globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350
 
2.11.2008 v 20:50
Nazdarek...
na veteran foru mi nikdo neodpovedel na rozdily techto motoru, tak se zeptam tady. Jaky je rozdil techto dvou motoru?

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

2.11.2008 v 20:57 | Nahoru | #1
Rozdíl je v karteru a ve válcích a hlavách. Na péráku je menší žebrování

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

2.11.2008 v 21:00 | Nahoru | #2
první 350 pérák měl i jiný písty a ojnice výrobní čísla začínající 10 a 12. Pak už byl vnitřek stejnej a jen to vylepšovali větším žebrováním a komresí.

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

2.11.2008 v 21:01 | Nahoru | #3
Jinak zkus kdyžtak jawamania.info, jsou tam dobrý kluci a poraděj. Hlavně slušně, jelikož poslední dobou se tam oběvují často provokace, tak aby to špatně nepochopili;)

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

2.11.2008 v 21:03 | Nahoru | #4
znalec nejsem a máme doma kejvačku 350, ale řekl bych že rozdíl bude leda v kompresi a možná jinej karburátor, zapalování. Koncepčně jsou ty motory stejný. Pokud bys je chtěl přehodit tak by to snad jít mělo, ale ať Ti raději odpoví někdo kdo to ví jistě

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

2.11.2008 v 21:06 | Nahoru | #5
dik kluci...ale jestli je zebrovani mensi nebo vetsi asi nepoznam...ani podle fotek to fakt nejde poznat.

co me zarazilo je, ze na nekterych 350 perakach lze videt zepredu na kazdem valci svisle spojeni tri zeber. Proste kolmice na zebra ktera spoji dohromady 3 zebra.

Ale tohle maji jen nektere peraky...Treba perak o kterem bych rekl ze je puvodni to nema. (deduv) ale perak na fotkach po renvoaci to ma...jsem z toho jelen.

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

3.11.2008 v 07:32 | Nahoru | #6
jiné zapalování, jiná komprese, jinej karburátor a písty, jiný startování (kejva překlápěcí pákou, peras oddělenými pákami, pokud se dobře pamatuju, kejva má větší výkon, znatelně..

každopádně kus za kus by to zaměnit mělo jít, střeva jsou ale rozdílný...

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

14.3.2009 v 01:29 | Nahoru | #7
Ještě co mě napadá je umístění čísla motoru a co je na první pohled asi z největších rozdílů je nálitek na kryt řetězu (horní) což kejva nemá

1 reakcí na tento příspěvek Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

7.4.2009 v 09:51 | Nahoru | #8
Úplně první kejvačky (r.v. 54, 55) měli motory z péráka a taky péráckej motor měl dvoupáku

(reakce na) Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

7.4.2009 v 15:10 | Nahoru | #9

Dvořka>Úplně první kejvačky (r.v. 54, 55) měli motory z péráka a taky péráckej motor měl dvoupáku


musím jen potvrdit, verze záležela na ročníku a byly i mixy podle toho, jak jim docházely staré díly a nabíhaly nové (kombinace starý válec a hlava, ale už jednopáka)
např. moje kejva z konce 55 byla už jednopáka
první "přechodové" typy měly brzdy jen půlbubny

Naposledy editováno 07.04.2009 15:12:35

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

23.4.2009 v 17:48 | Nahoru | #10
Jo jasný asi se už přesně u kejvaček nedá zjistit jastli tam byla jednopáka nebo dvoupáka...ale myslim si že jednopáka se začala objevovat i u půlbubnových kejvaček a že to bylo ze začátku jen na vývoz a pak i unás...

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

28.5.2009 v 10:22 | Nahoru | #11
Prodával sem před měsícem motor z Pérákaka a tuto problematiku sem taky řešil. Dá se to poznat podle čísla motoru, Pérák ho má úplně ve předu jak je motor uchycenej k rámu. Dále podle roku výroby (zjistíš z čísla motoru). Pérák má jiný žebrování oproti kejvačce (spočítej si z nějaký fotky péráka jeho žebra, podle toho to poznáš), no a ještě kejvačka by měla mít takový výstupek na řetěz na karteru, ale tím si nejsem jistý. Ale pozor jak to nemá levej karter, tak ten motor byl používanej v traktůrku neboli v Teře, ty motory bejvaj v hodně mizerným stavu.

Rozdil motoru kyvačka 350 a perak 350

28.5.2009 v 22:29 | Nahoru | #12
Rozdíly tam jsou, jeden rozdíl je i výkonový
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist