1 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
kolik tak vazi motor ktmky lc4 sestikilo nebo huska 610 a kolik tak muze vazit motor 4val od hondy z nejakyho CBRka nebo podobny sragory
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jednovalce v supermoto?
LiTe>Tagy> přebytečná elektronika, komfort při jízdě dělaj ty kila
no snad dráty nevážej 40kg
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Celej blok motoru je cca 4x větší
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
BagoBorec>LiTe>Tagy> přebytečná elektronika, komfort při jízdě dělaj ty kila
no snad dráty nevážej 40kg
Celej blok motoru je cca 4x větší ...
no v podstatě všeho je tam 4x více, písty, ojnice, klikovka 4x delší, akorát převodovka je furt jedna, ale taky větší...no a ta váha se tu nažene raz dva. Pro doplnění - vzducháč z DR 650 váží cca 50 kg....
1 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
na tech motardech se dela servis po 6000 a u normalni hondy kapoty sestikila? to je treba po 20kkm?
1 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
Tagy>tak uz to chapu no... ale takovej 4val toho asi snese 4x vic co? a ted to myslim vazne...
na tech motardech se dela servis po 6000 a u normalni hondy kapoty sestikila? to je treba po 20kkm?
i servis u šestikila se dělá po 6.000 km, ale bez vetšího zásahu ten motor najede min 100 - 150 tis km. U "tupých" jednoválců se dle typu motoru na první píst najíždí cca 70 - 100 tis km. A u ostrých endur je to úplný extrém, tam se životnost motoru zpravidla nepočítá na km, ale na motohodiny. Výměna oleje je např. po 10 MTH, což je hrubým odhadem cca 700 - 1000 km. Velký servis - výměna pístu, kroužků, ojnice...atd bývá zhruba po 150 - 200 MTH, opět odhadem 7 - 10 tis. km.
Pro rejpaly - hodnoty beru OBECNĚ pro hrubou představu aby to pochopil. Hlavně ty přepočty MTH - km
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 22.10.2008 20:01:46
3 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
ale stejne chci radsi motarda - mel sem pod koulema cbr rr a jelo to proste jako raketa - to bylo poprvi co sem ridil motorku - umim to ridit pac mam ctyrkolku jinak sem motorku nikdy neridil
nasedl sem - helma na ctyrkolku, krosovy brejle no a roztahl sem to a proste sem tomu nemohl verit... dal sem tomu na 230 a sral sem magi v kostkach
slezl sem dolu a klepal sem se jeste tak dve hodky... bych mohl rozdavat krev s adrenalinem v nemocnici...
ale kdyz si vzpomenu jaka je to tezka neobratna svine tak to nechci... neni to hravy... je to proste rychly
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
smrt to skoro byla ale dealo mi to... vono to tahlo a tahlo a najednou koukam vejs uz radit neslo a tocky jak prase
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
ale fakt je to tezky - mel sem se s tim pak votocit na maly ceste - hledam zpatecku a vona tam padala jen jednicka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)