globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Duc 748
1.11.2008 v 07:18
jaké jsou vaše zkušenosti s touto motkou , jak moc je finančně a údržbově náročná?S Ducatkama nemám žádný praktický zkušenosti a přemýšlím že bych si ji pořídil jako druhou motorku Jako takovýho mazla
Předchozí
1 2
Následující

Duc 748

1.11.2008 v 07:30 | Nahoru | #1
Ted te tady asi ukamenujou Tohle by byl taky dobry mazel

1 reakcí na tento příspěvek Duc 748

1.11.2008 v 08:16 | Nahoru | #2
Pd no vidíš a Yamahu můžeš prodat Pavlovi z Bukovinky,chce prodat tu svou Suzuku GS 500

Duc 748

1.11.2008 v 09:07 | Nahoru | #3
Náročná? Záleží jak moc jseš ochoten za všechno platit

Duc 748

1.11.2008 v 09:49 | Nahoru | #4
Ducati nekupuj. Je to nekvalitní, nespolehlivý, furt se to sype a servis i díly jsou děsně drahý. Jo a taky to sebou při jízdě hrozně šije, prostě je to jakýsi divoký... žádný sednu, jedu, nuda. Chápeš?


www.monsterbrnoclub.blogspot.com
Zkus se poptat tady

...a nebo mně do PM

ciao

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

1.11.2008 v 12:27 | Nahoru | #5
state> píšu že bych ji měl jako druhou motorku=>že bych měl R6 a 748...a Pavla neznám!?

(reakce na) Duc 748

1.11.2008 v 12:29 | Nahoru | #6

pd>state> píšu že bych ji měl jako druhou motorku=>že bych měl R6 a 748...a Pavla neznám!?


To mi přijde jako zbytečnost, nakonec začneš jezdit jen na 748, protože tě R6 přestane bavit

1 reakcí na tento příspěvek Duc 748

1.11.2008 v 14:14 | Nahoru | #7
748 je pro mě hodně velká voňafka.
Ta mašina má charakter prostě a ten vzhled, uaaaaah

(reakce na) Duc 748

1.11.2008 v 16:28 | Nahoru | #8
Riddick> no právě proto,že bych jí měl spíš jako model 1:1 na kterým bych se občas projel

Duc 748

1.11.2008 v 16:49 | Nahoru | #9
Martin chce prodat 748, tak mu napiš PM, přinejmenším ti poradí jak to je se servisem atd.
Já mám po něm SSko.

1 reakcí na tento příspěvek Duc 748

1.11.2008 v 17:10 | Nahoru | #10
Tak údržba náročná není, asi jako jiná motorka, mazat řetěz a kontrolovat olej protože si ho 748ky trochu vezmou (na to jsi asi s yamahou zvyklý a nevím co je pro tebe finanční náročnost. Počítej, že po dvou letech nebo 10tis km dáš za servis tak 13tis v autorizovaném servisu, určitě to jde řešit i levnější cestou, ale otázka je zda to za nějakou úsporu stojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

1.11.2008 v 17:33 | Nahoru | #11
miura> mě yamaha vzala na 10tis cca 0,5l oleje.což je v pohodě(si myslím).Je mi jasný že takovýhle motorky už mají něco za sebou a sem tam to bude chtít něco koupit,s tím se ale počítá.a jestli je to se servisem tak jak říkáš tak to je v poho

1 reakcí na tento příspěvek Duc 748

1.11.2008 v 18:03 | Nahoru | #12
No já se taky na jaro rozhoduju mezi M1000 nebo 748, myslim že na trvanlivost bude asi lepší Monster, všechno je na něm méně namáhané, a má delší servisní intervaly, ale ta 748, to je opravdu nádhera, a na tu dobu byla 916ka asi opravdu Designerským zázrakem, a podle mě je to nejhezčí SuperBike všech dob, a asi to nikdo nepřekoná, takže když to chceš mít jako model 1:1 a občas se svézt, tak myslím že tě to ani nebude moc stát, u mě to bude horší, protože já najedu ročně tak 15tisíc...

Jinak hoši co máte 748mu, popravdě, kolik to jede??? Né že bych honil parametry, ale docela by mě to zajímalo??? A do kolika to značně zrychluje??? Na YouTube jsem viděl že do 200 to šlo hodně rychle...

Myslim to tak že třeba z M600 jsem vymačkal nejvíc 175, ale už to bylo jen pro trpělivý jedince, prostě to už jen líně leze nahoru, ale těch 140 tam je třeba hned, do 150 to ještě ujde, a pak už jen čekám, tak jak je to na 748, do kolika to jde hned, a od kdy se pak už musí čekat???

1 reakcí na tento příspěvek Duc 748

1.11.2008 v 18:04 | Nahoru | #13
Slyšel jsem, že je dobré u nich při koupi kontrolovat vahadla, ty motory jsou na ně náchylné.... Ale jinak se mi taky moc líbí

1 reakcí na tento příspěvek Duc 748

1.11.2008 v 19:09 | Nahoru | #14
Jinak teď je na inzerci jedna docela hezky zbořená 748, díly by se dali sehnat na Ebay a zbytek vypadá OK
748

(reakce na) Duc 748

1.11.2008 v 19:59 | Nahoru | #15

pd>miura> mě yamaha vzala na 10tis cca 0,5l oleje.což je v pohodě(si myslím).Je mi jasný že takovýhle motorky už mají něco za sebou a sem tam to bude chtít něco koupit,s tím se ale počítá.a jestli je to se servisem tak jak říkáš tak to je v poho



Jen poopravím...748 nežerou olej proto, že už mají něco za sebou, ale proto, že v průběhu výroby těchto motorů nebyl zvolený správný technologický postup, co se kroužků a povrchu válců týče, a protože 748 točí více než 996, tak u nich se spotřeba oleje projeví spíš... Nicméně to vůbec není na závadu, když to víš, tak pravidelně dolíváš, stejně musíš pravidelně a často mazat řetěz, takže pokaždý jukneš i na olej a případně doleješ...jednoduché, účinné... Jinak moje 748 je prozatím k dispozici...

Duc 748

1.11.2008 v 23:28 | Nahoru | #16
s4r>kdyby to šlo hnedka tak bych neváhal
a co se týče oleje tak to je pro mě samozřejmost kontrolovat takový věci při pravidelné údržbě stejně tak mazání řetězu atd atd.Jsou nějaký závady na který 748 trpí?

Duc 748

2.11.2008 v 01:06 | Nahoru | #17
pd> Trpí na vahadla, jak už jsem psal... Mělo by se to týkat hlavně zadního válce, u kterého vlivem toho, že je na stojato dochází ke stečení oleje a po nastartování chvilku trvá, než se tam olej dostane

Naposledy editováno 02.11.2008 01:23:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

2.11.2008 v 10:28 | Nahoru | #18

WenCa>Jinak teď je na inzerci jedna docela hezky zbořená 748, díly by se dali sehnat na Ebay a zbytek vypadá OK
748


Na tu už jsme volaly, prý nejde nastartovat, což je prý způsobeno přecvakanýma kabelama u spínačky (ale ta je schovaná v rámu u nádrže), nebo kabelama co vedou do řidítek, těžko se to dá nějak narychlo pospojovat, přecijen neni to Monster, a mohla by se tam posrat řídící jednotka, kterou ale prý majitel může sehnat poměrně levně, ale přecijenom je to docela rist kupovat mašinu která neběží, a ještě když se jedná o Ducati, navíc původ se mi zdá taky trošku nejasný, ale když je někdo dobrodruh, možná by do ní šel...

Jo a ještě řekl by mi tedy nějaký Ducati748mista kolik to tedy jede???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

2.11.2008 v 12:21 | Nahoru | #19
DMC.motobiker> jede 245

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

2.11.2008 v 17:36 | Nahoru | #20

miura>DMC.motobiker> jede 245



moje max speed 270 kmh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

2.11.2008 v 17:39 | Nahoru | #21

WenCa>Slyšel jsem, že je dobré u nich při koupi kontrolovat vahadla, ty motory jsou na ně náchylné.... Ale jinak se mi taky moc líbí



vahadla kontrolovat při koupi je tropchu blbost,pač se musej sundat rozvody,vačky ven atd.takže to neni operace na 15 min.A pochybuju,že ti někdo dovolí rozebírat motor,aby ses mrknul na vahadla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

2.11.2008 v 18:20 | Nahoru | #22
honzis748> Mluvím o rychlosti, ne o tom co ukázalo tacho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

2.11.2008 v 22:43 | Nahoru | #23

miura>honzis748> Mluvím o rychlosti, ne o tom co ukázalo tacho


změřená nezavislým zdrojem,říká se tomu radar

ps:nemám v serii řetězovku a motorek

Naposledy editováno 02.11.2008 22:48:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

2.11.2008 v 22:47 | Nahoru | #24

honzis748>miura>honzis748> Mluvím o rychlosti, ne o tom co ukázalo tacho
změřená nezavislým zdrojem,říká se tomu radar



to máš nějakou upravenou převodovku či co?

(reakce na) Duc 748

2.11.2008 v 22:53 | Nahoru | #25
miura> jiný řetěz kolečko a rozeta a pár úprav v motoru.
Ale všichni přece víme,že kdo si kupuje motorku na maximálky,tak by se měl léčit .A zvlášť,když si kupuje DucDuc

(reakce na) Duc 748

2.11.2008 v 22:57 | Nahoru | #26
DMC.motobiker> Pro tvou info Monster 1000 a 748 má stejné servisní intervaly tzn. 10000 km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748

3.11.2008 v 09:13 | Nahoru | #27

honzis748>miura>DMC.motobiker> jede 245

moje max speed 270 kmh



Kuwa to ti premeruje vic jak moje rejze

1 reakcí na tento příspěvek Duc 748

3.11.2008 v 10:13 | Nahoru | #28
No, řekl bych že 996 i 748 mi papkaji oleje zhruba stejně. Těžko odhadnout přesně kolik, viděl bych to tak na deci na 1000 Km, záleží jestli ji dávíš na okruhu.
Nechápu jak někoho zajímá tak nepodstatný ůdaj jako top speed. Ale zas abych nelhal, když jsem měl 748 teprve chvíli, tak jsem ji na dálnici na chvilku zkusil, protože jsem spechal, a s origo převodem 14/36 tam bylo 240 a vubec neměla silu jit dal, ale pritom zbyvalo vic jak 1500 ot do maxima. Potom s prevodem 14/38 uz jela 255 (paradoxne se zvysila maximalka, protoze lehcim prevodem se motor dokazal dostat do vyssich ot.) ale porad otacky zbyvaly. Pak jsem asi 1000 km jezdil s 14/39 a ted mam 14/40 a to je naprosto idealni - pro me. (Brno ma totiz kratkou cilovku ) a s temahle prevodama jsem posledni 3 roky opravdu necitil potrebu to zkouset kolik to jede...
Jinak do prvniho rozhozeni motoru v 10 000 km si 748 nevzala ani kapicku oleje (opravdu ani kapku), ale po servisu trosku brat zacla a uz bude porad. Pri velkym servisu se toiz musi sundat hlavy a vzdy je ve valcich mirna ovalita a jakmile to slozite zpatky, tak pistni krouzky uz nenasadite presne na to samy misto, proto uz trosku brat zacne. Ale to neni zadna zavada. Ptal jsem se na to servisaka, prekvapilo me totiz, ze prave po servise malinko brat zacla, a takhle nejak mi to vysvetloval.

(reakce na) Duc 748

3.11.2008 v 11:23 | Nahoru | #29

Ducatista>No, řekl bych že 996 i 748 mi papkaji oleje zhruba stejně. Těžko odhadnout přesně kolik, viděl bych to tak na deci na 1000 Km, záleží jestli ji dávíš na okruhu.
Nechápu jak někoho zajímá tak nepodstatný ůdaj jako top speed. Ale zas abych nelhal, když jsem měl 748 teprve chvíli, tak jsem ji na dálnici na chvilku zkusil, protože jsem spechal, a s origo převodem 14/36 tam bylo 240 a vubec neměla silu jit dal, ale pritom zbyvalo vic jak 1500 ot do maxima. Potom s prevodem 14/38 uz jela 255 (paradoxne se zvysila maximalka, protoze lehcim prevodem se motor dokazal dostat do vyssich ot.) ale porad otacky zbyvaly. Pak jsem asi 1000 km jezdil s 14/39 a ted mam 14/40 a to je naprosto idealni - pro me. (Brno ma totiz kratkou cilovku ) a s temahle prevodama jsem posledni 3 roky opravdu necitil potrebu to zkouset kolik to jede...
Jinak do prvniho rozhozeni motoru v 10 000 km si 748 nevzala ani kapicku oleje (opravdu ani kapku), ale po servisu trosku brat zacla a uz bude porad. Pri velkym servisu se toiz musi sundat hlavy a vzdy je ve valcich mirna ovalita a jakmile to slozite zpatky, tak pistni krouzky uz nenasadite presne na to samy misto, proto uz trosku brat zacne. Ale to neni zadna zavada. Ptal jsem se na to servisaka, prekvapilo me totiz, ze prave po servise malinko brat zacla, a takhle nejak mi to vysvetloval.



Taky jsem změnil sekundár na 15 42,bomba ,za plynem na dvojku po zadním ,ale tach. ted logicky musí ukazovat špatně,nebo máš náhon tacho od př .kola SS 1000ds

1 reakcí na tento příspěvek Duc 748

3.11.2008 v 12:55 | Nahoru | #30
748/916/996 je stara skola, to je stary poctivy zelezo takze zadny elektro tachometry, ale stary poctivy lanko od predniho kola. Takze si tam muzes dat prevod jak na detske trikolce, a porad bude tacho ukazovat dobre - pokud neberu v uvahu jeho odchylku.

DucatiSSJirka - a proc mas tak obrovskou rozetu? Nevyplati se (aspon z hmotnostnich duvodu) dat 14/39? Prevodovy pomer zustane jak u 15/42. U me by se totiz u tak velke rozety uz nevesel retez po karbonovy kryt retezu s zadnim blatnickem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 motokuba 6 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 DN 52 6.11.2020 v 18:38 Figi25
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 motosnv2 22 26.5.2019 v 23:39 xstep26
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist