Taky sem na nějakejch str,.... jo těhle - http://web.quick.cz/motopraga/ - koukal že VM moto měla už rozpracovaný i supermoto a enduro 610 i 450.
Nevypadá to vubec špatně 635cm3, Podvozek komplet Ohlins, 118kg, posaz 900mm i pro menší lidičky
Neví někdo nějaký novinky o VMku?
Na těch jejich ofic stránkách se člověk prakticky nic nedoví...jsou skoro na ho.. Nikde nic novýho, nikde žádný info, reklama, nic.....? Mě to příjde marketingově nějak nezvládnutý. Proč s tím dělaj takový drahoty?
Kdo už má MX-ko? Bylo by super sem napsat nějaký první zkušenosti, domy...
A hlavně kdy už "kua" bude to homologovaný endurko se starterem????????????
"Pane Vácha prozba na Vás". Šlo by doplnit tu oficielní www stránku www.vmmoto.cz/uvodni-strana/ o více informací o motorce, více fotografií, provozních a servisních údajů, atd... něco třeba s plánovaných věcí, aktuelní info....??
Taky by nebyl špatnej odkaz z http://www.vmmotor.com na stránky motocyklu. Určitě kupa lidí tam hledá nějaký info a na tu oficiální stránku motocyklů ani nepříjde??
Já chci nový informace, informace, informace.....nikde se nic neděje!
Doufám, že to nikdo nebude brát ve zlým, snad jsme to nenapsal zas tak zle Já jim hrozně fandím. Ale jestli se trochu víc neprezentujou (blbý slovo ) tak na ně asi zapomenu?!
1 reakcí na tento příspěvek VM Moto vs Praga
Pragovky jsem znal, ele nikdy jsem se o ně nijak vic nezajimal
Já jezdil spiš cestovnější endurka, ale čase mě to porad vic tahne k nčemu lehčímu, vic do terénu O nějaký výrobě motocyklu VM a že je to pokračování Pragy vím tak cca 1,5 roku!
A s tím, kam to dopracovali všichni staří výrobci motocyklů u nás, musí fanda do motorek a zvlášť terénních takovýmu počinu prostě držet palce
[img]
Taky nevim nevim jak si poradim s kick-startem u takovýho kladiva. I u KTM Advika sem s tim měl vždycky dost hoňku Startér na tak velkym 4T je prostě pro mě nutnost...luxus, pohoda.... no prostě to neumim no
Naposledy editováno 19.07.2010 17:30:30
1 reakcí na tento příspěvek VM Moto vs Praga
MartinED250>Jde to nastartovat v sedě. Jen se musí startovat s pístem ve správné poloze.. Starej ROTAX co montovali do soutěžních Jaw, měl nahoře u vačky okýnko a v v něm se musela objevit ryska co byla na vačce. Pak už jen silně šlápnout. Obecně to bývá těsně za horní úvratí.
Jasně to jo. Rotax to měl teda vychytaný Na Aprilce Tuaregovi jsem měl 350Rotaxe, ale tohohle sem si tam nevšim. Ta šla ale ještě nakopnout celkom dobře. Na LC4 se to poznalo tak že to v horní úvrati tak nějak klaplo. Pak už jen pořádně protočit až dolů a v pohodě
Jen studený mi to šlo dost blbě, zahřátý pak skoro vždy na poprvý.
Každopádně kick-start je jistota. Parkrát mě to zachránilo
1 reakcí na tento příspěvek VM Moto vs Praga
MartinED250>www.moto-svet.cz/clanky/novinky/vm-610f-motocross-made-in-czech-republic/vsechny-strany.html
- Diky za vysvětlení
- Dobrý je že tenhle článek vždycky každej jen veme a okopčí. Maj tam chybu, která se pořád opakuje. Už to vidim po několkáty ".......a tlumící jednotkou značky Öhlins o zdvihu 125,5mm ." S takovym zdvihme by to asi moc na MX ježdění nebylo že
Mala ukazka http://www.stream.c...-610-farynenduroteam
1 reakcí na tento příspěvek VM Moto vs Praga
Konečně nějaký novinky
Koukal sem že píšeš na vašich stránkách, že se začíná už i s neduro verzí.
A že vyrobce postaví mašinu přímo na míru zákazníkovi To je super přístup.
Nevíš jak je to s homologací, bude se v dohledný době 2011,... dělat něco jako homologační kyt...??
Doufam že ti nebude vadit když sem dam přimy odkazy na str. a video
[stream]http://www.stream.cz/video/509119-test-vm-610-farynenduroteam[/stream]
www.farynenduroteam.cz
tomik
Naposledy editováno 04.09.2010 11:21:40