globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cagiva mito 125
 
30.11.2008 v 12:57
zdravim chtel bych se zeptat ma mito z roku 1991 coz uz je tak trosku babicka mam ji v dobrem stavu lae moc ji neverim myslite ze je to motrka i na delsi cesty treba na nakou mensi dovoloenou po cr jaka je jeji spolehlivost a jak se na ni cestuje zatim jsem s ni nejel zadnou vetsi cestu motrku mam kratce a zatim ji porad davam do kupy predem diky za odpoved

Cagiva mito 125

30.11.2008 v 13:27 | Nahoru | #1
ahoj, když to před tím pořádně zkontroluješ popřípadě necháš zkontrolovat pokud tomu moc nerozummíš, tak nevím proč ne. Záleží jak se o to i předtím staráš

Cagiva mito 125

30.11.2008 v 13:31 | Nahoru | #2
jsem automechanik v my motorce je vysokootackovej dvoutakt ale nevim jestli tomu mam verit prece jenom je to uz stary motor sjem sice udelal celej ale i tak nevim nevim aby me nekde nenechala

Cagiva mito 125

30.11.2008 v 13:32 | Nahoru | #3
To mi nejde do hlavy. Někdo si koupí supersporta a pak zjišťuje, jak se na tom cestuje, jaký topcase, boční kufry... Ale jen tak dál, docela se bavím, když vidím supersporťáky, jak se oživují na benzínkách

Cagiva mito 125

30.11.2008 v 13:32 | Nahoru | #4
tomu se říká dobrodružství ..kolik má najetý?

2 reakcí na tento příspěvek Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:04 | Nahoru | #5
ma najeto 40 000 od zacatko ted delam motr no spis uz ho mam hotovej daval sjem novy loziska a gufera jinak bylo vsechno dobry nevim jestli tomu mam verit co jsem takhle cetl tak lidi na tom jezdi treba dalky a jsou s tim spokojeni jnze pak jsou dalsi lidi a ty zas rikaj ze ty motrky se jen serou a ze jen opravujes atd .vis co proste ja mam mito cele opravene ale porad si rikam ze uz ridici jednotka ma najeto 40 000 litru a ostatni casti motorky takze se sni bojim jet treba jen pres sto kilasku od baraku pac uz mam blbej pocit ze me nekde necha ....

(reakce na) Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:08 | Nahoru | #6

martin-n> ma najeto 40 000 od zacatko ted delam motr no spis uz ho mam hotovej daval sjem novy loziska a gufera jinak bylo vsechno dobry nevim jestli tomu mam verit co jsem takhle cetl tak lidi na tom jezdi treba dalky a jsou s tim spokojeni jnze pak jsou dalsi lidi a ty zas rikaj ze ty motrky se jen serou a ze jen opravujes atd .vis co proste ja mam mito cele opravene ale porad si rikam ze uz ridici jednotka ma najeto 40 000 litru a ostatni casti motorky takze se sni bojim jet treba jen pres sto kilasku od baraku pac uz mam blbej pocit ze me nekde necha ....



máš dvě možnosti...buď jeď a nebo tu motku vyhoď z okna

Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:15 | Nahoru | #7
pokud jí neveříš, tak si ju zkontroluj a jeď, si přeca automechanik

1 reakcí na tento příspěvek Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:15 | Nahoru | #8
myslim ze to prubnu na jare bych si chtel koupit aprilia 125 RS jestli bude dost penez uvidime a kdyz ne tak snad dobre dorazim

(reakce na) Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:17 | Nahoru | #9

martin-n> myslim ze to prubnu na jare bych si chtel koupit aprilia 125 RS jestli bude dost penez uvidime a kdyz ne tak snad dobre dorazim

Je ti 18, nevím, proč chceš koupit další 2T 125ccm, když si za stejné prachy můžeš koupit třeba CB500

1 reakcí na tento příspěvek Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:24 | Nahoru | #10
je to tim ze nemam ridicak na A ale jenom na A1 coz je 125 prot chci jit na jare zase do 125zatim neplanuju ridicak na A me staci 125 navic aprilka je fakt pekna a dobrej dvoutakt jinak mitu verim ale beru v potaz ze uz neni nejmladsi

(reakce na) Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:28 | Nahoru | #11

martin-n>je to tim ze nemam ridicak na A ale jenom na A1 coz je 125 prot chci jit na jare zase do 125zatim neplanuju ridicak na A me staci 125 navic aprilka je fakt pekna a dobrej dvoutakt jinak mitu verim ale beru v potaz ze uz neni nejmladsi

Ono si nemysli, RS se sere taky solidně Ale jak chceš, to co bys dal do řidičáku, tak pak nainvestuješ do oprav

1 reakcí na tento příspěvek Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:40 | Nahoru | #12
jo to mas pravdu ale ja chci jen mirne ojetou RS aby nemela moc nalitano je mi jasny ze se to bude srat kdyztak udelam rekonstrukci ale me jde spis o vzhlet ten je uplne jinej jak u mita jako mito je taky pekne ale RS je RS

(reakce na) Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:41 | Nahoru | #13

martin-n> jo to mas pravdu ale ja chci jen mirne ojetou RS aby nemela moc nalitano je mi jasny ze se to bude srat kdyztak udelam rekonstrukci ale me jde spis o vzhlet ten je uplne jinej jak u mita jako mito je taky pekne ale RS je RS

Jestli budeš muset dělat GO, tak to tě fakt lituju, čekat na díly 2 měsíce by mě fakt nebavilo

(reakce na) Cagiva mito 125

30.11.2008 v 14:52 | Nahoru | #14

martin-n> ma najeto 40 000 od zacatko ted delam motr no spis uz ho mam hotovej daval sjem novy loziska a gufera jinak bylo vsechno dobry nevim jestli tomu mam verit co jsem takhle cetl tak lidi na tom jezdi treba dalky a jsou s tim spokojeni jnze pak jsou dalsi lidi a ty zas rikaj ze ty motrky se jen serou a ze jen opravujes atd .vis co proste ja mam mito cele opravene ale porad si rikam ze uz ridici jednotka ma najeto 40 000 litru a ostatni casti motorky takze se sni bojim jet treba jen pres sto kilasku od baraku pac uz mam blbej pocit ze me nekde necha ....



Nic proti ložiskům ZKL, ale mrkni, jestli máš opravdu ložiska na kliku. Bývají označeny C3 (C4). Jsou tzv. volnější. Píšeš, že ti šly do karterů ztuha (i tím se stáhnula). Pokud nemáš volnější, tak si koleduješ o zadření. A to je o hubu...
A ta gufera by měla být dvoubřitá (líp těsní). Když ti pouští benzín ven, tak to není takovej průser, jako když ti profoukne vzduch do kliky. Hrozí opět zadření.
Mrkni do manuálu, co tam má být.
Tak se někde nevysyp

Cagiva mito 125

30.11.2008 v 20:08 | Nahoru | #15
davidH:diky za radu co se tyce tech gufer tak jsou dvou brity i na vysoky teploty akorat cesky vyroby a benzin by nemely propoustet to si pohlidam jinak ty loziska jako sli do karteru jako troku hur ale tka hrozny to tak nebylo zase ale i tak diky mas s nema naky zkusenosti?jinak loziska na kliku mam vydrzi 15 000 otacek takze pocitam ze se nevysypou...i kdyz jsem z toho troku nervni

Cagiva mito 125

30.11.2008 v 20:52 | Nahoru | #16
prosímtě, když něco napíšeš, tak si to po sobě ještě jednou přečti... číst po tobě je o nervy... a diakrtika tu taky není pro srandu

Cagiva mito 125

30.11.2008 v 23:14 | Nahoru | #17
mě nejvíce pobaví jak děláte generálku vyměnou ložisek a gufer za 500,- a potom se napíše motor po GO když hlavní je klikovka a píst+stav válce ... dělal jsem pár Mit a RS sek a RSko je na tom motorově o hodně lépe , dejchá s toho motoru jednoduchost což je dobře a díli se seženou lépe jak na Mito které trpí mjn. na vibrace jako blázen

Cagiva mito 125

1.12.2008 v 15:43 | Nahoru | #18
ja sjem delal nikasil spolecne s pistem ale to byla moje prvni generalka ted delam druhou a to byly jen ty loziska a ty gufera a pretesneni plus lamely spojky jesteli tohle neni generalka tak jsem asi jezis

Cagiva mito 125

1.12.2008 v 16:28 | Nahoru | #19
Ty ptaku otviraku vykasli se na RSo a kup novejsi Mito. Na RSku jezdi kazdej druhej a pochybuju ze je v necem lepsi.

Cagiva mito 125

5.4.2009 v 21:32 | Nahoru | #20
přesnš tak ja bych do rsa nikdy nešel když máš mito tak seš originálnější a mě se i líbí víc a myslim si že je lepší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist