paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výměna třmenů TL/GSXR
19.10.2008 v 13:28
Caj,tak jak uz z názvu téma vyplývá,chci vymenit svoje 4pístky co mam na TeLeti za 6tipístky z GSXR1000.Ma tady s tím někdo zkusenosti?Vlastně by mi stačilo,kdybych veděl rozteč šroubů na třmenech GSXR....Dík!
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 14:23 | Nahoru | #1
Jirka 22 tak to prosimte nedelej pac ty 6pistky stoji za pekne hovno! Uz se to tu resilo tak si to najdi.
Vsimni si ze zx9ky je mela taky a nejnovejsi uz je nema! a taky ta mela o dost lepsi brzdy.

6pistek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 14:51 | Nahoru | #2
z-x-r> Caues,no,ja jsem mel 6tipístky na ZX6R a ty brzdily vyborně,už jsem to na par TL-S videl,tak proto o tom uvažuju..Navíc třmeny co mela Ninja byly Tokica a GSXR ma myslim Nisiny a nekde v testu psali,ze prave GSXR melo širší pístky,takze...

1 reakcí na tento příspěvek Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 15:17 | Nahoru | #3
Roztec sroubu zachytu 6pisty Nissin brzdice je 40mm, ale taktez ti to nedoporucuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 15:25 | Nahoru | #4

Jirka 22>z-x-r> Caues,no,ja jsem mel 6tipístky na ZX6R a ty brzdily vyborně,už jsem to na par TL-S videl,tak proto o tom uvažuju..Navíc třmeny co mela Ninja byly Tokica a GSXR ma myslim Nisiny a nekde v testu psali,ze prave GSXR melo širší pístky,takze...



Pistky muzes mit jake chces ale desky do toho se davaji stejny a proste ty trmeny stoji za hovno a smitec...

PS:Dej si tam co chces...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 15:38 | Nahoru | #5
Dawe02> Coooveče!A japa to,taky nespokojenej?Vlastní zkušenost?Dyt to ale nedavá smysl,proc by v případe GSXR,davali na 750 4pístky a na 1000 6ti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 15:44 | Nahoru | #6
z-x-r> Asi uznáš,že do 6tipístkovejch třmenů lze dát delší destičky než v případě 4pístků,takze kdyz budu brzdit větší plochou mel bych brzdit víc...desticky se tam sice davaj asi stejny,ale mas ne výběr smes,ne?!Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 15:48 | Nahoru | #7
Jirka 22> maji dve konstrukcni vady, jednak se spatne odvzdusnuji a pak take pistky maji velkou klidovou vzdalenost od kotouce, z cehoz plyne dlouhy chod packy (i u pumpy 19mm).
Navic jsou nachylne na necistoty a casto visi nektery z pistku, coz zpusobuje nadmerny krut kotouce, ktery se velmi rychle vytlaci v nytech - znama bolest gsx-r.

Kdyz se o ne staras, tak funguji, ale caste cisteni a kontrola je otravujici, navic sady stiracich krouzku jsou drahe... no nestoji to za to. Radeji si sezen 4 pisty z R1, nebo CBR -overena kvalita.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 16:09 | Nahoru | #8
Dawe02> Super!Přesně tohle jsem potřeboval vědět
Rozteč pro šrouby u yamažích modropístků náhodou nevíš?

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 16:22 | Nahoru | #9

Jirka 22>Dawe02> Super!Přesně tohle jsem potřeboval vědět
Rozteč pro šrouby u yamažích modropístků náhodou nevíš?



Nejsem si jisty rozmerem, ale urcite jina roztec nez 40mm, mam dojem ze 90mm, ale tuhle informaci si over.
Nechat si vyriznout na vode duralove brackety neni velky problem.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 17:07 | Nahoru | #10
řesim uplně stejnej problém, že na TL-S mi přijde ta brzda chabá, takže jaký nejlepší brzdiče by na to byly?? dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 18:30 | Nahoru | #11
Kuba350> No ja myslim že ty třmeny co jsou dávaný v serii,nejsou uplně tragický,me strhnul mechoš šroub co ten třmen drží > kretén!Tak jsem to musel odvrtat,abych mohl sundat třmen z vidle,ale závit je v kopru Bych zkusil nejdřív pancířky...

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 19:03 | Nahoru | #12
Jirka 22> ony ty 6pístky fakt moc nebrzdí. když to zarveš, tak jo, ale náběh nic moc... ale na TL sem jel a to je ještě horší.. 4pístky ze 750 mi přišly lepší. litr i 750 myslím K1.

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 19:20 | Nahoru | #13

Jirka 22>Kuba350> No ja myslim že ty třmeny co jsou dávaný v serii,nejsou uplně tragický,me strhnul mechoš šroub co ten třmen drží > kretén!Tak jsem to musel odvrtat,abych mohl sundat třmen z vidle,ale závit je v kopru Bych zkusil nejdřív pancířky...


pancířky mám, nový desky mám (synterový) a stejně mi přijde že to brzdí málo...

Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 19:22 | Nahoru | #14
jinak jak sou na tom brzdiče z TL-R, neví někdo jeslti to brzdí líp?

2 reakcí na tento příspěvek Výměna třmenů TL/GSXR

19.10.2008 v 22:23 | Nahoru | #15
kuba: 6pistu z tlr je lepsi nez origo 4pist a celkem levne, proto se tam davaji, je to tokico, tusim stejnej trmen jako na kawach atd...

ze by byly stejne sestipisty od nissinu i od tokica a oboje byly na hovno si nemyslim, mam 6pist nissin co se montoval na zx7rr a MVagustu a nemuzu si na nej stezovat:


tokico ala busa,TLR a dalsi :

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

20.10.2008 v 07:13 | Nahoru | #16

Jirka 22>z-x-r> Asi uznáš,že do 6tipístkovejch třmenů lze dát delší destičky než v případě 4pístků,takze kdyz budu brzdit větší plochou mel bych brzdit víc...desticky se tam sice davaj asi stejny,ale mas ne výběr smes,ne?!Dík



Chlapce dej si tam co chces...Je mi to fuk...6pistek = na hovno.
Smes jsem daval tu nejlepsi ST nissin...

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

20.10.2008 v 12:36 | Nahoru | #17
assassin> No dyt řikam Ninja brzdila na svou dobu výborně

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

20.10.2008 v 12:37 | Nahoru | #18
z-x-r> Dobra,taky názor

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

20.10.2008 v 12:41 | Nahoru | #19
assassin> To je tvoje na tej fotce?Podle svodu to vypada na TL,ale ta vidlice mi připomína GSXR1000

Výměna třmenů TL/GSXR

20.10.2008 v 12:53 | Nahoru | #20
jirka: neee na fotce je sice TL ale naky uplne jiny, nechtel sem hledat svoji foto...tak sem lupnul co sem nasel...

moje je tohle:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

20.10.2008 v 12:59 | Nahoru | #21

z-x-r>Jirka 22>z-x-r> Asi uznáš,že do 6tipístkovejch třmenů lze dát delší destičky než v případě 4pístků,takze kdyz budu brzdit větší plochou mel bych brzdit víc...desticky se tam sice davaj asi stejny,ale mas ne výběr smes,ne?!Dík

Chlapce dej si tam co chces...Je mi to fuk...6pistek = na hovno.
Smes jsem daval tu nejlepsi ST nissin...



myslim ze existuji i sestipisty co funguji hodne dobre.
ten origo busa/gsxr1000/TLR trmen neni nic moc extra, ale je lepsi nez origo ctyrpist a jde sehnat relativne levne... oproti brzdam ktere funguji lepe, ty jsou vetsinou dost drahe a navic se musi vyrobit mezikus. Ono taky Tele nejede jako GSXR1000 takze se to mnohem snaz ubrzdi.

jen tak pro zajimavost, ktera brzda prijde jako fungujici a jako vhodny adept na zamenu?

Ps. zkousel sem treba hondi 4pisty, konkretne na cbr600f a VTR1000f.... je fakt ze na packu jednim prstem sahnu a uz to krasne brzdi, krasne se to reguluje... pocitove rozdil tridy... ale kdyz sem jel se strome rychleji, zjistil sem ze z vetsi rychlosti uz to neni takova slava... potom je rozdil mezi mejma 6ti pistama akra znat, me to vyzaduje sice vetsi tlak na packu ale brzdi to v 50ti stejne jako ve 250ti...

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

20.10.2008 v 13:18 | Nahoru | #22
assassin>No ja už jsem si tim jednou prošel na Monsteru S2R,ten mel davany v serii stejny třmeny jako jsou na M620,takze nic moc(bylo to takove mdle )tak jsem tam dal třmeny z monstera litroveho,zlata Bremba!A s tema byla spokojenost...docela bych si to zopakoval

2 reakcí na tento příspěvek Výměna třmenů TL/GSXR

20.10.2008 v 13:20 | Nahoru | #23
jirka: jo bremba budou brzdit urcite lepe nez TLR... ale zase je otazka za kolik je sezenes....

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

20.10.2008 v 13:59 | Nahoru | #24
assassin>Jojo,cena je také aspekt ktery je třeba brati v potaz,preci jen...moto ma hodnotu 70tis(cca) a cpat tam nejake skvosty se asi moc nevyplatí.Jeste mi tu nekdo radil modropístky z R1,ale musi se udelat takovej ten"adapter"kvuli rozteči der na šrouby...bych radeji neco jednoduššího

Výměna třmenů TL/GSXR

4.12.2008 v 21:11 | Nahoru | #25
Obecně: šestipístky brzdí větší plochou takže brzdí líp za studena, jenže větší plocha=větší teplota a při ježdění na okruhu vadnou, ale taky záleží na deskách a na kapalině.
čtyřpístky se tolik nehřejou a taky to brzdí jak sviň, jen je mít v pohodě.

Nejdřív bych pořádně vyčistil třmeny, dal pořádný desky a pancířovky a taky kotouče pokud jsou už po smrti, pak bych laboroval kde udělali ve výrobě chybu a uvažoval o výměně. Obecně jsou nejlepší sériové desky jako nissin nebo tokico pokud nepotřebuješ závodní směs.

3 reakcí na tento příspěvek Výměna třmenů TL/GSXR

2.4.2009 v 14:45 | Nahoru | #26
dewwil - s tím prvním odstavcem jsi to myslel snad naopak ne??? čím větší plocha, tím se líp chladí - větší odvod tepla než na 4 pístech, ty se práveže zahřejou na větší teplotu aby dosáhly stejného účinku (větší síla na kotouč na menší ploše oproti 6pístkům). Na závodních mašinách se používají 4 i 6ti pístky. Z 2pístků hlavně Brembo, 6ti pístky - PVM, PFM, AP Racing, ISR,...

takže kdo tady psal, že 6ti pístky jsou nahovno, tak kecá nesmysly. Ty Tokica vyžadují údržbu a po ní fungují dobře, ty Nissiny se montovaly na Zx7rr a jsou trochu lepší než Tokica (mají jiné průměry pístků).

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

2.4.2009 v 14:51 | Nahoru | #27

assassin>jirka: jo bremba budou brzdit urcite lepe nez TLR... ale zase je otazka za kolik je sezenes....



na ebay máš za 230€ sadu nových Bremb z 999s (čtyřpísek, čtyři desky na brzdič) jenom nevím jestli by event pasovaly...

(reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

2.4.2009 v 14:54 | Nahoru | #28
WARP> tak si potom vyber každej píše co ho napadne

Výměna třmenů TL/GSXR

2.4.2009 v 15:05 | Nahoru | #29
mám na TLS 6ti pístky Tokica a fakt se blbě odvzdušňujou,ale proti origo 4pístům obrovskej posun,za ty prachy doporučuju,z hayabuši jsou ještě lepší,maj lehčí pístky a tolik se na nich nedrží bordel,mě se tak nehřejou,snad kvuli náporovýmu chlazení a nebo se jen bojím pořádně brzdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna třmenů TL/GSXR

2.4.2009 v 15:10 | Nahoru | #30
WARP> Je to možný, ale mluvím ze zkušenosti kamarádovýho streeta gsx750r, měl tam 6písty a kotouče modrofialový a přestávalo brzdit, kapalina DOT 5.1 a pancíře, tak jsem mu dal svý 4pístky z Bandita 1200 a už problémy nebyly. Tak nevím, ten odvod tepla větší plochou znám, ale v praxi to vypadalo právě tak jak jsem psal. Možná šestipísty byly chladnější, ale ten kotouč jejich teplotu nesdílel
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist