1 reakcí na tento příspěvek Suzuki prestane jet
jakubspyder: - hele a když to přestane jet a otvíráš víčko, udělá to takovej ten zvuk jako kompot? jestli jo tak je to jasný..
jj, s ucpanou dírkou ve víčku jsm si taky kdysi užil, zážitek na celej život..
ale jak a kudu jde vzduch u těhle motorek nevim, nikdy jsem to nezkoumal, ale když ho otevřeš tak by mělo být něco kolem plnícího otvoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki prestane jet
dva_hrnce>suza by měla mít 3 polohy kohutu (ON, RES - teče pouze při nastartovaném motoru , ptz si to saje z nádrže podtlakem), pak by tam ještě měla být poloha PRI - na tuhle polohu by mělo beneli téct samospádem ( pokud odpojíš hadičku z kohoutu, tak přes tuhle polohu můžeš vypustit nádrž).. Aspoň já to tak měl u gsx-f, ta poloha PRI byla kohout dozadu, asi to bude stejný.. takže já bych to otočil do týhle polohy a zkusil jet, pokud problém zmizí, bude pravděpodobně závada na podtlakovém systému jak psal rich.puzzle. Pokud to nepomůže a máš 2 klíče, otevři nádrž a zkus to takhle, když to pojede, nejde ti do nádrže vzduch a projdi hadičky jestli jsou průchozí
měl jsem podobnej problem a po rozebrani kohoutu jsem zjistil, ze tam nekdo dal blbe takovou tu pruzinku ktera zavira ventil. Na tu polohu PRI se udajne dle original suzuki servisniho manualu nesmi jezdit (pisou tam ze to muze vest k zavaznemu mechanickemu poskozeni motoru), ale proc by se to tim mohlo znicit netusim... snad jedine tak ze by tam tekl benal a zaroven by to nasavalo benal zavrenym ventilem.. co ja vim. Jednu dobu jsem taky jezdil s pootevrenou nadrzi, ale jak se to vyresilo uz si nevzpominam. kazdopadne jsem asi rozebiral kohout a vycistil a ujistil se jestli je to tam vsecko spravne
Teuton>dva_hrnce>suza by měla mít 3 polohy kohutu (ON, RES - teče pouze při nastartovaném motoru , ptz si to saje z nádrže podtlakem), pak by tam ještě měla být poloha PRI - na tuhle polohu by mělo beneli téct samospádem ( pokud odpojíš hadičku z kohoutu, tak přes tuhle polohu můžeš vypustit nádrž).. Aspoň já to tak měl u gsx-f, ta poloha PRI byla kohout dozadu, asi to bude stejný.. takže já bych to otočil do týhle polohy a zkusil jet, pokud problém zmizí, bude pravděpodobně závada na podtlakovém systému jak psal rich.puzzle. Pokud to nepomůže a máš 2 klíče, otevři nádrž a zkus to takhle, když to pojede, nejde ti do nádrže vzduch a projdi hadičky jestli jsou průchozí
měl jsem podobnej problem a po rozebrani kohoutu jsem zjistil, ze tam nekdo dal blbe takovou tu pruzinku ktera zavira ventil. Na tu polohu PRI se udajne dle original suzuki servisniho manualu nesmi jezdit (pisou tam ze to muze vest k zavaznemu mechanickemu poskozeni motoru), ale proc by se to tim mohlo znicit netusim... snad jedine tak ze by tam tekl benal a zaroven by to nasavalo benal zavrenym ventilem.. co ja vim. Jednu dobu jsem taky jezdil s pootevrenou nadrzi, ale jak se to vyresilo uz si nevzpominam. kazdopadne jsem asi rozebiral kohout a vycistil a ujistil se jestli je to tam vsecko spravne
no asi jde o to ze v pripade ze by netesnil ventil v plovakovce tak by to nalilo motor plnej benzinu - v pripade stani, pri jizde hrozi tak max ze se to uleje a zdechne...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki prestane jet
Naposledy editováno 18.12.2008 10:13:28
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki prestane jet
Dandyfzs>Napsal si že se to může maximálně ulejt a zdechnout.
..kdyz nebude tesnit ventil v plovakovce.... ze nebezcpeci pro motor hrozi pri stani na miste a netesnici plovakovce... ze pak protejka benzin skrz valce do oleje ... to se v pripade prepnuti kohoutu na podtlakem ovladanou polohu nestane - teda muze se to stat v pripade ze nebude fungovat hlavni kohout i ventil v plovakovce - to uz je zase o dost mensi pravdepodobnost...
cele to byla reakce na to ze nejakx vyrobce pise ze se nema ta PRI poloha pouzivat, ze hrozi zniceni motoru...