1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
Ladin78 píše: Je to jasné, je nás k 60-70 a do závodu může pár lidí. V tomto případě je potřeba za závažné porušení předpisů tvrdě trestat. Přes válec, karbec, elektriku nejede prostě vlak. Za porušení těchto věcí disciplinárku a zákaz na rok bez diskuze.
Docela mi je líto, že slyším takové věci už po prvním závodě...1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
Mates-9 píše: Tak konečne to začnou být zase ty vyrovnané zavody jako dřív. Vsadím se, že kdo nebyl kontrolován ted, tak bude v Hořicích. Že budou kontrolovat tolik lidí jsem nečelal, ale jen tak dál. Čekal jsem že budou kontrolovat první tři plus dva náhodný a oni brali snad polovinu motorek.
Mozna by bylo lepsi kontrolovat motorek min,ale dukladneji, Ted tam byl hrozny chaos a komisari behali od jedne motorky ke druhe a nestacili si ani zapisovat
1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
petridas píše: Ladin zákaz startu na rok??? hmm a co tak by se stalo ,že to dobijeni tam mas , a ono prestane fungovat?? proste se zkazi?? stopka na rok?? za mne urcite ne ,ale samo ze treba po prvnim prohresku napomenutí a po druhem uz stopka treba na jeden zavod , mimochodem nevim jak to je v disciplinarnim radu presne ,ale uz sme se o tom nekde bavili a podle mne by pristi zavod chyceni jezdci startovat nemeli!
Pokud to přestane fungovat motorka není způsobilá a pravidla porušuje tak, jako tak... :)
1. odebrání licence
2. zákaz činnosti
3. vyloučení se zákazem činnosti
a mnoho dalších variant. Napomenutí je možné uplatnit možná v okresních soutěžích, ale rozhodně ne u soutěže vypsané jako "POHÁR" a to s mezinárodní účastí. V neposlední řadě toto chování zcela jistě degraduje celou soutěž i výsledky a podle toho by měl být adekvátní trest. Nevím jaké to byly prohřešky, ale pokud karbec apod. pak není o čem diskutovat.
Naposledy editováno 08.05.2013 14:52:18
1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
petridas píše: no ale neni to tam nikde napsane ze to po zavode musis zapojit! tam je jen ze pri zavode to muze byt odpojene ale o znovu pripojeni neni nic!
..jasně,že to zavání nejasností..jako "novic" se v tom orientuji málo,ale skutečně se toto už řeší léta...a i pár jmen co jezdí do dnes,co si pamatuji,mělo problémy už kolem roku 2000 s "poctivostí"!...a když to po závodě nefunfuje,tak to nesplňuje technické podmínky..si tedy myslím já....karburátor bych řešil v pohodě vyřazením min. na dva závody..i celou sezonu....to se okecat nedá jako technická závada! ...to jsem vlezl mezi "bandu"!
2 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"
SVéčko píše: já nechápu tu změnu předstihu(teda spíš snímače), v tuto chvíli mi příjde jak jdyž ze nesmí skoro nic kromě výfuků a trysek karbců. Jsou to přece závody
,,,ale SP...jinak na úpravy,kde je možnost se "vyblbnout" jsou GP.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"
SVéčko píše: já nechápu tu změnu předstihu(teda spíš snímače), v tuto chvíli mi příjde jak jdyž ze nesmí skoro nic kromě výfuků a trysek karbců. Jsou to přece závody
Já s tímhle zase souhlasím... Cílem přísnějších pravidel je, aby mezi nás nemohl přijet borec s Aprilkou za 5x větší cenu, která bude mít dvojnásobný výkon. Takhle může docílit maximálně o polovinu většího výkonu za 10ti násobnou cenu