Ale zkoušel jsem i litra. Zrychlení je boží, a těch 25 kilo navíc není poznat. Navíc vypadá o trochu líp než šestka a má dva laufy ten motor je skvělej, o zastaralosti si myslim nemůže být řeč, i kdyby tam dali novější tak to stejně nikdo v ničem nepozná, to jsou jenom řeči.
Takže jestli už máš něco naježděný tak běž do litra bude pohodlnější, bagáž a spolujezdec bude menší zátěž.
Podle mě je CBF600 (S) předstupeň a přípravka pro CBF1000
schod do domu s ní nevyjedeš, při nulové rychlosti je pocitově těžká, ale když se rozjedeš tak těch 220 kilo nevnímáš. Táhne nádherně odspod a pokud nejedeš střelbu, tak zařadíš 6ku a jedeš furt a bez řazení. Můžeš to i vytáčet, má to větší dynamiku - ale potřebuješ to?
Prostě můžeš jezdit SKORO jako na supersportu a točit to od 7tisís nahoru, nebo kopnout 6ku a jet na výlet.
Moje spotřeba 5,4.
Naposledy editováno 29.09.2008 22:20:41