globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení Suzuki GS 500
 
26.9.2008 v 20:46
Ahoj lidičky, v létě jsem koupil GS a zdálo se mi že jede málo. Rovinky tak 150, max 160. Víc ani nic. Tak jsem nechal udělat synchronizaci a vyčistění karburátorů a tím začal jeden velký problém, který trvá pořád. Po seřízení v jednom servise v ČB otáčky pod 3000 padaly velmi pomalu, na plný plyn(nejvíc to bylo znát na šestku) motor netáhl a trochu škubal. Celkově jela motorka hůř než předtím. Následovala druhá oprava, nic nenalezeno, studený motor padal na volnoběh docela dobře, teplý hůř. Otáčky nejdou snížit pod 1500ot., seřizovací šroub nereaguje. Jezdil jsem asi týden, problém s nepadajícíma otáčkama trval, tak jsem laboroval. Po vytažení levé fajfky na volnoběh motor běží bez sebemenší změny, avšak po vytažení pravé-zhasne. Svíčky, fajfky, kabely OK. Vyjádření servisu po třetí opravě-asi podpálený ventil. Motorku mám doma a chystám se opravovat sám.
Dnes jsem měřil tlaky. L-13, P-13. Tímto jsem vyloučil podpálený ventil a utvrzuje mě to ,že karburátor není seřízen dobře, protože na volnoběh si saje P válec víc jak L.
Veškerý rady vítám, jelikož zítra se vrhnu na karburátory, ve kterých je nejspíš problém.

Naposledy editováno 13.02.2009 11:16:15

Seřízení Suzuki GS 500

26.9.2008 v 21:53 | Nahoru | #1
Čau, můžu ti doporučit servis, který se stará o mojí GS se se kterým 100% spokojenost. Je to ale v Praze. Podle tvého profilu to máš trochu z ruky. Po jejich pravidelné péči mi šlape jako hodinky.

Seřízení Suzuki GS 500

26.9.2008 v 22:03 | Nahoru | #2
Už jsem to našel - je to JP MOTO, link www.jpmoto.snadno.cz/kontakt.php
.... jo a ještě jsem nepochopil, čeho jsi chtěl seřízením dosáhnout. Maximálka 150-160 km/h je normální stav (s ohledem na stáří těch našich kusů spíš lepší průměr).

... jo a ještě samozřejmě přeju, abys to dal brzy a levně dohromady !

Naposledy editováno 26.09.2008 22:06:31

Seřízení Suzuki GS 500

26.9.2008 v 22:19 | Nahoru | #3
No maximálka v TP je 175Km/h. Tak jsem čekal alespoň z kopce. Podle vyjádření servisu s ní mechanik jel 170, z kopce 180. Já jí dneska zkoušel a z kopce 170, a to už bylo o život. Ale problém vidím, že nepadají otáčky a válce nepracujou stejně. Jo a hlavně na 5ku už motorka vůbec nedosáhne maximálního výkonu. resp ot. 9500.
Návštěvou servisu jsem chtěl mít jistotu, že ventily a motor je v nejlepším pořádku. Což ventilové vůle byly a karburátory, údajně ne tak je seřídily digitálem. Od té doby klesají otáčky pomalu.

Naposledy editováno 26.09.2008 22:40:53

Seřízení Suzuki GS 500

26.9.2008 v 22:39 | Nahoru | #4
Měli jsme GS500 a synchronizaci bylo nutné dělat při každé kontrole. jinak se chovalo jak popisuješ, tzn zůstávalo viset v otáčkách a klesalo velmi pomalu. Ventilové vůle si hlídej ať nepodpálíš.

Seřízení Suzuki GS 500

26.9.2008 v 22:39 | Nahoru | #5
Rozumím, nicméně bych si na GS netroufnul jet 170. Už od 130-140 to není žádnej zázrak stability. Já sám jsem na ní nikdy takhle rychle nejel. Předchozí majitel prý jel jednou 170 za ideálních povětrnostních podmínek. Jinak běžne do 150. Já běžne do 120. Na maximálku kašlu, tahle mašina, ani já na ní, na to společně nemáme. Průběh výkonu mám ale za to bez děr a výkyvů. Mám i graf z dynojetu a za dobu života mojeho GS i spoustu nasbíraných faktur za seřízení a synchronizaci karburátorů, podtlaků, ventilů.... Někdy si říkám, zlatý jednobuchy...

Jestli ti to před opravou jezdilo v pohodě 160 a po opravě nejde motor, tak jak má, tak se jim to seřízení asi moc nepovedlo. Normálně to reklamuj. Na práci je záruka jako na cokoliv jinýho. Ukaž jim na místě co to dělá a ať to dají dohromady.

Naposledy editováno 26.09.2008 22:57:57

Seřízení Suzuki GS 500

26.9.2008 v 23:02 | Nahoru | #6
MartinGS500> Já platil jen první opravu- seřízení a kontrola ventilů, karburátoru a přetěsnění vidli. Další 2 opravy, byli jako reklamace, ale k něčemu to nevedlo.

Naposledy editováno 13.02.2009 11:17:38

Seřízení Suzuki GS 500

26.9.2008 v 23:16 | Nahoru | #7
Zkus to dát někam jinam. Trochu stará a ojetá je, ale to není důvod, aby tak jednoduchý motor jako je u GS500 nešlapal dál. Můj stroj má najeto 55tis (a to nevím jistě, jestli náhodou časem nějaký dobrák něco neutočil) a do důchodu ho určitě nechystám. Sám bych jí seřídit neuměl, v tom ti neporadím. Spoléhám na pravidelný servis a průběžné udržování někým, kdo tomu rozumí. Dám na reference ostatních, je ale jasný, že servis třeba v Praze je pro tebe z ruky. Měl bych ještě jeden tip v Tachově, ale to snad bys měl blíž tu Prahu...

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 19:22 | Nahoru | #8
Tak jsem dnes laboroval a úspěšně. Shodil jsem nádrž, plasty a bych se dostal ke karburátorům a filtru. Filtr jsem vyndal abych viděl na šoupátky a hned bylo jasný kde je chyba. Bylo to jak jsem si myslel. Pravý šoupátko otevíralo mnohem dřív jak levý. Seřídil jsem klapky podle pohledu na šoupátka. Musím to ještě udělat přesně podle hadičky nebo sehnat podtlakové manometry.
Otáčky už klesají normálně.
Volnoběh jde seřídit, oproti 1500 předtím.
Oba válce pracují stejně, po vytažení L nebo P fajfky.
Teď už jenom dojedu do toho servisu, vyvrátím jejich argumenty, že to je normální u takhle staré motorky, protože teď fachá jak chci a budu požadovat peníze za špatně odvedenou práci. Pak dám vědět jak jsem uspěl.

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 19:45 | Nahoru | #9
Tatrman> No, jak myslíš, že dopadneš? Tak držím palce, aby dobře

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 19:46 | Nahoru | #10
Jo a neví někdo jak má být jehla? Moje maj 5 drážek a závlačku mám na prostřední.
Nemá někdo kolem ČB měřáky na podtlaky a půjčil by je.

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 20:08 | Nahoru | #11
Ahoj, tak ta moje potvůrka jede 190km/h ted jsem se vrátil a proběhla zkouška, je to možná tím že jsem tam dal laďáček, nevím ale před tím jsem měl max tak 160km/h, já vím že mi možná nevěříte, ale kdykoliv to můžu dokázat

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 20:11 | Nahoru | #12
http://www.honsuz.bo.../suzuki.htm#technika

jinak tady je odkaz, třeba ti to pomůže jsou ttam různé údaje o moto a technická data a příručka v cz

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 20:15 | Nahoru | #13
Ono taky jaký máš převod. Se mi zdá, že bych potřeboval menší kolečko, víc do síly. Na 4 udělám 150, dám 5 a ta už se moc nerozjede. Těch 160 na 5 a mám cca8500-9000ot a víc jí nevytočím.Menší kvalty točím v poho na 10 000ot./min.

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 20:28 | Nahoru | #14
tak to nevím, o motku se mi stará můj otec a ten o ní ví vše co potřebuje, já jen vím že jsem dnes jel s ladákem poprvé a zkoušel jaká je změna, a max.se zvedla o málo ale zvedla

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 20:41 | Nahoru | #15
já bych měl dotaz na tebe Tatrmane jak si tam dostal ty řidítka???uvažoval jsem také o změně, ale musel bych tam dát ty horní brejle jiné, nebo se mílím???

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 22:30 | Nahoru | #16
řidítka už jsem tam měl. Ale horní brejle jsou originál,vepředu mám vidět trochu příruby na originál řidítka.

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 22:45 | Nahoru | #17
no chtěl bych to zkusit tam dát jiná řidítka, ale vůbec nevím jak na to, musel bych sehnat brejle z nového modelu aby tam šly

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 23:00 | Nahoru | #18
ti říkam, že brejle mám originál. zítra chci udělat fotky mašiny, tak pak můžeš podívat v mojem profilu.
I když tobě tam možná bude překážet nastavování předních vidlí. To já nemám.

Naposledy editováno 27.09.2008 23:08:01

Seřízení Suzuki GS 500

27.9.2008 v 23:36 | Nahoru | #19
Dával někdo menší kolečko než originál 16zubé? Případně o kolik zubů. Našel jsem 16, 15, 14, 13, 12zubé.

Seřízení Suzuki GS 500

28.9.2008 v 08:17 | Nahoru | #20
Tatrman tak nam rekni u jakeho mastikule jsi to mel ze to tak dobre serizuji? Nazev firma...?

Seřízení Suzuki GS 500

2.10.2008 v 12:05 | Nahoru | #21
Tak jsem dnes navštívil servis abych poreferoval jak to teď krásně funguje a bez problémů mi vrátili 800kč, což je za 2 hodiny jejich práce. Takže alespoň tak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist