Téma: Parametry továrních speciálů MX.
 
19.11.2008 v 19:23
Nevíte jaký je rozdíl mezi seriovkama a speciálama pro MS MX ? zajímá mně hlavně výkon,váha,materiály,pérování atd.... Váha je prý víc jak 10 kilo nižší.
Bylo by i nějaké detailní foto ?

2 reakcí na tento příspěvek Parametry továrních speciálů MX.

19.11.2008 v 19:50 | Nahoru | #1
fota mám dej mi mail já ti pošlu neumím to tu vložit....váhu neznám..výkon je větší..brzdy sou lepší většinou už radiálky tlumiče lepší...všecko lepší..světovi jezdci MX maj i vlastní riditka (uhel, délku, výšku atd v milimetrech což semi sice zdá že už si moc vymyšlej ale proti gustu...

(reakce na) Parametry továrních speciálů MX.

19.11.2008 v 20:02 | Nahoru | #2
Kony5> adresu mám: mira.mika@seznam.cz dík

Naposledy editováno 19.11.2008 20:02:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Parametry továrních speciálů MX.

19.11.2008 v 20:11 | Nahoru | #3

Kony5>fota mám dej mi mail já ti pošlu neumím to tu vložit....váhu neznám..výkon je větší..brzdy sou lepší většinou už radiálky tlumiče lepší...všecko lepší..světovi jezdci MX maj i vlastní riditka (uhel, délku, výšku atd v milimetrech což semi sice zdá že už si moc vymyšlej ale proti gustu...



Ani ne tak vsecko lepsi jako vsecko jiny a kurva drahy.

(reakce na) Parametry továrních speciálů MX.

19.11.2008 v 20:22 | Nahoru | #4
zlaté enduro

Parametry továrních speciálů MX.

19.11.2008 v 20:59 | Nahoru | #5
čuss hele nějak mi to nejde poslat přes ten mail tak mi kdyžtak napiš na icq jestli máš..a pošlu ti celou složku
moje je 239775927

Parametry továrních speciálů MX.

19.11.2008 v 23:46 | Nahoru | #6
10 kg na váze??

Parametry továrních speciálů MX.

20.11.2008 v 13:21 | Nahoru | #7
Těch 10 kg se mi zdá jako nesmysl velkej. Zeptám se Žeravy

Parametry továrních speciálů MX.

20.11.2008 v 13:29 | Nahoru | #8
Tak závodní speciáli budou určitě lehčí ale 10 kilo je moc... tlumiče a nastavení pozvozku je uplně něco jinýho než na seriovce co si koupíš normálne v shopu:) Samozdřejmě že je tam mrda dalších vychytávek na zvíšení výkonu ale to by bylo na dlouho:)

Parametry továrních speciálů MX.

21.11.2008 v 14:11 | Nahoru | #9
Hmotnost o 10 kg nižší je podle mě blbost. Protože v pravidlech jsou předepsaný minimální hmotnosti pro jednotlivý třídy. Dváci měli třeba minimum 86 kg. A sériovka má podobně. Největší rozdíl je v podvozku a pak průběhu výkonu motoru. A taky nastavení celý motorky vždycky pro danou trať. A velkej rozdíl je taky v těch rukách, co v MS drží ty řídidla.

Parametry továrních speciálů MX.

21.11.2008 v 18:24 | Nahoru | #10
tak treba Stewart mel na svy kawasaki vidle asi o tri milimetry tlustsi nez je seriovka, takze ta hmotnost asi nizsi nebude. Navic maji na kazdy vidli stitek na kterym je datum posledniho stelovani a jmenovka jezdce, takze to jsou dalsi gramy navic

Co jsem slysel tak na na motorkach na MS je devadesat procent dilu neseriovych a mechanici na to vubec nehrabnou, prej jenom prehazujou motory a gumy a jinak maji leharo. Motor pry vubec nerozebiraji, jenom tam prdnou to co dostanou z tovarny. V cechach je to presne naopak, mechanik dela uplne vsechno, vcetne staveni stanku. Ale to jsou jenom zkazky ktery jsem nekde slysel, vubec to nemusi byt pravda

Parametry továrních speciálů MX.

21.11.2008 v 18:33 | Nahoru | #11
u nich znamená "mechanik" asi to co má znamenat...kvalifikovanej člověk co řeší když se něco zkurví a jinak dělá rutinní věci v čechách mechanik = sluha jezdce...v americe maj mechanika a třeba pět sluhů takže na naše poměry šest mechaniků :D

Parametry továrních speciálů MX.

21.11.2008 v 19:09 | Nahoru | #12
Těch 10 kilo jsem vyčetl v knížce "Velká kniha motokrosu" když porovnávali prodejní a tovární stroje.Ta knížka je už starší,(10 let)tak to tedˇje asi jinak.Zajímá mne použití karbonu,titanu atd..

Parametry továrních speciálů MX.

21.11.2008 v 21:15 | Nahoru | #13
Nový TEAM v MX1, tovární team CCM:

Zajímavá motorka, motor Yamaha YZ 450 F a design,plasty KTM SXF/EXC, rám vlastní koncepce.

CCM CMX 45O











1 reakcí na tento příspěvek Parametry továrních speciálů MX.

22.11.2008 v 09:33 | Nahoru | #14
krásná---ale stím mechanikem v USA bych nesouhlasil viděl sem někde na netuvidejko celýho depa a měli tamvevnitř takový hliníkový šuplíčky a tam prostě vkaždem šupliku uložené třeba troje stejné kartry s popiskem, pak těsněí písty, samozrejme tam měli i několik komplet vidlic i z brejlema a několik komplet motoru alev těch šuplíkách měli tak 10 rozdělaných motorek krásně srovnaných a popsaných snad po každým šroubku....a kolik dresu tam měli nových ještě zabalených

(reakce na) Parametry továrních speciálů MX.

22.11.2008 v 15:00 | Nahoru | #15
Kony5> jj Toyota (teda myslim )

Naposledy editováno 22.11.2008 15:01:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist