Jinak pokud ma tvoje motorka plovakovou komoru, tak je to bud prasklym plovakem, nebo nejakou netesnosti v miste plovakove komory. Plovak aspon u starych motorek typu jawa cz co vim zpusoboval tenhle problem.
Kohout je u ER5 podtlakový tak že jak vypneš moto nejde ani kapka tže u tebe hold netěsní....
za druhé Karbce by to i tak měly udržet tobě to pošlo tak že buď prasklý plovák nebo netěsní jeho jehla tak že benzín jde do karbce...
jo a bacha benzín není jen v karbcích a airboxu ale i v převodovce v oleji nutné vše vyměnit...
Acory>bože co by měli říkat ojnice ? nic ! za 1. nestartoval a za 2. i kdyby jo tak pude ten benzín do prdele přes výfukové ventily do výfuku :\
...pokud zrovna nebude kompresní zdvih ale taky si myslim, že v tomhle případě se ojnicím nic nestalo, psal že se ten motor ani neotočil, a ojnice určitě snášejí větší síly, než dokáže vyvinout startér
DanKLE500>Jawasaki> Mě se to stalo dvakrát za sebou a málem mě vezli...u mě byl problém přímo v kohoutu v té části,kam vstupuje hřídel,kterou otáčíš mezi jednotlivými polohami.tam je gumová těsnící položka,která od sebe odděluje PRI,RES a ON a ta bylo poškozená a tím pádem do kanálku ON protékal benzín přes kanálek PRI a bylo to...
To je sice hezký, ale musels mít nefunkční plov. komoru protože ta to musí bezpodmínečně zavřít...