1 reakcí na tento příspěvek Variator
http://www.scooter-t...cz/?idpg=5&id=10
Naposledy editováno 27.12.2008 11:51:30
nasa> co za restrikce tam bylo? U yamah a peugeotů je právě na variátoru, takže válečky není třeba měnit. Pokud se nějakym způsobem zvýšil výkon motoru, resp. změnil jeho průběh pak by bylo nejlepší koupit testovací sadu o něco lehčíh válečků a zkoušet, se kterejma to pojede nejlíp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Variator
babuka>Minimem je výměna válečků za lehčí aby motor šel lépe do otáček a výměna pružinek ve spojce za tvrdší aby spojka zabírala ve vyšších otáčkách.
http://www.scooter-t...=5&id=10 [/quote]
muzes mi rict na co ti bude spojka zabirajici ve vyssich otackach kdyz valec a seriovy motor jako takovy vetsich otecek nedosahuje? pokud mas serii ktera toci max 7 tisic otacek a max kroutici moment ma v 4 tisich nebudes ladit spojku stejne jako kdyby motor tocil max 12 tisic otacek a nejvetsi moment ma nekde u 7-8 tisic ne?
amanzes>babuka>Minimem je výměna válečků za lehčí aby motor šel lépe do otáček a výměna pružinek ve spojce za tvrdší aby spojka zabírala ve vyšších otáčkách.
http://www.scooter-t...cz/?idpg=5&id=10
muzes mi rict na co ti bude spojka zabirajici ve vyssich otackach kdyz valec a seriovy motor jako takovy vetsich otecek nedosahuje? pokud mas serii ktera toci max 7 tisic otacek a max kroutici moment ma v 4 tisich nebudes ladit spojku stejne jako kdyby motor tocil max 12 tisic otacek a nejvetsi moment ma nekde u 7-8 tisic ne?
Neznám ten skútr o kterém je řeč. Jen naznačuji, že v samotných válečkách to není...