paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CBF 1000 contra CBF 600 S
 
26.9.2008 v 22:37
Co koupi z těch dvou ? Má někdo zkušenosti z provozem. V databázi jsem nic moudrého neobje vil Specielně jízdí vlastnosti a spotřeba obou. Díky za jakékoli info.

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

26.9.2008 v 22:56 | Nahoru | #1
Jestli chceš funglovku, tak to nový šestikilo s al rámem je dle mě daleko lepší volba

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

27.9.2008 v 08:57 | Nahoru | #2
Ten motor z litra je zastaralejší a značnou část jeho lepších parametů spolkne vyšší hmotnost, jestli umíš a chceš rychle řadit, tak jednoznačně šestka

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

27.9.2008 v 09:12 | Nahoru | #3
Na čem jsi jezdil doteď? Já měl před litrem tu šestku, tak se ptej.

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

27.9.2008 v 09:58 | Nahoru | #4
Teď jezdím CBF600S druhou sezónu a je to skvělej all-rounder. na to že to je řadovej čtyřvál a "jenom" šestka tak táhne krásně od spodu, na druhou stranu když chceš jet pilu tak držet nad 7tis otáček je nádhera a zrychluje fakt dobře. ovladatelnost je na jedničku, váha vůbec není poznat. Vzal jsem ji i párkrát na okruh a v každé zatáčce jsem brousil stupačky a pneumatiky až do kraje.
Ale zkoušel jsem i litra. Zrychlení je boží, a těch 25 kilo navíc není poznat. Navíc vypadá o trochu líp než šestka a má dva laufy ten motor je skvělej, o zastaralosti si myslim nemůže být řeč, i kdyby tam dali novější tak to stejně nikdo v ničem nepozná, to jsou jenom řeči.

Takže jestli už máš něco naježděný tak běž do litra bude pohodlnější, bagáž a spolujezdec bude menší zátěž.

Podle mě je CBF600 (S) předstupeň a přípravka pro CBF1000

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

27.9.2008 v 13:54 | Nahoru | #5
Troyt> Pozor, já sem zdůrazňoval, že srovnávám litra s LETOŠNÍ šestkou, která je díky alu rámu o něco lehčí. Litrovej výkon u tisícovky je podstatně nižší, bude tam určo vyšší životnost a pro člověka preferujícího klidnou jízdu bude vhodnej. Jak sem ale poznal tazatele z minulejch diskusí, tak si myslím, že je ochoten a schopen často řadit.

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

27.9.2008 v 18:28 | Nahoru | #6
Che> Podle mě je letošní i stará CBF 600 stejně těžká plus mínus kilo. Jezním s partou kluků co mají cestáky litr a víc. Když jsem jezdil s šestkou tak jsem si říkal že jim stíhám v pohodě. Je pravda že jsem tam měl pořád trojku nebo čtverku a pořádně vytáčel. Když jsem s nimi jel letos poprvé s litrem, tak jsem měl pocit že jedou celou cestu nějak pomalu a klidně. Tak jsem se jich zeptal. A odpověď byla, že jedou pořád stejněm, ale že já na tom litru zrychlil. A přitom jsem tam měl pořád pětku nebo šestku.

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

29.9.2008 v 08:13 | Nahoru | #7
Cobra357> Nikdo tady netvrdil, že řada CBF jsou funbiky...

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

29.9.2008 v 10:14 | Nahoru | #8
Cobra357>
šestka táhne od 3 tisíc otáček. A od kolika by jsi si to u šestikila představoval? Jestli chceš motorku na srandu tak proč cestovní CBF?

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

29.9.2008 v 15:19 | Nahoru | #9
Generiq> cbf 600 s není špatná volba... že mám pravdu

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

29.9.2008 v 19:58 | Nahoru | #10
dynex> Každopádně. Pro mě by třeba byla perfektní. Ale bohužel, ještě nejsou 2008 ojetiny za rozumný peníz

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

29.9.2008 v 20:09 | Nahoru | #11
Cobra357> pořád jsi nenapsal co máš za motorky, nebo s čím to chceš srovnávat. Na cestování je určitě dobrá, pohodlná. Supersport to není. Ale po 400 kilákých slezeš a nebudeš polámanej. Jinak ostřejší je fazer, jak šestka tak litr. A jestli ti to nestačí tak jedině supersport.

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

29.9.2008 v 20:33 | Nahoru | #12
Cobra357> Tak se nezdržuj šestikilem a běž do litru. Cestovější je CBF 1000. Sportovnější FZ1 Fazer, ale není už tak pohodlnej.

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

29.9.2008 v 20:40 | Nahoru | #13
a co VFR 800? to by nešlo?zajímalo by mě srovnání

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

29.9.2008 v 22:17 | Nahoru | #14
Já mám CBF 1000,
schod do domu s ní nevyjedeš, při nulové rychlosti je pocitově těžká, ale když se rozjedeš tak těch 220 kilo nevnímáš. Táhne nádherně odspod a pokud nejedeš střelbu, tak zařadíš 6ku a jedeš furt a bez řazení. Můžeš to i vytáčet, má to větší dynamiku - ale potřebuješ to?
Prostě můžeš jezdit SKORO jako na supersportu a točit to od 7tisís nahoru, nebo kopnout 6ku a jet na výlet.
Moje spotřeba 5,4.

Naposledy editováno 29.09.2008 22:20:41

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

30.9.2008 v 01:20 | Nahoru | #15
myslím, že by pro tebe byl super ten litr FZ1 ..na cestování i na svižnější jízdu..myslím, že ti nebude připadat, že to nejede



Naposledy editováno 30.09.2008 01:20:52

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

30.9.2008 v 18:38 | Nahoru | #16
Nebo lehkonohou Kawasaki ER 6F, případně bych nevynechal taky CBR 600F ... těch buďto cestovně-sportovních nebo sportovně-cestovních motorek 600 ccm je poměrně dost.

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

30.9.2008 v 18:39 | Nahoru | #17
Ona CBF 600 S má snápněmi tuším 220 kg... A CBF 1000 má myslím ještě o 20 kg více

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

30.9.2008 v 18:48 | Nahoru | #18
Podivej se na moto-bar.cz... je tam test, mam pocit ze 1000 ale teda test takovy polopaticky

Naposledy editováno 30.09.2008 18:51:35

Honda CBF 1000 contra CBF 600 S

30.9.2008 v 18:49 | Nahoru | #19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist