na veteran foru mi nikdo neodpovedel na rozdily techto motoru, tak se zeptam tady. Jaky je rozdil techto dvou motoru?
co me zarazilo je, ze na nekterych 350 perakach lze videt zepredu na kazdem valci svisle spojeni tri zeber. Proste kolmice na zebra ktera spoji dohromady 3 zebra.
Ale tohle maji jen nektere peraky...Treba perak o kterem bych rekl ze je puvodni to nema. (deduv) ale perak na fotkach po renvoaci to ma...jsem z toho jelen.
každopádně kus za kus by to zaměnit mělo jít, střeva jsou ale rozdílný...
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350
Dvořka>Úplně první kejvačky (r.v. 54, 55) měli motory z péráka a taky péráckej motor měl dvoupáku
musím jen potvrdit, verze záležela na ročníku a byly i mixy podle toho, jak jim docházely staré díly a nabíhaly nové (kombinace starý válec a hlava, ale už jednopáka)
např. moje kejva z konce 55 byla už jednopáka
první "přechodové" typy měly brzdy jen půlbubny
Naposledy editováno 07.04.2009 15:12:35