konečne mě bude 21 a budu si moc koupit pořádnou mašinku.
Teď mám Varadero 125 a chtěl bych koupit neco o "řadu" víš.
15 dní v měsíci bych na ní jezdil do práce cca 17 km tam to sami na z5, a o volným čase bych tomu chtěl provětrat pírka..
Nevím, kterou z techtou 2 vybrat. Nevim jak se pohybuje provozni cena, pneu, spotreba oleje atd.. Aby se me to cestovani vyplatilo, je jasny, že nebudu jezdit za 4 když za to budu tahat jak na varankovi. Do prace bych se krotil a sem tam o vikendu to protahnouot, takže abych moch jezdit i za par..
Toho, že to má xkrát vic KW, než to co mám ted, se nebojím, nejsem magor, abych první den zkoušel maximálku a kolikatkou mužu projet kolmou zatáčku. V hlave něco mám ne jen piliny.
Co myslíte, že bude lepší volba ?
Jinak, ikdyž mám papíry zatím na A1, tak sem je delal na BMW 650 nějakej cesták.. ;)
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Vtec VS CBR 900 RR
i když to je takovej debil, že ho snad nikdo nepřekoná.. tím se Tě nechci dotknout, dokonce znám lidi co přesedlali ze síma na 750 nebo tak a žijou šťastně až do teď, ale obecně se to prostě nedoporučuje..
a věř mi že jako "začátečník" budeš rychlejší na cb500 než na cbr900RR, dokonce si tu jízdu víc užiješ a opravdu Ti nic neuteče.. máš život před sebou, tak si ho zbytečně nezkracuj..
a zdraví taky jedno, na vozejku už si moc zatáčky neužiješ..
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Vtec VS CBR 900 RR
Naposledy editováno 10.12.2008 01:13:41
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Vtec VS CBR 900 RR
ja jezdil 5 let na Jawe 350 /360, pak koupil streeta GSXR750 a obcas sem toho mel plny brejle, ale jezdil v pohode, boural sem az druhou sezonu se ZX9, kdy uz sem na ni mel asi 15tis bez nehody, problem byl asi, ze sem koupil kombinezu, predtim sem jezdil v dzinach, 11 let, pracovnich rukavicich, Casside a teniskach
4 roky na dvace ti dali urcite hodne, verim ze ses mezi tim povozil i na silnejch stojich .. ale kam kvatujes ? co si koupis v 25 ? ve triceti ?
Me je tricet, jen na fazeru mam za posledni dve sezony 22kkm, a jsem porad zelenac jak z praku, a sestka ma pro me porad vykonu i rychlosti az az, a to ma "civilni" sestku ...
Strejcek kterej na masinach jezdi celej zivot a ted mu tahne na sedesat, na VF750ce jezdil hned po revoluci jak se sem dostali prvni japonci, a kdyz pred 4ma lety vybiral dalsi masinu, uplne klidne si koupil CBR600F, protoze rychly je to dost, a do zatacek je s tim vic zabavy nez s tezsima a vykonejsima motorkama.
A ty ve dvaceti se nad nicim mensim nez osikilem ani nezamyslis, ale uz trikrat si tu nezapomel poznamenat jak si rozumnej ....
Preber si to jak chces, stejne si udelas co chces.
Naposledy editováno 10.12.2008 07:00:50
Diacon>Nejsem toho typu, ze kdyz me nekdo predjede, tak za to zacnu tahat abych ho dohnal.. Pojedu si tim svim tempem, ktery vim ze ustoji, kdyby me tam vbehno decko, nebo me nekdo nepustil na krizovatce..
Do teď,když tě někdo šmiknul,jsi mohl kroutit plynem doaleluja,ale nebylo to nic platný
Na motorkách,který jsou ve tvým výběru,už je ta reakce na pohyb pravým zápěstím trošku někde jinde.Dřív,nebo později se necháš vyprovokovat a ze všech předsevzetí,který si tady dáváš,nezbude nic
Testosteron je dobrý sluha,ale zlý pán
- ono se to od stolu hezky mluví-mám v hlavě atd., ale na silnici je realita jiná, navíc čím vyšší rychlost - tím vyšší ryziko když ti někdo nedá přednost že to hůř skončí,
- nejlepší co můžeš udělat - sjeď si na ní a uvidíš sám
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Vtec VS CBR 900 RR
kamarád už má několik let VFR 800 (foto) a je s ní spokojený, tvrdí že je to idální motorka na cestování i vyblbnutí, takový ideální kompromis pro něj, prostě nasadil 3 kufry a s manželkou projeli západní Evropu, Francii, Alpy, atd., plně nabalení po dálnici přes 200 nebyl problém (asi v Německu), zatáčky v Alpách nebyl problém. A stejně tak kolem komína se na ni svižněji projede a je spokojen.
Tím nechci říct nic proti CBR, určitě taky je hodnělidí s ní spokojeno (a třeba i klidně více), jen jsem napsal prostě to co říkal kamarád.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 Vtec VS CBR 900 RR
všechno je to ve tvé hlavě a na pravým zápěstí.Taky jak dokážeš zvládat adrenalín.
Já jsem volil mezi VFR 800 01 a právě Farošem 929 - 01
Vybral jsem si faroše, protože mě během jízdy více nadchnul a posez není tak sportovní jak se psalo.Teť uz vím, že naněm jde ujet větší porce kilometrů bez pocitu totalního zničení těla.
Jízda na okruhu s ním byla perfektní a výlet s manželkou taky. Pokud chci tak jezdím za 5,6 litru ale umí i 12.
V současné době ji prodavam tak se naní můžeš mrknout a není problém přeposlat více fotografii. Prodávám ne kvůli slabému výkonu ( je dostačující !!!! ) ale vždy jsem chtěl cbr 1000 rr v repsol barvach.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |