Destička prolítla pod brzdič a otočila se okolo tyčky do drátů. Pak jsem zašlápl zadní brzdu(bez destičky) a pístek mi ohnul kotouč.
Vyrob si přesný plíšek z plechu o síle 1mm který přilep kvalitním lepidlem. Tak jsem to udelal já a vše je OK.
. Plech je na to aby deska dosedala pod malým úhlem , trochu jako letadlo a deska tím nepíská a navíc se sjíždí rovnoměrně, protože kdyby doseldala rovně sjížděla by se víc na jednu stranu díky jednosměrnýmu pohybu kotouče.
Tak doufám že sem se nesekl, je to jen má teorie
1 reakcí na tento příspěvek Plechy pod brzdove desticky
1 reakcí na tento příspěvek Plechy pod brzdove desticky
1 reakcí na tento příspěvek Plechy pod brzdove desticky
Naposledy editováno 03.12.2008 09:40:20
PetrTM>Ještě jsem slyšel že ten plech slouží částečně jako izolace proti přenosu tepla z destičky na třmen....co jsem koukal tak na svý mám mezi plechem a destičkou ještě nějakou pěnu, takže to asi nějakou izolační vlastnost má. Každopádně si to nemůžu vynachválit...mám zatím origo Nissin desky (2500 km najeto) a jsou sjetý jen tak na polovinu, ale hlavně naprosto rovnoměrně...na starejch moto kde už ty plíšky nebyly se vždycky za chvíli sjela ta deska pod pístkem a druhá sotva na polovinu, navíc byly sjetý šikmo . Taky má na to ale velkej vliv stav čepů co vedou třmen....doporučuju často namazat, aby nezrezly a neodrolily se, pak tam má třmen vůli jak sviň a těžko se může něco rovnoměrně sjíždět Akorát nevim proč ty plechy dávaj jen dozadu....horší chlazení brzdy...např...?
Ano, máš pravdu. Slouží k omezení průchodu tepla vznikajícího třením na třmen Desky
515 Kč
1 reakcí na tento příspěvek Plechy pod brzdove desticky
1 reakcí na tento příspěvek Plechy pod brzdove desticky
To asi těžko.
Ty plechy jsou tam proto,že jsou zahnuté po stranách a to místo je první,co přijde při sjetí desky do kontaktu s kotoučem a začne to vrzat. Jak jde plech na plech. Je to vlastně takový upozornění,že je deska sjetá,aby se nehobloval kotouč železem desky.
jak psal PetrTM u toho plechu je ještě izolační mezivrstva pro omezení přestupu tepla na pístek. Zadní brzda se zahřívá víc než přední, proto se to dává jen dozadu
1 reakcí na tento příspěvek Plechy pod brzdove desticky
Každopádně-at jsou tam z jakéhokoliv důvodu,co plech odizoluje za teplo? Plech je výborný vodič tepla. To by dělali z nějaké hmoty a ne kovu,ne?
1 reakcí na tento příspěvek Plechy pod brzdove desticky
Japonci.
Mě je to ostatně jedno,proč to tam je. Desky na enduro mi lepí jeden důchodce,veksluju dvoje,takže mu sjetý dám,a nověnalepený i s těma plechama tam hodím a neřeším.
Faktem ale je,že ted jezdím krátké vyjížďky(do 100km) tak jsem ty desky chtěl ojet co nejvíc a měnil jsem je proto,že mě začaly vrzat ty diskutovaný plechy o kotouč. Z toho jsem vydedukoval tu funkci.
1 reakcí na tento příspěvek Plechy pod brzdove desticky
Joraell>i kdyby tam byl jenom ten plech ta izolant tepla to je taky, predstav si chranicky vyfuku ja mam na laufu navarene 2 nerezove dratky a jsou od laufu vzdalene asi 2cm a jsou chycene primo na nej takze by mely vest idealne teplo, ale normalne na nich udrzis ruku. Jde o to ze ten plech neni idealne pripevnen k te desce a vzduch okolo nej pusobí jako ten izolant. Kazdopadne je tam nemam a pracko nevrze ti spise brzdic v tech voditkach ? taky jsem to tak mel a myslel jsem ze skripe deska.
Nene,dělaly to ty plíšky. Jednak byly od kotouče trošku odřené,a jednak po výměně desek to okamžitě přestalo. Nicméně netvrdím,že to je pravý účel těch plechů. Tento jev,co jsem popsal mohla být prostě jen náhoda. Každopádně ten plech tam bude už jen jako podložka,stejně jak se dává podložka pod matku.Pokud tam plechy mám,tak je tam dám,na starým XL jsem je neměl a taky to jezdilo.