globalmoto_kveten





Téma: Dr650se rána při chcípnutí?
 
26.12.2008 v 19:08
Dnes jsem se byl podívat na dr vcelku pěkná jen při chcípnuti motorky z ní vyšla taková kovová rána co to je?Ten majitel říkal něco o kompresy a o vracení pístu a že je to normální. Možná je to fakt normal tak se mě nesmějte.
Předchozí
1 2
Následující

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 19:22 | Nahoru | #1
Mě to jeden čas taky dělalo. Je to opravdu zpětným skokem pístu který už nemůže kvůli kompresi dál. U rozpočtovejch jednoválů (Canyon500) který na to nemají stavěnou volnoběžku dochází k jejímu zničení ale to by neměl být tvůj případ. Mě to dělalo před pár roky jednou za cca 500km a zmizlo to po posezonní rozborce a sborce. Od tý doby jsem to už asi 15tis km neslyšel takže to není normální jev. Zkus prohlídnout elektriku a poštelovat dekompresor, víc bohužel neporadim. Hodně zdaru.

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 19:24 | Nahoru | #2
mohla by to taky dělat volnoběžka,to určitě neber!!

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 19:27 | Nahoru | #3
Jo tak přesně tohodle jsem se u DR taky lekl. Prý to má být zpětnej ráz od pístu.
Zajímavé je,že Big to nedělá.
Si vzpomínám,že mi to vlastně někdy udělal Bawor,ale jen když to mělo míň benzínu,tak to chcíplo a bouchlo,kovovej zvuk... jsem se o tom bavil s kámošem a říkal,že by to volnoběžka být neměla.

Naposledy editováno 26.12.2008 19:28:49

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 19:30 | Nahoru | #4
To jen píst kopne do startéru, u jednoválců s el startem běžná věc. Dá se to obejít u těch co májí i ruční dekompresor, např 750big je lepší chcípnout právě tak, víc problémové to bylo u LS 650 SAVAGE kde to rozkopávalo vložené ozubené kolo a pak se to předělávalo a elektromagnetickýmu dekompresoru se dodělalo ještě ruční ovládání.

1 reakcí na tento příspěvek Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 19:59 | Nahoru | #5
Bohužel SE dekompresor nemá.Dělá to volnoběžka když má motor už něco najeto.Oprava 4-5tkč můžu Ti to přesně zjistit.Když bylo v dobrém stavu a sleví,tak ho klidně vem.

(reakce na) Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 20:02 | Nahoru | #6

nedojed>Bohužel SE dekompresor nemá.Dělá to volnoběžka když má motor už něco najeto.Oprava 4-5tkč můžu Ti to přesně zjistit.Když bylo v dobrém stavu a sleví,tak ho klidně vem.


Je pravda,že Canyon dekompresor taky nemá a ta volnoběžka tím odchází.
Takže to je teda pěkný,ještě že jsem jí fakt nevzal

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 20:35 | Nahoru | #7
Tak to bych řekl že to asi musí upustit dekompresor jinak by to na bigu taky třískalo. A 650 nemá dekompresor?? Jak to startujete??? Dělal mi to taky a občas bylo slyšet jak se tam ta volnoběžka vrtí. Určo to je ono.

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 20:39 | Nahoru | #8
No já jsem byl tu motorku taky zkoušet (co o ní píše zakladatel tohodle tématu),startovala krásně,ale ten zvuk byl teda dost "brutální" jako když majzneš palicou do kovadliny,fakt rana jak z děla.Kámoš má Freewinda,to má stejný motor a dle tacha to má skoro 50tis a vůbec nic.Mě u Biga to taky žádný pazvuk nevydává.

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 21:58 | Nahoru | #9
KLR mi tohle dělalo taky. Jednou za čas si to bouchlo do starteru (ale rána jako z děla to nebyla) nekdo mi řekl že je to normální a za celou dobu provozu žádnej problem. jen by mě zajímalo jak se to odstranuje???? nekdo tu psal oprava 4-5tis.Kč včem to tedy vězí?

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 22:09 | Nahoru | #10
Ja mam na DR650 najeto 52.tis km a nebouchá mě to. U Biga mě to mlátilo a taky mě bylo řečeno že je to volnoběžka a že je to normální...tak nevím

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 22:26 | Nahoru | #11
Kamos ma 650se a taky pri chcipani mu to opcas zarachoti.

Dr650se rána při chcípnutí?

26.12.2008 v 22:38 | Nahoru | #12
Mi to taky občas při chcípnutí klepne, nějak sem to neřešil, protože jinej problém s tím není..začínám mít trochu obavy... :\

Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 09:19 | Nahoru | #13
mám domino a občas to taky udělá že to chytne zpětnej chod a otočí startérem,podle mě je to prostě normálůní když se to podaří náhodou vhcípnout v nesorávný poloza pístu

Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 09:57 | Nahoru | #14
Dík za názory ale teda moc jste mě nepotěšily. Jinak prpodejce už jsem stáhnul o 5000 na cenu 45 takže cena si myslím dobrá. To jsem ale ještě nevěděl co je to za tu ránu. Už je mě blbí mu říkat ještě o slevu vypadá jak fer chlap. No dnes možna na ni ještě koukne kamoš kterej dr má. Tak se s tím nějak poperu. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 10:15 | Nahoru | #15
za 45 to je dobrá cena, jaký to máš rok?

(reakce na) Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 10:59 | Nahoru | #16
Lada.s> DR
To je ona,je trochu podřená,jinak v pohodě.

Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 11:40 | Nahoru | #17
Právě ta cena je dobrá a moto jinak v poho. Chci spíš ttr tak jsem zkusil jestli pujde na 45 a on že teda jo tak mě to tet moc pokouší.Jen ta pecka v tom motoru?

Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 12:07 | Nahoru | #18
jj, je to volnoběžka zralá na výmenu, me to na xt delalo taky, bouchlo to při každem chcipnuti, tak jsem volnobežku vypakoval a startuju jen kopačkou a při chcipani ani tuk,
myslím, že volnoběžka na DR stoji okolo 5tis

1 reakcí na tento příspěvek Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 16:25 | Nahoru | #19
Sakra, já s tim najezdil už nějakej ten tisíc..co se může stát?

(reakce na) Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 16:37 | Nahoru | #20
kakabus>može se stat že jednoho dne ti bude starter tocit naprazdno

Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 16:38 | Nahoru | #21
jojo,přeštípnou se ti šrouby u volnoběžky a nenastartuješ

Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 16:56 | Nahoru | #22
Ajaj...ta to teda bude moje priorita asi teď.. Kurňa, že já nevzal starší model i s nakopávačkou..

Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 17:00 | Nahoru | #23
kluci od nás přivezli Canyona s poskákanou volnoběžkou,dali tam místo 4 šroubů 8 a teď po 35tis km furt v pohodě.
i na canyon stránkách jsem o tom četl...

Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 17:00 | Nahoru | #24
na minulé w16 mo to dlalo taky... měl jsem stejný motor jak canyon... volnoběžka je u nich slabost ale u biga by to dělat nemělo... tam není co...

Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 17:24 | Nahoru | #25
Mě to u DR taky občas udělá, ale jen někdy. Podle mě to je teda tím, v které poloze je zrovna píst, doufám

1 reakcí na tento příspěvek Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 17:54 | Nahoru | #26
No, něco sem si prošel a zkusim to rozdělat abych věděl, co bude potřeba..popis těch projevů je typicke pro můj případ, takže to bude ono. Jen je potřeba zjistit, co všchno je už v řiti..

(reakce na) Dr650se rána při chcípnutí?

27.12.2008 v 18:37 | Nahoru | #27
Bych si zjistil co tam máte za volnoběžky. Big má nějakou s kluznou spojkou či co a tam se to nemrví. A nikdy jsem o žádný vysypaný neslyšel. Ale jak jsem psal výše, občas mi to taky dělalo klidně dvakrát do týdne a ted už přes 15 tis km ani tuk. Tak to kuchnout a štourat

Dr650se rána při chcípnutí?

28.12.2008 v 13:13 | Nahoru | #28
jsou tam takový válečky trochu nepravidelný a stahnutý takovou pružinou... (prostě klasická volnoběžka jako je u starteru u auta, tedy dost podobná) když vyndáte starter u auta tak vždycky na zpětnej chod zabírá a dopředu se točí volně (pří otáčení rukou) standardní jev volnoběžky. tudíž když motor kopne zbět při chcípnutí je možný že to ta volnoběžka zachytí a pošle to až ke starteru. U auta je to ošetřeno výsuvným pastorkem na starteru, aby k tomu nedošlo...

1 reakcí na tento příspěvek Dr650se rána při chcípnutí?

30.12.2008 v 18:21 | Nahoru | #29
Takže sem trochu ve strachu rozdělal tu volnoběžku, ale okem sem nezanamenal žádnou vadu...ony to nejsou tak jako válečky, jako spíš tvar křivý "8", klícka je v pořádku, na dílech, kromě toho kotouče, do kterýho se ty válečky opíraj, žádný viditelný opotřebení. Na tom kotouči na vnitřní straně od těch "osmiček" jenom po obvodu lehce zdrsněnej povrch, nic extrémního. Příznaky jsou trochu divnej zvuk při startech, jakoby se startér občas trochu rychlejc rozeběh a pak ta kovová rána(jako když se klepne kladívkem do do pokličky od zavařovacího hrnce, hehe) k tak v 80% při chcípnutí..speciálně když je zahřátá. Máte ještě někdo nějakej nápad? Nechce se mi kupovat díl za 5 litrů skoro jen tak na zkoušku.. jo a šrouby byly ok..
fotodokumentace..








Naposledy editováno 30.12.2008 18:22:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dr650se rána při chcípnutí?

30.12.2008 v 18:39 | Nahoru | #30
kakabus> no to je sice hezké, že jsi to rozdělal, ale takhle nic nepoznáš, jde motorka roztlačit v poho nebo se protači přitom startér?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist