globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olejová vana (ztrhlý závit)
 
30.11.2008 v 12:10
Předem se omlouvám zda je to tu někde řešeno ale to nové vyhledávání je prostě na **** a ještě sem se snim ani nenaučil....no a teď k problému.

Zhruba před měsícem sem byl svědkem událostí výměny oleje na cbrku kdy to nějaké **** dorvalo na krev. při následné výměně bylo jasný že to dopadne špatně a taky dopadlo ztrhlý závit....(šroub už ani do vany nejde našroubovat) můj dotaz zní jaké jsou možnosti opravy a popřípadě kde:)

Díky moc za odpověď:)
Předchozí
1 2
Následující

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:13 | Nahoru | #1
jestli je tam maso tak nechat udělat větší závit, bude sehnat vělší šroub a nebo nechat vyrobit, nic strašného, novy závit do vany musí byt rovně, jinak ot bude stát za hovno

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:14 | Nahoru | #2
mam neco podobnyho.... predchozi majitel doravl a ja zplakal nad vydelkem... muj sroub tam nastesti nasroubovat de, takze je zalepenej tesnicim silikonem a uz 4000km drzi (takze na to seru, mozna v zime) ... ale pokud nejde nasroubovat tak se nevyhnes sundani olejove vany a doneseni do kterekoliv firmy, ktera nabizi opravu zavitu... jenom doufej ze nebudes muset vyhazovat motor ven z ramu (fuckt nvm jak to je na CBR)

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:15 | Nahoru | #3
no buď nová vana nebo zkusit odvrtat a nalisovat vložku se závitem..nic jinýho mě nenapadá.

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:23 | Nahoru | #4
Muzes take nechat zavarit diru,a znova provrtat a vyriznout zavit,dalsi varijanta je natocit to tam na tekuty kov,ale to zas nevím jestli ti to půjde v budoucnu povolit.Nejjednodužší řešení by bylo jak už se tady zmínilo provrtat vetsi diru a vyriznout vetsi zavit.Neco podobneho sem delal na hlinikach kde sjem měl strženej zavit na sroub zajistovaci puklicku. Mnoho zdaru

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:26 | Nahoru | #5
Nic si z toho nedělel a dej tam Helico vložku. Snadná rychlá oprava a je to to nejlepší jak opravit závit v hliníku.

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:34 | Nahoru | #6
tak to sem mel s GSkem stejny patalie. akorat ze sem ten zavit strhnul vlastni blbosti (prece to musi bjt poradne utazeny, ne?) navstivil sem s odmontovanou vanou par podniku a kazdej me zrazoval od opravy (v hliniku to bude drzet nahovno, atp.)
tak sem cca za dvojku koupil origo novou vanu.

2 reakcí na tento příspěvek Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:35 | Nahoru | #7

(reakce na) Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:39 | Nahoru | #8
dedek new> Bomba vecicka

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:45 | Nahoru | #9
Pro nezasvěcené Helico vložka je ocelová pružina,která vypadá jako závit,která se po odvrtání původního závitu,nebo toho co z něho zbylo přesným vrtákem který prodávají s vožkama natočí do závitu,který se vyřízne závitníkem ktrý se ovněž dodává s vložkama.Noa ta jakoby pružina vlastně vytvoří nový závit,který má rozměr toho původního.Sady na opravu závitů jsou drahé,ale jsou obchody ,které Vám prodají jen ten průměr který potřebujete .Já jsem v Plzni koupil samostatně šestku závitník na vložky a vložky také na kusy .Samotná vložka stála myslím do deserti korun a závitník už si nepamatuji,ale snad okolo stovky.Toto řešení má v hliníku větší pevnost než původní závit.

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 12:46 | Nahoru | #10
Už to sem dedek dal tak ser neunavujte čtaním mého románu.

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 13:49 | Nahoru | #11
Děkuji všem za odpovědi:) je to podělaná 125tka takze tam se ani mozna o nejake vane neda mluvit je to primo v prave dolni casti motoru dira :D ale poptám se ohledně te vložky

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 13:55 | Nahoru | #12
vem slabej drat a namotej ho do zavitu stavajiciho sroubu, pokud by to bylo furt volny skusil bych to jeste trosku teflonem omotat ale ta privni moznost by mela zafungovat skvele - nejdriv si tu jakoby przinku namotej treba na sorubovak, dole zahnia pak to nasroubujes na stavajici sroub. dole to musi bejt zahly aby ti to pri sroubovani nevyjizdelo nahoru. hlavne to tam davej rovne at to nevykurvis jeste vic. muzu rict ze sme to takhle udelali u nejednoho zavitu a drzi to fakt fest

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 14:05 | Nahoru | #13
tak nejprve půjdu sundat tu potřebnou část ať mohu nějakou metodu uplatňovat:) pak bych dal třeba foto závitu jka moc je doprasenej:)

1 reakcí na tento příspěvek Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 14:48 | Nahoru | #14
tak tady je ten nešťastný výsledek teda co z něj zbylo průser je že cbr olejovou vanu nemá má proste olej už v bloku motoru takže pro výměnu jen asi vytáhnout motor->pak nevím ale jak se stejně dostanu pod něj a nebo rozdělat motor po částech což je akorát na ****

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 21:19 | Nahoru | #15
počkej, to je šroub na vypouštění oleje??? Tak hele,masa to vypadá že je dost,vyvrtej větší díru,vyřízni větší zavit a sežeň šroub + těsnění. Jen dávej bacha když to nebudeš sundavat,a budeš to řezat na motorce, ať ti tam neuvázne nějaká ta šponka

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 21:20 | Nahoru | #16
as koušel si delěí šroub? Vypadá to že závit vzádu je......

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 21:50 | Nahoru | #17
na konci tohoto vlákna bude každej odborník

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 21:50 | Nahoru | #18
1) poptat se v nejakem servise v okoli, jestli by ti neopravili zavit pomoci vyse zmineneho helicoilu...

2) to same zamecnitvi, pripadne vetsi zavit + vlozka, nebo vetsi zavit + sroub na zakazku... (vareni + zavit je taky reseni, ale vetsinou je v tom svaru ten zavit takovej nic moc.. zalezi na svareci, na svarecce, pridavanem matrosi... )

vsechno ostatni jsou takova polovicata reseni a ruzne omotavky opatlavky drzi... podelaj se az kdyz je nejmensi sance to opravit, daleko od domova, pripadne to vychcije v nejvic nevhodnou chvili pod zadni kolo...

Olejová vana (ztrhlý závit)

30.11.2008 v 23:32 | Nahoru | #19
jaký tam máš šrub?? 10 nebo 12. jestli to chseš na jistotu tak si zajdi do servisu škoda, tam to určitě mají. Udělal sem takto už spoustu závitů. Starý závit se odvrtá přesným vrtákem, výřízneš nový závit pro vložku (vložka má zavit z obou stran). našrubuješ vložku lechce rukama, !!a ted to důležitý!! našrubuje se tam trn který tu vložku přimáčkne do stěn vany. to z toho důvody, aby se ti při výměně oleje už nikdy nevyšrubovala. tož asi tak krátce. napiš potom jak sto vymamlasil..

(reakce na) Olejová vana (ztrhlý závit)

1.12.2008 v 07:53 | Nahoru | #20

cbr125love>tak tady je ten nešťastný výsledek teda co z něj zbylo průser je že cbr olejovou vanu nemá má proste olej už v bloku motoru takže pro výměnu jen asi vytáhnout motor->pak nevím ale jak se stejně dostanu pod něj a nebo rozdělat motor po částech což je akorát na ****



Kdybys byl poblíž,opravil bych Ti to na počkání.

Olejová vana (ztrhlý závit)

1.12.2008 v 08:45 | Nahoru | #21
Priklanim se také k helicoilu...muzes tam dat ten puvodni sroub- jestli je ok. nebo vyriznout vetsi zavit.- to jsou podle me reseni, ktery stoji za to. Ostatni jsou bud zbytecne slozite, nebo nekvalitni.

Olejová vana (ztrhlý závit)

1.12.2008 v 08:45 | Nahoru | #22
Priklanim se také k helicoilu...muzes tam dat ten puvodni sroub- jestli je ok. nebo vyriznout vetsi zavit.- to jsou podle me reseni, ktery stoji za to. Ostatni jsou bud zbytecne slozite, nebo nekvalitni.

Olejová vana (ztrhlý závit)

1.12.2008 v 23:52 | Nahoru | #23
helicoil je najlepsie riesenie,ak je vlozka dobre umiestnena tak mas pevnejsi zavit ako predtym,uz tazko ho v buducnosti pri normalnom dotahovani strhnes.skor vytocis vlozku z hlinika von,ak je zle umiestnena.kamos riesil pred par rokmi podobny problem,chceli sme dat vlozku,ale zohnali sme len celu sadu no bola dost draha.nakoniec kedze okolo zavitu bol dost hruby material sa urobil vacsi zavit a dal vyrobit vacsi vypustny srob podla originalu.podla fotky to bolo podobne ako u teba,ak zozenies iba priemer zavitu co potrebujes ty daj helicoil.ak nie urob vacsi zavit.zhod kapoty vyber baterku,moto daj na bok,namasti zavit vazelinou a vyrez vacsi zavit.vazelina zachyti vacsinu pilin/sponiek/.po urobeni zavitu daj moto do povodnej polohy,pod motor daj nadobu na olej a nalej do moto olej/moze byt aj stary olej ak nie je znecisteny castami strhnuteho zavitu/ ktory bude vytekat hned do nadoby a je velka sanca ze vyplavi vacsinu pilin/sponiek/ .dolezite je urobit zavit rovno aby dobre tesnil a neprepustal olej.

1 reakcí na tento příspěvek Olejová vana (ztrhlý závit)

2.12.2008 v 00:01 | Nahoru | #24
nevím jaké pevnosti chcete pořád dosahovat na vypouštáku potom to nemá bejt strhany dotahujte vypouštáky malou ráčnou a nebudou strhané

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejová vana (ztrhlý závit)

2.12.2008 v 09:24 | Nahoru | #25

Mirek12>nevím jaké pevnosti chcete pořád dosahovat na vypouštáku potom to nemá bejt strhany dotahujte vypouštáky malou ráčnou a nebudou strhané

.... a kdo nema cit, at pouzije momentak !

(reakce na) Olejová vana (ztrhlý závit)

2.12.2008 v 14:34 | Nahoru | #26

dedek new>Mirek12>nevím jaké pevnosti chcete pořád dosahovat na vypouštáku potom to nemá bejt strhany dotahujte vypouštáky malou ráčnou a nebudou strhané .... a kdo nema cit, at pouzije momentak !


Kdo nema cit vetsinou nemiva ani ten momentak

Olejová vana (ztrhlý závit)

2.12.2008 v 16:11 | Nahoru | #27
no a potom tady řeší strhlé zavit

Olejová vana (ztrhlý závit)

3.12.2008 v 13:20 | Nahoru | #28
Přikláním se k převrtání díry,vyřezání většího závitu,k použití většího šroubu .... nedávno jsem to dělal na ZX9R.
Motorku polož na bok,třeba na starý pneumatiky a deku.Pak bych do motoru nalil olej,kterej jsi z toho před tím vypustil.Převrtal díru,řízl závit,zašrouboval novej šroub,motorku postavil,šroub vyšrouboval.Olej by vyplavil špony.Mírnou nesouosost původního a nového závitu by skously např. 2ks Al těsnění.

Olejová vana (ztrhlý závit)

3.12.2008 v 13:23 | Nahoru | #29
mirek: mam dojem ze to lidi spis pretahujou ze jim to netesni a tece... s origo medenym tesnenim - ztvrdlym... chce to ho vyzihat pred tim nez se da vypustak zpet...

1 reakcí na tento příspěvek Olejová vana (ztrhlý závit)

8.12.2008 v 11:06 | Nahoru | #30
nestačí to když je tam ještě trochu závit opratně dotáhnout a pak zakápnout barvou ,aby se to nepovolilo ??
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist