky na koši?



Tak pokud to nastartuje studený tak budou vůle v pořádku. Ale kontrolou nic nezkazíš. Tak po 10-15 hodinách by to chtělo změřit.
Se spojkou je to někdy složitý. Mě třeba klouzala, dal jsem nový olej a v pohodě. Rozhodně to chce proměřit. I křivost plechů. Mnohdy se plechy zdají v poho a po výměně pouze třecích lamel to stále není ono.
Těmi záseky na koši myslím zuby, které se časem na koši udělají otlačením lamel. Pokud je to moc, tak se to dá na fréze odfrézovat, možná i pilníkem doladit (to asi ale ideál nebude...)

Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 18:33 | Nahoru | #6
teplý motor by se měl startovat stím ochuzovačem ale určitě nebude naškodu zkontrolovat ty vůle ventilů.

Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 18:55 | Nahoru | #7
takže ochuzovač + prošlapat, pak stahnout a šlapat

ok ty vůle změřím co nejdříve

Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 19:00 | Nahoru | #8
může být dosekaný koš a lamely nejdou od sebe nebo unavené pružiny atd.
rozhod to a uvidíš,proměř to vše a pak jednej
mě to začlo dělat na crf450,dal jsem nové lamely,vnitřní koš,přitlačák a pružiny,zabrousil jsem záseky do hladka a byl pokoj
velký koš není levná záležitost,ale jde to zachránit pokud ty záseky nejsou moc hluboké

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 19:22 | Nahoru | #9
vnitřní koš = náboj spojky?

(reakce na) Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 19:34 | Nahoru | #10

king>vnitřní koš = náboj spojky?



Hlavně vnější koš.

Jo a při teplým startu zmačkni ochuzovač a startuj bez plynu.
Jen když jsem to zahodil a chtěl nastartovat se zařazeným kvaltem, tak zmačknout spojku, ochuzovač a k tomu 1/4 plynu aby se motor hned chytl (CRF 250 04).

Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 19:35 | Nahoru | #11
vnitřní koš



Naposledy editováno 30.12.2008 19:36:08

Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

30.12.2008 v 19:44 | Nahoru | #12
ok opsal jsem to z brumla.com

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

4.1.2009 v 16:11 | Nahoru | #13
pružiny jsou za zenitem tak budou nový
koš je dost dosekanej od lamel - kolik to snese když to zabrousím?
jaka je tak max. vůle po osazení lamel?

Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

6.2.2009 v 22:24 | Nahoru | #14
kolik je správný počet článků řetězu?
díky

edit: 114 standart

Naposledy editováno 06.02.2009 23:09:05

(reakce na) Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

6.2.2009 v 22:57 | Nahoru | #15

king>koš je dost dosekanej od lamel - kolik to snese když to zabrousím?
jaka je tak max. vůle po osazení lamel?


kolega si nechal udělat motor ( už předem jsem ho upozornoval na špatnou funkci spojky a stav koše..... zkrátka všechno si to tam žilo vlastním životem) a když jsem viděl motor ( i se spojkou) po GO tak mě přejel mráz po zádech.... koš pouze vypilovaný a že tu vůli at neřeším, že von měl na jakýmsik motoru mezeru na velkej šroubovák .. zkratka každý ma své tolerance a co si neudělaš sám to nemáš.... koneckonců moje motorka to nebyla

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

6.2.2009 v 23:10 | Nahoru | #16
sry
a jak teda?

(reakce na) Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

6.2.2009 v 23:41 | Nahoru | #17
king> pokud máš možnost stroj. obrábění tak si jej nech vyfrezovat ( možno i ocelový.... bude těžší ale přežije motku). Popř. starej se dá opravit pokud už jej někdo několikrát nepiloval a není vyžvýkaný. Nosnou hranu oferezovat ( upnutí na děličce) .. musí být zaručena rovnoměrná mezera mezi jednotlivými drážkami pro lamely ( zhlediska rovnoměrného námahani lamel při přenosu momentu... mohly by následkem popraskat...to je to co nejde zaručit běžným vypilováním jak se to běžně dělá ) to co odfrezuješ na nosné hraně je třeba nasledně navařit na zadní hraně ( hlinik pěkně napitej olejem ... někdy to pořadně nejde ) a znova zarovnat frezou na konečný rozměr (šířku drážky pro lamely) .. o5 na děličce. Todle je způsob tak pro staré motorky do kterých nechceš sypat pokud máš možnost třeba vlastního obrábění. Jinak se na to vykašli a vklidu si kup novej košík (nejlíp i s lamelami a meziplechy)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

8.3.2009 v 23:24 | Nahoru | #18
4T

Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

9.3.2009 v 00:30 | Nahoru | #19
Vůli na lanku by bylo potřeba právě naopak změnšit, když se chce vyřešit unášení. tím pádem se zmáčkne jakoby ještě o kousek dál a možná přestane unášet. Ale to jenom v případě že vše ostatní bude OK

(reakce na) Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

9.3.2009 v 01:03 | Nahoru | #20

PePásek> 4T


2T jezdis bez spojky?

(reakce na) Honda CRF 250r - novic, pár rad do začátku

9.3.2009 v 08:01 | Nahoru | #21
king> jinak mám tu samou motorku jako ty a teplá mi chytá uplně bez plynu a bez ochuzovače max na 2 šlápnutí.a ten ochuzovač jsem jestě nepotřeboval když padnu zvednu moto šlápnu a chytne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist