Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdarec.. Nemáte někdo zkušenost s touhle věcičkou na dvouventilovy stříkačkovy Ducárny?? Myslím tím,jestli má cenu do toho investovat?? Jestli kromě hraní si s řídící jednotkou a nastavování různých map to má v praxi opravdu za následek zvýšení výkonu? (byť jen o pár koníků) dík za každej názor..
no pokud s motorkou neudelas nic jinyho tak je to vicemene k nicemu... ma to smysl az v pripade ze diky nejakejm upravam tam potrbeujes v nejakem spektru otacek dostat vic nebo min benzinu...
Co ostrý vačky?Tam je nárust 10 PS a 10 Nm,je to směšný,ale vo tom to je ,řešit takový .....,jinak ten PC,vychází i s naladěním na 12 500kč,ale jak psal Assasin ,laufy full a KN,jinak myslím že bude asi lepší zainvestovat do silnější moto zelená Ducna 10bodů za odvahu
Otevřený výfuky original od Duc tam mám a KN taky.. jen přemýšlím,jestli bych s tím trochu nepoopravil výkonovou křivku..? prostě z otáček 0-max žádná díra ve výkonu.. na Duc nedám dopustit a extrémní výkony po ní taky nechci..Zelená je proto,bo je v úpravě od Hegemanna...
Tam je to daný... K Duc musí mít člověk citovej vztah a tyhle "omezený" připomínky ignorovat... Je to prostě klasická motorka a nenapodobitelným originálem v jednom.. Ale Ducatisti ví svý..
.. už sem to jednou psal o pár řádků výš.. Je to klasická Duc 750 SS z roku 92 upravená od Německýho ladiče Ducatek Hegemanna..(komaxit na rámu,kvalitnější odpružení,jiný přepákování atd..) Jen pro ni teď připravuju motor 900 , bo ten 750 začal ke konci sezony vyluzovat nějaký zvuky co tam do toho krásnýho "chrastění" nepatří... Tak ho čeká generálka...
Zbyša> Hele ten PC tam bude nutnost ,otevřený výfuky a KN,tomu asi tak akorád ublížej teda co se týče výkonu,Ducna bez otevřenejch laufů je poloviční radost ,ale určitě tam bude nějakej propad výkonu oproti sérii.Taky se na něj chystám ,můžu se zeptat kolik do něj hodláš investovat ,zvědavost no Dík