globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki prestane jet
 
15.12.2008 v 00:14
Dobry den mam suzuki gsxr750W r.v.95, mam takovy problem, nastartuji vyjedu po 15 KM prestane jet, otevru nadrz zavru a jedu zase 15 km, zadna dirka ve vicku neni ucpana, vse procisteno, muze to dela kohout? neni tam cerpadlo benzinove, funguje to podtlakem ta nadrz, muze to byt neco v karburatorech? predem za veskere informace dekuji

Suzuki prestane jet

15.12.2008 v 00:19 | Nahoru | #1
říkáš, že to je podtlakové, tak sis odpověděl sám, něco na té podtlakové soustavě nádrže bude ucpané

stejný princip, jak nálepka přes víčko nádrže u simála.

Suzuki prestane jet

15.12.2008 v 00:28 | Nahoru | #2
tak to musíš jí po benzínu , kolik to teče z vypustě, jak dloho atp... když to pravidelně vypne, nech nádrž pootevřenou z zkus jet

Suzuki prestane jet

15.12.2008 v 01:05 | Nahoru | #3
asi to bude to vicko, kdyz pomuze ho otevrit nevim jak to ma tvoje motka, ale byva v nem jakysi labyrint cesticek, ten muze byt ucpany (rozebrat vicko, nic narocneho)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki prestane jet

15.12.2008 v 09:12 | Nahoru | #4
suza by měla mít 3 polohy kohutu (ON, RES - teče pouze při nastartovaném motoru , ptz si to saje z nádrže podtlakem), pak by tam ještě měla být poloha PRI - na tuhle polohu by mělo beneli téct samospádem ( pokud odpojíš hadičku z kohoutu, tak přes tuhle polohu můžeš vypustit nádrž).. Aspoň já to tak měl u gsx-f, ta poloha PRI byla kohout dozadu, asi to bude stejný.. takže já bych to otočil do týhle polohy a zkusil jet, pokud problém zmizí, bude pravděpodobně závada na podtlakovém systému jak psal rich.puzzle. Pokud to nepomůže a máš 2 klíče, otevři nádrž a zkus to takhle, když to pojede, nejde ti do nádrže vzduch a projdi hadičky jestli jsou průchozí

Suzuki prestane jet

15.12.2008 v 11:38 | Nahoru | #5
dva_hrnce: podtlakem si nic z nadrze nesaje, jen se podtlakem otvira kohout jak psal, pomohlo otevreni vika, takze to bude nejspis vikem

s tim PRI to je jak pises, ja mel jednou zpuchrelou hadici a ztracel se podtlak (na GSXR750 86)

Suzuki prestane jet

15.12.2008 v 14:26 | Nahoru | #6
jj, blbě jsem to napsal, ale myslel stejně prostě když odpojíš hadičku tak z ní ani nekápne, je tam potřeba ten podtlak aby teklo beneli z nádrže do karbce.. hlavně že si rozumíme

jakubspyder: - hele a když to přestane jet a otvíráš víčko, udělá to takovej ten zvuk jako kompot? jestli jo tak je to jasný..

jj, s ucpanou dírkou ve víčku jsm si taky kdysi užil, zážitek na celej život..
ale jak a kudu jde vzduch u těhle motorek nevim, nikdy jsem to nezkoumal, ale když ho otevřeš tak by mělo být něco kolem plnícího otvoru

Suzuki prestane jet

15.12.2008 v 18:39 | Nahoru | #7
Tak otevři nádrž a jeď, když to nechcípne je to v uzávěru

Suzuki prestane jet

17.12.2008 v 19:11 | Nahoru | #8
do kohoutku vedou 2 hadicky z karburatoru, na ventilu mam napsane pri, jedu prestane jet, otevru zavru starter zmacknu doslova 2 sekundy a pokracuji zase, uz jsem se to naucil za jizdy otvirat pac mam jeden klicek , ale uz me to sere, ale vicko jsem profukl zadny bordel tam neni, nemate nekdo na prodej kohout, pac myslim ze to bude ono, kdo se shodne se mnou? ,

Suzuki prestane jet

17.12.2008 v 19:19 | Nahoru | #9
já si myslím že to bude víčko udělá to takový podtlak že to ten benál nepustí z nádrže jak píšeš že otrevřeš víčko a jedeš dál tak tomu dáš vzduch na pár km a až se vysaje tak to prostě chcípne já bych šel po víčku

Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 02:28 | Nahoru | #10
na foukani se vykasli, to vicko rozeber

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 09:50 | Nahoru | #11

dva_hrnce>suza by měla mít 3 polohy kohutu (ON, RES - teče pouze při nastartovaném motoru , ptz si to saje z nádrže podtlakem), pak by tam ještě měla být poloha PRI - na tuhle polohu by mělo beneli téct samospádem ( pokud odpojíš hadičku z kohoutu, tak přes tuhle polohu můžeš vypustit nádrž).. Aspoň já to tak měl u gsx-f, ta poloha PRI byla kohout dozadu, asi to bude stejný.. takže já bych to otočil do týhle polohy a zkusil jet, pokud problém zmizí, bude pravděpodobně závada na podtlakovém systému jak psal rich.puzzle. Pokud to nepomůže a máš 2 klíče, otevři nádrž a zkus to takhle, když to pojede, nejde ti do nádrže vzduch a projdi hadičky jestli jsou průchozí



měl jsem podobnej problem a po rozebrani kohoutu jsem zjistil, ze tam nekdo dal blbe takovou tu pruzinku ktera zavira ventil. Na tu polohu PRI se udajne dle original suzuki servisniho manualu nesmi jezdit (pisou tam ze to muze vest k zavaznemu mechanickemu poskozeni motoru), ale proc by se to tim mohlo znicit netusim... snad jedine tak ze by tam tekl benal a zaroven by to nasavalo benal zavrenym ventilem.. co ja vim. Jednu dobu jsem taky jezdil s pootevrenou nadrzi, ale jak se to vyresilo uz si nevzpominam. kazdopadne jsem asi rozebiral kohout a vycistil a ujistil se jestli je to tam vsecko spravne

(reakce na) Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 09:58 | Nahoru | #12

Teuton>dva_hrnce>suza by měla mít 3 polohy kohutu (ON, RES - teče pouze při nastartovaném motoru , ptz si to saje z nádrže podtlakem), pak by tam ještě měla být poloha PRI - na tuhle polohu by mělo beneli téct samospádem ( pokud odpojíš hadičku z kohoutu, tak přes tuhle polohu můžeš vypustit nádrž).. Aspoň já to tak měl u gsx-f, ta poloha PRI byla kohout dozadu, asi to bude stejný.. takže já bych to otočil do týhle polohy a zkusil jet, pokud problém zmizí, bude pravděpodobně závada na podtlakovém systému jak psal rich.puzzle. Pokud to nepomůže a máš 2 klíče, otevři nádrž a zkus to takhle, když to pojede, nejde ti do nádrže vzduch a projdi hadičky jestli jsou průchozí

měl jsem podobnej problem a po rozebrani kohoutu jsem zjistil, ze tam nekdo dal blbe takovou tu pruzinku ktera zavira ventil. Na tu polohu PRI se udajne dle original suzuki servisniho manualu nesmi jezdit (pisou tam ze to muze vest k zavaznemu mechanickemu poskozeni motoru), ale proc by se to tim mohlo znicit netusim... snad jedine tak ze by tam tekl benal a zaroven by to nasavalo benal zavrenym ventilem.. co ja vim. Jednu dobu jsem taky jezdil s pootevrenou nadrzi, ale jak se to vyresilo uz si nevzpominam. kazdopadne jsem asi rozebiral kohout a vycistil a ujistil se jestli je to tam vsecko spravne



no asi jde o to ze v pripade ze by netesnil ventil v plovakovce tak by to nalilo motor plnej benzinu - v pripade stani, pri jizde hrozi tak max ze se to uleje a zdechne...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 10:10 | Nahoru | #13
assasin-na polohu PRI můžeš jezdit,žádné ulití nehrozí.

Naposledy editováno 18.12.2008 10:13:28

Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 10:26 | Nahoru | #14
jj, já na ní taky jezdil prvních pár dní (nevědomky) a nic se nestalo.. pokud by nefungoval plovák tak by moh bejt problém, ale za jízdy to nic nepatřičného nedělalo.. když fungujou karbce jak maj, tak je to asi fuk na jaký poloze to je..

(reakce na) Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 10:30 | Nahoru | #15

Dandyfzs>assasin-na polohu PRI můžeš jezdit,žádné ulití nehrozí.



precti si co jsem napsal

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 10:56 | Nahoru | #16
Napsal si že se to může maximálně ulejt a zdechnout.

(reakce na) Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 10:59 | Nahoru | #17

Dandyfzs>Napsal si že se to může maximálně ulejt a zdechnout.



..kdyz nebude tesnit ventil v plovakovce.... ze nebezcpeci pro motor hrozi pri stani na miste a netesnici plovakovce... ze pak protejka benzin skrz valce do oleje ... to se v pripade prepnuti kohoutu na podtlakem ovladanou polohu nestane - teda muze se to stat v pripade ze nebude fungovat hlavni kohout i ventil v plovakovce - to uz je zase o dost mensi pravdepodobnost...

cele to byla reakce na to ze nejakx vyrobce pise ze se nema ta PRI poloha pouzivat, ze hrozi zniceni motoru...

Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 11:03 | Nahoru | #18
tam šlo spíš asi o tohle: no asi jde o to ze v pripade ze by netesnil ventil v plovakovce

Suzuki prestane jet

18.12.2008 v 11:15 | Nahoru | #19
Já to bral jen o té jízdě,ne o odstavení motorky.Vzávám to

Suzuki prestane jet

19.12.2008 v 09:49 | Nahoru | #20
moudřejší ustoupí

Suzuki prestane jet

19.12.2008 v 11:33 | Nahoru | #21
Nebo spíš blbější byl vyštípán Ještě že nemám žádnou polohu PRI na kohoutu,kur... vždyť já nemám ani kohout....

Naposledy editováno 19.12.2008 11:37:06

Suzuki prestane jet

19.12.2008 v 13:09 | Nahoru | #22
no vidíš, co nemáš to se nerozbije ber to z té lepší stránky

Suzuki prestane jet

19.12.2008 v 13:38 | Nahoru | #23
Jakubspyder>Prubni ještě ujet 15km a jak zastavíš tak nádřž neotvírej a jen počkej 10 min, jestli zase benzín nateče do karbeců.Já měl stejný problém na XT600 a tam byl pod kuželovým ventilem co zastavuje přívod benzínu do karbecu ještě jemný sítkový filtr zasr... jak jetel.

Suzuki prestane jet

20.12.2008 v 02:47 | Nahoru | #24
takze vicko nebo kohout?

Suzuki prestane jet

20.12.2008 v 14:16 | Nahoru | #25
Asi tak.Já bych to na tvým místě vyzkoušel uplně primitivním způsobem,bez jěždění.Odpojil bych hadici od přívodu benzínu do karbců,přepnul ten kohout na PRI a nechal benzín téct třeba do kanistru nebo nějaké piksly,když v poho vytečou tak 3-4 litry,odvzdušnění bych vyloučil a hledal v karburátorech,pal.filtru atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist