1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
www.monsterbrnoclub.blogspot.com
Zkus se poptat tady
...a nebo mně do PM
ciao
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
Ta mašina má charakter prostě a ten vzhled, uaaaaah
1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
Jinak hoši co máte 748mu, popravdě, kolik to jede??? Né že bych honil parametry, ale docela by mě to zajímalo??? A do kolika to značně zrychluje??? Na YouTube jsem viděl že do 200 to šlo hodně rychle...
Myslim to tak že třeba z M600 jsem vymačkal nejvíc 175, ale už to bylo jen pro trpělivý jedince, prostě to už jen líně leze nahoru, ale těch 140 tam je třeba hned, do 150 to ještě ujde, a pak už jen čekám, tak jak je to na 748, do kolika to jde hned, a od kdy se pak už musí čekat???
1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
748
pd>miura> mě yamaha vzala na 10tis cca 0,5l oleje.což je v pohodě(si myslím).Je mi jasný že takovýhle motorky už mají něco za sebou a sem tam to bude chtít něco koupit,s tím se ale počítá.a jestli je to se servisem tak jak říkáš tak to je v poho
Jen poopravím...748 nežerou olej proto, že už mají něco za sebou, ale proto, že v průběhu výroby těchto motorů nebyl zvolený správný technologický postup, co se kroužků a povrchu válců týče, a protože 748 točí více než 996, tak u nich se spotřeba oleje projeví spíš... Nicméně to vůbec není na závadu, když to víš, tak pravidelně dolíváš, stejně musíš pravidelně a často mazat řetěz, takže pokaždý jukneš i na olej a případně doleješ...jednoduché, účinné... Jinak moje 748 je prozatím k dispozici...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
WenCa>Jinak teď je na inzerci jedna docela hezky zbořená 748, díly by se dali sehnat na Ebay a zbytek vypadá OK
748
Na tu už jsme volaly, prý nejde nastartovat, což je prý způsobeno přecvakanýma kabelama u spínačky (ale ta je schovaná v rámu u nádrže), nebo kabelama co vedou do řidítek, těžko se to dá nějak narychlo pospojovat, přecijen neni to Monster, a mohla by se tam posrat řídící jednotka, kterou ale prý majitel může sehnat poměrně levně, ale přecijenom je to docela rist kupovat mašinu která neběží, a ještě když se jedná o Ducati, navíc původ se mi zdá taky trošku nejasný, ale když je někdo dobrodruh, možná by do ní šel...
Jo a ještě řekl by mi tedy nějaký Ducati748mista kolik to tedy jede???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
miura>DMC.motobiker> jede 245
moje max speed 270 kmh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
WenCa>Slyšel jsem, že je dobré u nich při koupi kontrolovat vahadla, ty motory jsou na ně náchylné.... Ale jinak se mi taky moc líbí
vahadla kontrolovat při koupi je tropchu blbost,pač se musej sundat rozvody,vačky ven atd.takže to neni operace na 15 min.A pochybuju,že ti někdo dovolí rozebírat motor,aby ses mrknul na vahadla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
miura>honzis748> Mluvím o rychlosti, ne o tom co ukázalo tacho
změřená nezavislým zdrojem,říká se tomu radar
ps:nemám v serii řetězovku a motorek
Naposledy editováno 02.11.2008 22:48:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
honzis748>miura>honzis748> Mluvím o rychlosti, ne o tom co ukázalo tacho
změřená nezavislým zdrojem,říká se tomu radar
to máš nějakou upravenou převodovku či co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
honzis748>miura>DMC.motobiker> jede 245
moje max speed 270 kmh
Kuwa to ti premeruje vic jak moje rejze
1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
Nechápu jak někoho zajímá tak nepodstatný ůdaj jako top speed. Ale zas abych nelhal, když jsem měl 748 teprve chvíli, tak jsem ji na dálnici na chvilku zkusil, protože jsem spechal, a s origo převodem 14/36 tam bylo 240 a vubec neměla silu jit dal, ale pritom zbyvalo vic jak 1500 ot do maxima. Potom s prevodem 14/38 uz jela 255 (paradoxne se zvysila maximalka, protoze lehcim prevodem se motor dokazal dostat do vyssich ot.) ale porad otacky zbyvaly. Pak jsem asi 1000 km jezdil s 14/39 a ted mam 14/40 a to je naprosto idealni - pro me. (Brno ma totiz kratkou cilovku ) a s temahle prevodama jsem posledni 3 roky opravdu necitil potrebu to zkouset kolik to jede...
Jinak do prvniho rozhozeni motoru v 10 000 km si 748 nevzala ani kapicku oleje (opravdu ani kapku), ale po servisu trosku brat zacla a uz bude porad. Pri velkym servisu se toiz musi sundat hlavy a vzdy je ve valcich mirna ovalita a jakmile to slozite zpatky, tak pistni krouzky uz nenasadite presne na to samy misto, proto uz trosku brat zacne. Ale to neni zadna zavada. Ptal jsem se na to servisaka, prekvapilo me totiz, ze prave po servise malinko brat zacla, a takhle nejak mi to vysvetloval.
Ducatista>No, řekl bych že 996 i 748 mi papkaji oleje zhruba stejně. Těžko odhadnout přesně kolik, viděl bych to tak na deci na 1000 Km, záleží jestli ji dávíš na okruhu.
Nechápu jak někoho zajímá tak nepodstatný ůdaj jako top speed. Ale zas abych nelhal, když jsem měl 748 teprve chvíli, tak jsem ji na dálnici na chvilku zkusil, protože jsem spechal, a s origo převodem 14/36 tam bylo 240 a vubec neměla silu jit dal, ale pritom zbyvalo vic jak 1500 ot do maxima. Potom s prevodem 14/38 uz jela 255 (paradoxne se zvysila maximalka, protoze lehcim prevodem se motor dokazal dostat do vyssich ot.) ale porad otacky zbyvaly. Pak jsem asi 1000 km jezdil s 14/39 a ted mam 14/40 a to je naprosto idealni - pro me. (Brno ma totiz kratkou cilovku ) a s temahle prevodama jsem posledni 3 roky opravdu necitil potrebu to zkouset kolik to jede...
Jinak do prvniho rozhozeni motoru v 10 000 km si 748 nevzala ani kapicku oleje (opravdu ani kapku), ale po servisu trosku brat zacla a uz bude porad. Pri velkym servisu se toiz musi sundat hlavy a vzdy je ve valcich mirna ovalita a jakmile to slozite zpatky, tak pistni krouzky uz nenasadite presne na to samy misto, proto uz trosku brat zacne. Ale to neni zadna zavada. Ptal jsem se na to servisaka, prekvapilo me totiz, ze prave po servise malinko brat zacla, a takhle nejak mi to vysvetloval.
Taky jsem změnil sekundár na 15 42,bomba ,za plynem na dvojku po zadním ,ale tach. ted logicky musí ukazovat špatně,nebo máš náhon tacho od př .kola SS 1000ds
1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
DucatiSSJirka - a proc mas tak obrovskou rozetu? Nevyplati se (aspon z hmotnostnich duvodu) dat 14/39? Prevodovy pomer zustane jak u 15/42. U me by se totiz u tak velke rozety uz nevesel retez po karbonovy kryt retezu s zadnim blatnickem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 | motokuba | 6 | 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX |
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 | DN | 52 | 6.11.2020 v 18:38 Figi25 |
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 | motosnv2 | 22 | 26.5.2019 v 23:39 xstep26 |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |