Při vypouštění sundáš víčko na hrdle chladiče a vypustíš je dobrý s tím trochu obcas pohnout na všechny strany at se toho vypusti co nejvic. Potom vrátíš zpě vypouštěcí sroub pokud je lepší tam dát zrovna novou podložku. Systém doleješ novou směsí přímo přes to hrdlo chladiče do plna potom to zavreš mrkneš na tu vyrovnávací nádržku doleš taky po max a necháš motor chvíli běžet je lepší to kousek projet. Pak skontroluješ tu vyrovnávací nádržku a doleješ pokud něco ubylo po rysku MAX a zvovu projedeš. Pak stejný postup.
Ješte jsem měnil brzdovou kapalinu a v brzdách bylo dcl dost vzduchu.. Tak jsem zvedavej zítra až bude sucho jak to bude brzdit
Camča_v>Odvzdušnit by se to mělo skrz otevřený víčko chladiče - Leješ kapalinu přímo do chladiče,vzduch postupně probublává,až vidíš hladinu,nastartuješ motor,necháš zahřát a cca 5x to pár sekund podržíš tak na 5ti tisících.Zbytek bublin z toho vyletí,vypneš motor,doleješ po hrdlo,zavřeš.
startuješ motor s otevřeným hrdlem??? já jsem to nalil po hrdlo, uzavřel hrdlo a projel to. druhý den otevřel víčko na chladiči, dolil to po hrdlo a v nádrže pod sedlem jsem dolil mezi rysky...
Ale přijde mi, že ted s tou novou kapalinou mi ukazuje teploměr vody vyšší hodnoty.. je to možné?
Naposledy editováno 08.10.2008 18:47:16