1. zjevně neseriózní aneb výplody mnohdy chorých mozků tedy příspěvky typu - italšrot, zajebaná rejže, kotot tlačí motorku ...
2. rádoby seriózní aneb zkušenosti majitelů - tohle by z principu fungovat mohlo, ovšem obávám se že lidí kteří objektivně napíší že s mašinou co právě mají jsou ty a ty problémy je tu málo. Naopak nemálo je tu lidí (nebudu jmenovat, bystrý čtenář si jistě umí dosadit) jejichž obhajoba určitých značek nebo modelů (nejen z hlediska spolehlivosti) je mnohdy, mírně řečeno, velmi úsměvná.
Bohužel neexistuje (alespoň o ní nevím) žádná relevantní statistika na téma spolehlivost motorek. Nicméně pokud se podíváme na TUV
je okamžitě nasnadě otázka do diskuze proč by to nemělo (nebo naopak mělo) být u našim podobné...
Podle toho bych usozoval Poruchovost Motocyklu.
A Já si stěžovat nemužu...
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost moto
Dále mám Tatrana a na tom se první rok co sem ho měl sralo co mohlo - každých 30km závada, ale teď už je OK.
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost moto
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost moto
Proboha co jsem zase udělal?
závady = 0
(slovy nula, prostě nic)
spotřeba v rozmezí 4,5 až 5 l/100km.
jezdím většinou do 110 a dálnice 120-140
gumy koupím obě za cca 4,7 tisíc a vydrží skoro 20 tisíc km (Michelin, Dunlop, apod.)
řetěz/řetězovku nekupuji, má to kardan
takže řetěz nemažu, jen liju benzín a jen jezdím
na servis to dávám do servisu, každých 12 tisíc km, stojí to komplet přes 4 tisíce (na tom by se možná dalo ušetřit, ale nechci riskovat)
Jo a baterka je původní, tj. 7 let. Tu si beru přes zimu domů.
Jinak počet závad na nule nepovažuji za něco vyjímečného, většina kamarádů má bezporuchové motorky. Všechno to jsou japonské motorky (Honda, Suzuki, Yamaha) a stáří do 5 nebo 10 let. Základem je asi neodrbávat servis, správnou údržbu. A mít štěstí na správný kus
Naposledy editováno 12.11.2008 06:15:24
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost moto
edit - sorry za spam
Smart H9>Vana - vidis to, jaky jsou spolehlivy motorky, viz Roman. To urcite budou rejze
edit - sorry za spam
Tvoje příspěvky nejsou spam ani náhodou naopak dík za ně. Vlákna tu zakládá kde kdo tak proč ne také. Jen se snažím aby to bylo na moto téma a také aby to mělo hlavu a patu. Doufám že se to snad alespoň trochu daří...
Jinak nektere typy jsou obecne mene problemove (NTV650, CB750, VFR750 az na spatny origo regulator, Transalp az na konstrukcni vadu zapalka u nekterych rocniku) A nektere jsou problemove (Cagiva Canion 500, nektere rocniky VF500/750 kvuli zadirani vacky, klikovka na nekterych ZZR, atd) Nicmene i s problemovym typem nemusis mit zadnej problem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost moto
KarlosCZ>tuv je celkem zkreleny... se staci podivat co je na prvnich mistech, je tam treba porsche ale kolik tech aut jezdi? kolik toho najezdi? je jasny ze to ma prd poruchy...
Porsche opravdu spolehlivé je.Spousty lidí třeba v Německu s ním jezdí každý den do práce. 30-40tis km/rok není problém-na rozdíl od Ferrari...
Jinak si myslím, že japonské motorky jsou obecně spolehlivější než evropské a americké-je to podobné jako u těch aut.
XJ600S r.v 01 kupoval jsem ji novou. Najeto 45000km jeiná závada - vadný zadní tlumič - vyměněn v záruce
FZS1000 r.v. 01 kupováno jeté(22 000km),současný stav 48000km, bez závad.
Obě motorky servisuji sám,a každou zimu rozborka zkoborka.(kromě motoru)