globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otázky CBR 600 1994
13.10.2008 v 17:45
Ahoj pár dotazů... Zvažuji koupi cbr 600 f 94 ale.. všechno je originálni ovšem motor má najeto asi 90 000km a je u toho nutná generálka motoru.. co se tady všechno dělá? (vybrus válcu nove pisty,kroužky nebo aji třeba kolečka v převodovce atd...) a kolik by to stálo.. Jsou na tuto moto ještě vubec dily?
Druhá věc je o tuhosti rámu.. Rám jako takovej se mi zdá v pohodě ale ta kyvka. Když to porovnám s ostatnima motorkama kery maji ocelovou tak tady ta je strašně tenká..Nebude se v zatáčkách vlnit? a je celkem zrezavěělá nedá se vyměnit za jinoui např za hlinikovou z novějšiho modelu? Už sem viděl cbr 600f2 i s letmákem..ale to nechci.. Diky za všechny odpovědi. Petr

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 18:36 | Nahoru | #1
Proč je nutná generálka? Rozeber komplet motor,překontroluj v jakém je stavu a dle potřeby sežeň díly. Kup mu komplet těsnící sadu i s guferama+pístní kroužky a dej to do kupy. Cenu ti nikdo neřekne před rozebráním. Nevíš jáká je spojka,rozvody,ventyly,převodovka atd. Moc bych se s tím nesral. Teda pokud si to nechceš nechat jako veterána

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 18:50 | Nahoru | #2
no právěže chcu strašně se mi libi..no opravu určitě nezvládnu ani na to nemám prostředky... myslim že po 90000km bude na vyměnu skoro všechno.. a co ta kyvka?

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 19:30 | Nahoru | #3
poradte někdo prosim

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 19:58 | Nahoru | #4
tak co chceš dělat když na to nemáš love? Vraž to do servisu na seřízení a hotovo

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 20:10 | Nahoru | #5
no prachy jsou chci si ju upravit.. ale že to nezvládnu doma..

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 20:19 | Nahoru | #6
Rozborka láknout rám sborka a díly taky nejsou zadarmo. Tady to nevyřešíš. Nic o ty motorce nevím. Jestli nebyl předešlý majitel prase a staral se o to tak tě to nebude stát skoro nic. No a když byl tak ti to vyleze třeba až na 50 peněz. Zajeď do servisu a tam se domluv

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 20:21 | Nahoru | #7
CBR -F 600, r.v. 1988 - dle tacho cca 45 tis. km, motor šel na generálku. Písty, kroužky, čepy, gufera, sedla ventilů. Cena - cca 20 000kč.. A to se vyplatí..

1 reakcí na tento příspěvek Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 20:24 | Nahoru | #8
Dělá se u takovych motoru vybrus vložek asi ne že.. no 45000 asi tam bylo vic než dvojnásobek.. když se daji nové pisty a kroužky ale co ovalita? jj slyšel sem že go na staryho fároša stála 50ku ale tam už to musi byt všechno vyměněny za ta prachy a taky je prej hond docela dost drahá

(reakce na) Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 20:28 | Nahoru | #9

petrnsr>Dělá se u takovych motoru vybrus vložek asi ne že.. no 45000 asi tam bylo vic než dvojnásobek.. když se daji nové pisty a kroužky ale co ovalita? jj slyšel sem že go na staryho fároša stála 50ku ale tam už to musi byt všechno vyměněny za ta prachy a taky je prej hond docela dost drahá


Kolik to mělo reálně - nikdo neví. Jestli to mělo vložky nebo výbrus - to ti nepovím - nebyla to moje mašina. Kvalita? Pístní sady Wiseco.
Věta " A to se vyplatí!" byl myšlena fakt ironicky, nikdy bych osobně nekoupil moto, abych na ní musel ihned dělat GO.. Ale že má některá 90 000km ještě neznamená, že je nutná GO..

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 20:36 | Nahoru | #10
no samo. Já mám na blbým skůtrovy přez 70 000 a jen jsem měnil preventivně kroužky. Startuje skvěle,jede výborně a že tu dvacku honím i studenou na plnej koláč vo tem žádná. Jen tak pro informaci. Motor má mazanej tou nejlacinější sintetikou co znám. Litr za 105 korunek a

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 20:36 | Nahoru | #11
to ne ale borec řikal že by to potřebovala já to beru tak že když to koupim za hovno hrušek a je nepadaná a origo stavu a když na ni udělám go tak budu dlouho jezdit a vim že to tam je

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 22:16 | Nahoru | #12
Hele koukni ke mě do profilu,Já do gsxr tenkrát vrazil 50litrů.a to nebyla generálka.Servis si veme cca 8-10tis za práci.Teď počítej že vyměna píst.kruhů je u takhle starý motky zbytečná(bohužel praxe)zbývá Wiseco cena sady cca 10-15tis.Výměna ventilů a gufer v hlavě +- 2000kč ventil 150kč gufero,rozvody 2000kč rozvoďák + možná napínák(cenu neznám)Kliku se neoplatí opravovat takže novou.Dá se dovýzt z Usa(partyja tahá)+-10-15tis.+ new šály kus asi 2000kč.V převodovce zlobí většinou 1-2 rychlost ale to bych řešil podle toho jestli vypadává.A tak bych mohl pokračovat dál...Jesttli chceš z partyje tu máme naprodej cbr 600 94/v tp25kw ,Sv 650,a kdybys dal 55tis.tak bys možná přemluvil i bráchu k prodeji svý vymazlenky cbr 600 91(je po celkový opravě a renovaci a v tp má 25kw.Veškerý fotky najdeš na mých www.Jinak o kyvku bych se nebál. Valo jezdí s cbr 600 94.až nadoraz (brousí plasty o zem viz hádanka 2/můj web)Myslím,že říkal že za ní chce 45tis.Kolik chce ten typek za tu co chceš kupovat? Hoď sem odkaz nebo foto.Zkusím ti poradit....

Otázky CBR 600 1994

13.10.2008 v 23:02 | Nahoru | #13
Tahle CBR by měla být jedna z nejspolehlivějších motorek. Viděl jsem časopis z UK, kde radili na co si dát pozor při koupi ojetiny a byly tam zkušenosti majitelů. Jeden cestovatel na ní najel 250 000 mil...
Jinak GO na ní bych nedělal...sežeň si radši jinej motor, kterej bude fachat líp...vyjde tě to levněji...

Otázky CBR 600 1994

14.10.2008 v 11:16 | Nahoru | #14
Koupit vyměnit olej, seřídit ventyly, podtlaky a jezdit dokud se motor točí. Až se dotočí sehnat jinej. Proč cpát prachy do něčeho co jede.Tedy předpokládám, že tím, že potřebuje GO nechceš říct, že je vylágrovaná....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist