Téma: Lago di garda

22.7.2007 v 13:10
V srpnu vyrážíme na dovču do dolomit, chtěli bychom sjet až k lago di garda, mohl by mi někdo doporučit nějakej kemp, popřípadě ceny atd. :rolleyes:

22.7.2007 v 13:26 | Nahoru | #1
hele na gardě je to v podstatě jedno..kempy jsou tam srovnatelný cenově i vybavením. Hned na serveru je velikej kemp v Torbole ale je tam dost lidí ale to není na škodu dá se tam ubytova i v penzionech za celkem slušný peníz.Centrální kemp v Torbole je tuším 10euro stan osoba na den nebo tak nějak. Já teda každej rok jezdím do Malcesine kemp Nanave je to kousek dál malej kemp v kopci. Jezdím tam protože už je to tam známý a dává nám majitelka dobrou cenu. Ta zahrňuje ubytování lednici sprchu. Cenu si klasicky nepamatuju je to tam moc pěkný. Ceny se zeptám až přijdu domů kolik tam každej rok platíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lago di garda

22.7.2007 v 13:35 | Nahoru | #2
Dá se tam domluvit v pohodě německy?

22.7.2007 v 13:36 | Nahoru | #3
hlavne nejezdi do vesnice porto , je to raj pracháču ceny sou i na itálii moc vysoko

22.7.2007 v 13:37 | Nahoru | #4
chtěli bychom se tam zastavit jak pojedeme ze stelvia, takže někde nahoře

22.7.2007 v 13:53 | Nahoru | #5
langy>jo neměcky se domluvíš v pohodě , jinak jak řikám v Torbole je kemp a to je hned nahoře, kempy jsou všude kolem gardy

22.7.2007 v 13:55 | Nahoru | #6
Ok, díky moc, teď už jen aby nám vyšlo to počasí!!!!!!!!!!!!!!!! :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lago di garda

22.7.2007 v 13:59 | Nahoru | #7
Nemáte někdo fotky z lago di garda a okolí?

22.7.2007 v 14:16 | Nahoru | #8
langy>bohužel mi odešel PC takže nemám ale na googlu a netu jich je dost :thmubup:

22.7.2007 v 14:32 | Nahoru | #9
nějaký jsem už našel, ale chtěl bych spíš vidět fotky co jdou vidět z cest a ne z vrcholků hor

22.7.2007 v 14:49 | Nahoru | #10
no tak co je vidět z cest...no jedeš podel jezera takže vidíš vodu a kopce naproti je tam fakt pěkně...já teda itak většinu fotek měl z vody jezdím tam surfovat

22.7.2007 v 15:01 | Nahoru | #11
no a pokud si myslel cestu tam nevím kudy pojedeš ale innsbruck směr trento , cesta jako po dálnici ale jede se dole pod ní podél kopců tak nádhernej výhled na alpy kvalita cest skvělá a příjemný zatáčky

22.7.2007 v 19:43 | Nahoru | #12
Lago di Garda je skotečně nádherné, ale počítej s tím, že je to turisticky nejnavštěvovanější jezero v Itálii a tomu také je vše podřízeno.

Pokud budeš na Stelviu, tak pře Bormio, Tirano a Sondrio se dostaneš na Lago di Como, kde je snad největší koncentrace tunelů na jednom místě. Jsou tam moderní i velmi staré tunely kolem levého břehu jezera (směr k francouzkým hranicím). Jinak jsou ta italská jezera si hodně podobná. Mně osobně stačí den a potom odtud prchám do zapadlejších koutů.

... OM :)

23.7.2007 v 12:16 | Nahoru | #13
langy>kdyz budes v Rive drz se po levy strane jezera a zajed do Malcesine. je to asi 15 km (naproti pres jezero je Limone) a v Malcesine jsou minimalne dva dobry kempy po levy strane silnice.

2 reakcí na tento příspěvek Lago di garda

23.7.2007 v 13:26 | Nahoru | #14
Ja kdyz tam letos byl,musel jsem zajet az dolu,jinak kempy byly uplne plny!!!Chtel jsem tam zustat 3dny ,ale najit neco kde maji volno na 3 dny se nam nepodarilo,takze jsme se po dvou dnech museli stehovat,vybaveni kempu ale supr,bazeny,novy sprchy,pracka,obchod...platily jsme 12€ na osobu a noc v nejakym vetsim bungalowu v kempu,pak jsme meli takovej mini bungalow primo u jezera a to uz nebylo nic moc,tam se vesla akorat postel,ktera mimochodem byla neco jako byly driv ty kovovy skladaci lehatka,takze to tlacilo do zad jako svine,lednicka isprcha tam teda byla taky,ale to uz jsem se cejtil jako v japonsku :) domluvis se v pohode,u jezera je to skoro jako v chorvatsku :) kdyz jsme si chteli odpocinout jeli jsme do Gardalandu,to jsem ale nevedel ze ty fronty na atrakce me unavej jeste vic nez jizda na masine,ale ale ta horska draha BLUE neco...tak ta za to stala *yes* tak at ti klapne pocasi.

23.7.2007 v 14:52 | Nahoru | #15
kolda>jestli si chces odpocinout tak si vem kolo a vyjed si na Monte Altissimo nebo Tremalzo

24.7.2007 v 10:44 | Nahoru | #16
(oldman) možná že se k tomu comu nakonec podíváme taky, ale všechno záleží na počasí, v posledních letech jsme moc štěstí neměli, ale teď už to snad vyjde :lol: , já taky vydržím na jednom místě maximálně jeden den a pak jedu jinam, je tam pořád na co se dívat, snad 3. srpna vyrážíme

24.7.2007 v 10:50 | Nahoru | #17
langy>tak stastnou cestu a pozdravuj na garde

24.7.2007 v 13:31 | Nahoru | #18
*yes*

5.8.2007 v 07:22 | Nahoru | #19
kolda>Gardaland je super,já tam žádny fronty neměl páč bylo pod mrakem....

5.8.2007 v 08:22 | Nahoru | #20
langy>Zdar na Lagu jezdim skoro dvakrat za rok ale pracovne.Bydlim u znamich v Roveretu tak nevim jak se ceny za ubytovani pohybujou ale hotelu je tam strasne moc a kempy tam budou taky.Jinak doporucuju je to tam moc pekny a kdyz si treba pujcis kolo tak projizdka okolo jezera je paradni zalezitost.Jinak Rovereto je krasny mestecko ve kterym je muzeum z prvni svet. valky a na hore na skalach je nejvetsi zvon na svete.Jinak ja jezdim pres Brenero

5.8.2007 v 17:33 | Nahoru | #21
V sobotu jsme se vrátili spali jsme na Gardě 2 noci v Assenza kemp Antonio. Za 3 osoby, 2 motky a stan 25E za noc. Kousek od kempu je i restaurace s českým personálem a dobrý ceny velká Margarita 4,6E. Parádní relax po 1000km nalítaných v horách *yes*

9.8.2007 v 09:26 | Nahoru | #22
langy>Ahoj, před týdnem jsem byl v městečku Riva del Garde a můžu vřele doporučit. Jinak jak už tu bylo psáno, je problém teď v sezóně najít na blind ubytování na dýl, jak 1-2 dny. Já tam jenom přespával (pauzička na cestě na Gargano), tak jsem ubytování našel v jednom penzionku za 55 Eur za dvoulůžkáč s koupelnou a se snídaní. Riva má parádní centrum s krásným náměstíčkem i parádníma plážema. Foto viz níže...

*yes*

14.8.2007 v 12:25 | Nahoru | #23
Ve středu 8 jsme se vrátili, byl to nejlepší výlet za poslední roky, vyšlo nám dokonce i počasí :D , což pro nás nebývá zvykem, ve středu začalo být deštivo tak jsme to natáhli z laga až domů, jeli přes millstatt, od tud jsme to vzali do cortiny, kde jsem spali v kempu, další den jsme to vzali přes falzarego, pordoi, směr stelvio, kemp jsme našli kousek od bormia, v úterý jsme se přesunuli na lago. Bylo to tam super, kempy byly celkem nacpaný ale nakonec jsme uspěli. Celkově jsme najeli něco kolem 24000 km. *yes*